Wanita Skrevet 13. november 2011 #3101 Del Skrevet 13. november 2011 19 uker De tøffe jentene frir selv Hehe...neida. Men jeg og fridde til mannen. Syns det bare passa seg å gjøre det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 18. november 2011 #3102 Del Skrevet 18. november 2011 Dere er tøffe! Jeg hadde aldri hatt motet til å fri til min kjære, men så er jeg såpass "gammeldags" at jeg syntes det er hans jobb å fri! Dessuten vil jeg ikke "presse" han.... (eller skremme han)! Går det bra med deg Småkjekset? Har du kjent mer bevegelse der inne fra magen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. november 2011 Forfatter #3103 Del Skrevet 18. november 2011 19 uker De tøffe jentene frir selv Hehe...neida. Men jeg og fridde til mannen. Syns det bare passa seg å gjøre det da Noen ganger er det godt å ta det i egne hender for å få fortgang i sakene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. november 2011 Forfatter #3104 Del Skrevet 18. november 2011 Dere er tøffe! Jeg hadde aldri hatt motet til å fri til min kjære, men så er jeg såpass "gammeldags" at jeg syntes det er hans jobb å fri! Dessuten vil jeg ikke "presse" han.... (eller skremme han)! Går det bra med deg Småkjekset? Har du kjent mer bevegelse der inne fra magen? Hadde ikke trodd at jeg kom til å fri til mannen, men så plutselig fant jeg ut at det var det som måtte til Er en del dager siden sist jeg var innom her nå. Alt er bare bra med meg. Har arbeidshelg denne helgen så gleder meg stort til søndagsettermiddag og frihet Og kanskje den nye Twilight filmen over helgen Søvnen min er det så som så med. Våkner enda lettere enn jeg har pleid å gjøre, noe som er frustrerende da det tar lang tid for meg å sovne igjen. Og da er det en av de mange doturene som ødelegger. Det går nå på et vis så får satse på at det fortsetter slik Mannen skal på fest i morgen, hos søsteren min sammen med store deler av familien min. Regner med at formen til samtlige kommer til å være rimelig dårlig på søndag, så da får jeg trøste meg med at det er like greit at jeg skal på jobb Ellers har lillesnuppa vært beskjeden i sparkene sine. Er bare en og annen gang hun gir beskjed om at hun følger med på utsiden. Jeg lurte på om jeg kjente bevegelser på utsiden før i dag, men er redd det også bare kan ha vært luft Jeg får følge med de neste dagene og se om det skjer igjen, i så fall kan det være at hun er sterk nok til at det kan kjennes på utsiden Mannen gleder seg sånn til å kjenne Vel, da var det på tide å sove. Senvakt i morgen kveld også, så da får jeg nyte å sove lenge. Natta jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 19. november 2011 #3105 Del Skrevet 19. november 2011 *oppdatert* Litt pc løs om dagen, så ikke så lett å følge med her inne.... Herlig at snuppa sparker, jeg kan kjenne og se det tydelig utenpå magen nå, men det har kommet nå de siste ukene Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 19. november 2011 #3106 Del Skrevet 19. november 2011 Hadde ikke trodd at jeg kom til å fri til mannen, men så plutselig fant jeg ut at det var det som måtte til Er en del dager siden sist jeg var innom her nå. Alt er bare bra med meg. Har arbeidshelg denne helgen så gleder meg stort til søndagsettermiddag og frihet Og kanskje den nye Twilight filmen over helgen Søvnen min er det så som så med. Våkner enda lettere enn jeg har pleid å gjøre, noe som er frustrerende da det tar lang tid for meg å sovne igjen. Og da er det en av de mange doturene som ødelegger. Det går nå på et vis så får satse på at det fortsetter slik Mannen skal på fest i morgen, hos søsteren min sammen med store deler av familien min. Regner med at formen til samtlige kommer til å være rimelig dårlig på søndag, så da får jeg trøste meg med at det er like greit at jeg skal på jobb Ellers har lillesnuppa vært beskjeden i sparkene sine. Er bare en og annen gang hun gir beskjed om at hun følger med på utsiden. Jeg lurte på om jeg kjente bevegelser på utsiden før i dag, men er redd det også bare kan ha vært luft Jeg får følge med de neste dagene og se om det skjer igjen, i så fall kan det være at hun er sterk nok til at det kan kjennes på utsiden Mannen gleder seg sånn til å kjenne Vel, da var det på tide å sove. Senvakt i morgen kveld også, så da får jeg nyte å sove lenge. Natta jenter! Så hygelig å høre fra deg! Jeg er også oppe på dotur om natten, men jeg er kronisk trøtt så jeg sovner før jeg nesten har fått hodet ned på puta igjen! ;-) Så er heldig der! Godt å jobbe mens andre er fyllesjuke, så slipper du å høre syt og klag over hvor fælt de har det! :gjeiper: Hyggelig med spark! Gleder meg stort til jeg ka begynne å kjenne det også. Og du skal nok se at det blir mer og mer framover ettersom du begynner å komme ganske langt på vei! God jobbhelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 19. november 2011 Forfatter #3107 Del Skrevet 19. november 2011 Så hygelig å høre fra deg! Jeg er også oppe på dotur om natten, men jeg er kronisk trøtt så jeg sovner før jeg nesten har fått hodet ned på puta igjen! ;-) Så er heldig der! Godt å jobbe mens andre er fyllesjuke, så slipper du å høre syt og klag over hvor fælt de har det! :gjeiper: Hyggelig med spark! Gleder meg stort til jeg ka begynne å kjenne det også. Og du skal nok se at det blir mer og mer framover ettersom du begynner å komme ganske langt på vei! God jobbhelg Søndager er perfekte for gravide, slipper å plages av fyllesyken Er ikke så lenge til du kan begynne å kjenne de første bevegelsene nå, så er bare å glede seg Takk for det, og god helg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 19. november 2011 #3108 Del Skrevet 19. november 2011 Jeg husker godt det med søvn og hvor lang tid det tok å sovne igjen.. Jeg var mang gang frustrert og oppgitt særlig når naboen hadde fest.. Jeg sto opp klokken 0330 en natt/morgen i frustrasjon.. Så lenge du kjenner spark daglig er det bare fryd og gammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 19. november 2011 Forfatter #3109 Del Skrevet 19. november 2011 Jeg husker godt det med søvn og hvor lang tid det tok å sovne igjen.. Jeg var mang gang frustrert og oppgitt særlig når naboen hadde fest.. Jeg sto opp klokken 0330 en natt/morgen i frustrasjon.. Så lenge du kjenner spark daglig er det bare fryd og gammen Vi bor heldigvis i et svært barnevennlig og rolig nabolag som gjør at det ikke er så mye festligheter her. Men da startr jo dagene deres en god del tidligere enn det jeg skulle ønske. Lørdag er den store banke og sage dagen Er ikke alltid jeg kjenner spark hver dag, men så lenge de kommer med jevne mellomrom stresser jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 19. november 2011 Forfatter #3110 Del Skrevet 19. november 2011 20 uker! Jeg blir helt ør i hodet av å se på tickeren min - tenk at vi allerede er kommet så langt! Gleder oss noe helt sykt så håper at resten av uken egår like fort som de har gjort til nå Mannen lurte på om jeg har funnet meg noen flere navn jeg liker, og som sant er så har jeg jo det Han har bare et navn og håper at det navnet går gjennom slik at han "ihvertfall får viljen sin en gang" Med det ene navnet mannen har kommet med er vi oppe i 11 mulige forslag, så får se om vi ikke får satt oss ned og kuttet listen ned til 3-4 stykker ihvertfall slik at det blir lettere å velge. Er ikke bare bare å skulle bestemme navn til ei lita snuppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 19. november 2011 #3111 Del Skrevet 19. november 2011 Dere ser det på lillekjeksen når hun kommer ut, hvilket navn som passer best, men rimelig greit å ha alternativene klare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 19. november 2011 #3112 Del Skrevet 19. november 2011 for 20 uker og at du i morgen er halvveis (med mindre de går etter 40+3). Det å velge navn er alltid vanskelig. Vi hadde en del, men endte opp med navnet til jenta et par måneder før hun ble født. Det kunne fort ikke ha passet henne, men det gjorde det. Tro meg, de resterende ukene kommer til å suse unna og jenta blir sterkere, så sparkene kjennes på utsiden og virkelig godt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 19. november 2011 #3113 Del Skrevet 19. november 2011 20 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 19. november 2011 #3114 Del Skrevet 19. november 2011 Halvveis! Tida fyker jo avgårde..!Spennende med navn ja, dere blir nok enige etterhvert. Mange nydelige jentenavn! Hvordan kjennes sparkene ut uke 20? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 19. november 2011 #3115 Del Skrevet 19. november 2011 Grattis med Halvveis :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 20. november 2011 #3116 Del Skrevet 20. november 2011 Du er halvveis allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. november 2011 Forfatter #3117 Del Skrevet 20. november 2011 Dere ser det på lillekjeksen når hun kommer ut, hvilket navn som passer best, men rimelig greit å ha alternativene klare Regner med at når vi får se henne så blir vi klokere i forhold til navn hvis vi ikke klarer å bestemme oss før april for 20 uker og at du i morgen er halvveis (med mindre de går etter 40+3). Det å velge navn er alltid vanskelig. Vi hadde en del, men endte opp med navnet til jenta et par måneder før hun ble født. Det kunne fort ikke ha passet henne, men det gjorde det. Tro meg, de resterende ukene kommer til å suse unna og jenta blir sterkere, så sparkene kjennes på utsiden og virkelig godt også. Det er helt fantastisk at jeg er kommet så langt allerede! Hvordan kommer de neste 20 ukene til å gå!? Når de to minste niesene mine ble født hadde mødrene deres navnet klart 2 måneder før fødsel, så det var en risk å ta i forhold til om navnene passet dem eller ikke. Men det gjorde de Finner vi et navn før hun er født får vi holde det for oss selv, og si at vi har flere muligheter. For skulle det vise seg at hun ikke passer navnet vi tenker så er det godt å kunne ombestemme seg uten å måtte fortelle alle om det. 20 uker Halvveis! Tida fyker jo avgårde..!Spennende med navn ja, dere blir nok enige etterhvert. Mange nydelige jentenavn! Hvordan kjennes sparkene ut uke 20? Sparkene føles fremdeles ut som bobler til tiden, mens andre ganger er de litt sterkere. Jeg kjenner av og til en trykkende rytmisk følelse neders i magen og da vet jeg at det er snuppa som gir beskjed om at alt er bra med henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. november 2011 Forfatter #3118 Del Skrevet 20. november 2011 Grattis med Halvveis :D Tusen takk for det Du er halvveis allerede! Det er jeg!! Det er helt utrolig å tenke på at vi er kommet så langt, på det som føles veldig kort tid! Gleder oss sånn til å møte henne og bli kjent med det lille vidunderet vårt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. november 2011 #3119 Del Skrevet 20. november 2011 Vi fortalte familien navnet vi hadde bestemt oss for i jula i fjor, dvs 4 mnd før hun ble født Men vi har aldri helt skjønt oss på det med at man må "se hva barnet passer til å hete". Tenk at du er halvveis allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. november 2011 Forfatter #3120 Del Skrevet 20. november 2011 Vi fortalte familien navnet vi hadde bestemt oss for i jula i fjor, dvs 4 mnd før hun ble født Men vi har aldri helt skjønt oss på det med at man må "se hva barnet passer til å hete". Tenk at du er halvveis allerede! Nei, det med å se an om navnet passer ungen er ikke så lett alltid. Hvordan ser en Sofie ut i forhold til hvordan en Emma ser ut for eksempel Det eneste jeg er nesten helt sikker på er at hun kun skal ha et fornavn, da hun i teorien har to etternavn (selv om "mitt" etternavn blir mellomnavn). Mannen har fire navn, så det er ikke så greit med å presentere seg med fult navn hele tiden, blir jo til at man kutter ut ene navnet ofte. Det ordner seg nok Får kikke litt mer på navn i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå