Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

4 dager over IKM, og ikke noe utslag på testene.

Blir dyrt å drive å teste med Cb i hytt og pine, så jeg får bestille meg noen enkle strimmel- eller stavtester også slik at jeg har litt å velge mellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 dager over IKM, og ikke noe utslag på testene.

Blir dyrt å drive å teste med Cb i hytt og pine, så jeg får bestille meg noen enkle strimmel- eller stavtester også slik at jeg har litt å velge mellom :)

Shit sier jeg bare :jepp: Unner deg ikke å gå over IKM, med negative tester. Jeg gjorde det en PP (3 dager over) og holdt på å gå ut av mitt gode skinn! :fnise: Men det virker som du takler det bra da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke har gått denne gangen, så er det jo ikke mye annet å gjøre enn å brette opp ermene og gå på en ny PP. Det er like kjedelig hver gang, men det blir i alle fall mye deilig :sengekos:

:lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være at jeg ikke skiller ut noe hcg før sent, det vet en aldri. Så jeg får bare smøre meg med tålmodighet og vente å se hva som skjer :)

Har ihvertfall bestilt inn et godt lager med tester i dag, 15 strimmel, 2 vanlige CB og 1 CB med ukesindikator, slik at jeg er forberedet :fnise:

Vi har det veldig bra sammen, kjæresten og jeg, og denne prøvingen viser det svært god :rødme: Vi satt og bestilte ferietur i sted, og da kom det fra kjæresten at når vi skal på en konsert er det jeg som må være den ansvarlige siden jeg forhåpentligvis ikke skal drikke noe da, og det samme når vi skal på utenlandstur.

Gleder meg så utrolig mye til jeg står der med TB i hånden og kan vise han det, da blir han nok stolt kan jeg tenke meg :rødme:

Det er bare å vente og se om det skjer noe eller ikek fremover. Jeg har legetime på mandag, så kan evt høre med legen om det er mulig å ta blodprøve og se hva den sier for å vite noe mer sikkert enn å gå rundt og vente. For hvis jeg ikke skiller ut hcg tidlig kan vel en blodprøve avkrefte/bekrefte om det er noe der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Ja, jeg tror legen kan finne det ut der og da :jepp:

Jeg testa positivt bare 3 dager over IKM, men det er helt sikkert forskjell på oss der også. Høres ut som du forbereder deg skikkelig, iallefall, med strips og tester! :ler:

Så søt kjæreste du har...han virker veldig klar til å bli pappa, ja! Det er heldigvis min også, men han "gru/gleder" seg til papparollen, fordi han er usikker på hvordan han skal håndtere spedbarn. Jeg har sagt at det helt sikkert går seg til fortere enn han aner...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå jeg håper det blir positiv test og ikke at psyken spiller inn! :hoppe:

Skal du ta en ny idag?

Jeg hadde omtrent ingen symptomer...bare en følelse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Ja, jeg tror legen kan finne det ut der og da :jepp:

Jeg testa positivt bare 3 dager over IKM, men det er helt sikkert forskjell på oss der også. Høres ut som du forbereder deg skikkelig, iallefall, med strips og tester! :ler:

Så søt kjæreste du har...han virker veldig klar til å bli pappa, ja! Det er heldigvis min også, men han "gru/gleder" seg til papparollen, fordi han er usikker på hvordan han skal håndtere spedbarn. Jeg har sagt at det helt sikkert går seg til fortere enn han aner...;)

Da håper jeg at jeg får bekreftet eller avkreftet noe når jeg er hos legen :jepp:

Hadde ikke helt planlagt å bli testoman da, så jeg hadde nesten ingen tester liggende, bare en haug med EL-tester. Så når blir det snart jevnet ut når jeg får en ny og svær levering :fnise: Så regner med jeg burde klare meg en liten stund da :jepp:

Han prøver så godt han kan å ikke ha for høye forhåpninger til dette, for det kan jo hende at det bare er kroppen min som driver og tuller. Men når vi snakker om dette kommer han med utsagn om at han håper jo at dette er begynnelsen på noe, for han gleder seg :) Han sier også at han er litt redd for disse små, for han aner ikke hvordan de fungerer :fnise: Så da er det godt at vi har lagt en plan; jeg skal ha hovedansvaret for barnet fra det er nyfødt og frem til det er 12-13 år, mens han skal ha ansvaret for det i tenårene. En fin ordning :hoho: Tror jeg kommer best ut av det :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå jeg håper det blir positiv test og ikke at psyken spiller inn! :hoppe:

Skal du ta en ny idag?

Jeg hadde omtrent ingen symptomer...bare en følelse ;)

Blir nok helt sikkert en test i dag også kjenner jeg meg rett :sjenert:

Må jo bruke om den siste strimmelen før jeg får en ny forsendelse mtp utløpsdatoer og slikt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig ansvarsfordeling!! :tommelopp: Lurer på om jeg skal foreslå noe tilsvarende hjemme selv!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg tar gjerne tenårene i stedet for spedbarnsstadiet :sjenert:

Tar også trassen i stedet for spedbarnsstadiet.. Har litt noia for om jeg ikke forstår barnet mitt :ler:

Regner med det endrer seg etter at lilletrulta har kommet :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dager over IKM nå ja. Men tror det snart er slutt på gleden over å vente på at noe skal skje, for tror TR melder sin ankomst i løpet av dagen :sjenert:

Utrolig kjedelig, for jeg har følt meg skikkelig kvalm og dårlig hele den siste uken så jeg har jo selvfølgelig hatt altfor høye forhåpninger til dette :(

Jaja, jeg får vel bare vente til TR kommer for fullt. Utrolig kjedelig at hun kommer denne uken og ikke forrige uke, for skal i Sommerland i helgene, og utrolig kjedelig å ha TR da :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig ansvarsfordeling!! :tommelopp: Lurer på om jeg skal foreslå noe tilsvarende hjemme selv!! ;)

Denne ansvarsfordelingen ble klar ganske tidlig i forholdet, så vi får se hvordan det blir å gjennomføre den da :fnise:

:ler:

Jeg tar gjerne tenårene i stedet for spedbarnsstadiet :sjenert:

Tar også trassen i stedet for spedbarnsstadiet.. Har litt noia for om jeg ikke forstår barnet mitt :ler:

Regner med det endrer seg etter at lilletrulta har kommet :rødme:

Jeg synes disse små er så søte og kjæresten er redd dem, så da blir det sånn :fnise: Tenker med gru tilbake på hvordan jeg og broren min var i tenårene, så det skal kjæresten min få glede seg til :jepp::ler:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bittesmå babyer er jo helt nydelige :rødme: Kvisete og frekke tenåringer er ikke like søte, men forhåpentligvis blir vel ikke ens egne like ille som "alle andre" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere i dag var det ferskt slimete blod på papiret.. Det var vel mest slim første gangen, men så ble det mer blod neste gang. Men nå er det brunt :klø:

Jeg skjønner ikke noe som helst jeg.. Kommer TR, eller kommer hun ikke? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest luremegpå

Hmhmhm, spennende dette, men vær innstilt på begge deler søte deg, hvis ikke blir du så lei deg hvis det er TR.

Føler med deg, og krysser fingerne og tenker på deg!!!

:klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil jeg egentlig bare vite hva det er som skjer med kroppen min, og håper at jeg får en TR fri lørdag i sommerland med viltre nieser :jepp:

Alt er spennende her, for kroppen min er ikke seg selv ihvertfall. SÅ gleder meg til å bli litt mer klok på den :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...