MonThe Skrevet 5. desember 2011 #3201 Del Skrevet 5. desember 2011 Nåååw, så koselig at pappaen også har fått hilse på lillejenta si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 5. desember 2011 #3202 Del Skrevet 5. desember 2011 Så koselig med spark - husker det var irriterende i starten at han alltid sluttet å sparke når mannen skulle kjenne etter Det er faktisk litt sånn enda, så håper dere er heldigere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #3203 Del Skrevet 5. desember 2011 :rodmer: Nåååw, så koselig at pappaen også har fått hilse på lillejenta si Han ble veldig glad for at han endelig fikk kjenne et skikkelig spark, så håper at hun vil sparke litt for han i kveld også Så koselig med spark - husker det var irriterende i starten at han alltid sluttet å sparke når mannen skulle kjenne etter Det er faktisk litt sånn enda, så håper dere er heldigere Han sa en stund at nå gir han opp hele kjenne spark greiene da hun tydeligivs ikke vil vise seg frem, men heldigvis klarer lille frøken å sjarmere når hun må Håper bare at hun ikke er like sjenert nå fremover da mannen håper på mange gode spark fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #3204 Del Skrevet 5. desember 2011 I dag har jeg vært flink og samlet mye informasjon til eksamenen jeg skal ha på torsdag. Veldig greit slik at jeg faktisk har noe å lese på Har vært veldig slapp i forhold til denne eksamenen da norsk er et fag jeg absolutt ikke liker. Har ikke de spesielt store gledene av matematikk som jeg skal ha neste uke, men der har jeg ihvertfall vært litt flinkere de siste ukene I morgen blir det jobbing på dagen før jeg og mannen mest sannsynlig drar og bestiller barnevognen Blir Emmaljunga Edge Duo i fargen PP Black. Understellet blir enten classic Chrome eller cryptonite. Liker veldig godt det hvite på hjulene til chrome så blir gjerne det vi går for Har vært innom på en slik kjøp-salg-bytte tråd på FB og har nettopp sagt at vi skal kjøpe det meste av klær vi trenger til å begynne med til 300 kr. Er veldig mye vi får med, så finner vi ut at noe ikke er helt slik som vi vil ha det så har vi ikke tapt noe på det til den prisen Gleder meg til å kunne vaske babytøy til lille frøken, for ikke å snakke om å reie opp seng og vogn slik at det er klart til hun kommer Romjul- og januarsalg - Here I come! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #3205 Del Skrevet 6. desember 2011 Ble ikke bestillt barnevogn i dag. Er totalt kaos på veiene da det første snøfallet har kommet, og for noen mengder som kom! Måtte stå og grave ut bilen i morges for å komme meg på jobb. Godt at mannen skal kjøre meg til flyplassen i morgen slik at han får stå for måking/klargjøring av bilen Gikk veldig greit på jobb i dag, men idet vi kom inn her hjemme følte jeg at nå er ikke bekkenet fornøyd på meg! Satt meg ned for å ta av meg skoene og idet jeg reiste meg hørte jeg flere knekk på fremsiden og baksiden av bekkenet. Så nå sitter jeg her og synes synd på meg selv Håper at avslapping på sofaen er det som skal til for at det blir bedre, hvis ikke kan det bli en spennende dag i morgen hvor jeg skal gå mye på flyplass og togstasjon Den tid den sorg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 6. desember 2011 #3206 Del Skrevet 6. desember 2011 Du må bare si ifra om det er noe spesiellt du trenger av tøy, for jeg også har endel Vi er jo ike garantert å få jente neste gang, så tenker jeg må kvitte meg med litt Mye er jo bare brukt en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 6. desember 2011 #3207 Del Skrevet 6. desember 2011 Vi har bestilt vogna deres i dag Emmaljunga edge duo i sort, og med classic chrome - falt for det hvite på hjulene vi og Så smaken deres er upåklagelig altså Leveringstid på vår var ca et par uker - i følge damen i butikken hadde fabrikken igjen ca 15 stykker, så de skulle bestille en del til den butikken, så de var sikre på at de hadde et lite lager før fabrikken gikk tom, for da ble leveringstiden mye lengre visstnok. Om det stemmer, og din butikk ikke har på lager, så er det bare å løpe å bestille Vi har enda ikke begynt å rydde inn klær og slikt på rommet hans vi - har strengt tatt ikke ryddet UT ting og tang av rommet hans heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. desember 2011 #3208 Del Skrevet 6. desember 2011 Så koooselig for mannen å få kjenne spark <3 Flinke snuppa som sier hei til pappaen sin Oioi, mange gode tips på stellevesker og lammeskinn! Er jo en hel jungel av ting der ute så håper bare dere finner frem. Av og til skulle jeg ønske at jeg kunne få handlet litt mer, men mest er jeg glad for at jeg har alt siden sist. Men det er nok sikkert bare sånn det er med nr 1 og nr 2. Med snupp var alt ferdig for leeenge sidne kontra hva jeg har i orden på samme tid nå Håper bekkenet ditt holder og at reisingen går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #3209 Del Skrevet 7. desember 2011 Du må bare si ifra om det er noe spesiellt du trenger av tøy, for jeg også har endel Vi er jo ike garantert å få jente neste gang, så tenker jeg må kvitte meg med litt Mye er jo bare brukt en gang! Skal gi deg en lyd etterhvert som vi får et overblikk over hva vi har og hva som mangler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #3210 Del Skrevet 7. desember 2011 Vi har bestilt vogna deres i dag Emmaljunga edge duo i sort, og med classic chrome - falt for det hvite på hjulene vi og Så smaken deres er upåklagelig altså Leveringstid på vår var ca et par uker - i følge damen i butikken hadde fabrikken igjen ca 15 stykker, så de skulle bestille en del til den butikken, så de var sikre på at de hadde et lite lager før fabrikken gikk tom, for da ble leveringstiden mye lengre visstnok. Om det stemmer, og din butikk ikke har på lager, så er det bare å løpe å bestille Vi har enda ikke begynt å rydde inn klær og slikt på rommet hans vi - har strengt tatt ikke ryddet UT ting og tang av rommet hans heller Så fin vogn dere skal ha Håper vi blir like fornøyde med den begge to Da vi var inne og kikket tidligere i høst fikk vi beskjed om 8 uker leveringstid, men vet ikke om det er standard eller hvis den ikke finnes på lageret Får prøve å dra innom igjen denne eller neste uke slik at den kommer på plass ihvertfall Rommet til lille snuppa er fremdeles fult av kasser vi enda ikke har fått pakket ut av etter at vi flyttet inn i huset i sommer Sa til mannen at jeg gjerne vil ha rommet tømt tidlig i januar slik at vi kan starte å få ting på plass. Men siden hun skal sove på vårt rom den første tiden trenger hennes rom strengt tatt ikke å være helt ferdig til hun kommer men håper allikevel at det blir det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #3211 Del Skrevet 7. desember 2011 Så koooselig for mannen å få kjenne spark <3 Flinke snuppa som sier hei til pappaen sin Oioi, mange gode tips på stellevesker og lammeskinn! Er jo en hel jungel av ting der ute så håper bare dere finner frem. Av og til skulle jeg ønske at jeg kunne få handlet litt mer, men mest er jeg glad for at jeg har alt siden sist. Men det er nok sikkert bare sånn det er med nr 1 og nr 2. Med snupp var alt ferdig for leeenge sidne kontra hva jeg har i orden på samme tid nå Håper bekkenet ditt holder og at reisingen går bra! Mannen er veldig fornøyd for at han endelig har fått kjent på sparkene hennes, så han gleder seg stort hver gang han kjenner på magen i tilfelle hun sparker i vei Har lyst å bli ferdig med det meste av innkjøp av slik de neste månedene, så får se om det faktisk lar seg gjøre Flyturen gikk ikke så verst, men bekkenet er ikke helt samarbeidsvillig i dag Så slapper av med god samvittighet nå før jeg tar meg en runde rundt i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #3212 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Da var jeg kommet frem til byen vi bodde i for et lite halvår siden. Veldig rart å være tilbake her og bare være på besøk. Ble hentet av konen til en mannen jobbet med her borte så det var kjekt å se et kjent ansikt Håper å få gjort en god del forberedelser før morgendagens eksamen, men er vanskelig å få gjort så mye her jeg sitter og hakker tenner. Varmen var ikke påslått på hotellrommet, så håper det tar seg opp om ikke lenge. Skal ta meg en tur på kjøpesenteret om litt i håp om at det er godt og varmt der Og så får jeg utsette forberedelser til litt senere Bekkenet er veldig stivt, ømt og direkte vondt i dag De gangene jeg var oppe i natt var det så vidt jeg klarte å komme opp fra sengekanten. Godt med en mann som kan hjelpe med å dytte/dra opp når det trengs Håper at det slipper mer taket til i morgen ihvertfall, for da blir det mye gåing. Er redd det heller skjer det motsatte, at det blir verre, men det får jeg heller ta i morgen. Endret 7. desember 2011 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. desember 2011 #3213 Del Skrevet 7. desember 2011 Lykke til på eksamen Håper bekkenet roer seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 7. desember 2011 #3214 Del Skrevet 7. desember 2011 Lykke til med eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 7. desember 2011 #3215 Del Skrevet 7. desember 2011 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. desember 2011 #3216 Del Skrevet 7. desember 2011 Lykke til, håper det går bra både med bekkenet og eksamen! Vet hvordan det er å være tilbake som "gjest" på et sted man tidligere bodde. Det er utrolig hvor fort det føles rart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 7. desember 2011 #3217 Del Skrevet 7. desember 2011 Kjedelig med vondt bekken! Lykke til på eksamen! Er du i Horten nå, eller blander jeg deg med en annen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #3218 Del Skrevet 7. desember 2011 Bekkenet har vært mye det samme i kveld også, så er godt å holde seg i ro med nykjøpt strikketøy. Kan ikke lese for mye dagen før eksamen Tusen takk for lykkeønskninger alle sammen! Gleder meg sånn til denne tiden i morgen, da er jeg hjemme hos mannen og pusene igjen Godt jeg ikke er helt sødme her borte Teita - Er i Horten nå ja Godt å se at vinteren er begynt å komme her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 7. desember 2011 #3219 Del Skrevet 7. desember 2011 Ok, jeg bor i Tønsberg Kos deg med strikketøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 7. desember 2011 #3220 Del Skrevet 7. desember 2011 Spark! Lykke til i morgen, Kjeksemor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå