Småkjekset Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #281 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Håper jeg slipper unna henne denne måneden jeg også Kjærestekos er kjempe herlig ja :rødme: Gleder meg til han kommer hjem igjen til meg på lørdag alt Endret 10. juni 2010 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. juni 2010 #282 Del Skrevet 10. juni 2010 Håper jeg slipper unna henne denne måneden jeg også Kjærestekos er kjempe herlig ja :rødme: Gleder meg til han kommer hjem igjen til meg på lørdag alt All you need is loooove!!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #283 Del Skrevet 10. juni 2010 Det er sant :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. juni 2010 #284 Del Skrevet 10. juni 2010 Her krysses også 40 fingre og tær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 10. juni 2010 #285 Del Skrevet 10. juni 2010 Krysser fingre og tær og alt mulig for deg Småkjekset :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #286 Del Skrevet 10. juni 2010 Får vente til lørdag/søndag og se om det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 10. juni 2010 #287 Del Skrevet 10. juni 2010 Dette blir kjempespennende! Heier på deg! Kos deg masse med å få hjem kjæresten i helga og! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 11. juni 2010 #288 Del Skrevet 11. juni 2010 God morgen, Minikjeksen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 11. juni 2010 #289 Del Skrevet 11. juni 2010 Venter i spenning!!!!!! Lykke til så lenge!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cami Skrevet 11. juni 2010 #290 Del Skrevet 11. juni 2010 Så spennende! Krysser fingrene for deg jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 11. juni 2010 #291 Del Skrevet 11. juni 2010 Det har klaffet for dere. Jeg bare vet det... God helg Småkjekset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 11. juni 2010 #292 Del Skrevet 11. juni 2010 Forter meg innom for å si god helg til deg og lykke til - har følelsen av at denne helgen kommer til å fly! Så - goood helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #293 Del Skrevet 11. juni 2010 Takk for det, og god helg til alle som er innom Blir spennende å se om det skjer noe her i helgen eller ikke. Har ikke merket til noe magevondter enda, så kan enda være positiv I kveld skal jeg kose meg med å dra på kino for å se Remember Me. Litt småforelska i Robert Pattinson :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 11. juni 2010 #294 Del Skrevet 11. juni 2010 Åh.. jeg krysser alt jeg har. Håper det er full klaff!! Ha det hyggelig på kino! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 12. juni 2010 #295 Del Skrevet 12. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. juni 2010 #296 Del Skrevet 12. juni 2010 God lørdags formiddag, Småkjekset! Innekosedag i dag...det regner og blåser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #297 Del Skrevet 12. juni 2010 Heisann Har vært på jobb til nå, og sitter å venter på å dra til lfyplassen for å hente kjæresten min :rødme: I dag er IKM, og jeg er rett og slett drit sliten! At det har noe med at jeg har stått opp kjempetidlig hver morgen denne uken tror jeg spiller inn en god del. Ellers merker jeg ikke så mye, annet enn av jeg var uggen i dag morges, noe som heldigvis ble bedre ut over dagen. Jeg får ikke tak i noe test i helgen, da apoteket er stengt. Men jeg tror jeg har en strips jeg kan teste med senere/i morgen hvis jeg ønsker det Håper dere får en flott lørdagskveld jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 12. juni 2010 #298 Del Skrevet 12. juni 2010 Guri, så spennende!! Koselig å få hjem kjæresten da God lørdagskveld til deg også Småkjekset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. juni 2010 #299 Del Skrevet 12. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. juni 2010 #300 Del Skrevet 12. juni 2010 Heisann Har vært på jobb til nå, og sitter å venter på å dra til lfyplassen for å hente kjæresten min :rødme: I dag er IKM, og jeg er rett og slett drit sliten! At det har noe med at jeg har stått opp kjempetidlig hver morgen denne uken tror jeg spiller inn en god del. Ellers merker jeg ikke så mye, annet enn av jeg var uggen i dag morges, noe som heldigvis ble bedre ut over dagen. Jeg får ikke tak i noe test i helgen, da apoteket er stengt. Men jeg tror jeg har en strips jeg kan teste med senere/i morgen hvis jeg ønsker det Håper dere får en flott lørdagskveld jenter! Vi venter i spenning på gode nyheter!! Kos deg masse, masse med kjæresten din og nyt lørdagskvelden på sofaen i armkroken hans! Bare pass på så du ikke regner bort på vei til flyplassen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå