Gå til innhold

Rosa trening


Anglofil

Anbefalte innlegg

Nei. :ler: Jeg var derimot i London og gikk minst fem timer i strekk (men som oftest ble det åtte-ni timer, så jeg tar faktisk ikke nok i), og jeg var så sliten etter hver dag at jeg måtte knaske paracet. Jeg har ALDRI hatt så vondt i bena i hele mitt liv, vi snakker om at jeg hadde problemer med å gå den dagen jeg skulle hjem. Shopping ER slitsomt. :sjenert:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, skjønner :ler: Vi er samme type på tur, vi må alltid ha pause på hotellet midt på dagen for å ta av skoene og slappe av! Så er det ut og gå igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yes, jeg måtte ha minst to slike turer. Jeg gikk ned faktisk et par kilo pga det, så for meg var det absolutt trening. :ler:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25.01.: 76 minutter. 1436/1000 minutter.

26.01.: 62 minutter. 1498/1000 minutter.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, stolt av meg selv nå som har kommet inn i en rytme som passer meg. :)

Ikke trening etter den 26., det skjedde litt saker og ting som gjorde at jeg ikke fikk muligheten, men trening igjen i morgen, heldigvis. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

01.02: 76 min. 76/1000 min:

24 min ellipsemaskin

42 min tredemølle

10 min vekter

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

01.02: 76 min. 76/1000 min

03.02: 76 min. 152/1000 min

Jeg bare HATER ellipsemaskinen (men jammen meg klarer jeg gjennom 24 minutter allikevel)!

Sånn, det bare dagens lille utblåsning. :sjenert:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et elsk/hat-forhold med ellipsemaskinen. Den er seig og jævlig, men utrooolig effektiv! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

En stund siden sist jeg har oppdatert, en del har skjedd i mellomtiden. Har ikke prioritert trening da pappa ble alvorlig syk osv. Uansett, nå er jeg i gang igjen, og egentlig har det bare vært deilig med en liten pause. Vekta har om ikke annet stått nogenlunde stille okke som. ;)

05.04.: 40/1000 min

I dag blir det en tur på treningsstudioet etter jobb. Jeg er trøtt og sliten, så får se hvor mye jeg faktisk orker.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg så sliten at jeg nesten kreperer altså. Etter noen ukers pause er jeg tilbake på trening, dvs jeg trente 40 min i går, men da ikke spesielt hardt. I dag tok jeg skikkelig i. Først 24 min på ellipsemaskin, i høyt tempo så blodsmaken kom i munnen, og deretter 40 min på tredemølla. Jeg begynner veldig rolig, siden jeg må varme opp leeeenge for å ikke høres ut som en blåsebelg, og deretter øke tempo for hvert minutt. Det ble 3,1 km, og jeg synes ikke det er så ille med tanke på hvor død jeg følte meg i forkant. :ler:

Nåvel, 500 kcal forbrent (roughly), nå skal jeg spise lavkarbopasta med carbonarasaus. Nam nam!

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dårlig med oppdatering her, men ihvertfall:

05.04.: 40 min. 40/1000 min

07.04.: 66 min. 106/1000 min

11.04.: 76 min. 182/1000 min

13.04.: 76 min. 258/1000 min

14.04.: 120 min. 378/1000 min

15.04.: 20 min. 398/1000 min

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er sliten! I dag har jeg prøvd Zumba på min Nintento Wii, og jeg må si dette var imponerende saker. Nå trenger jeg ikke å ergre meg lenger over at treningsstudioet ikke tilbyr Zumba-timer, for dette var saker. Jeg var helt utslått etter en halvtime, men fantastisk gøy!

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Hei hei!

Joda, det går fint her, bare mye å gjøre om dagen. ;) Ellers, tja, trener rundt 3-4 ganger i uken. Hadde brudekjoleprøving i helgen og må si at jeg følte meg veldig fin. Nå bare går jeg og gleder meg. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Er det lov å spørre hvor mye du har tatt av før du skal gifte deg?

Masse lykke til med den store dagen som er rett rundt hjørnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 kg, men har vel gått litt opp igjen. Gjør dog ingenting, det er ikke det som teller. :)

Uansett, takk for det.

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Har endret tittelen på denne dagboka fra "veien til bryllupet" til "veien fra bryllupet", jeg er jo tross alt gift. ;)

Uansett, jeg har ikke sluttet å trene, men det har blitt lengre perioder med pauser, for så å begynne igjen osv. Ihvertfall, jeg har siden januar vært flink og tatt opp treningen igjen. Følger treningsopplegget til Yngve fra Puls, aller mest for inspirasjon.

Selv om jeg trente i januar starter jeg med treningen for februar til nå:

01.-03.02: Gåturer ute til sammen 120 min (til og fra jobb).

04.02: Gåtur ute 45 min (treningsstur)

05.02: Gåtur ute 35 min (til og fra jobb/treningssenter) + 62 min på tredemølle inne.

Fornøyd med treningen så langt denne måneden. I dag blir det gåtur til og fra jobb/treningssenter og styrke i 60 min.

Forøvrig holder jeg meg enda til treningssminuttene, men trener altså fire økter i uka + to timer med hverdags"trening", ergo er gåturene til og fra jobb med. Fører også vanlig treningsdagbok hjemme, hvor jeg skriver ned hva jeg spiser og hva/når/hvor mye jeg trener. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endret tittelen på denne dagboka fra "veien til bryllupet" til "veien fra bryllupet", jeg er jo tross alt gift. ;)

Uansett, jeg har ikke sluttet å trene, men det har blitt lengre perioder med pauser, for så å begynne igjen osv. Ihvertfall, jeg har siden januar vært flink og tatt opp treningen igjen. Følger treningsopplegget til Yngve fra Puls, aller mest for inspirasjon.

Selv om jeg trente i januar starter jeg med treningen for februar til nå:

01.-03.02: Gåturer ute til sammen 120 min (til og fra jobb).

04.02: Gåtur ute 45 min (treningsstur)

05.02: Gåtur ute 35 min (til og fra jobb/treningssenter) + 62 min på tredemølle inne.

Fornøyd med treningen så langt denne måneden. I dag blir det gåtur til og fra jobb/treningssenter og styrke i 60 min.

Forøvrig holder jeg meg enda til treningssminuttene, men trener altså fire økter i uka + to timer med hverdags"trening", ergo er gåturene til og fra jobb med. Fører også vanlig treningsdagbok hjemme, hvor jeg skriver ned hva jeg spiser og hva/når/hvor mye jeg trener. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Så kjekt=) Har du satt deg noe mål eller trener du kun for treningens skyld? Jeg føler jeg stagnerer litt nå, etter 4 gode uker.. Motivasjonstips mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt=) Har du satt deg noe mål eller trener du kun for treningens skyld? Jeg føler jeg stagnerer litt nå, etter 4 gode uker.. Motivasjonstips mottas med takk!

Både og. Jeg har mine mål, både vektmessig og rent størrelsesmessig (dvs i cm), men de er egentlig underordret det at jeg vil finne tilbake til den gode formen jeg hadde tidligere. Før var jeg veldig godt trent, og jeg drømmer meg tilbake dit. Så kommer det andre i grunn av seg selv. Jeg har derimot aldri kunnet se på vekt i seg selv, jeg har alltid veid mye, selv da jeg var relativt tynn og størrelse 36. Jeg vil ned et par størrelser, men for meg handler det om å trives, ikke hva vekta måler eller hvilken buksestørrelse jeg bruker. :)

Jeg er lavkarber, så jeg koser meg med mat, f.eks så var maten min i dag egg og bacon til frokost og lunsj, en skyr som mellommåltid og kjøttkaker til middag. Jeg passer jo litt på kcal, men det er ikke mitt hovedfokus så lenge jeg ikke gafler i meg. Logger det jeg spiser, det skal sies, så har god oversikt.

Jeg har også 31 utskeielsesdager i uken, hele to går med til denne forestående helgen. Men da har jeg noe å glede meg til - det gir meg veldig motivasjon!

----

06.02: Styrketrening i går: benpress, nedtrekk, hantelpress, roing, knebøy, rygghev og planken. 14 x 2 foruten planken. Meget fornøyd med innsatsen. Med oppvarming og uttøyning brukte jeg 67 minutter. I tillegg gikk jeg til og fra jobb - 35 minutter.

636 minutter gjennomført, 364 minutter igjen av måneden. Dette er jeg veldig fornøyd med.

Ellers har jeg også matplan, slik jeg har alle uker. Denne uka ser den slik ut (det er enklere å leve lavkarbo når jeg planlegger, da faller jeg sjelden for fristelser ;)):

Meny uke 6

Mandag: Ovnsbakt marinert torsk

Tirsdag: Kyllingfilét

Onsdag: Hjemmelagde kjøttkaker

Torsdag: Lavkarbopasta med bolognesesaus

Fredag: Bortreist - utskeielsesdag (bor på hotell, får spandert middag). Må dog trene.

Lørdag: Bortreist - utskeielsesdag. Samme som fredag.

Søndag: Hjemmelaget fiskegrateng

Lørdagsgodt (så blir det ikke SÅ mye utskeielse): Sukkerfrie lyse choco chip cookies

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...