Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Toger går om 1,5 timer og jeg gleder meg mye :hoppe:

Får håpe at det å være med mine skjønne nieser hjelper disse eggstokkene mine med å riste godt på seg, slik at det blir et fint resulat på en test en av dagene :jepp:

Snakkes igjen i morgen kveld :vinke:

Ha en kjempekoselig :tog: -tur, så snakkes vi i morgen! :pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et apotek på Oslo S! Ved inngangen til Byporten! :jepp: God tur!! :klem:

Da skal jeg se om jeg ikke får kommet meg innom der :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke fått testet i dag allikevel, da alt har gått slag i slag. Men skal inn til byen i morgen for å shoppe litt, så da kommer jeg hjem med noen tester også :jepp:

Jeg merker at jeg er litt rar i kroppen på en måte, at det er noe som ikke stemmer i forhold til slik kroppen min vanligvis er. Er ikke godt å si om det bare er pga stoffskiftet mitt som ikke er helt stabilet eller om det skyldes noe annet. Vi får bare å vente å se :jepp:

Kan jo bare være at syklusen min ikke er litt på stell en gang, men jeg får det nok avkreftet/bekreftet over helgen igjen, for har legetime neste uke. Og har det ikke skjedd noe til da skal jeg love dere at legen skal få teste i hytt og pine :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med nye ansikter i boken, og at dere holder liv i den når jeg ikke er her :jepp:

Snille jentene :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke testet enda, har ikke fått tak i CB test enda.

SÅ for å få tiden til å gå til jeg får tak i test skal jeg vaske og rydde litt hjemme før kjæresten kommer hjem og jeg har bil tilgjengelig :)

Noen som vet hvor mye hCG billigtestene reagerer på? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her inne er det fortsatt nervepirrende ser jeg! :hoppe:

Jeg er ikke sikker på hvor mye hcg billigtestene trenger for å bli positiv, men mener jeg har lest at de trenger mer enn clearblue sine. Men det kan godt være jeg husker feil altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en billigtest i sted, og den var blendahvit. Så tenkte som så at hvis den registrerer lavere hcg enn CB dropper jeg å kjøpe en slik i dag. Men nå blir det nok til at jeg kjøper en allikevel ja :jepp:

De registrerer vel like mye hCG disse CB sine uavhengig om det er digital eller ikke? I så fall kjøper jeg gjern en vanlig i dag og bestiller digitale fra nettet :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oioi! Her blir jeg nødt til å følge med.

Jeg har forresten 4 tester (strimmel) liggende hvis du er interessert... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koslig at du vil følge meg da Archee :klemmer:

Er veldig interessert i tester jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest at CB skal senest slå ut når hCG-nivået er på 25, CBD skal senest slå ut når hCG-nivået er på 50. I realiteten slår som regel begge ut på noe lavere nivåer, men generelt sett er CB ansett som hakket mer sensitiv.

Men dette kommer fra et forum og ikke fra en "kvalifisert nettside"!

Jeg tror som sagt at jeg testet positivt 4 dager over IKM (etter UL-termin. PÅ IKM etter menstermin) med svaaaak QP-strek og CB-digital slo ut. Usikker, med den svake streken kan jo tyde på at hcg-nivået var lavt.. :klø:

Krysser fortsatt fingrene her.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp kommet hjem fra apotekrunden min, og fant bare CBD, men har bestilt vanlig CB fra billige-teste.dk, så har de om ikke så altfor lenge.

Måtte jo selvfølgelig kjøpe med meg den CBD som jeg fant da, så blir nok testing i løpet av kvelden.

Så da var det bare å vente at trangen for å gå på toalettet kommer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...