ara Skrevet 17. desember 2011 #3261 Del Skrevet 17. desember 2011 Tiden flyyyyyyyyyr av sted jo! 24 uker allerede?! Fantastisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. desember 2011 #3262 Del Skrevet 19. desember 2011 Hurra for vel overståtte 24 uker!!!!!!!!!! Hehe, mannfolk..!! Know the feeling når de har vært ute! Lurt at de da kan ha en egen seng når de kommer hjem. Keep up the good work med strikkingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. desember 2011 #3263 Del Skrevet 19. desember 2011 Fanabodyen er så fin Den skal absolutt bestilles av hu mor 24 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #3264 Del Skrevet 20. desember 2011 Tiden flyyyyyyyyyr av sted jo! 24 uker allerede?! Fantastisk!! Det går virkelig unna her! Hurra for vel overståtte 24 uker!!!!!!!!!! Hehe, mannfolk..!! Know the feeling når de har vært ute! Lurt at de da kan ha en egen seng når de kommer hjem. Keep up the good work med strikkingen! Takk for det Skytte Han beklagde at han hadde vært "litt plagsom" om natten da jeg kom hjem fra arbeidshelg, så da er han klar over hva han bør gjøre neste gang Har jeg fri er det en ting, men skal jeg på jobb er det greit at han sover andre steder Her strikkes det som bare rakkern, så må nok kjøpe meg et eller to nye prosjekter slik at jeg har noe å finne på i julen Fanabodyen er så fin Den skal absolutt bestilles av hu mor 24 uker Den er nydelig Strikket i den minste størrelsen og skjønner egentlig ikke at vi skal få noe som er så lite og passer perfekt i den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #3265 Del Skrevet 20. desember 2011 I går skulle det være juleverksted her hjemme med bestevenninnene mine, og vi hadde store planer for hva vi skulle gjøre. Men bør vel kanskje bare konkludere med at når vi treffes så går som regel ingenting etter planen Det ble ikke bakt, det ble ikke skrevet julekort. Men det det ble var mye skravling og strikking Av oss fire er det to av oss som er gravide så ble mye gravidsnakk, og det er herlig å snakke med andre enn bare mannen om det om dagen Blir så mye mer virkelig, og jeg har problemer med å skjønne det fra tid til annen. Tenk at vi er så heldige at vi skal få oss en baby i april?? I dag skal jeg og mamma være med ene søsteren min på julehandel slik at hun får kjøpt inn de siste julegavene. Mitt store prosjekt er å finne meg en passende julekjole som forhåpentligvis kan brukes på julebord med jobben til mannen i januar. Så håper jeg kommer hjem med noe Ha en fin tirsdag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 20. desember 2011 #3266 Del Skrevet 20. desember 2011 Håper du fant en kjole Selvom det ikke ble som planlagt, så er det jo koselig med en jentekveld, likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. desember 2011 Forfatter #3267 Del Skrevet 21. desember 2011 Håper du fant en kjole Selvom det ikke ble som planlagt, så er det jo koselig med en jentekveld, likevel Fant meg ikke en kjole, men fikk med meg noen topper fra Gina Tricot så jeg har noe å gå med i det minste Har veldig lyst å ha ting som er litt mer ettersittende nå som magen begynner å synes mer og mer, så håper jeg finner en kjole som passer i romjulen, tror jeg har en som jeg kan klare meg med på ulaften Er nesten helt ferdig med julegavene nå. Mangler bare til mannen, men det er virkelig vanskelig å finne noe til han. Hovedpresangen til hverandre er en god middag ute etterfulgt av en kinotur med mye godis, men for at det skal være noe under treet til oss har vi 500 kr å kjøpe gave tilhverandre for. Han har ombestemt seg flere ganger på de tingene han har nevt som han kunne tenkt seg, og med få dager igjen så ser det mørkt ut for han Gleder meg sånn til pinnekjøtt nå! Håper de siste dagene før jul går fort slik at det snart er lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 21. desember 2011 #3268 Del Skrevet 21. desember 2011 Kos dere med julen, den voksende magen og hverandre God jul til deg og dine kjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 22. desember 2011 #3269 Del Skrevet 22. desember 2011 Snart 25 uker! Wow, som tiden går! Kooos deg masse med mann og lillejenta i magen Og den fanabodyen var jo knallsøt! Juleklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 22. desember 2011 #3270 Del Skrevet 22. desember 2011 Jeg er innom å ser om deg, lillekjeksen Og her er alt bare velstand så jeg lusker meg stille ut igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #3271 Del Skrevet 22. desember 2011 Kos dere med julen, den voksende magen og hverandre God jul til deg og dine kjekset Dette her blir en veldig spesiell jul med den voksende magen. Kan nesten ikke vente til neste år God jul til deg og dine også kjære MonThe Snart 25 uker! Wow, som tiden går! Kooos deg masse med mann og lillejenta i magen Og den fanabodyen var jo knallsøt! Juleklemmer At tiden skulle gå så fort som den har gjort har jeg ikke skjønt helt enda. Prøver å nyte dagene så godt som jeg kan for plutselig starter vår nye hverdag Fanabodyen er utrolig vakker og veldig lett å lage! På mindre enn en uke var den ferdig strikket, så nå gjenstår det bare å hekle rundt kantene og så er den ferdig Juleklemmer Jeg er innom å ser om deg, lillekjeksen Og her er alt bare velstand så jeg lusker meg stille ut igjen Så herlig du er Spatula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 22. desember 2011 #3272 Del Skrevet 22. desember 2011 Enn at jeg skal være SÅ dårlig på å skrive her om dagen.. Tenk at du er så langt på vei!! Deter virkelig ikke lenge igjen for deg nå! Tiden bare flyyyr unna. Det er en koselig tid du er i nå. De neste 10 ukene for deg, er de ukene jeg trivdes aller best med å være gravid For da vistes magen samtidig som jeg ikke følte meg tung i det hele tatt! Du må virkleig NYTE det det Jeg savner magen min.. Men ikke de ekstra kiloene da Ellers innom for å ønske deg en kjempegod jul! Neste jul har du et lite nurk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 23. desember 2011 #3273 Del Skrevet 23. desember 2011 Snart 25 uker!! Herregud, det er nesten skremmende hvor fort tiden går..Men så utrolig spennende å morsomt! Hvordan er det med magen? Har den blitt stor nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 23. desember 2011 #3274 Del Skrevet 23. desember 2011 God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #3275 Del Skrevet 23. desember 2011 Enn at jeg skal være SÅ dårlig på å skrive her om dagen.. Tenk at du er så langt på vei!! Deter virkelig ikke lenge igjen for deg nå! Tiden bare flyyyr unna. Det er en koselig tid du er i nå. De neste 10 ukene for deg, er de ukene jeg trivdes aller best med å være gravid For da vistes magen samtidig som jeg ikke følte meg tung i det hele tatt! Du må virkleig NYTE det det Jeg savner magen min.. Men ikke de ekstra kiloene da Ellers innom for å ønske deg en kjempegod jul! Neste jul har du et lite nurk! Koser meg så godt jeg kan med de ukene jeg har igjen, for de flyr avgårde! Synes magen er herlig og gleder meg til den blir enda mer fremtredende (kommer nok til å angre på at jeg har sagt dette når det nærmer seg slutten ) Håper dere får en fantastisk jul sammen med Odin Snart 25 uker!! Herregud, det er nesten skremmende hvor fort tiden går..Men så utrolig spennende å morsomt! Hvordan er det med magen? Har den blitt stor nå? Magen vokser og vokser til min, mannens og familiens store glede SF målet er akkurat på den røde linjen for uke 34 så hun vokser perfekt God jul God jul til deg og dine også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #3276 Del Skrevet 23. desember 2011 Nå begynner julefreden å senke seg. Har fått overlevert de fleste av julegavene, siste rest tar vi i morgen når vi skal på julegrøt hos foreldrene mine. Det blir veldig rart å ikke skulle feire sammen med dem om kvelden da vi skal feire sammen for første gang hos svigers. Er blir ikke helt samme tradisjonsrike feiringen, men jeg blir vel vant til det også Har fire gaver å pakke inn igjen, men med for lite innpakkingspapir og tomt i butikkene får jeg håpe at mamma har en ekstra rull slik at det blir pakket inn hos dem. Gleder meg utrolig mye til neste år når vi da har lille frøkna på utsiden Får nyte denne julen så godt vi kan før det blir andre boller fra neste år av Ønsker dere alle en hjertelig flott julefeiring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 23. desember 2011 #3277 Del Skrevet 23. desember 2011 God jul til deg, mannen og lillefrøkna! Håper dere får en fin julefeiring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. desember 2011 #3278 Del Skrevet 24. desember 2011 Innom for å ønske deg og dine en fantastisk julefeiring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. desember 2011 #3279 Del Skrevet 24. desember 2011 Perfekt SF-mål for uke 34? God jul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 24. desember 2011 #3280 Del Skrevet 24. desember 2011 Innom for å ønske deg en riktig god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå