Gå til innhold

Knullevenner vs forhold!

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dere som har knullevenner eller møter noen innemellom for å knulle, er det ingen følelser inn i bildet???

skjønner ikke hvordan folk kan ha sex uten å være tiltrukket av personen, jeg kunne aldri gjort noe med en person jeg syns var stygg...

Noen som har erfaring som knullevenn, hvordan er det???

Er det bare jeg som tar ting for "tungt", og er kjedelig..

får følelser for hver gang :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Eh, man knuller jo ikke personer man ikke finner tiltrekkende? Det er ganske stor forskjell på å finne noen tiltrekkende og klaffe på visse områder, og det å være forelsket/elske noen! Bedre med en knullekompis enn ONS :) Har bare positive opplevelser med friends with benefits, aldri kleint morgenen etter og fint en ensom søndags morgen å ha en varm armkrok ;)

• Liker 1
Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Dere som har knullevenner eller møter noen innemellom for å knulle, er det ingen følelser inn i bildet???

skjønner ikke hvordan folk kan ha sex uten å være tiltrukket av personen, jeg kunne aldri gjort noe med en person jeg syns var stygg...

Eeeeh...

Ganske sikker på at om man finner seg ein ONS eller knullevenn så velger man den som er attraktiv, ikkje den som ser ut som ein dass.

Som sagt over, det er stor forskjell på å finne noen tiltrekkende og det å være forelska i personen.

Gjest Alabama
Skrevet

Best med forhold! :) Men i mellomtida kan man vel ha knullekompis hvis man synes det går greit. Jeg har ikke fått det til helt, ble jo litt følelser etterhvert..

Skrevet

Jeg har aldri hatt en "knullevenn", men jeg har hatt sex med gutter jeg datet, men fremdeles ikke var forelsket i. De var kjekke, snille, morsomme, rett og slett flotte menn, men selv ikke etter X antall dater og flere runder i senga klarte jeg å forelske meg. Og siden jeg vil ha forelskelsen der hvis jeg skal gå inn i et forhold, så ble det aldri noe forhold.

Dersom de hadde villet er nok sjansene til stede for at vi ville fortsatt å møtes noen måneder og hatt mer "useriøse" dates som da antagelig hadde endt med sex. Så det er vel igrunnen slik jeg ser på begrepet "knullevenner"; potensielle kjærester som du bare ikke utviklet nok følelser for.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vi er alle forskjellige, og jeg syns man skal tenke seg om før man blir såkalt knullevenn med noen.

Jeg har aldri hatt slike forhold, nettopp fordi jeg ikke skjønner hvordan folk klarer å ha sex med noen de ikke er tiltrukket av. Følelsene kommer alltid hos meg når det blir nærkontakt..

Den dagen dere ikke har sex lengre, og du oppdager at du har fått følelser for personen, er det for seint å angre...

Følg magefølelsen!

jeg er også en av dem som ikke skjønner hvordan folk klarer å kjøre det løpet der.... :sukk:

Takke meg til dildo hvis jeg ikke er i noe forhold :fnise: selvom det er noe annet med en varm armkrok.

Jeg er stolt av å ikke ha det behovet faktisk, den dagen "mannen i mitt liv" dukker opp, veit han at jeg er ordenlig glad i han fordi jeg ikke har hatt sex med hvem som helst... noen vil nok syns jeg er kjedelig...

Gjest rocky
Skrevet

Jeg pleide å tro at en knullevenn var supersmart helt til jeg fant ut at masse sex reduserete jakt-instinktet.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Definisjonen av "knullevenn" varierer nok veldig fra forhold til forhold (knullevenn-forhold). Jeg har en knullevenn for tida, og jeg har absolutt både følelser og tenning for han.. I en annen tid/setting kunne vi sikkert blitt kjærester, men akkurat nå nyter vi bare å ha hverandre så lenge det varer. Har hatt en annen knullevenn tidligere og da var det ikke mye følelser involvert, tenningen varte kun over kortere tid.

En knullevenn for meg gir meg en "frihet" i forhold til det at jeg ikke trenger å tenke på sex når jeg er ute på byen f.eks. Om jeg treffer menn jeg kan tenke meg å bli kjent med, kan jeg ta det sakte uten å bli "desperat" etter et forhold. Fungerer som en har nevnt over her, en killer for jakt-instinktet, men jeg har oppdaget at jeg blir desto mer jaktet på..

• 1 år senere...
Gjest anonym
Skrevet

Definisjonen av "knullevenn" varierer nok veldig fra forhold til forhold (knullevenn-forhold). Jeg har en knullevenn for tida, og jeg har absolutt både følelser og tenning for han.. I en annen tid/setting kunne vi sikkert blitt kjærester, men akkurat nå nyter vi bare å ha hverandre så lenge det varer. Har hatt en annen knullevenn tidligere og da var det ikke mye følelser involvert, tenningen varte kun over kortere tid.

En knullevenn for meg gir meg en "frihet" i forhold til det at jeg ikke trenger å tenke på sex når jeg er ute på byen f.eks. Om jeg treffer menn jeg kan tenke meg å bli kjent med, kan jeg ta det sakte uten å bli "desperat" etter et forhold. Fungerer som en har nevnt over her, en killer for jakt-instinktet, men jeg har oppdaget at jeg blir desto mer jaktet på..

Så du er av typen som liker å la guttene jobbe over mange dates med deg, mens du knuller på en annen kar som du bare er kåt på?

Skrevet

Som sagt over her flere ganger: Det er forskjell på seksuell tiltrekning og følelsesmessig tiltrekning.

Jeg har hatt en elskerinne, der det eneste vi hadde felles var sex. Så bare å sitte og prate mens vi spiste var en utfordring, fordi vi var så forskjellige. Men i senga funka det strålende. Ingen av oss følte noe som helst for den andre, og dette ble også snakket om, så vi skulle være sikre på at det ikke skjedde.

Da hun ikke ville treffe meg mer fordi hun fant en jente hun ble forelska i, var det HELT greit, det eneste irriterende var at det ikke ble noe på meg på lenge etter det.

Men følelser og sex i kombinasjon er selvsagt mye bedre! Har mye bedre sex med kjæresten min enn jeg i sin tid hadde med elskerinna, rett og slett fordi følelsene gjør det sterkere!

• Liker 1
Skrevet

Noen som har erfaring som knullevenn, hvordan er det???

Er det bare jeg som tar ting for "tungt", og er kjedelig..

får følelser for hver gang :tristbla:

å være tiltrukket av noen er da ikke det samme som å ha følelser. tror du burde lære deg hva disse begrepene betyr først før du gjør deg opp en mening om det..

jeg hadde samme pulevenn i nesten 2 år. ingen følelser fra noen av oss men klart vi var tiltrukket av hverandre. men følelser hadde vi ikke

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er stolt av å ikke ha det behovet faktisk, den dagen "mannen i mitt liv" dukker opp, veit han at jeg er ordenlig glad i han fordi jeg ikke har hatt sex med hvem som helst... noen vil nok syns jeg er kjedelig...

Og når jeg møter mannen i mitt liv vet han at jeg er ordentlig glad i han, fordi det er han jeg velger å være sammen med, uten å tolke min kjærlighet ut i fra hva som har skjedd i fortiden min. Han kommer ikke til å være så usikker på seg selv at han ikke tror at jeg er glad i han bare fordi jeg har hatt sex med et noen jeg ikke var forelsket i.

Sex med hvem som helst du liksom. Alle mine knullekompiser har vært nettopp det, kompiser som jeg også har sex med. Kompiser som jeg er glad i, og som det aldri har vært et problem å ha en åpen kommunikasjon med angående hva som skjer og hvor vi står.

Skrevet

sex med hvem som helst? jeg har da aldri hatt sex med hvem som helst fordi jeg har hatt en knullekompis. idiotisk ting å si

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en av de som ikke klarer å ha ett slikt forhold til noen. Har hatt ett i mitt liv, men det avsluttet jeg fordi jeg utviklet følelser for personen. :sjenert: Det ble rett og slett for komplisert. Men han er fortsatt en god venn, så noe bra fikk jeg jo ut av det. :)

Skrevet

Jeg har/har hatt det. Tenkte at "dette blir bra!". Helt til vi hadde truffet hverandre 2 ganger, da ble jeg forelsket i han, og er det fortsatt... Han har hele tiden sagt han bare er ute etter en knullekompis, så jeg visste hva jeg gikk til. Nå er jeg så glad i han, og det er vondt! Skulle ALDRI gått inn i det!

AnonymBruker
Skrevet

Så det er vel igrunnen slik jeg ser på begrepet "knullevenner"; potensielle kjærester som du bare ikke utviklet nok følelser for.

Synes det var en god definisjon, og forstår veldig godt hvorfor sex med ex funker dårlig-en av dem har vel alltid følelser....

Skrevet

hadde en elsker i en lang periode og hadde fantastisk sex.men aldri noen kjærlighets følelse nei.

kuttet han ut da jeg fann meg kjæreste

han var gift og er det enda.

Skrevet

Knullevenner var flott helt til jeg skulle bli ufrivillig far. Hun var forelsket og ville ha meg. Tror hun ble gravid med vilje.

• Liker 1
Skrevet

Vi er alle forskjellige, og jeg syns man skal tenke seg om før man blir såkalt knullevenn med noen.

Jeg har aldri hatt slike forhold, nettopp fordi jeg ikke skjønner hvordan folk klarer å ha sex med noen de ikke er tiltrukket av. Følelsene kommer alltid hos meg når det blir nærkontakt..

Den dagen dere ikke har sex lengre, og du oppdager at du har fått følelser for personen, er det for seint å angre...

Følg magefølelsen!

jeg er også en av dem som ikke skjønner hvordan folk klarer å kjøre det løpet der.... :sukk:

Takke meg til dildo hvis jeg ikke er i noe forhold :fnise: selvom det er noe annet med en varm armkrok.

Så bra skrevet! :) Helt enig med deg!!!! :)

Skrevet

Knullevenner var flott helt til jeg skulle bli ufrivillig far. Hun var forelsket og ville ha meg. Tror hun ble gravid med vilje.

Ble mor midt i 20 årene for 3 år siden med min tidligere knullevenn. Han var 15 år eldre og gift. Han bor langt borte og har ikke kontakt med barnet. Nå er han skilt og betaler bidrag til dette barnet og 3 andre som han har med sin x kone. Har forstått han ikke har det lett både økonomisk og ellers med seg selv. Han hadde en godt betalt jobb men er nå blitt sosialmottaker. Ingen solskinnshistorie med andre ord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...