Småkjekset Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #381 Del Skrevet 20. juni 2010 Drit i hvordan du tror andre kanskje synes du virker. Vil du blodprøve, så spør om blodprøve. Jeg fikk blodprøve +atjeg dro til privat gynekolog for å sjekke om alt var i orden. Mnd etter tok de blodprøve for å sjekke om jeg hadde hatt EL eller ikke. Blir nok til at jeg skal høre med legen om å få tatt blodprøve, evt om hun kan sjekke at kroppen min er slik som den skal være mtp om jeg har EL og slikt. Hvordan kan man sjekke det forresten? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 20. juni 2010 #382 Del Skrevet 20. juni 2010 Kanskje du bare er en av de som produserer HCG litt sakte da Høres jo lovende ut at spotting ikke er normalt for deg, det tyder jo på at noe skjer Dette er jammen spennende Merker du noen andre symptomer da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #383 Del Skrevet 20. juni 2010 Heia! Off! Du, husker du hva som skjedde med meg? Jeg hadde sånn brunaktig litt rødaktig utflod i en uke, så testet jeg positivt vet du:) Men det er en berg og dalbane, forstår det godt, for man håper sånn! Ønsker deg masse lykke til, så håper vi at det snart skjer noe mer! :klemmer: Når du hadde denne utfloden, testet du også underveis? Jeg har jo bare fått negative tester, så det høres ikke så lovende ut for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 20. juni 2010 #384 Del Skrevet 20. juni 2010 Var på GU for å sjekke om alt var som det skulle "der nede" . Tok blodprøve en uke etter forventet EL for å sjekke hormonnivået (altså om jeg hadde hatt EL). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 20. juni 2010 #385 Del Skrevet 20. juni 2010 Når du hadde denne utfloden, testet du også underveis? Jeg har jo bare fått negative tester, så det høres ikke så lovende ut for meg Men jeg hadde det en uke før TR da , men det kan jo hende at syklusen din er øealgt, og at dette er tegn på at du ikke kommer til å få TR:) Men ja, jeg var jo til gynokolog, og da kunne han se på eggstokkene mine, hvordan de så ut. Det er jo en ting du kan be legen din om å få en time videre til spesialist. Kanskje andre måter å gjøre det på, men slik jeg fikk vite at jeg har EL iallefall:) Jeg testet ikke positivt på EL test før fem dager før jeg egentlig skulle hatt TR. Men folk er forskjellige:) Spør legen din du, ellers går du bare rundt og lurer unødvendig:)!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #386 Del Skrevet 20. juni 2010 Kanskje du bare er en av de som produserer HCG litt sakte da Høres jo lovende ut at spotting ikke er normalt for deg, det tyder jo på at noe skjer Dette er jammen spennende Merker du noen andre symptomer da? Tidligere denne uken var jeg uvell og småkvalm om morgenen, men det gikk over når jeg fikk spist litt. Da jeg var i Hunderfossen skulle jeg løpe bortover veien med niesene mine, men da ble jeg kvalm, og det pleier jeg ikke å bli. I tillegg er jeg er mye trettere om dagen også, men det kan være en "bivirkning" av at jeg våkner tidligere om morgenen pga det er så lyst ute. Det er mye symptomer jeg kan oppleve som kan tolkes i både den ene og den andreretningen når jeg ser dem nedskrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #387 Del Skrevet 20. juni 2010 Var på GU for å sjekke om alt var som det skulle "der nede" . Tok blodprøve en uke etter forventet EL for å sjekke hormonnivået (altså om jeg hadde hatt EL). Burde vel kommet meg til en GU jeg også for å få sjekket om ting fungerer som de skal hos meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #388 Del Skrevet 20. juni 2010 Men jeg hadde det en uke før TR da , men det kan jo hende at syklusen din er øealgt, og at dette er tegn på at du ikke kommer til å få TR:) Men ja, jeg var jo til gynokolog, og da kunne han se på eggstokkene mine, hvordan de så ut. Det er jo en ting du kan be legen din om å få en time videre til spesialist. Kanskje andre måter å gjøre det på, men slik jeg fikk vite at jeg har EL iallefall:) Jeg testet ikke positivt på EL test før fem dager før jeg egentlig skulle hatt TR. Men folk er forskjellige:) Spør legen din du, ellers går du bare rundt og lurer unødvendig:)!! Jeg får høre med legen min om hun har noen tips å komme med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 20. juni 2010 #389 Del Skrevet 20. juni 2010 Burde vel kommet meg til en GU jeg også for å få sjekket om ting fungerer som de skal hos meg også Får man det hvis man ber om det? Eller mener du privat GU? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #390 Del Skrevet 20. juni 2010 Får man det hvis man ber om det? Eller mener du privat GU? Må vel ordne det privat regner jeg med? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 20. juni 2010 #391 Del Skrevet 20. juni 2010 Drit i hvordan du tror andre kanskje synes du virker. Vil du blodprøve, så spør om blodprøve. Ja, enig med Becky! Det er ikke noe å lure på en gang! En lege har bare å "stille opp" Pleier du å være så mye som en uke over tia, da ? Velkommen tilbake, forresten! Som du kan se har du vært savna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 20. juni 2010 #392 Del Skrevet 20. juni 2010 "Problemet" med kvalme som symptom er vel at den kommer pga. HCG-en, så er den høy nok til at du blir kvalm vil den også slå ut på en test. Men det betyr jo ikke at det ikke er håp. Heier på deg, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 20. juni 2010 #393 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg også heier!!! Og spør legen din om en test du, verste du kan få er et nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 21. juni 2010 #394 Del Skrevet 21. juni 2010 Tusen takk til Archee for strimmlene forresten Håper en av de gir et flott resultat til meg Bare hyggelig å kunne hjelpe til. Greit å vite at testene blir brukt Etter det ejg klarer å huske begynte denne utfloden på torsdagen, så de har var i noen dager nå, så jeg håper de endten gir seg eller viker for tanta Jeg merker jeg har veldig lyst høre med legen min i morgen om det er mulig å ta en blodprøve for å sjekke om det er noe der, eller om alt jeg har følt de siste ukene bare har vært innbillning Men jeg har jo ikke lyst å virke helt desperat heller Og jeg vet jo ikke hvordan syklusene min egentlig skal være, siden TR ikke dukket opp når jeg hadde regnet meg frem til at hun skulle dukke opp.. Blir helt dårlig av dette her til tider jeg Er du desperat, så er du desperat Men seriøst, nå skal du høre: Slik som i mitt tilfelle: Jeg fikk innbilte symptomer i PP1 (og det var flere av dem; ømme bryster, oppblåsthet, ofte toalettbesøk osv...), men det klaffet ikke. Ikke før PP2! Min teori er den at det kan ha en sammenheng med at kroppen FORBEREDER seg på å bli gravid. Så om du da innbiller deg ting nå (i PP2?), vil det mest sannsynlig klaffe for deg i PP3... Håper bare jeg har rett nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #395 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg også heier!!! Og spør legen din om en test du, verste du kan få er et nei! Har en kjempeflott heiagjeng her inne jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #396 Del Skrevet 21. juni 2010 Bare hyggelig å kunne hjelpe til. Greit å vite at testene blir brukt Er du desperat, så er du desperat Men seriøst, nå skal du høre: Slik som i mitt tilfelle: Jeg fikk innbilte symptomer i PP1 (og det var flere av dem; ømme bryster, oppblåsthet, ofte toalettbesøk osv...), men det klaffet ikke. Ikke før PP2! Min teori er den at det kan ha en sammenheng med at kroppen FORBEREDER seg på å bli gravid. Så om du da innbiller deg ting nå (i PP2?), vil det mest sannsynlig klaffe for deg i PP3... Håper bare jeg har rett nå... Det er gjerne noe i det du sier Archee: jepp: Jeg håper ihvertfall det. En ting er ihvertfall sikkert at det kan være større sannsynlighet at det klaffer senere i sommer enn det har gjort til nå, for da har jeg kjæresten hjemme nesten hele tiden Og da får vi bare stå på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 21. juni 2010 #397 Del Skrevet 21. juni 2010 :duskedame: Kvalm og går bare over når du spiser litt...? Trøtt.. ? Sånn hadde jeg det også, og testen ble positiv til slutt, etter å ha svidd av 5-6 tester og ventet på tante rød siden midten av desember.. positiv test 1.januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #398 Del Skrevet 21. juni 2010 :duskedame: Kvalm og går bare over når du spiser litt...? Trøtt.. ? Sånn hadde jeg det også, og testen ble positiv til slutt, etter å ha svidd av 5-6 tester og ventet på tante rød siden midten av desember.. positiv test 1.januar Jeg får bare smøre meg med tålmodighet og vente på om tanta kommer eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 21. juni 2010 #399 Del Skrevet 21. juni 2010 Når hadde du forventet den, forrige uke? Og hvor lenge siden er det du testet sist? Spennende dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #400 Del Skrevet 21. juni 2010 IKM var 12 juni, da jeg tror jeg hadde EL siste helgen i mai. Testet vel på torsdag forrige uke om jeg husker rett. Har det ikke skjedd noe til torsdag denne uken tester jeg vel da også, selv om det ikke kommer til å gi meg noe annet resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå