Småkjekset Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #501 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) De forrige gangene vi har vært der har det vært alt fra "beskjedne" 25 grader til 45 grader, så jeg vet hva jeg går til Det er verre med broderen og kjæresten hans Så vi prøver å guide dem til å velge klær som er lettest mulig, så får se om det ikke lbir noe shopping når vi kommer frem for å få tak i litt mer levelige klær til en av dem Nyter den strålende som vi har hos oss nå for tiden, og er veldig glad for å være ferdig på jobb nå Skal hente kjæresten på jobb om en halvtimes tid, og så blir det gjerne til litt shopping hvis jeg er heldig Må jo få tak i skikkelig sommerklær når en kan bruke det Ha en strålende dag alle sammen Endret 12. juli 2010 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 14. juli 2010 #502 Del Skrevet 14. juli 2010 Når reiser dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #503 Del Skrevet 15. juli 2010 Drar på lørdag GLeder meg skikkelig Tenker meg avgårde for å spandere på meg litt nye sommerklær i morgen Men først skal jeg får fjernet en visdomstann. Gruer meg litt til det Så passer med en oppmuntrende shoppingrunde da vil jeg tro Jeg fikk brev fr kirurgisk poliklinikk i dag om at jeg har fått time senere i sommer i august. Er litt usikker på om det er time til operasjonen, eller om det er time til å snakke med han som skal operere meg.. Så jeg får vel ringe dem i morgen og høre hva som skal skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 16. juli 2010 #504 Del Skrevet 16. juli 2010 Reiser dere i morgen ? GOOOOD TUUUUUR!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 16. juli 2010 #505 Del Skrevet 16. juli 2010 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cami Skrevet 17. juli 2010 #506 Del Skrevet 17. juli 2010 God tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 18. juli 2010 #507 Del Skrevet 18. juli 2010 God tur. Kos deg masse i Lisboa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 19. juli 2010 #508 Del Skrevet 19. juli 2010 Håper dere storkoser dere i Lisboa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #509 Del Skrevet 22. juli 2010 Da var jeg tilbake igjen Vi har hatt noen strålende dager i det flotte solfylte Lisboa, og jeg savner det allerede! Dette var min fjerde tur dit, men jeg blir ikke lei av det - det er alltid noe nytt å se og oppleve Har fått shoppet litt og spist mye god mat og hatt flere gode drinker, så har mye gode minner å tenke tilbake på Noe litt mindre hyggelig er at jeg klarte å bli noe så sykt solbrent siste dagen vi var med bassenget på hotellet, så jeg kommer nok til å smøre meg med aloe vera til jeg blir grønn Når det gjelder hvordan ståa er i syklusen min aner jeg virkelig ikke, for jeg har hatt litt småblødninger hver dag i sånn ca 2,5 uker. Det er ikke mye som kommer, men er nok til at jeg er lei av å måtte passe på om jeg må ha bind eller tampong tilgjengelig hele tiden. Og pga dette har det ikke blitt så mye som jeg kunne ha ønsket meg, så håper at det gir seg slik at vi får holde på så mye vi vil igjen Håper dere får en flott dag jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 22. juli 2010 #510 Del Skrevet 22. juli 2010 Velkommen tilbake!! Koselig at du har hatt en så fin tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #511 Del Skrevet 23. juli 2010 Det var kjempe koselig Og i morgen setter vi kursen mot Biri og Toto konsert GLeder meg kjempe mye Skal sove i telt og greier, så blir nok god stemning ut over kvelden kan jeg tenke meg God helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 24. juli 2010 #512 Del Skrevet 24. juli 2010 Kos dere masse på konsert i kveld, jeg tror det blir kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. juli 2010 #513 Del Skrevet 24. juli 2010 Toto er tøfft : Kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 24. juli 2010 #514 Del Skrevet 24. juli 2010 Høres ut som du har hatt en kjempefin ferie Lisboa er absolutt et feriemål å legge seg på minne etter hva du skriver - både shopping og sol - det er jo perfekt Kos deg på konsert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. juli 2010 Forfatter #515 Del Skrevet 25. juli 2010 Konserten var fantastisk Utrolig flott musikk, og alt var bare så flott som det kunne blir Topp stemning var det, og det å sove i telt var ikke så gale som jeg hadde trodd heller Men jeg foretrekker campingvogn da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 25. juli 2010 #516 Del Skrevet 25. juli 2010 Så utrolig gøy med bra konsert "Svogern" min hadde visst vært der han også, hadde jeg fått med meg at de skulle spille her hadde jeg dratt jeg også! Toto er jo sååå bra! Telt er knall, så lenge det ikke regner gjennom duken Men campingvogn er supert, var og besøkte mor og far sin i helgen faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #517 Del Skrevet 26. juli 2010 Vi hadde det heldigvis opplett hele turen så slapp å ligge i et vått telt Syklusmessig aner jeg ikke hvor langt ut i den jeg er kommet :klø: Det jeg vet er at jeg har hatt småblødninger nå i snart 3 uker, så jeg håper at ting roer seg slik at jeg slipper å måtte bekymre meg for om mensen kommer når som helst eller ikke. HÅper dere får en flott kveld jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. juli 2010 #518 Del Skrevet 26. juli 2010 Har du testet noe i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #519 Del Skrevet 26. juli 2010 Nope, det har jeg ikke gjort. Burde jeg gjort det kanskje? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. juli 2010 #520 Del Skrevet 26. juli 2010 Det kan sikkert være greit ja Siden tanta ikke er kommet ordentlig.. 20-30% av gravide kvinner opplever blødninger i første trimester... så for alt man vet kan du være gravid også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå