Zia Skrevet 2. januar 2012 #3321 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Så pussig, du så jo så lang og fin ut Jeg er faktisk et par cm høyere enn deg, men er nok ganske kort i overkroppen. Føler ikke jeg har noen gigantisk mage nå egentlig, bare at den stikker rett ut liksom, og på den tiden du er nå hadde jeg såpass liten mage at det ikke var veldig synlig, så kanskje det blir som Teriyaki sier - håper det for din del (og litt for min ) Endret 2. januar 2012 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. januar 2012 #3322 Del Skrevet 3. januar 2012 Nydelig mage ja. Godt å lese at du får flere vakter Godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 3. januar 2012 #3323 Del Skrevet 3. januar 2012 Nydelig mage, småkjekset ...og riktig godt nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 4. januar 2012 #3324 Del Skrevet 4. januar 2012 Så fin mage Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 6. januar 2012 #3325 Del Skrevet 6. januar 2012 For en nydelig mage Jeg føler magen min er så stor når jeg ser magebildene til alle dere andre her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 6. januar 2012 #3326 Del Skrevet 6. januar 2012 Fantastisk mage!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #3327 Del Skrevet 7. januar 2012 Godt nyttår! Og for en fiiin mage!! Med mindre du plutselig begynner å vokse noe voldsomt, så ser det ikke ut til at du blir så diger Jeg var rundt den størelsen der da jeg var 26 uker på vei, og jeg ble ikke noe særlig stor i alle fall. De fleste syntes i alle fall det var merkelig at jeg var ved termin på slutten, fordi jeg var så lita Takk for det Jeg er veldig fornøyd med hvordan magen er for øyeblikket, så jeg koser meg mye med den Godt nyttår! Tenk - i år blir du MAMMA!!! For en nyyydelig mage! Savner min, altså Dette er året jeg blir mamma ja Helt fantastisk å tenke på Takk for det Så pussig, du så jo så lang og fin ut Jeg er faktisk et par cm høyere enn deg, men er nok ganske kort i overkroppen. Føler ikke jeg har noen gigantisk mage nå egentlig, bare at den stikker rett ut liksom, og på den tiden du er nå hadde jeg såpass liten mage at det ikke var veldig synlig, så kanskje det blir som Teriyaki sier - håper det for din del (og litt for min ) Det blir spennende å se hvordan størrelsen på magen forandrer seg Nydelig mage ja. Godt å lese at du får flere vakter Godt nytt år Takk for det Det har blitt en god del ekstravakter på meg nå så ser lovende ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #3328 Del Skrevet 7. januar 2012 Nydelig mage, småkjekset ...og riktig godt nyttår Takk for det Lillefot Så fin mage Godt nyttår! Takk For en nydelig mage Jeg føler magen min er så stor når jeg ser magebildene til alle dere andre her inne Takk Magen din er akkurat passe i forhold til hvem som bor der inne Fantastisk mage!!! Takk Kvaksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #3329 Del Skrevet 7. januar 2012 27 uker! Etter flere dager på jobb denne uken så jeg frem til en stille og rolig helg, men det ble bare med tanken. Fikk telefon i går så da blir det jobbing i dag og i morgen, og jeg ser frem mot fridag på tirsdag Får foreldrene mine på besøk senere i kveld slik at vi kan kose oss med god mat og godt selskap, helt til jeg finner ut at det er på tide å ta kvelden Ellers driver jeg og strikker for harde livet om dagen Er så utrolig mye jeg har lyst å strikke, men for å forhindre at alt må brukes samtidig har jeg nå begynt på størrelse 6-9 måneder også Godt å ha noe å jobbe med Mamma er også godt i gang med strikkingen, og er ferdig med en jakke og bukse og har startet på det som blir det nye hentesettet Er i størrelsen 1-3 måneder så regner med at vi kan få brukt det litt flere ganger fremover mot sommeren også Vi var og kjøpte bilstol i går da den vi skulle ha var på tilbud, så er godt med enda en ting i boks Gleder meg til vi får vognen i hus nå også, og det skal ikke være mange ukene igjen så vi får begynne å rydde på det fremtidige barnerommet slik at det begynner å bli klart for å sette inn utstyr etterhvert som det er klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. januar 2012 #3330 Del Skrevet 7. januar 2012 Så flink du er som strikker sånn da Deilig med hjemmestrikket Håper du ikke sliter deg helt ut med jobbing i helgen da, godt med en fridag å se frem imot Hvilken bilstol har dere valgt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. januar 2012 #3331 Del Skrevet 8. januar 2012 Åh, jeg også vil være flink til å strikke. Heldigvis har jeg en strikkemamma jeg også. Men bare sånn FYI: hentesettet pleier som regel alltid å være aaaaltfor stort. Det eneste som passet til A da vi skulle hjem var sokkene. Og hun var jo ikke akkurat en liten baby heller... Vi skal kjøpe bilstol nr. 2 vi nå. Tiden går så fort. Hun passer nok enda nedi babystolen en liten stund til, men det begynner å bli ganske trangt. Var det Maxi Cosi dere kjøpte? Så at den var på tilbud på Barnas Hus ihvertfall. Det er den vi har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 8. januar 2012 #3332 Del Skrevet 8. januar 2012 åj, vokst ut av stolen på 7 mnd! Her tok vi ut nyfødtinnlegget i maxi cosi pebble i går (hun er 5,5 mnd og ca 68 cm) Fikk beskjed om at beina har ingenting å si at de stikker ut, men når hodet har nådd kanten oppe skal setet byttes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. januar 2012 #3333 Del Skrevet 8. januar 2012 S brukte hentesettet da hun var ca 2 måneder, selv om det så sååå lite ut på forhånd! Kjekt med bilstol på tilbud! Greit med alt som er på plass, for plutselig går tida fort frem mot fødselen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. januar 2012 #3334 Del Skrevet 8. januar 2012 åj, vokst ut av stolen på 7 mnd! Her tok vi ut nyfødtinnlegget i maxi cosi pebble i går (hun er 5,5 mnd og ca 68 cm) Fikk beskjed om at beina har ingenting å si at de stikker ut, men når hodet har nådd kanten oppe skal setet byttes. Hun er en stor jente. På 6 månederskontrollen veide hun 9,3 kg og var 68 cm. Kort og tung med andre ord. Men problemet ligger vel at det begynner å bli litt trangt rundt skuldrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 8. januar 2012 #3335 Del Skrevet 8. januar 2012 Så flink du er til å lage ting til den lille. Jeg skulle ønske jeg var god til å strikke, men jeg har ikke tålmodighet til å lære....Skal helst være ferdig utlært med alt jeg driver med FØR jeg i det hele tatt har prøvd. Da funker det dårlig Grattis med 27 uker og bilstol i boks. Godt med alt som er i orden! Lykke til med jobbhelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 13. januar 2012 Forfatter #3336 Del Skrevet 13. januar 2012 Så flink du er som strikker sånn da Deilig med hjemmestrikket Håper du ikke sliter deg helt ut med jobbing i helgen da, godt med en fridag å se frem imot Hvilken bilstol har dere valgt da? Det er veldig kjekt med alt som er hjemmestrikket, så koser meg stort med alt jeg kan lage Det gikk greit med arbeidshelgne, men var utrolig godt å ha fri på tirsdagen Og nå har jeg fri til mandag ettermiddag, så håper jeg får slappet av litt frem til da ihvertfall Valget falt på Maxi Cosi Cabriofix Åh, jeg også vil være flink til å strikke. Heldigvis har jeg en strikkemamma jeg også. Men bare sånn FYI: hentesettet pleier som regel alltid å være aaaaltfor stort. Det eneste som passet til A da vi skulle hjem var sokkene. Og hun var jo ikke akkurat en liten baby heller... Vi skal kjøpe bilstol nr. 2 vi nå. Tiden går så fort. Hun passer nok enda nedi babystolen en liten stund til, men det begynner å bli ganske trangt. Var det Maxi Cosi dere kjøpte? Så at den var på tilbud på Barnas Hus ihvertfall. Det er den vi har. Veldig greit med strikkemammaer som kan hjelpe Strikker i litt forskjellige størrelser og kommer nok til å ta med meg et søtt lite sett i str 50 som forhåpentligvis passer slik at hun ihvertfall har noe å ha på seg på bilturen hjem. Og så får hun heller bruke hentesettet etterhvert hvis det er for stort Er Maxi Cosi vi har kjøpt Aner ikke hva bilstol vi skal ha som nummer to, godt det er en stund til vi trenger å tenke på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 13. januar 2012 Forfatter #3337 Del Skrevet 13. januar 2012 åj, vokst ut av stolen på 7 mnd! Her tok vi ut nyfødtinnlegget i maxi cosi pebble i går (hun er 5,5 mnd og ca 68 cm) Fikk beskjed om at beina har ingenting å si at de stikker ut, men når hodet har nådd kanten oppe skal setet byttes. Dette skal jeg notere meg til det er tid for utskifting hos oss også S brukte hentesettet da hun var ca 2 måneder, selv om det så sååå lite ut på forhånd! Kjekt med bilstol på tilbud! Greit med alt som er på plass, for plutselig går tida fort frem mot fødselen... Det ser jo så lite og søtt ut der det ligger ferdigstrikket, så hun får heller ha noe å vokse inn i Skjønner av og til ikke hvordan vi skal få rukket alt før termin, selv om vi ikke har altfor mye som må gjøres. Men vi får bare sette i gang slik at vi får slappe av den siste tiden før fødsel Hun er en stor jente. På 6 månederskontrollen veide hun 9,3 kg og var 68 cm. Kort og tung med andre ord. Men problemet ligger vel at det begynner å bli litt trangt rundt skuldrene. Så flink du er til å lage ting til den lille. Jeg skulle ønske jeg var god til å strikke, men jeg har ikke tålmodighet til å lære....Skal helst være ferdig utlært med alt jeg driver med FØR jeg i det hele tatt har prøvd. Da funker det dårlig Grattis med 27 uker og bilstol i boks. Godt med alt som er i orden! Lykke til med jobbhelg! Kjenner igjen det at man aller helst skal kunne alt før en i det hele tatt starter på et prosjekt Veldig godt med alt som er i boks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 13. januar 2012 Forfatter #3338 Del Skrevet 13. januar 2012 Har vært veldig dårlig til å legge igjen spor denne uken, men håper jeg klarer å ta meg opp igjen nå Jobbet mandag og onsdag, og har etter det hatt fri og det skal jeg ha helt frem til senvakt mandag. I kveld skal vi på julebord med jobben til mannen så da prøver jeg å finne noe i klesskapet som jeg kan gå med. Usikker på om det er mest passende med kort eller lang kjole, så får se om mannen har noen tanker om det senere En av mine bestevenninner har bursdag i dag også og skal ha fest så vi lurer på å ta turen innom henne etterhvert også, så vi får se hvordan det er på julebordet På tirsdag var jeg hos lege for kontroll og han var ikke helt fornøyd med vektoppgangen min så langt, eller mangelen på den. Fra første svangerskapskontroll i uke 8 har jeg gått ned 4-5 kilo, men har på den siste måneden lagt på meg igjen to av disse kiloene. Legen var litt bekymret for at jeg ikke har gått opp mer da han synes at stoffskifteprøvene mine viser at jeg har for høye nivåer enn det som er optimalt, og han er da redd for at lille frøkna ikke legger på seg som hun skal. SF målet er under den røde streken men innenfor det mørkegrønne feltet. Da jeg var hos jordmor i midten av desember spurte jeg henne om min manglende vektoppgang hadde noe å si for babyen, men hun var fornøyd med SF målet og mente at hun hadde det flott i magen. Men etter at legen delte sinn bekymring på tirsdagen har jeg vært litt nedstemt og redd for at jeg har gått rundt med for høye stoffskifte verdier og dermed ødelegger for at lille frøkna skal ha det best mulig i magen Legen vi at jeg skal ta oftere blodprøver fremover for å følge med på hvordan nivåene forandrer seg, så håper at det går rette veien. Sitter å venter på at legekontoret åpner telefonen igjen etter lunsjpause slik at jeg får vite hva blodprøvene fra tirsdag sier. Vi begynner å få mer av utstyret på plass nå, og denne uken har vi fått i hus stellebord, kommode og barnevognen. Mamma kom og hjalp meg i går med å rydde ut av det som skla bli barnerommet, så nå er vi snart klar for å sette alt sammen og sette det på barnerommet. Gleder meg sånn til å få sett vognen skikkelig og trille rundt på den her hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 13. januar 2012 #3339 Del Skrevet 13. januar 2012 Det bilsetet har vi og, og jeg er kjempe fornøyd! Enkelt og greit å håndtere. Skal dere ha basen til det også? Er sjeleglad vi falt på ja, når vi vurderte det. Såå mye enklere! Kos dere på julebord Håper ikke det er noe galt med stoffskiftet ditt, og at babyen din legger på seg som den skal. Håper ihvertfall det blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. januar 2012 #3340 Del Skrevet 13. januar 2012 Tenk..I morgen er du i tredje og siste trimester!! Helt utrolig! Håper stoffskiftet ditt bedrer seg slik at lille jenta legger på seg som hun skal. Bra legen vil følge det opp i alle fall. Så får du sikkert litt ekstra ultralyder for å følge med veksten hennes også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå