Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Vi bor 7 timer unna den nybakte familien da de bor på hjemstedet vårt, men burde vel klare å få laget noe mat å ha med, er alltid et kjøkken jeg kan lage noe på :jepp:

Så også på disse babyteppene en kan få navnet, lengde og vekt på, og lurer jo på om det hadde vært noe? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Disse er kjempekule! En sånn en skal kjærsten min få.. :jepp:

http://www.lilleprinsen.no/product/483848/iiamo_go_Designer_t%E5teflaske.html

Du kan jo ta med en kake f eks? En nybakt bestemor jeg kjenner bakte to kaker så de nybakte foreldrene "bare kunne sette over kaffen når de fikk besøk". Det synes jeg var en god ide! :)

Edit: glemte linken..

Endret av siebaeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tatt med rundstykker jeg. Da kan de fryse ned og tine opp igjen, og de fleste som kommer på besøk tar vel med seg kaker? Husker søsteren min hadde kaker og boller i fryseren i et helt år etter første fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så mye som har skjedd siden sist jeg var innom her!! :D Blir spennende å følge med om du har lykkes eller ikke. Hååååper tanta uteblir!!! ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må det bli to blå streker her snart for nå har jeg nesten øya i kryss til og med! :fnise:

Helt utrolig at du klarer å holde deg så lenge! Respekt.. :dåne:

:klem: Håper du har det fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, i dag er det testdag, men den var som jeg hadde ventet blendahvit :sjenert:

Det er 6 uker siden PP" startet, og jeg lurer hvirkelig hvor lang den kommer til å være før det skjer noe som heslt :klø:

Jeg fikk hjem sambo i går, så da ble det litt :sengekos: på oss :lur: Så da får vi bare fortsette å øve til den sitter :jepp:

Jeg viste han denne filmen som jeg fant i en annen dagbok her inne, husker ikke helt hvilken :klø: , og tror både han og jeg lærte oss mye ved å se på den :jepp:

Var dårlig i går også, brakk meg flere ganger og var konstant kvalm.. Lurer på om jeg begynner å få omgangsyken eller noe :klø: Flere på jobb har hatt det i det siste, så kan være jeg er på vei til å få det også :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åeh... nå håpte jeg på jubel her.. :klem: merkelig at det ikke skjer noe enda..:klø: På den ene eller andre måten.. Kanskje det var tanta som snek seg forbi da du hadde småblødninger..? Kanskje du skal prøve temping for å få litt oversikt over syklusen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åeh... nå håpte jeg på jubel her.. :klem: merkelig at det ikke skjer noe enda..:klø: På den ene eller andre måten.. Kanskje det var tanta som snek seg forbi da du hadde småblødninger..? Kanskje du skal prøve temping for å få litt oversikt over syklusen?

Lurer på om jeg skal prøve meg på temping ja, men aner ikke hvordan det fungerer helt :klø:

Og hvordan er det å starte å tempe midt i en syklus, når jeg ikke aner hva noe som helst skal skje og hva som er vanlig temp for meg?

Skal innom et apotek senere, så skal se om jeg får med meg et termometer derfra :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så rart kroppen din oppfører seg! Kjøp en skikkelig digitaltest på apoteket; der får du svar: gravid eller ikke gravid. Blås i de billigstripsene dine! :ler:

Omgangssyke eller..............................gravid ?

Ha en fin dag! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte en slik test forrige uke, og den var negativ. Blir dyrt i lengden å kjøpe dem hele tiden.

Skal på fest på lørdag, så må vel gjerne ta en før det slik at jeg vet om det er greit å drikke eller ikke :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal prøve meg på temping ja, men aner ikke hvordan det fungerer helt :klø:

Og hvordan er det å starte å tempe midt i en syklus, når jeg ikke aner hva noe som helst skal skje og hva som er vanlig temp for meg?

Skal innom et apotek senere, så skal se om jeg får med meg et termometer derfra :jepp:

Jeg er litt usikker.. Men gå inn på den Pernille-nettsiden. Der tror jeg det er ganske god forklaring på hvordan det kan gjøres. Hva om du lager deg en kallender som tar utgangspunkt i siste mens og så begynner å fylle inn der du tror du er nå. Så når du blir mer sikker på hvor i syklusen du er kan du forskyve deg til riktig sted. Jeg ville bare begynt å registrere temperatur i alle fall og så sett hvordan det endrer seg litt uavhengig av hvor i syklusen du er. Når du så får tante (eller ikke *krysser fortsatt fingrene*) tantebesøk vet du jo hvor du er igjen. :)

Husk å få deg et temometer med to desimaler! Mulig du må bestille det på nett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er litt usikker.. Men gå inn på den Pernille-nettsiden. Der tror jeg det er ganske god forklaring på hvordan det kan gjøres. Hva om du lager deg en kallender som tar utgangspunkt i siste mens og så begynner å fylle inn der du tror du er nå. Så når du blir mer sikker på hvor i syklusen du er kan du forskyve deg til riktig sted. Jeg ville bare begynt å registrere temperatur i alle fall og så sett hvordan det endrer seg litt uavhengig av hvor i syklusen du er. Når du så får tante (eller ikke *krysser fortsatt fingrene*) tantebesøk vet du jo hvor du er igjen. :)

Husk å få deg et temometer med to desimaler! Mulig du må bestille det på nett..

Skal sjekke det ut :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, i dag er det testdag, men den var som jeg hadde ventet blendahvit :sjenert:

Det er 6 uker siden PP" startet, og jeg lurer hvirkelig hvor lang den kommer til å være før det skjer noe som heslt :klø:

Jeg fikk hjem sambo i går, så da ble det litt :sengekos: på oss :lur: Så da får vi bare fortsette å øve til den sitter :jepp:

Jeg viste han denne filmen som jeg fant i en annen dagbok her inne, husker ikke helt hvilken :klø: , og tror både han og jeg lærte oss mye ved å se på den :jepp:

Var dårlig i går også, brakk meg flere ganger og var konstant kvalm.. Lurer på om jeg begynner å få omgangsyken eller noe :klø: Flere på jobb har hatt det i det siste, så kan være jeg er på vei til å få det også :vetikke:

Haha, den filmen likte jeg! :jepp::ler:

En god del der jeg faktisk ikke visste!!

Håper du får en positiv test i hånda snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Sjekk utt fertilityfriend, der kan du fylle i mensen, EL-slim, når dere har sex, EL-test osv, og selvsagt også tempen! Veldig lettvint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...