Skogstrollet Skrevet 18. juni 2010 #361 Del Skrevet 18. juni 2010 Nå er vi en hel gjeng som venter i spenning her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 18. juni 2010 #362 Del Skrevet 18. juni 2010 Her var det veldig spennende, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 18. juni 2010 #363 Del Skrevet 18. juni 2010 Krysser de berømte fingrene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 18. juni 2010 #364 Del Skrevet 18. juni 2010 Venter på oppdateringer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 18. juni 2010 #365 Del Skrevet 18. juni 2010 På tide med en update nå, synes du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 18. juni 2010 #366 Del Skrevet 18. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. juni 2010 #367 Del Skrevet 19. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 19. juni 2010 #368 Del Skrevet 19. juni 2010 Hallo!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 19. juni 2010 #369 Del Skrevet 19. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 19. juni 2010 #370 Del Skrevet 19. juni 2010 Nå er vi spente her altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 20. juni 2010 #371 Del Skrevet 20. juni 2010 Småkjekset...? Har du ramla i Hunderfossen...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evighet Skrevet 20. juni 2010 #372 Del Skrevet 20. juni 2010 Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #373 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Internettet sluttet å fungere før jeg skulle dra til Bø, så jeg fikk ikke skrevet noe da. Men takk for at dere har holdt liv i boken Har ikke skjedd noe her, annet enn negative tester og brunaktig utflod. Så det er vel gjerne et tegn på at TR kommer, har holdt på noen dager nå. Hadde vært veldig greit å vite noe sikkert, for blir jo helt tullete av å bare gå rundt og vente Er vel ikke noe vits å ta det opp med legen i morgen heller, for er jo bare i PP2, og syklusen min har vel gjerne ikke stabilisert seg nok. Og siden det nå er 7 dag er siden det jeg trodde var IKM og jeg ikke får utslag på strimmlene i tillegg til at jeg opplever litt brun utflod/spotting en gang om dagen er det vel ikke mye håp her? Endret 20. juni 2010 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #374 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Tusen takk til Archee for strimmlene forresten Håper en av de gir et flott resultat til meg Endret 20. juni 2010 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 20. juni 2010 #375 Del Skrevet 20. juni 2010 Huff, det forferdelig å gå slik å vente. Det verste er å ikke vite hva som skjer med kroppen. Da jeg fikk brunaktig utflod var jeg letta, for det betød at tanta kom innen 2-3, noen ganger 4 dager. Lykke til videre, uansett utfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #376 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Huff, det forferdelig å gå slik å vente. Det verste er å ikke vite hva som skjer med kroppen. Da jeg fikk brunaktig utflod var jeg letta, for det betød at tanta kom innen 2-3, noen ganger 4 dager. Lykke til videre, uansett utfall Etter det ejg klarer å huske begynte denne utfloden på torsdagen, så de har var i noen dager nå, så jeg håper de endten gir seg eller viker for tanta Jeg merker jeg har veldig lyst høre med legen min i morgen om det er mulig å ta en blodprøve for å sjekke om det er noe der, eller om alt jeg har følt de siste ukene bare har vært innbillning Men jeg har jo ikke lyst å virke helt desperat heller Og jeg vet jo ikke hvordan syklusene min egentlig skal være, siden TR ikke dukket opp når jeg hadde regnet meg frem til at hun skulle dukke opp.. Blir helt dårlig av dette her til tider jeg Endret 20. juni 2010 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 20. juni 2010 #377 Del Skrevet 20. juni 2010 Det er frustrerende å gå slik og vente Men du burde vel fått utslag på test nå, viss du er relativt sikker på når IKM var? Jeg hadde fire dager med spotting før TR kom, mot to dager normalt, det var ganske forvirrende. Håper at det er noe på gang da, det var ikke meningen å være negativ! Det er jo ikke over før TR (forhåpentligvis ikke) kommer Når det gjelder legen, så aner jeg ikke hva de kan ta av tester Men det er jo ikke sikkert at de vil teste siden du har prøvd så kort tid? Spennende er det uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 20. juni 2010 #378 Del Skrevet 20. juni 2010 Drit i hvordan du tror andre kanskje synes du virker. Vil du blodprøve, så spør om blodprøve. Jeg fikk blodprøve +atjeg dro til privat gynekolog for å sjekke om alt var i orden. Mnd etter tok de blodprøve for å sjekke om jeg hadde hatt EL eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #379 Del Skrevet 20. juni 2010 Det er frustrerende å gå slik og vente Men du burde vel fått utslag på test nå, viss du er relativt sikker på når IKM var? Jeg hadde fire dager med spotting før TR kom, mot to dager normalt, det var ganske forvirrende. Håper at det er noe på gang da, det var ikke meningen å være negativ! Det er jo ikke over før TR (forhåpentligvis ikke) kommer Når det gjelder legen, så aner jeg ikke hva de kan ta av tester Men det er jo ikke sikkert at de vil teste siden du har prøvd så kort tid? Spennende er det uansett Jeg hadde økt slimproduksjon med minimalt med blod for 3 uker siden, så hvis det var når EL var skulle IKM vært forrige helg. Og var det EL passer det godt i forhold til når den var syklusen før det igjen. Men jeg pleier ikke å spotte slik som jeg har gjort nå, så kan jo bare være at kroppen har funnet ut at den skal spille meg et puss. Håper bare at jeg og sambo slipper å måtte vente så lenge i uvisshet før det skjer noe den ene eller andre veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 20. juni 2010 #380 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Heia! Off! Du, husker du hva som skjedde med meg? Jeg hadde sånn brunaktig litt rødaktig utflod i en uke, så testet jeg positivt vet du:) Men det er en berg og dalbane, forstår det godt, for man håper sånn! Ønsker deg masse lykke til, så håper vi at det snart skjer noe mer! :klemmer: Endret 20. juni 2010 av luremegpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå