Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2002 #1 Del Skrevet 29. april 2002 Jeg er 17 år, har kjæreste og vi har (det som jeg vil kalle) sex. Vi har ikke hatt ordentlig samleie ennå - så jeg kaller meg fortsatt jomfru. Men likevel så har vi sex. Dvs at vi gjør andre ting som forbindes med sex - men ikke selve samleie. Kan man da si at jeg har sex, eller blir det feil?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 29. april 2002 #2 Del Skrevet 29. april 2002 Du har sex når du sjølv synes at det kan kallast sex. Partnaren din treng ikkje nødvendigvis å sette det samme navnet på det som du. Mange kallar å onanere for å "ha sex med seg sjølv" andre synes ikkje det heiter sex anna enn ved samleie. Kall det det du vil, og nyt det uansett kva det heiter!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylie Skrevet 29. april 2002 #3 Del Skrevet 29. april 2002 Tenkte faktisk på dette tidligere i dag, hva som er min definisjon på sex. For meg er det "stimulering av kjønnsorganer med den hensikt å få utløsning/nå klimaks. Dvs Oralsex og å onanere hverandre kaller jeg sex, men ikke klining og kosing (selv om det jo absolutt er en seksuell greie). Så jeg vil vel kalle det dere gjør for sex, men du må vle regne med at folk tror at du ikke er jomfru dersom du sier at dere har sex. Skjønner...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 30. april 2002 #4 Del Skrevet 30. april 2002 Du er jo jomfru så lenge du har jomfru hinna i behold. (jeg vet... mange jenter har ikke jomfru hinne pga trening osv osv osv osv) Men så lenge du ikke har fullbyrdet samleie, så er du jomfru i mine øyne i alle fall.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brud i køben Skrevet 22. mai 2002 #5 Del Skrevet 22. mai 2002 En gang så svarte jeg på spm om jeg hadde hatt sex m noen, at det kommer ann på hvordan man definerer sex. Vedkommende svarte da at hvis jeg trengte å definere begrepet sex, så hadde jeg hatt sex... Poengtert og mye sant i det. Jomfru-begrepet er mye mer konkret, og har du jomfruhinne er du jomfru! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå