Småkjekset Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #3441 Del Skrevet 9. februar 2012 Dårlig på å oppdatere her om dagen Var hos legen tidligere i uken og blodverdiene mine er fremdeles lave, og bekkenplagene har blitt flere og vondere så da er jeg sykemeldt en stund til. Bekkenet "knekker" mye når jeg prøver å snu meg i sengen om natten, noe som fører til at jeg sover i en og samme stilling hele tiden for å ikke få mer vondt, men som allikevel fører til vondter Så i dag er det en svært rolig dag på sofaen som er planen. Nærmer meg ferdig med en monsterbukse jeg strikker til den kommende gutten til ene venninnen min, så håper at den faller i smak når hun får den. Hun skal ha babyshower om en måneds tid så jeg har godt tid på å bli ferdig med de siste tingene før jeg sier meg fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. februar 2012 #3442 Del Skrevet 9. februar 2012 Ikke greit når plagene kommer, men det er så utrolig verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 9. februar 2012 #3443 Del Skrevet 9. februar 2012 Jeg vil og kunne strikke. Gutten min trenger ny ullbukse, men finner jo ikke i butikk. Kjedelig med vondter Får håpe det ikke blir værre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 9. februar 2012 #3444 Del Skrevet 9. februar 2012 Huff, vet hvordan det er med bekkenvondt! Håper det ikke blir værre for deg...Skal du til fysioterapeut eller? Det beste er hvertfall masse hvile og minst mulig feil belastning... God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #3445 Del Skrevet 9. februar 2012 Ikke greit når plagene kommer, men det er så utrolig verdt det Plagene er så absolutt verdt det Så jeg skal klare å holde ut de kommende ukene Jeg vil og kunne strikke. Gutten min trenger ny ullbukse, men finner jo ikke i butikk. Kjedelig med vondter Får håpe det ikke blir værre Det er utrolig kjedelig at det ikke finnes mer utvalgt av strikkeklær/ullbukser i forskjellige butikker, for er jo det beste man kan kle opp ungene med slik at de ikke skal fryse. Kan anbefale deg strikkeskolen hos Garnstudio hvis du vil prøve deg på å strikke selv Jeg ska lalltids klare å holde ut med disse vondtene nå som premien nærmer seg for hver dag som går Huff, vet hvordan det er med bekkenvondt! Håper det ikke blir værre for deg...Skal du til fysioterapeut eller? Det beste er hvertfall masse hvile og minst mulig feil belastning... God bedring! Har ikke noe time hos fysioterapeut, så får se om jeg klarer meg uten eller om jeg må komme til en etterhvert. Hvilestillingen er inntatt på sofaen med strikketøyet i fanget og oppskjært frukt med min side, så har det ikke så aller verst nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. februar 2012 #3446 Del Skrevet 9. februar 2012 Høres skikkelig koselig ut bare nyt det å ligge på sofa en hel dag nå mens du Kan. Snart har dere en ny sjef i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #3447 Del Skrevet 9. februar 2012 Høres skikkelig koselig ut bare nyt det å ligge på sofa en hel dag nå mens du Kan. Snart har dere en ny sjef i huset. Kan lett bytte bort sofa avslappingen når jeg vet hva vi går mot Sitter på ebay og ser litt på bamser og bæretøy. Har forelsket meg i det meste fra Lamaze og de flotte bamsenefra Jellycat. Hvis barna deres har noen leker fra et av disse merkene hvilken er å anbefale? Lurer på om jeg skal gå for en billigere variant av bæretøy i første omgang før jeg vet om lille frøkna liker å bli bært eller ikke. Har dere noen tips til hvilke varianter på ebay som kan brukes fra nyfødt av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. februar 2012 #3448 Del Skrevet 9. februar 2012 Lamaze, vi har masse - supre utviklingsleker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. februar 2012 #3449 Del Skrevet 9. februar 2012 Så kjedelig med bekkenplager Det kan kanskje være lurt å ta en tur til fysio slik at det er en mulighet til at de forsvinner etter fødselen Kos med strikking , jeg gleder meg til å ta fatt på bukse når lappeteppet er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. februar 2012 #3450 Del Skrevet 9. februar 2012 Lamaze har masse fint! Tror lillegutt kommer til å få en del av den serien ja Bæretøy så har jeg fått låne en moby wrap av en venninne, håper lillegutt liker seg i den Tror de er ganske lettsolgte, så går jo ann å følge med på finn da Godt du har fått videre sykemelding, ikke noe særlig med et slikt bekken Jeg blir også liggende i samme stilling på natten og klarer såvidt å gå når jeg står opp for å tisse...men det kommer seg heldigvis når jeg har gått litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. februar 2012 #3451 Del Skrevet 9. februar 2012 S har vært veldig glad i denne, som jeg kjøpte for en billig penge på Ebay. Den er enkel å få tak i for små babyhender, har sterke sort/hvitt-kontraster og morsom knitrelyd i halen. Men alle lekene fra Lamaze er vel egentlig sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 9. februar 2012 #3452 Del Skrevet 9. februar 2012 Lurer på om jeg skal gå for en billigere variant av bæretøy i første omgang før jeg vet om lille frøkna liker å bli bært eller ikke. Har dere noen tips til hvilke varianter på ebay som kan brukes fra nyfødt av? jeg har et bæresjal jeg ikke bruker, hvis du vil kjøpe av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 9. februar 2012 #3453 Del Skrevet 9. februar 2012 Masse fine leker fra Lamaze ja, og måtte jo en tur på Ebay og sjekke ut Jellycat og - skummelt med ebay altså Lillegutt har fått en stor elefant fra Lamaze i gave som man kan spille på snablen til - kan til og med ta opp det babyen spiller. Veldig artig å fargerik sak Blir sikkert grise-irriterende å høre på etter hvert, men sånn er det vel med alle leker med lyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 9. februar 2012 #3454 Del Skrevet 9. februar 2012 N har hatt elgen fra Lamaze siden hun ble født, og hun elsker den! Mye lyd, og hun oppdager stadig noe nytt med den. Nå prøver hun å trykke på magen sånn at pipelyden kommer. Lettere sagt enn gjort Håper du blir bedre i bekkenet snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. februar 2012 Forfatter #3455 Del Skrevet 10. februar 2012 Lamaze, vi har masse - supre utviklingsleker Tror nok det blir en del fra Lamaze ja Så kjedelig med bekkenplager Det kan kanskje være lurt å ta en tur til fysio slik at det er en mulighet til at de forsvinner etter fødselen Kos med strikking , jeg gleder meg til å ta fatt på bukse når lappeteppet er ferdig. Foreløpig har ikkke bekkenet vært så problematisk i dag, så håper det holder videre Lønning på konto i dag, så tror jeg må ut og kjøpe meg garn til nye prosjekter Er det en spesiell bukse du skal lage da eller? Synes det er så vanskelig å skulle bestemme seg for bare en når jeg først skal begynne å strikke - skulle så gjerne hatt alle! Lamaze har masse fint! Tror lillegutt kommer til å få en del av den serien ja Bæretøy så har jeg fått låne en moby wrap av en venninne, håper lillegutt liker seg i den Tror de er ganske lettsolgte, så går jo ann å følge med på finn da Godt du har fått videre sykemelding, ikke noe særlig med et slikt bekken Jeg blir også liggende i samme stilling på natten og klarer såvidt å gå når jeg står opp for å tisse...men det kommer seg heldigvis når jeg har gått litt Moby Wrap skal jeg sjekke ut nærmere Er veldig glad for sykemeldingen. Da jeg ringte til sjefen og ga beskjed om at den var utvidet sa jeg at jeg hadde håpt å kunne jobbe igjen denne uken, men da fikk jeg beskjed om å bare ikke tenke på jobb og slappe av slik at jeg og frøkna har det best mulig. Ikke vits å slite ut kroppen mer enn nødvendig, det var ingen tjent med. Så da følte jeg meg mye lettere til sinns også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. februar 2012 Forfatter #3456 Del Skrevet 10. februar 2012 S har vært veldig glad i denne, som jeg kjøpte for en billig penge på Ebay. Den er enkel å få tak i for små babyhender, har sterke sort/hvitt-kontraster og morsom knitrelyd i halen. Men alle lekene fra Lamaze er vel egentlig sånn.. Åhh den var skjønn! Skal sjekke ut om jeg ikke kan få tak i den jeg også jeg har et bæresjal jeg ikke bruker, hvis du vil kjøpe av meg Kan sende deg en PM for å forhøre meg om det Masse fine leker fra Lamaze ja, og måtte jo en tur på Ebay og sjekke ut Jellycat og - skummelt med ebay altså Lillegutt har fått en stor elefant fra Lamaze i gave som man kan spille på snablen til - kan til og med ta opp det babyen spiller. Veldig artig å fargerik sak Blir sikkert grise-irriterende å høre på etter hvert, men sånn er det vel med alle leker med lyd De søte små skal ha nok av fine bamser og leker fremover tenker jeg Har sett mye på den elefanten, så tenker at den kommer inn i huset her hos oss etterhvert N har hatt elgen fra Lamaze siden hun ble født, og hun elsker den! Mye lyd, og hun oppdager stadig noe nytt med den. Nå prøver hun å trykke på magen sånn at pipelyden kommer. Lettere sagt enn gjort Håper du blir bedre i bekkenet snart... Så herlig Det håper jeg også, men blir jeg ikke det så er det verdt det allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 10. februar 2012 #3457 Del Skrevet 10. februar 2012 uff, innimellom når jeg leser hva jeg har skrevet tidligere blir jeg litt Av og til skriver man så fort at man får de mest idiotiske skrivefeilene... og/å, eller får/for/før f.eks er klassikere her i gården når det går litt veeeel fort. Jaja, kan man skylde på tidlig ammetåke? Forresten, noen av de bamsene fra Jellycat har jeg sett i en lokal butikk her til nesten 400,- kr. På ebay koster de 14 USD. Himmel og hav for en forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. februar 2012 Forfatter #3458 Del Skrevet 10. februar 2012 uff, innimellom når jeg leser hva jeg har skrevet tidligere blir jeg litt Av og til skriver man så fort at man får de mest idiotiske skrivefeilene... og/å, eller får/for/før f.eks er klassikere her i gården når det går litt veeeel fort. Jaja, kan man skylde på tidlig ammetåke? Forresten, noen av de bamsene fra Jellycat har jeg sett i en lokal butikk her til nesten 400,- kr. På ebay koster de 14 USD. Himmel og hav for en forskjell Kjenner meg igjen med at det blir en god del skrivefeil om dagen Og noen ganger når jeg har en samtale med mannen eller andre stopper jeg helt opp for jeg aner ikke hva ordet jeg skal si er og jeg klarer ikke å forklare til de jeg snakker med hva jeg prøver å si heller. Så blir en god del artige samtaler, og tenker at det nok blir flere av dem fremover Oi, det var litt av en forskjell! Da er det ikke tvil, skal jeg ha bamse fra Jellycat blir den kjøpt på eBay Husker jeg så dem på KK når vi var på ordinær ultralyd og falt for dem da, så får finne ut hvilken jeg liker best og bare bestille før jeg finner andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 10. februar 2012 #3459 Del Skrevet 10. februar 2012 Vi har jungeltema (light-utgaven riktignok) på soverommet til småen, så jeg har vært litt fristet til å kjøpe noen av de bamsene i cord som kommer i jungeldyr, dvs løver, krokodiller, elefanter osv. Men til 400 kr stykket utgikk det liksom å kjøpe en haug sånne for pyntens skyld. Men til noen skarve dollar var det plutselig mer aktuelt Forøvrig kjenner jeg meg igjen i det å glemme ord. Men av en eller annen grunn husker jeg som regel det engelske ordet, så dermed blir det til at jeg erstatter det norske jeg har glemt, med et engelsk i stedet - ko-ko sier jeg bare altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 10. februar 2012 #3460 Del Skrevet 10. februar 2012 Jellycatdyrene er superfine, men de i kordfløyel, er de myke? Myke er de vel alle sammen, kanskje, men er de glatte og deilige å kose med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå