Holahoy Skrevet 14. april 2010 Forfatter #41 Skrevet 14. april 2010 (endret) Nei, nei. Green Lady snakker om studiet som det var før, ikke som det er nå etter bachelorreformen. hehehe, jaa, det så jeg faktisk, sekundet etter at jeg hadde kommentert, så oppdaget jeg at du kommenterte det. Visste ikke hvordan jeg kunne slette innlegget ''AHA, ok'' etter det, men takk for at du sa ifra igjen! :-) hehe. Men jeg skal forhøre meg nærmere om dette på BI, ja. :-) Sender en mail. Men hva studerte du på BI, og hva studerer du nå, Louie? Forresten, så nettopp på søknads-eksemplet på BIs brosjyre.. Den var da litt ulik søknaden på nettet da. I brosjyren ser det ut til at jeg søker 1,2 og 3 prioritet. Er det virkelig slik? Altså,- er jeg nødt til å f.eks velge en BI i oslo som 1 prioritet, så en annen BI i bergen som 2 prioritet osv? :S Jeg er jo superklar for Oslo, kan ikke tenke meg noe annet. Endret 14. april 2010 av Holahoy
Louie Skrevet 14. april 2010 #42 Skrevet 14. april 2010 Det vet jeg ikke, men BI tar opp alle såvidt jeg vet. BI Nydalen er skolen i Oslo, velger du den kan jeg ikke tenke meg at du ikke kommer inn.
vana Skrevet 15. april 2010 #43 Skrevet 15. april 2010 Det vet jeg ikke, men BI tar opp alle såvidt jeg vet. BI Nydalen er skolen i Oslo, velger du den kan jeg ikke tenke meg at du ikke kommer inn. Det er ikke alle linjene i Nydalen som tar inn alle. De fleste klassene har "tak", jeg går f.eks på en linje der det kun er plass til 70 studenter i hver klasse.
Holahoy Skrevet 16. april 2010 Forfatter #44 Skrevet 16. april 2010 Ja, men det er garantert reiselivsklassen. Det er 100 % ikke markedsføringsklassen, som nemlig har plass til opptil 700 per klasse.
Holahoy Skrevet 16. april 2010 Forfatter #45 Skrevet 16. april 2010 ser ikke meningen med å skrive ''de fleste klassene har tak'' men.
vana Skrevet 16. april 2010 #46 Skrevet 16. april 2010 de fleste klassene har faktisk tak, noen små og andre store. det er dessverre ikke sånn at BI slipper inn absolutt alle, det er det ikke kapasitet til. Og jeg går PR, ikke reiseliv. Derfor jeg skrev, siden noen spurte om PR vs. mf.
vana Skrevet 16. april 2010 #47 Skrevet 16. april 2010 en ting til, det største auditoriumet på BI nydalen rommer 650 elever. Derfor er det ingen klasser på 700 studenter på BI.
Holahoy Skrevet 17. april 2010 Forfatter #48 Skrevet 17. april 2010 Nei, men likevel så hàr BI den største kapasiteten i forhold til andre BI, i andre steder som f.eks Bergen ++. Hva er egentlig poenget ditt? Synes du virker negativ i forhold til dette med å komme seg inn på BI. Skolen har kjempestor kapasitet. Nettopp derfor de har ingen ventelister. * Rullerende opptak *
vana Skrevet 17. april 2010 #49 Skrevet 17. april 2010 jeg bare mener at man kan aldri være sikker på at man kommer inn. derfor måtte jeg kommentere det Louie sa. Jeg er absolutt ikke negativ til å komme inn på BI. Jeg er strålende fornøyd med å gå der, og anbefaler skolen til de som ønsker en utdanning innen markedsføringslinjer, ledelse og økonomi. Men man kan aldri være sikker på å komme inn på førstevalget sitt, som også gjelder for andre skoler.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #50 Skrevet 24. januar 2012 "Jeg har selv gått markedsføring på BI, men fullførte min Bachelor med eksportmarkedsføring ved Høyskolen i Ålesund. Jeg vil ikke si at det er en bedre utdanning enn BI, men den er "gratis". TØH er et godt alternativ." - Har selv tenkt til å gå denne veien som du har!Har gått på BI og skal ta siste år ved Høyskolen i Ålesund. Hvordan var studiet lagt opp og hva syns du om byen og det sosiale?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå