Småkjekset Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #521 Del Skrevet 26. juli 2010 Blendahvite tester, så det er nok bare kroppen min som ikke klarer å kontrollere seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 27. juli 2010 #522 Del Skrevet 27. juli 2010 Blendahvite tester, så det er nok bare kroppen min som ikke klarer å kontrollere seg Hm, merkelig, men husker ei så var her inne tidligere, hun hadde først norm,al syklus, også kom en syklus på nærmere 40 dager. Syklusen etter ble hun gravid:)!!! lykke til babe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #523 Del Skrevet 27. juli 2010 Håper at det skjer noe snart ihvertfall I dag har jeg bursdag, så her hjemme feires det Kjæresten har disket opp med god middag og jeg har fått flott gave, en nydelig ring med syv små diamanter - den er helt fantastisk! :rødmer: Kjæresten min er så snill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 27. juli 2010 #524 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Gratulerer så mye med dagen! Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil jeg gratulere, alle i ring omkring deg vi står å se på når vi masjere- bukke, nikke, neie snu oss omkring. Danse så for deg med hopp og sprett og spring. Ønsker deg av alle gode ting og si meg så hva vil du mere? GRATULERE!! Diamantring Endret 27. juli 2010 av Icing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskat Skrevet 27. juli 2010 #525 Del Skrevet 27. juli 2010 Gratulere med dagen Håpe du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #526 Del Skrevet 27. juli 2010 Gratulerer så mye med dagen! Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil jeg gratulere, alle i ring omkring deg vi står å se på når vi masjere- bukke, nikke, neie snu oss omkring. Danse så for deg med hopp og sprett og spring. Ønsker deg av alle gode ting og si meg så hva vil du mere? GRATULERE!! Diamantring Tusen takk Icing Skal se om ejg ikke får lagt ut et bilde av ringen etter hvert, må jo vise frem hvor flink han har vært å velge ut helt på egenhånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. juli 2010 #527 Del Skrevet 27. juli 2010 Gratulerer så masse med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #528 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Gratulere med dagen Håpe du får en fin dag! Tusen takk for det Har hatt en kjempe flott dag så langt, så den kan ikke bli bedre Endret 27. juli 2010 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #529 Del Skrevet 27. juli 2010 Gratulerer så masse med dagen Tusen takk for det Dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 27. juli 2010 #530 Del Skrevet 27. juli 2010 Grattis med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 27. juli 2010 #531 Del Skrevet 27. juli 2010 Gratulerer med dagen! ahh, diamonds are a girl's best friend! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 27. juli 2010 #532 Del Skrevet 27. juli 2010 Gratulerer så mye med dagen, Småkjekset Så søt kjæresten din er :rødme: . Håper du legger ut bilde Har vel sagt det før, men jeg ble gravid syklusen etter 70-dagerssyklusen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. juli 2010 #533 Del Skrevet 27. juli 2010 Gratulerer med dagen! Diamantring og greier, så snill kjæreste du har! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 27. juli 2010 #534 Del Skrevet 27. juli 2010 Hurra hurra huuuuuuuraaaaaaaaa! Grattla så masse me dagen, ååååååå, bursdag er så gøy! Heldig du er så fikk så fin ring..du trodde ikke det var forlovelsesring først da? Jeg tror jeghadde gått ibakken hvis jeg fikk så fin ring:) Gleder meg til å se den!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 27. juli 2010 #535 Del Skrevet 27. juli 2010 Gratulerer med dagen Småkjekset! :blåse: Utrolig stas med diamantring da gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 27. juli 2010 #536 Del Skrevet 27. juli 2010 Gratulerer med dagen! :strix: Så søtt av mannen å gi deg så fin gave :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cami Skrevet 27. juli 2010 #537 Del Skrevet 27. juli 2010 Gratulerer så masse med dagen Håper du har hatt en herlig dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 27. juli 2010 #538 Del Skrevet 27. juli 2010 Litt sent ute, men gratulerer med dagen som var! Og for en flott gave du fikk da gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 28. juli 2010 #539 Del Skrevet 28. juli 2010 Gratulerer så masse med overstått Høres ut som du har hatt en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #540 Del Skrevet 28. juli 2010 Tusen takk for lykkeønskningene jenter! Jeg hadde en kjempe flott dag, og gaven fra kjærsten gjorde den bare bedre :rødme: Gleder meg allerede til neste bursdag Gratulerer så mye med dagen, Småkjekset Så søt kjæresten din er :rødme: . Håper du legger ut bilde Har vel sagt det før, men jeg ble gravid syklusen etter 70-dagerssyklusen min Håper jeg er lik som deg der da Bilde kommer i neste innlegg :rødme: Hurra hurra huuuuuuuraaaaaaaaa! Grattla så masse me dagen, ååååååå, bursdag er så gøy! Heldig du er så fikk så fin ring..du trodde ikke det var forlovelsesring først da? Jeg tror jeg hadde gått i bakken hvis jeg fikk så fin ring:) Gleder meg til å se den!! Jeg er kjempeheldig :rødme: Blir nok ikke forlovelsesring på meg helt enda, selv om jeg gleder meg til jeg får det en gang :rødme: Vi har ikke snakket så mye om det og om det er aktuelt for oss, men jeg har gitt sterkt uttrykk for at noe Star Wars eller Elvis bryllup er uaktuelt Så jeg får bare vente å se om det skjer noe eller ikke i løpet av de neste årene Har det ikke skjedd noe til neste skuddårsdag tar jeg ansvaret i egne hender Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå