Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Skal se om det ikke blir test om noen timer, hvis TR ikke dukker opp innen den tid :jepp:

Klarte å komme meg til og fra flyplassen uten å regne bort, så nå står min kjære søte kjæreste og lager pizza til meg :) Livet er herlig :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg blir fint nødt til å følge med her i kveld. Hadde planer om å sette på en film, men dette er jo langt mer spennende... :popcorn:

Lykke til Småkjekset :klem: Satser på at du har en gledelig nyhet å berette senere i kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe utslag på billig strimmelen..

Hvor lenge etter at en har tatt de er resultatet reelt? Er det slik at en kan få falsk positiv/negativ av dem? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke spes. erfaringer med det, men det står vel på pakningen?

Etter som jeg har skjønt det kan en få falsk negativ, men ikke positiv... Så du får vel teste igjen om noen dager ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testet igjen i morges, og den var det heller ikke noe utslag på.

Så hvis det ikke skjer noe til tirsdag tenker jeg at det blir ny test da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet igjen i morges, og den var det heller ikke noe utslag på.

Så hvis det ikke skjer noe til tirsdag tenker jeg at det blir ny test da :jepp:

SPENNENDE!!! Pleier du å ha en regelmessig syklus? Det har jeg nemlig, så med en gang jeg var 1 IKM ante jeg ugler i mosen! :ler: Håper, håper, håper tanta holder seg vekk og at du får positiv test på tirsdag! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, dette er så spennende.. :) Håper den dumme tanta har reist på laaaaaang ferie!! :kosteskaft:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige syklus var ihvertfall veldig grei, to uker etter mistenkt EL var TR på plass, mens denne syklusen venter jeg fremdeles.

Har jo også nesten nettopp sluttet på p-pillen, så det kan jo gjerne ha noe med dette å gjøre også.

Det er jammen meg ikke enkelt å vite alt, men ejg håper som dere at TR holder seg langt borde de neste månedene :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper at minst en av oss tester positivt på tirsdag ;) Helst begge da...

Gratulerer så mye til deg og din positive test i dag :)

Håper jeg følger etter snart :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så spennende :popcorn:

Håper du kan få en positiv test snart :tommelopp:

Det håper jeg også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det? Her er det forsatt ingen tegn til TR... men kjenner voldsomt ut som hu har tenkt å melde sin ankomst snart... Bank i bordet for oss!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjer ikke noe mer her heller, så lurer litt på om det bare er syklusen min som vil være ustabil eller noe slikt. Men det merker jeg hvis/når TR bestemmer seg for å dukke opp :jepp:

I dag srar jeg oppover til Lillehammer og Hunderfossen, for jeg skal treffe på foreldrene mine som har mine to minste nieser med seg på ferie :) Så jeg gleder meg virkelig til å være "det eldste" barnet i Hunderfossenn i morgen :jepp::hoppe:

Hvis jeg har tid mens toget stopper i Oslo en stund lurer jeg på om jeg skal stikke innom et apotek å kjøpe en test der, slik at jeg har visst lysten for testing blir for store :fnise:

Men jeg aner ikke hvor det kan være da, så jeg får bare lete litt rundt :)

Håper dere får en flott dag jenter :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du sikkert på vei med toget til Hunderfossen...? Kos deg masse!! :klemmer: Venter veeeeldig spent på testen din... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet i morges også, og der var det heller ikke noe å se på på stripsen. Jaja, verdt et forsøk. Er jo den testomanen jeg :fnise:

Jeg og sambo satt å la planer for sommerferien i går, og vi skal muligens på konsert utenfor Lillehammer et sted. Det som er dumt med det stedet konserten skal være er at det er midt mellom Lillehammer og Gjøvik, og at det da blir ca 30 min i taxi hver vei. Men da sa han at hvis jeg var :gravid: var det opp til meg å få oss til og fra :) Vet at han gleder seg utrolig mye til vi står der med TB, men han er også veldig flink å holde meg nede på jorden. For som han sa, vi vet jo ikke om det er noe der enda eller ikke :vetikke:

Jeg får gjøre ferdig det jeg skal ha med meg på tur, og pakke ned ting sli kat jeg er klar hvis TR velger å bli med på tur også. Vil ikke ha med en blindpasasjer, men er greit å være forberedt :jepp:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du sikkert på vei med toget til Hunderfossen...? Kos deg masse!! :klemmer: Venter veeeeldig spent på testen din... :jepp:

Toger går om 1,5 timer og jeg gleder meg mye :hoppe:

Får håpe at det å være med mine skjønne nieser hjelper disse eggstokkene mine med å riste godt på seg, slik at det blir et fint resulat på en test en av dagene :jepp:

Snakkes igjen i morgen kveld :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...