Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God jul til deg, mannen og lillefrøkna! :strix:

Takk for det :)

Håper dere får en fortsatt fin julefeiring :klem:

:strix: 25 uker :strix:

God jul til deg, mannen og lille prinsessa :hjerte:

Og god jul tilbake til deg, mannen og lille prinsen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene går rett og slett så fort her nå at jeg har helt glemt å :strix: for 25 uker! :strix:

15 uker igjen til termin, så om alt fra 12 til 17 uker har vi lille frøkna på utsiden :daane::rodmer:

Vi hadde en veldig flott julekveld sammen med svigers :) Før første gang satt jeg og koste meg med maten i stedet for å spise fort for å være sikker på at jeg slapp å knuffe albuer med familien rundt bordet :)

Vi fikk mange flotte gaver og en pen pengesum som kommer godt med fremover. Nå er planen å få ordnet opp vaskerommet slik at det er utstyrt med alt det vi trenger til lille frøkna kommer, og så tar vi soverommet hennes etterpå. Foreldrene mine skal kjøpe stellebord til oss, så skal bli godt å ha et sted å sette de store tingene på når vi begynner å få dem frem til vi tar dem i bruk :)

Ellers har vi bilproblemer om dagen :( Vi har vært plaget med bilproblemer jevnt og trutt siden i fjor sommer, og det toppet seg uken før jul da det ikke var mulig å få den igang igjen. Etter en uke med feilsøking og forsøk på å finne ut hva det var det skyldtes kom de frem til at dieselpumpen er røket. Med den kostnaden det kommer på å kjøpe ny pumpe og arbeidet med å få byttet ut den gamle må vi heller se oss om etter en ny bil. Passer svært dårlig da vi ikke har så veldig mye ekstra å rutte med, men har ikke noe annet valg enn å få oss en ny bil. Foreldrene mine er reddende engler da vi får låne bilen deres, så da kommer vi oss til og fra jobb når det trengs. Håper bare vi finner oss en bil som er i grei nok stand slik at den holder til vi har mer og rutte med slik at vi kan kjøpe oss en bedre og større bil. Så det som er sikkert er at det blir minimalt med tur til sommeren, noe som gjerne kan være like greit med tanke på lille frøkna sin ankomst i april.

Noe mer positivt er at jeg er ferdig med den første fanabodyen min og er igang med nummer to :) Ene venninnen min som også er gravid skal på ultralyd nå i uken, og skulle de få en jente får de bodyen jeg jobber med nå, hvis ikke har vi den selv ;) SÅ har funnet farger jeg liker veldig godt i tilfelle de får en gutt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fanabodyer var fine! :jepp:

God jul! :klemmer:

Det er så kjedelig med bilproblemer. Vi hadde regelmessige problemer med den forrige bilen, så var veldig godt da vi omsider fikk oss ny bil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bilproblemer er ikke noe særlig, det kan jeg skrive under på. Nå har vi heldigvis 2 biler da, men bilen "min" har vi stadig problemer med, og det er så kjedelig.

Tenk det, bare 15 uker til termin! :strix: Det kommer nok til å gå fort. Synes ikke det er lenge siden jeg var 25 uker på vei jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med bilen :( Håper dere finner en ny bil som ikke er altfor dyr da :)

Deilig med penger i julegave, pengene får virkelig bein å gå på når alt skal handles inn til de små :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt med bilen ja.

Imponert over strikkehastigheten din, jeg orker selv ikke gjøre noe annet enn å sløve på sofaen når jeg kommer hjem fra jobb :sjenert: Jeg må vel ta meg sammen og begynne på et lappeteppe jeg har liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fanabodyer var fine! :jepp:

God jul! :klemmer:

Det er så kjedelig med bilproblemer. Vi hadde regelmessige problemer med den forrige bilen, så var veldig godt da vi omsider fikk oss ny bil. :)

Det er en virkelig flott body, og jeg gleder meg sånn til å kle opp lille frøkna med dem :hjerte:

Det er utrolig irriterende med bilproblemer, spesielt siden det ene problemet etter det andre har dukket opp regelmessig :sukk: Håper at det snur snart :)

Bilproblemer er ikke noe særlig, det kan jeg skrive under på. Nå har vi heldigvis 2 biler da, men bilen "min" har vi stadig problemer med, og det er så kjedelig.

Tenk det, bare 15 uker til termin! :strix: Det kommer nok til å gå fort. Synes ikke det er lenge siden jeg var 25 uker på vei jeg :)

Vi har bare en bil, så når den ikke er kjørbar kjenner vi virkelig hvor avhengig vi er av den. For mannen sin del så kommer han seg til og fra jobb med buss, men det er ikke et alternativ for min del pga dårlige bussforbindelser til der hvor jobben min er. SÅ jeg er evig takknemlig for at mamma og pappa låner oss bilen deres :)

De neste ukene kommer til å fly avgårde tenker jeg, på samme måte som ukene frem til nå har gjort :daane: Så vi får bare stå på med å få alt klartganske raskt, for plutselig trenger vi det :)

Fortsatt fin romjul! :klemmer:

Takk det samme :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med bilen :( Håper dere finner en ny bil som ikke er altfor dyr da :)

Deilig med penger i julegave, pengene får virkelig bein å gå på når alt skal handles inn til de små :hjerte:

Mannen har funnet noen biler han skal ringe på så vi får se om vi finner en som oppfyller kravene våre. Det største spørsmålet er jo om det er plass til vognen i bagasjerommet eller ikke, så han får ha med seg målebånd slik at det blir sjekket ;)

Pengene får virkelig bein å gå på ja! Har bestemt oss for å bruke pengene vi fikk nå til å klargjøre vaskerommet slik at det er klart til å ta imot enda mer tøy som skal vaskes ;) Så sitter å leter etter inspirasjon på nettet nå ;)

Kjipt med bilen ja.

Imponert over strikkehastigheten din, jeg orker selv ikke gjøre noe annet enn å sløve på sofaen når jeg kommer hjem fra jobb :sjenert: Jeg må vel ta meg sammen og begynne på et lappeteppe jeg har liggende.

Håper at neste bil vi får ikke er like mye problemer med *bank i bordet*, for synes vi har hatt mer enn nok problemer for lang lang tid fremover.

Jeg har bare hatt en 50% stilling denne høsten, så har hatt nok av tid. Men når jeg ser tilbake på det skulle jeg nok ha jobbet mer slik at vi hadde hatt mer penger å rutte med. Så nå venter jeg spent på å høre fra sjefen om det er er mulig å få flere vakter fremover hvis helsen holder seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke lenge til det er jobb på meg, så jeg håper at det blir noen stille og rolige vakter. Høyre hofte låste seg i går før jeg la meg, så alt kjennes vondt og ømt ut :sukk: I tillegg tror jeg at jeg begynner å bli syk :( Håper det går over fort, for har ikke tid til å bli syk nå.

Har bare to vakter igjen på jobb i følge kontrakten min, men håper det er mulig å utvide denne da jeg trenger å jobbe ihvertfall en måned til for å ha rett til lønnet permisjon. Men med en sjef som ikke tar kontakt med meg når jeg prøver å forhøre meg om hun har satt opp noen vakter til meg er det ikke så enkelt å vite hva jeg skal gjøre fra neste uke av :vetikke: Håper det ordner seg :Nikke:

Venninnen min var på ultralyd i dag, og hun venter en liten :babygutt: Så nå må jeg se om jeg finner noe jeg kan strikke til lille sjarmøren. Har dere noen gode tips så er det bare å dele :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Body med Mariusmønster på ;)

Håper det ordner seg med jobb for deg da.

Vårt kritere når vi kjøpte bil var at det ikke var lastekant, for ble slitsomt å løfte vogna over den kanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dumt å gjøre noe med vaskerommet for det blir nok mye mer vask med en liten i hus ja :Nikke: Synes jeg og mannen lager mye vask jeg :ler:

Håper du får flere vakter slik at du får lønnet permisjon da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Body med Mariusmønster på ;)

Håper det ordner seg med jobb for deg da.

Vårt kritere når vi kjøpte bil var at det ikke var lastekant, for ble slitsomt å løfte vogna over den kanten.

Det må jeg sjekke ut nærmere :) Er et utrolig flott mønster, så hadde absolutt ikke vært dumt å laget en slik en :Nikke:

Lastekant unngår vi hvis vi kan, men så lenge vi finner en bil som er i brukenes stand og som mannen ikke har noe å utsette på den er det det viktigste :)

Ikke dumt å gjøre noe med vaskerommet for det blir nok mye mer vask med en liten i hus ja :Nikke: Synes jeg og mannen lager mye vask jeg :ler:

Håper du får flere vakter slik at du får lønnet permisjon da :)

Det er mye vask som dukker opp på magisk vis på vaskerommet her også, skjønner ikke hvor det kommer fra :sjenert::fnise: Så vi får bare sette oss opp en plan å få gjort noe med det så fort som mulig slik at jeg har en fin plass jeg kan ordne med klærne til lille frøkna etterhvert som de skal vaskes :)

Ble noen ekstravakter før nyttår, og så har jeg noen vakter neste uke også. Sjefen er tilbake på jobb på mandag så regner med jeg får snakket med henne da :)

Så koselig med en liten :babygutt: ! :)

Det blir veldig stas med en gutt i nær krets :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...