Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Blendahvite tester, så det er nok bare kroppen min som ikke klarer å kontrollere seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest luremegpå

Blendahvite tester, så det er nok bare kroppen min som ikke klarer å kontrollere seg :)

Hm, merkelig, men husker ei så var her inne tidligere, hun hadde først norm,al syklus, også kom en syklus på nærmere 40 dager. Syklusen etter ble hun gravid:)!!!

lykke til babe!! :klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at det skjer noe snart ihvertfall :jepp:

I dag har jeg bursdag, så her hjemme feires det :) Kjæresten har disket opp med god middag og jeg har fått flott gave, en nydelig ring med syv små diamanter - den er helt fantastisk! :rødmer:

Kjæresten min er så snill :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dagen! :bursdag:

:romeo: Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil jeg gratulere, alle i ring omkring deg vi står å se på når vi masjere- bukke, nikke, neie snu oss omkring. Danse så for deg med hopp og sprett og spring. Ønsker deg av :hjerte: alle gode ting og si meg så hva vil du mere? GRATULERE!! :blomst:

:strix: Diamantring :strix:

:klemmer:

Endret av Icing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dagen! :bursdag:

:romeo: Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil jeg gratulere, alle i ring omkring deg vi står å se på når vi masjere- bukke, nikke, neie snu oss omkring. Danse så for deg med hopp og sprett og spring. Ønsker deg av :hjerte: alle gode ting og si meg så hva vil du mere? GRATULERE!! :blomst:

:strix: Diamantring :strix:

Tusen takk Icing :klemmer:

Skal se om ejg ikke får lagt ut et bilde av ringen etter hvert, må jo vise frem hvor flink han har vært å velge ut helt på egenhånd :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere med dagen :) Håpe du får en fin dag!

Tusen takk for det :)

Har hatt en kjempe flott dag så langt, så den kan ikke bli bedre :)

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dagen, Småkjekset :danse::klemmer:

Så søt kjæresten din er :rødme: . Håper du legger ut bilde :jepp:

Har vel sagt det før, men jeg ble gravid syklusen etter 70-dagerssyklusen min :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen! :bursdag:

Diamantring og greier, så snill kjæreste du har! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest luremegpå

Hurra hurra huuuuuuuraaaaaaaaa!

Grattla så masse me dagen, ååååååå, bursdag er så gøy!

Heldig du er så fikk så fin ring..du trodde ikke det var forlovelsesring først da? Jeg tror jeghadde gått ibakken hvis jeg fikk så fin ring:) :)

Gleder meg til å se den!!

:klemmer::klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for lykkeønskningene jenter! Jeg hadde en kjempe flott dag, og gaven fra kjærsten gjorde den bare bedre :rødme: Gleder meg allerede til neste bursdag :fnise:

Gratulerer så mye med dagen, Småkjekset :danse::klemmer:

Så søt kjæresten din er :rødme: . Håper du legger ut bilde :jepp:

Har vel sagt det før, men jeg ble gravid syklusen etter 70-dagerssyklusen min :jepp:

Håper jeg er lik som deg der da :jepp:

Bilde kommer i neste innlegg :rødme:

Hurra hurra huuuuuuuraaaaaaaaa!

Grattla så masse me dagen, ååååååå, bursdag er så gøy!

Heldig du er så fikk så fin ring..du trodde ikke det var forlovelsesring først da? Jeg tror jeg hadde gått i bakken hvis jeg fikk så fin ring:) :)

Gleder meg til å se den!!

:klemmer::klemmer::klemmer:

Jeg er kjempeheldig :rødme:

Blir nok ikke forlovelsesring på meg helt enda, selv om jeg gleder meg til jeg får det en gang :rødme: Vi har ikke snakket så mye om det og om det er aktuelt for oss, men jeg har gitt sterkt uttrykk for at noe Star Wars eller Elvis bryllup er uaktuelt :fnise:

Så jeg får bare vente å se om det skjer noe eller ikke i løpet av de neste årene :) Har det ikke skjedd noe til neste skuddårsdag tar jeg ansvaret i egne hender :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...