Småkjekset Skrevet 13. september 2010 Forfatter #761 Del Skrevet 13. september 2010 Hehe, man har vel alltid noe symptomer på alle mulige sykdommer, så det er godt en ikke har alt Ja, nå er det bare to uker til jeg blir lagt inn på sykehuset, så det nærmer seg fort nå! Blir godt å få det overstått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 14. september 2010 #762 Del Skrevet 14. september 2010 Ikke lenge igjen til 28. september nå. Masse lykke til med operasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 14. september 2010 Forfatter #763 Del Skrevet 14. september 2010 Det går fort nå Takk for lykkeønskninger. Håper du får en flott dag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 14. september 2010 #764 Del Skrevet 14. september 2010 Oi, har du fått dato allerede? Det har jeg ikke fått med meg. Så utrolig flott at du får dette ordnet nå. Da kan du leve videre som normalt, ta litt tyroxin (?) og prøve i vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 14. september 2010 Forfatter #765 Del Skrevet 14. september 2010 Det gikk veldig fort i svingene her plutselig, så skal ikke være lett å få med seg alt Gleder meg virkelig til å bytte ut mine nåværende tabletter med tyroxin ja, så håper at det er enkelt å finne en passende dose for meg Hvis ikke får jeg bare prøve meg fremover etter hvert med tips fra legen. Og så gleder jeg meg til å begynne å prøve igjen også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 14. september 2010 #766 Del Skrevet 14. september 2010 Blir spennende med operasjonen og overgangen til nye medisiner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 14. september 2010 #767 Del Skrevet 14. september 2010 Hurra for at det snart blir orden på sakene!! Kan tenkte meg det blir en lettelse. Er det lang restitusjonstid etter en sånn operasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 14. september 2010 Forfatter #768 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Når jeg var på konsultasjon i august spurte jeg om hvor lenge jeg kom til å bli sykemeldt etterpå, og da sa overlegen ihvertfall ett par måneder. Så jeg håper at jeg er fit for fight igjen i desember Det som bekyrmer meg litt i forbindelse med at jeg blir sykemeldt så lenge er hvis sambo blir sendt ut på veldig lange jobbreiser slik at jeg er hjemme helt alene. Hva hvis jeg skjer noe og jeg ikke klarer å komme meg noe sted? Hva hvis jeg er konstant dårlig og ikke klarer noe som helst? :klø: Og siden jeg blir operert i halsen kommer det gjerne til å være litt vanskeligheter med å snu på hodet den første tiden, så da blir det vel uaktuelt at jeg skal kjøre bil til å begynne med. Men jeg håper at det ordner seg Snakket med foreldrene mine i sted, og de skal komme på besøk til oss i midten/slutten av oktober, så hvis jeg ville kunne jeg henge meg på dem når de drar hjem igjen Da slipper jeg ihvertfall å være alene, så det blir nok til at jeg kanskje drar hjemover litt da Endret 14. september 2010 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 14. september 2010 #769 Del Skrevet 14. september 2010 Er det krise får du heller ta taxi, selv om det koster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 15. september 2010 #770 Del Skrevet 15. september 2010 Hei Småkjekset, da har jeg endelig fått oppdatert meg litt. Har vært så dårlig i det siste at jeg så vidt har orket å være innom KG. Ser du skal opereres snart, ville bare ønske masse lykke til: dette går bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 15. september 2010 #771 Del Skrevet 15. september 2010 Da har jeg også oppdatert meg litt her inne og jeg vil bare ønske deg masse lykke til med operasjonen Det blir spennende med nye medisiner, forhåpentligvis vil det hjelpe Blir spennende med prøvetiden fremover også... Og du, jeg tenker også på hva som kan skje fremover etter jeg ble innlagt på sykehus med nyrestein og hele pakka.. Jeg kjører ikke selv og vi hadde ikke bil frem til for en stund siden, så da vi dro hjem fra sykehuset måtte vi bare ta taxi. Litt surt, men det er godt det finnes i kritiske situasjoner (som hvis det skulle oppstå noe og mannen ikke er der). Så det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 15. september 2010 Forfatter #772 Del Skrevet 15. september 2010 Er det krise får du heller ta taxi, selv om det koster Det er jo en mulighet Håper jeg har han så mye som mulig hjemme til jeg er kommet meg, for det verste jeg vet når jeg ikke er helt i slag er å være langt borte fra folk jeg kjenner. Hei Småkjekset, da har jeg endelig fått oppdatert meg litt. Har vært så dårlig i det siste at jeg så vidt har orket å være innom KG. Ser du skal opereres snart, ville bare ønske masse lykke til: dette går bra:) Håper formen din er bedre nå Lillefot Takk for lykkeønskninger! Håper det går bra jeg også Må jo bare stole på at disse legene har peiling, og at det er en rutineoperasjon for dem Da har jeg også oppdatert meg litt her inne og jeg vil bare ønske deg masse lykke til med operasjonen Det blir spennende med nye medisiner, forhåpentligvis vil det hjelpe Blir spennende med prøvetiden fremover også... Og du, jeg tenker også på hva som kan skje fremover etter jeg ble innlagt på sykehus med nyrestein og hele pakka.. Jeg kjører ikke selv og vi hadde ikke bil frem til for en stund siden, så da vi dro hjem fra sykehuset måtte vi bare ta taxi. Litt surt, men det er godt det finnes i kritiske situasjoner (som hvis det skulle oppstå noe og mannen ikke er der). Så det ordner seg Tusen takk for lykkeønskninger! Gleder meg til å gå i møte med det nye året som et nytt menneske Det ordner seg nok med å komme meg til og fra steder hvis jeg må det hvis jeg blir alene. Jeg bare håper at jeg ikke må være alene de første ukene, for tror det er greit å ha noen til å se etter meg Greit å ha noen å passe på seg når en ikke er på topp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. september 2010 #773 Del Skrevet 15. september 2010 Håper sambo'n din slipper for lange jobbreiser etter operasjonen ja, ikke noe moro å være hjemme alene når formen ikke er fin Godt med snille foreldre som kan hjelpe til innimellom også, men så klart best med kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamasita Skrevet 15. september 2010 #774 Del Skrevet 15. september 2010 Nå har jeg endelig fått oppdatert meg:) du må sååå si ifra åssen operasjonen går da:D jeg er så spent! men hvorfor får du jobbe? jeg får ikke lov til å gjøre annet enn å slappe av jeg :S skal selv inn den 30 sept. og snakke med kirurgen. du kan jo sende meg en pm eller noe om du har lyst, hadde vært koselig å holde hverandre oppdatert på helse og barn! i og med at vi skal det samme og vil det samme:) vet ikke om man kan sende pm her men mailen min er : krestine84 og hotmail.com. mvh mamasita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 15. september 2010 Forfatter #775 Del Skrevet 15. september 2010 Etter operasjon blir det null jobbing på lang lang tid, og det gleder jeg meg litt til Skal bli godt å bare så flattet godt av Så jeg håper at sambo får være mye hjemme med meg også, slik at det ikke blir så kjedelig hele tiden Da er jeg fremdeles innlagt på sykehuset når du skal innom da Håper det går greit med deg hos kirurgen og at det blir operasjon på deg også snart Gikk veldig fort fra jeg var innom til jeg fikk time da, så håper det er det samme for deg Hadde vært veldig koselig å holdt kontakten ja, så kan sende deg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. september 2010 #776 Del Skrevet 16. september 2010 Innom og oppdaterer meg litt i natten.. Det var bra du fikk operasjonen så kjapt slik at dere slipper å sette prøvingen på vent så veldig lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 16. september 2010 #777 Del Skrevet 16. september 2010 Lykke til med operasjonen! Får håpe samboer slipper å reise for mye, men hvis ikke er det godt å kunne flytte hjem litt. Har gjort det flere ganger i slike situasjoner, senest i påsken i år. Og jeg er 28 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 16. september 2010 Forfatter #778 Del Skrevet 16. september 2010 Innom og oppdaterer meg litt i natten.. Det var bra du fikk operasjonen så kjapt slik at dere slipper å sette prøvingen på vent så veldig lenge Gleder meg til å starte prøvingen igjen! Så fort jeg er ut av sykehuset er det bare å komme i gang Neida, jeg håper at jeg ikke bruker så lang tid på å komme meg etter operasjonen, og at syklusen min samarbeider med meg slik at vi kan få inn en eller to prøverperioder før jul Det er det jeg håper på nå, det hadde jio vært den flotteste julegaven noen sinne :rødme: Lykke til med operasjonen! Får håpe samboer slipper å reise for mye, men hvis ikke er det godt å kunne flytte hjem litt. Har gjort det flere ganger i slike situasjoner, senest i påsken i år. Og jeg er 28 år Hehe Det er godt å kunne dra hjem til foreldrene sine noen ganger, så hvis jeg må gjøre det så blir det nok bra det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 17. september 2010 #779 Del Skrevet 17. september 2010 :klø: Jeg er jammen meg ta usikker på om jeg noen gang har vært innom her hos deg jeg....? Jaja, bedre sent enn aldri, er det ikke det man bruker å trøste seg med? Snart operasjon på deg altså. Kan dere begynne med prøving rett etterpå, eller må du vente noen måneder for å se om alt er bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 17. september 2010 #780 Del Skrevet 17. september 2010 Hørte ut som en litt tøff rekonvalesenstid. Håper det blir så greit som mulig for deg! Ha en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå