Pasjonsblomst Skrevet 21. februar 2012 #3501 Del Skrevet 21. februar 2012 Ferdig med pickles teppe allerede.. det ble sikkert nydelig gøy å strikke! Ha en fiiin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. februar 2012 Forfatter #3502 Del Skrevet 21. februar 2012 Så flink du er til å strikke nå er det ikke lenge igjen til hun er her, husk å lukt på henne når hun er helt fersk, det er noe helt spesielt, og de dufter så nydelig jeg husker enda hvor godt lillemor luktet, det minnet har brent seg inn i hjerte mitt Gleder meg sånn til lukten av fersk baby Husker hvordan de to minste niesene mine luktet, og gleder meg til å kunne lukte på vår egen Ferdig med pickles teppe allerede.. det ble sikkert nydelig gøy å strikke! Ha en fiiin dag Det gikk veldig fort når jeg først kom i gang, så nå er jeg i gang med et teppe til mamma også Håper du får en fin dag også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. februar 2012 Forfatter #3503 Del Skrevet 21. februar 2012 Her er teppet jeg har strikket Fargene kommer ikke riktig frem, men er det er mørk rosa, lilla og hvit jeg har brukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 21. februar 2012 #3504 Del Skrevet 21. februar 2012 For et fint teppe!! Fersk babylukt, ja! Åh, som du må glede deg! Jeg tenker ofte tilbake på de første dagene. De er rett og slett magiske! Jeg følte i grunn ikke så mye da han akkurat hadde kommet ut, og lå på brystet mitt, for jeg var helt peist! Men når jeg tenker tilbake på den våte, varme og myke kroppen hans som lå oppå brystet mitt, samtidig som han klynket en del, mens jeg lå der i ørska..Så blir jeg helt varm i kroppen. Også da jeg hadde dusjet, og blitt trillet inn på rommet mitt, så lå jeg og kikket litt på gutten. Han bare lå der, helt stille, med de vakre øynene sine, og kikket før han sovnet. Herlig! GLED DEG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. februar 2012 Forfatter #3505 Del Skrevet 21. februar 2012 For et fint teppe!! Fersk babylukt, ja! Åh, som du må glede deg! Jeg tenker ofte tilbake på de første dagene. De er rett og slett magiske! Jeg følte i grunn ikke så mye da han akkurat hadde kommet ut, og lå på brystet mitt, for jeg var helt peist! Men når jeg tenker tilbake på den våte, varme og myke kroppen hans som lå oppå brystet mitt, samtidig som han klynket en del, mens jeg lå der i ørska..Så blir jeg helt varm i kroppen. Også da jeg hadde dusjet, og blitt trillet inn på rommet mitt, så lå jeg og kikket litt på gutten. Han bare lå der, helt stille, med de vakre øynene sine, og kikket før han sovnet. Herlig! GLED DEG! Dagen da vi endelig i får møte frøkna vår kan ikke komme fort nok nå synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. februar 2012 #3506 Del Skrevet 22. februar 2012 Så fint teppe Blir nok supert i vognen til snuppa Bare å nyte dagene, plutselig er hun her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #3507 Del Skrevet 22. februar 2012 Så fint teppe Blir nok supert i vognen til snuppa Bare å nyte dagene, plutselig er hun her Er veldig fornøyd med teppet, så gleder meg til å ta det i bruk Dagene er veldig stille og rolig, og takk og lov for det. Sover uten problemer 12 timer om natten/dagen, med en god del oppvåkninger og våkenperioder, uten å føle meg skikkelig uthvilt når jeg står opp. Kan godt si at kroppen gjør seg klar for våkenperioder på natten Er veldig sliten i dag Kjørte mannen på jobb slik at jeg skulle ha bilen til legetime senere i dag, og føler meg som en zombie. Håper jeg klarer å holde meg våken til jeg er ferdig hos legen, slik at jeg kan legge meg nedpå og ta en velfortjent hvil senere. Burde kommet meg i dusjen slik at jeg har fått gjort det før jeg skal dra, men kjenner på meg at et blodtrykksfall kan komme hvis jeg gjør mer enn absolutt nødvendig Håper jeg slipper et blodtrykksfall i dag, ihvertfall mens jeg er alene hjemme. Er utrolig fælt når det står på, så håper at skal det komme at det venter til jeg er hos legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 22. februar 2012 #3508 Del Skrevet 22. februar 2012 Er veldig fornøyd med teppet, så gleder meg til å ta det i bruk Dagene er veldig stille og rolig, og takk og lov for det. Sover uten problemer 12 timer om natten/dagen, med en god del oppvåkninger og våkenperioder, uten å føle meg skikkelig uthvilt når jeg står opp. Kan godt si at kroppen gjør seg klar for våkenperioder på natten Er veldig sliten i dag Kjørte mannen på jobb slik at jeg skulle ha bilen til legetime senere i dag, og føler meg som en zombie. Håper jeg klarer å holde meg våken til jeg er ferdig hos legen, slik at jeg kan legge meg nedpå og ta en velfortjent hvil senere. Burde kommet meg i dusjen slik at jeg har fått gjort det før jeg skal dra, men kjenner på meg at et blodtrykksfall kan komme hvis jeg gjør mer enn absolutt nødvendig Håper jeg slipper et blodtrykksfall i dag, ihvertfall mens jeg er alene hjemme. Er utrolig fælt når det står på, så håper at skal det komme at det venter til jeg er hos legen. Zombie er vel betegnende, vi kan danne en liten gruppe ahhhh...pass dere for de gravide. Skremmende hvordan det faktisk stemmer at 3. trimester er det tyngste (inntil nå har alt vært så kjekt, og nå er det kjekt, men har mest lyst å bli ferdig..hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #3509 Del Skrevet 22. februar 2012 Zombie er vel betegnende, vi kan danne en liten gruppe ahhhh...pass dere for de gravide. Skremmende hvordan det faktisk stemmer at 3. trimester er det tyngste (inntil nå har alt vært så kjekt, og nå er det kjekt, men har mest lyst å bli ferdig..hehe) Synes at siste del av 1. trimester og første delen av 2. trimester var skikkelig fæl grunnet kvalme og oppkast, ellers var 2. trimester kjempeflott. Og 3. trimester sålangt er ikke så gale det heller, selv om ting blir tyngre og bekkenet krangler en del. Premien er innen rekkevidde nå, så tror det er derfor jeg klarer å holde motet oppe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 22. februar 2012 #3510 Del Skrevet 22. februar 2012 Fint teppe! Kjedelig at du ikke er helt i form, men nå er det heldigvis ikke lenge igjen. Hvordan blir det med jobbing fremover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #3511 Del Skrevet 22. februar 2012 Fint teppe! Kjedelig at du ikke er helt i form, men nå er det heldigvis ikke lenge igjen. Hvordan blir det med jobbing fremover? Blir dårlig med jobbing, men kjenner at det egentlig er ganske godt å tenke på når det står på som verst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #3512 Del Skrevet 22. februar 2012 Da var jeg tilbake fra legen. Blodprøvene mine har ikke forandret seg, de har om mulig blitt verre siden sist, så har svært lave lagre av blant annet vitamin B og jern, så nå har jeg økt dosen med tilskuddene jeg tar i håp om at det blir bedre. Stoffskiftet mitt er i en egen klasse for seg, for det ene øyeblikket et nivåene for høye mens de i det neste er for lave Ikke rart jeg ikke føler meg helt i toppform for å si det sånn. Legen var ihvertfall ikke i tvil, så nå er jeg sykemeldt til permisjonen starter. SKal innom legekontoret neste uke for å ta en ny blodprøve og se hva resultatet blir på dem, men regner ikke med at det skal ha forandret seg noe særlig. Nå skal jeg ihvertfall slappe godt av og ta vare på meg selv resten av kvelden, med godt selskap i kattene, tv-en og strikketøyet Mannen skal ha guttekveld med broren min, svogeren min og fetteren min, så da fant jeg ut at jeg hadde lov å unne meg en sjokolade til seriene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 22. februar 2012 #3513 Del Skrevet 22. februar 2012 Da var jeg tilbake fra legen. Blodprøvene mine har ikke forandret seg, de har om mulig blitt verre siden sist, så har svært lave lagre av blant annet vitamin B og jern, så nå har jeg økt dosen med tilskuddene jeg tar i håp om at det blir bedre. Stoffskiftet mitt er i en egen klasse for seg, for det ene øyeblikket et nivåene for høye mens de i det neste er for lave Ikke rart jeg ikke føler meg helt i toppform for å si det sånn. Legen var ihvertfall ikke i tvil, så nå er jeg sykemeldt til permisjonen starter. SKal innom legekontoret neste uke for å ta en ny blodprøve og se hva resultatet blir på dem, men regner ikke med at det skal ha forandret seg noe særlig. Nå skal jeg ihvertfall slappe godt av og ta vare på meg selv resten av kvelden, med godt selskap i kattene, tv-en og strikketøyet Mannen skal ha guttekveld med broren min, svogeren min og fetteren min, så da fant jeg ut at jeg hadde lov å unne meg en sjokolade til seriene mine Huff da... Så kjedelige blodprøveresultater! Ikke rart med formen din da nei...Ta godt vare på deg selv nå da! Og den sjokoladen har du heeelt sikkert fortjent!! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 22. februar 2012 #3514 Del Skrevet 22. februar 2012 Æsj, det var kjipt. Håper det går greit med penger og sånn til permisjonen. Ta vare på deg selv og kos deg med strikkingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #3515 Del Skrevet 22. februar 2012 Huff da... Så kjedelige blodprøveresultater! Ikke rart med formen din da nei...Ta godt vare på deg selv nå da! Og den sjokoladen har du heeelt sikkert fortjent!! Ha en fin kveld! Skal ha noen helt rolige dager fremover og så håper jeg at formen stiger etterhvert Gleder meg mye til å kose meg med sjokoladen senere Ha en fin kveld du også Æsj, det var kjipt. Håper det går greit med penger og sånn til permisjonen. Ta vare på deg selv og kos deg med strikkingen! Har ikke tenkt så mye på penger i forhold til permisjon de siste ukene, men burde vel kanskje ha gjort det Jeg har jo gått glipp av en god del vakter jeg kunne tatt ekstra hadde det ikke vært for sykemeldingen, men tar man et gjennomsnitt av de siste månedene så burde jeg få noenlunde det samme jeg har fått i snitt per måned. Har ikke fått sendt avgårde disse nav papirene enda, så burde få fingeren ut der altså Virker heldigvis som om nav sitt nærkontor her jobber fort på enkelte områder, så får bare håpe at det fortsetter sånn Har funnet godstillingen på sofaen med en pus på hver kant så nå er det avslapping som gjelder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 22. februar 2012 #3516 Del Skrevet 22. februar 2012 Veldig fint teppe Blir nok favoritten. Er så koselig med hjemmelagede ting til de små Vet jeg ikke er noe flink til å legge igjen spor etter meg, men jeg er innom å leser støtt og stadig, og vil bare ønske deg lykke til på veien videre Du har en veldig spennende tid fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 22. februar 2012 #3517 Del Skrevet 22. februar 2012 Det gjør nok godt for deg å forbli sykemeldt framover. Da kan du kose deg med strikking, katter og det du føler for, når du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. februar 2012 #3518 Del Skrevet 23. februar 2012 Så kjedelig at prøvene ikke var blitt bedre, men godt du har fått sykemelding frem til permisjon Du får sette opp en plan, så ikke ventetiden blir for lang hjemme Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherrytomat Skrevet 23. februar 2012 #3519 Del Skrevet 23. februar 2012 Så fint teppe! Jeg ble aldri ferdig med mitt ene jeg, så jeg er superimponert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #3520 Del Skrevet 23. februar 2012 Veldig fint teppe Blir nok favoritten. Er så koselig med hjemmelagede ting til de små Vet jeg ikke er noe flink til å legge igjen spor etter meg, men jeg er innom å leser støtt og stadig, og vil bare ønske deg lykke til på veien videre Du har en veldig spennende tid fremover! Er veldig glad for å ha tepper en selv har strikket eller andre i familien og venner som har laget, betyr så mye mer da Er ikke så flink å legge igjen spor jeg heller, men er innom og leser tidt og ofte Gleder meg veldig til alt vi har foran oss Det gjør nok godt for deg å forbli sykemeldt framover. Da kan du kose deg med strikking, katter og det du føler for, når du vil. Kjente jeg var veldig glad for videre sykemelding da jeg så vidt klarte å komme meg opp i stuen da jeg stod opp. SÅ nå er det avslapping og rolige turer ut i frisk luft som er planen fremover, så lenge været er bra nok Så kjedelig at prøvene ikke var blitt bedre, men godt du har fått sykemelding frem til permisjon Du får sette opp en plan, så ikke ventetiden blir for lang hjemme Ha en fin dag! De ukene jeg har vært sykemeldt til nå har gått veldig fort så håper at de kommende ukene går like fort Skal prøve å være flink å dra på besøk til både mamma og søstrene mine når de er hjemme på dagtid slik at jeg kan komme meg ut av huset litt slik at jeg ikke gror fast Så fint teppe! Jeg ble aldri ferdig med mitt ene jeg, så jeg er superimponert! Takk for det Du får ha det som et prosjekt til nestemann - kanskje du blir ferdig med det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå