Sequax Skrevet 5. juli 2010 #461 Del Skrevet 5. juli 2010 Kondolerer, Småkjekset! Så trist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. juli 2010 #462 Del Skrevet 5. juli 2010 Kondolerer så masse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 5. juli 2010 #463 Del Skrevet 5. juli 2010 Kondolerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 5. juli 2010 #464 Del Skrevet 5. juli 2010 Så trist Kondolerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. juli 2010 #465 Del Skrevet 5. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cami Skrevet 5. juli 2010 #466 Del Skrevet 5. juli 2010 kondolerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 5. juli 2010 #467 Del Skrevet 5. juli 2010 Kondolerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 5. juli 2010 #468 Del Skrevet 5. juli 2010 Kondolerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 5. juli 2010 #469 Del Skrevet 5. juli 2010 så leit å høre, Småkjekset! Kondolerer Håper du kommer deg greit gjennom begravelsen, det er godt å få si farvel også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 5. juli 2010 #470 Del Skrevet 5. juli 2010 Så trist, føler med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 5. juli 2010 #471 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Kondolerer, Småkjekset Endret 5. juli 2010 av Blåmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 5. juli 2010 #472 Del Skrevet 5. juli 2010 Så trist Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 5. juli 2010 #473 Del Skrevet 5. juli 2010 Offdå! Kondolere:) Rart med de gamle, de vet på en måte når tiden er kommet, men ja det er så trist når noen dør:) Håper du har mange gode venner og familie rundt deg Ønsker deg lykke til i begravelsen, begravelser er nitriste, men er også fine , når men tenker på den fine personen som begraves:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #474 Del Skrevet 5. juli 2010 Akkurat nå er jeg hjemme alene, men i mrogen etter jobb sitter jeg meg på flyet hjem til foreldrene mine slik at jeg da har alle rudnt meg Så ser frem til å ha folk rundt meg da, for jeg merker at det ikke helt har gått opp for meg enda. Da er det nok greit å ha folk rundt meg når det går opp for meg. En ting jeg har bare blitt mer og mer sikker på nå i helgen er at hvis jeg får en jente en gang skal jeg kalle henne opp etter oldemoren min på ett eller annet vis Så håper det skjer fortest mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #475 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Var hos endokrinolog ved sykehuset i Telemark i dag for å snakke om dette høye stoffskiftet mitt, og hva jeg burde gjøre med det for å la ting ligge best mulig tilrette for et svangerskap. De pleier å ha tre-fire mulige behandlingsmetoder. Den første er å behandle med tabletter, men siden jeg har fått tilbakefall etter ett år på tabletter er det tydelig at de ikke hjelper for meg. Og siden jeg ikke kan gå på tablettene over lengre tid er dette en dårlig løsning. Den andre metoden er radioaktiv job, men siden jeg ønsker å bli gravid snart er dette en dum løsning, da jeg da er nødt til å vente ett år fra jeg er ferdig behandlet til jeg kan starte å prøve. Den tredje muligheten er å operere bort hele kjertelen, slik at jeg blir kvitt dette svingende stoffskiftet mitt. Og det er mye lettere å behandle et lavt stoffskifte enn et høyt stoffskifte både før, under og etter et svangerskap, så dette var det legen anbefalte. Trenger ikke å vente noe på å bli gravid etter operasjonen, da de kan behandle meg greit med en gang. En fjerde måte er å bli gravid på tablettene jeg går nå, men at jeg må bytte dem ut til et annet merke med en gang jeg blir gravid, og komme til ofte kontroller gjennom hele svangerskapet. Det som er dumt med denne måten er da at jeg bå starte på disse tablettene jeg går på nå rett etter en evt fødsel, noe som da hadde ført til at jeg blir svært dårig en periode mens dosen reguleres. Jeg får heller ikke mulighet til å amme barnet hvis dette hadde vært noe jeg hadde ønsket. Det ble veldig mye informasjon på en gang, men jeg kom frem til at det viktigste er at kroppen min er klar og kan gjennomføre et svangerskap på best mulig måte. Så da skal jeg få henvisning til operasjon så for som mulig, og så får vi ta det som det kommer derfra. Er litt redd og bekymret for hva som kan skje i forkant/etterkant av operasjonen, men det er vel gjerne bare normalt. Redd for hvordan arret kommer til å se ut, om det er verdt det eller om det bare kommer til å føre vondt med seg. Men når en erfaren overlege anbefaler dette burde jeg vel gjerne stole på han? :klø: Uansett, hvis jeg hadde blitt gravid før en evt operasjon hadde det ikke gjort noe heller, for da er det muligheter til å la det bli et mest mulig normat svangerskap også, så lenge en får god oppfølging hele tiden Er positiv alt i alt - det ordner seg nok til slutt Endret 5. juli 2010 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #476 Del Skrevet 5. juli 2010 Snakk om langt innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 6. juli 2010 #477 Del Skrevet 6. juli 2010 Hei! Kondolerer. Trist å høre om oldemoren din. Leste det lange innlegget ditt også, men veit jeg ikke hva jeg skal si. Annet enn at du sikkert mente radioaktiv Jod og ikke radioaktiv jobb?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 6. juli 2010 #478 Del Skrevet 6. juli 2010 Kondolerer Småkjekset! Syns det var en fin tanke å oppkalle en (evt) datter etter oldemoren din! Det er veldig fint med sånne navn som går igjen i familien... har lurt litt på å gjøre det samme jeg óg... Håper det går bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 6. juli 2010 #479 Del Skrevet 6. juli 2010 Det var trist å høre om oldemoren din Småkjekset! Håper det løser seg på enn god måte for deg med operasjon (hvis det blir det?). Er nok greit å ikke ha alt for mange ekstra ting hengende over seg når man skal være gravid! Man får vel nok av bekymringer rundt det, så jo flere man kan eliminere raskt - jo bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #480 Del Skrevet 6. juli 2010 Hei! Kondolerer. Trist å høre om oldemoren din. Leste det lange innlegget ditt også, men veit jeg ikke hva jeg skal si. Annet enn at du sikkert mente radioaktiv Jod og ikke radioaktiv jobb?? Mente jod ja Gikk litt fort i svingene her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå