Spatula Skrevet 24. juni 2010 #441 Del Skrevet 24. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #442 Del Skrevet 25. juni 2010 Sjekk utt fertilityfriend, der kan du fylle i mensen, EL-slim, når dere har sex, EL-test osv, og selvsagt også tempen! Veldig lettvint! Skal se om jeg skjønner meg på noe derfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #443 Del Skrevet 25. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 25. juni 2010 #444 Del Skrevet 25. juni 2010 Hvordan går det med deg Småkjekset? Fortsatt ingen tante? :klø: . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #445 Del Skrevet 26. juni 2010 Ingen tante å se her. Men er fremdeles negativ test, så jeg får vel bare vente på at hun kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. juni 2010 #446 Del Skrevet 26. juni 2010 Samme her.. Hvor mange dager snakker vi for din del? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 26. juni 2010 #447 Del Skrevet 26. juni 2010 Jeg er også ute av syklus! går inn over i dag 31 nå, og jeg har pleid å ha 27-28 dager. (For min sin del er det nok SA'en som har tulla, men uansett er det kjempekiiiipt! Har jo sånn forhåpninger også når tanta faktisk ikke kommer!!! ) . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #448 Del Skrevet 28. juni 2010 I dag er jeg 16 dager over forventet IKM Kjenner meg igjen i det du skriver Smaragd, om å ha forventinger siden tanta ikke dukker opp som planlagt I helgen var det grillfest hos sjefen til sambo, og da var jeg ikke sikker på hva jeg skulle gjøre, om jeg skulle drikke eller ikke siden tanta ikke hadde dukket opp enda. Men da sa sambo at det er ikke er bra å gå rundt å ha livet på vent i påvente at det kanskje skjer noe snart, så da drakk jeg to Smirnoff Ice med god samvittighet Bare håper tanta dukker opp nå snart eller at testene viser noe annet enn blendahvite streker, for ønsker ikke å ha besøk med meg når jeg drar til Lisboa om 2,5 uker. Håper dere får en flott dag jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 28. juni 2010 #449 Del Skrevet 28. juni 2010 Noen fordeler må vi med uregelmessige sykluser og ha - slipper jo forventninger til tante-besøk Høres kjedelig ut å gå SÅ lenge over IKM og fortsatt teste negativt Becky hadde vel også en sånn veldig lang syklus midt innimellom regelmessige sykluser, og lurer på om det var syklusen etter den hun ble gravid i :klø: Så lover godt for deg og Hadde du tempet kunne jo jo kanskje hatt en pekepinn over hva som skjer, men ikke alltid så lett å bli klok der heller Håper tanta kommer snart iallfall, så du slipper unna på ferietur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 28. juni 2010 #450 Del Skrevet 28. juni 2010 hei Småkjekset, vil gjerne følge med i dagboka di! Må være frustrende å gå så lenge over syklus, håper den snart er i rute igjen slik du kjenner den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. juni 2010 #451 Del Skrevet 28. juni 2010 Krysser fingrene for en snarlig avklaring, forhåpentligvis med positivt utfall! Dæven for et språk jeg bruker.. Har visst vært litt mye på jobb i det siste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 28. juni 2010 #452 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Becky hadde vel også en sånn veldig lang syklus midt innimellom regelmessige sykluser, og lurer på om det var syklusen etter den hun ble gravid i :klø: Så lover godt for deg og Jeg hadde en superlang syklus, så to på 5 uker, så en superlang igjen, så en ny 5-ukers. I den siste ble jeg gravid . Synes det høres ut som det samme skjer med deg, at du har hoppet over EL. Så fortsett med sengekosen, uten å være fanatisk selvsagt, så kan det hende det plutselig klaffer . Det er utrolig slitsomt å ikek vite. Det hjalp for meg da jeg innså at dette ikke var en graviditet, selv så tungt det var. Lovte meg selv å aldri tro/håpe slik igjen. Derfor tok det en stund før jeg skjønte at jeg faktisk var gravid da jeg faktisk ble det. Hadde jo ikke latt meg selv håpe og tro. Huff, det skal ikke være lett. Jeg dro til en privat gynekolog for å sjekke om alt var greit. Hjalp å slippe slike bekymringer. Var overbevist om at jeg hadde PCOS. Herregud, som vi jenter bekymrer oss. Etter jeg ble gravid har jeg begynt å bekymre meg for SA og graviditet utenfor livmoren. Disse bekymringene har gitt seg etterhvert nå :dåne: Masse lykke til Endret 28. juni 2010 av Becky1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 29. juni 2010 #453 Del Skrevet 29. juni 2010 Følger spent med på deg, Småkjekset! Håper tanta er borte et års tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 30. juni 2010 #454 Del Skrevet 30. juni 2010 Så spennende dette her er da.. Jeg må bare få sagt at jeg hadde totalt uregelmessige sykluser en stund og plutselig fikk jeg stabile sykluser igjen og da klaffet det. Den syklusen det klaffet, så hadde jeg EL en uke senere enn hva jeg skulle hatt, så kanskje det er det du også har hatt? Da testet jeg 9 dager over IKM. Holder fingre krysset i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 30. juni 2010 #455 Del Skrevet 30. juni 2010 Lange sykluser suger!! Men plutselig sitter'n!!! Min siste syklus var over 3 måneder lang, og vips - ut av det blå - var jeg gravid! Yey!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #456 Del Skrevet 1. juli 2010 Veldig greit å ikke ha tantebesøk, men så utrolig kjedelig at syklusen ikke er som den skal være. Vil jo så gjerne bli gravid, så dette er en stor strek i regningen kan en si Er dårlig med oppdateringer på med i det siste, for internettet fungerer ikke som det skal om dagen. Så blir bra å få sambo hjem i dag, for da får jeg både ham og internettet tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 4. juli 2010 #457 Del Skrevet 4. juli 2010 Hei, Småkjekset! Håper syklusen din stabiliserer seg snart! Æsj, dette må være frustrerende for deg. Krysser fingre og tær for at syklusen normaliserer seg til neste pp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 4. juli 2010 #458 Del Skrevet 4. juli 2010 Hei søta!! Offameg, så kjedelig denne syklusen er da! Men jeg har flere eksempler, på de som mhar et par laange sykluser, men så sitter spiren! Håper du har hatt en fin helg! Nyt alkohol og alt so somemren tilbyr mens du kan:)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #459 Del Skrevet 5. juli 2010 Er mye murringer her for tiden, så bare venter på at tanta kommer. Det er mer brun spotting i dag enn det har vært tidligere, så jeg håper at dette vil si at tanta kommer nå og at hun ikke drar det lenger ut Hadde passet veldig greit hvis hun kom nå, for da kunne det gjerne vært aktuelt med en feriebaby på oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #460 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Oldemoren min døde på fredag Vi har visst at hun bare har blitt verre den siste uken, og mandag forrige uke sluttet hun å spise og drikke, lå bare i sengen og sov og fikk smertestillende for det meste. Utrolig fælt at hun nå er borte, men synes det er bra at hun slipper å gå gjennom noe mer smerter nå. Hun har fred nå Gruer meg til begravelse på torsdag, aner ikke hvordan jeg kommer til å takle det. Så blir godt å få dra hjem til familien i morgen ettermiddag og være med dem ut uken, slik at det blir lettere å takle dette med familie rundt seg Endret 5. juli 2010 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå