Ceci-Angel Skrevet 2. oktober 2011 #421 Skrevet 2. oktober 2011 Samulita, fant det. Dere gifter dere uken etter.... Så da var du også kanskje en av de som ringte klokken 10:00, den 22/9
Samulita Skrevet 2. oktober 2011 #422 Skrevet 2. oktober 2011 Samulita, fant det. Dere gifter dere uken etter.... Så da var du også kanskje en av de som ringte klokken 10:00, den 22/9 Å, så kult at vi er to her inne! Hihi, det er ganske nøyaktig helt riktig Og flaks var det og! Var en helt spontan avgjørelse Jeg mente selskapslokaler her i Oslo, altså! I Roma skal vi spise på en restaurant som heter Aroma og som tilhører et fancy hotell ved navn Palazzo Manfredi. Jeg kjenner faktisk et par som hadde sin bryllupsmiddag der og de sa det var helt fantastisk! Man kan få bord ute på terassen, og dermed ha utsikt rett over til et opplyst Colosseum. Blir det bedre, eller? Så har vi booket fotograf: http://www.romeweddingsphotography.com/ Hun virker veldig profesjonell og dyktig
Ceci-Angel Skrevet 2. oktober 2011 #423 Skrevet 2. oktober 2011 Har hørt om Aroma, tittet litt på det. Men mener selv jeg fremdeles har god tid til å finne ut av det . Men fantastisk plassering. Hørt at det er ei dame i Roma som fikser med bryllup for norske par, litt usikker på om jeg orker å bruke penger på det. Jeg gifter meg for andre gang, som jeg pleier å si denne gangen av KJÆRLIGHET . Så det viktigste for meg/oss er en hyggelig dag, god middag, godt hotell, god fotograf, rett og slett en minnerik dag. Vi planlegger egentlig bare en sammenkomst hjemme med familie og venner en gang til sommeren, helt uplanlagt egentlig. Har du fått noe pris fra denne fotografen? hvordan er det etterpå med fremkalling etc av de bildene man ønsker? Greit med litt budsjett
Ceci-Angel Skrevet 2. oktober 2011 #424 Skrevet 2. oktober 2011 Men du, så morsomt at vi er to her inne som skal til Roma i 2012 . Tenkt noe på hår, Make up og blomster?
Ceci-Angel Skrevet 2. oktober 2011 #425 Skrevet 2. oktober 2011 Aud Eva Bakken styrer med bryllup i Roma...
Samulita Skrevet 2. oktober 2011 #426 Skrevet 2. oktober 2011 Har hørt om Aroma, tittet litt på det. Men mener selv jeg fremdeles har god tid til å finne ut av det . Men fantastisk plassering. Hørt at det er ei dame i Roma som fikser med bryllup for norske par, litt usikker på om jeg orker å bruke penger på det. Jeg gifter meg for andre gang, som jeg pleier å si denne gangen av KJÆRLIGHET . Så det viktigste for meg/oss er en hyggelig dag, god middag, godt hotell, god fotograf, rett og slett en minnerik dag. Vi planlegger egentlig bare en sammenkomst hjemme med familie og venner en gang til sommeren, helt uplanlagt egentlig. Har du fått noe pris fra denne fotografen? hvordan er det etterpå med fremkalling etc av de bildene man ønsker? Greit med litt budsjett Det er nøyaktig slik vi også ønsker det Minsteprisen hennes er 1100 euro, og da har man henne i 4 timer. Fant en annen som også ser veldig flink ut, men da må vi dekke hans kostnader for reise og opphold i Roma (bor visst ikke der selv). Jeg skjønner det sånn som at man får en dvd med alle bildene (med printing rights), pluss et personlig online galleri i to uker. Man får 200-300 bilder
Samulita Skrevet 2. oktober 2011 #427 Skrevet 2. oktober 2011 Men du, så morsomt at vi er to her inne som skal til Roma i 2012 . Tenkt noe på hår, Make up og blomster? Du, det der er faktisk veldig morsomt! Jeg drev og kikket inne på wallen til denne fotografen (Facebook, altså...) og så helt tilfeldig at hun hadde søkt etter makeup-artist/frisør for en fotoshoot for noen uker tilbake. Og dama som svarte henne at hun var ledig hadde et norsk navn. Så... Jeg sendte henne en melding på Face, og tror du ikke hun er spesialisert innen brudepynt?? Joda, så det var jo helt perfekt! Nå vet jeg ikke enda om hun er ledig akkurat den dagen, men jeg skal garantert hyre henne hvis hun er det Har dere tenkt på hvilket hotell dere ønsker å bo på? Da vi var i Roma i våres bodde vi på Best B&B Pantheon, som var helt fantastisk. Men fryktelig dyrt! Så vi er ute etter et hotell med bra beliggenhet, hyggelig atmosfære og gjerne i Trastevere
Ceci-Angel Skrevet 2. oktober 2011 #428 Skrevet 2. oktober 2011 det blir i underkant av 9000 nkr, det er jo ikke så galt om man får DVD med bildene. Da har man alle retigheter på disse bildene på DVD`n. slik at man kan få disse ut her i Norge? Men 4 timer, er ikke det litt lenge? Jeg vil bare ha et vakkert bryllups bilde
Samulita Skrevet 2. oktober 2011 #429 Skrevet 2. oktober 2011 det blir i underkant av 9000 nkr, det er jo ikke så galt om man får DVD med bildene. Da har man alle retigheter på disse bildene på DVD`n. slik at man kan få disse ut her i Norge? Men 4 timer, er ikke det litt lenge? Jeg vil bare ha et vakkert bryllups bilde Ja, da eier man bildene og kan gjøre med dem hva man vil Det er opptil 4 timer, så man står fritt til å velge hvor lenge dere skal ha henne der Hvis dere reiser alene har hun også en pakke til 750 euro. Da har dere henne opptil 2 timer, og får 150-200 bilder. Privatsjåfør + bil er da inkl. i den prisen
Ceci-Angel Skrevet 2. oktober 2011 #430 Skrevet 2. oktober 2011 Hvem var det da? du mener ikke Aud nå? Tar gjerne i mot navn eller link. . Ikke tenkt noe på hotell enda, må finne ut hvort mange vi blir først, men stresser ikke med det. Men ønsker oss gjerne et lite og intimt et, i italiensk stil... Det hadde vært tingen det.. Ikke så kjenti Roma, har vært der i noene få timer, på Guidet tur i forbindelse med Cruise i middelhavet.
Ceci-Angel Skrevet 2. oktober 2011 #431 Skrevet 2. oktober 2011 Fant ikke denne prislisten hennes jeg... Får vel jobbe litt mere med dette, en ordning blir det vel på alt. Og om ikke får vi ta med frisør og make up artist (min fars samboer ), som kanskje også da er en perfekt barnevakt
Ceci-Angel Skrevet 2. oktober 2011 #432 Skrevet 2. oktober 2011 Forresten, har dere mottatt papirene i fra ambassaden?
Samulita Skrevet 2. oktober 2011 #433 Skrevet 2. oktober 2011 Prislisten fikk vi på mail etter at vi hadde sendt en forespørsel Tenker du på frisøren? Hun heter Anne Mette Westerlind. Vi fikk et brev nå på lørdag. Det sto ikke så mye mer enn hvilke papirer vi måtte ha i orden
Stinelin Skrevet 3. oktober 2011 #434 Skrevet 3. oktober 2011 Etter å ha mista helt lysten på bryllupsplanlegging tar det seg opp hos meg nå! Det skjer plutselig veldig mye i livene våre for tiden, og bryllupet kom i skyggen av sykdom i familien, prosjekter hjemme og på jobb, og plutselig et lite prosjekt i magen også.. Men så kjørte vi og så på gården som jeg har drømt om å gifte meg på lenge, og da kan motivasjonen tilbake, så nå er vi i gang. Har endelig fått snakka med eierne, og bryllup skulle bli! Jeg har skrevet ned våre tanker til dem, så nå venter jeg spent på å få høre når det passer, og hva det vil koste. Så da blir det mest sannsynlig gammeldags bondebryllup i tre dager, med hesteskyss, hjemmebrygget øl, selvskutt elg, låvedans og alt som hører med! Og kanskje barnedåp samtidig, det får vi planlegge nærmere. Hadde vært lettvint, småen blir uansett om alt går som planlagt. Ååh, nå gleder jeg meg plutselig likevel! 1
Gjest Doh Skrevet 3. oktober 2011 #435 Skrevet 3. oktober 2011 Etter å ha mista helt lysten på bryllupsplanlegging tar det seg opp hos meg nå! Det skjer plutselig veldig mye i livene våre for tiden, og bryllupet kom i skyggen av sykdom i familien, prosjekter hjemme og på jobb, og plutselig et lite prosjekt i magen også.. Men så kjørte vi og så på gården som jeg har drømt om å gifte meg på lenge, og da kan motivasjonen tilbake, så nå er vi i gang. Har endelig fått snakka med eierne, og bryllup skulle bli! Jeg har skrevet ned våre tanker til dem, så nå venter jeg spent på å få høre når det passer, og hva det vil koste. Så da blir det mest sannsynlig gammeldags bondebryllup i tre dager, med hesteskyss, hjemmebrygget øl, selvskutt elg, låvedans og alt som hører med! Og kanskje barnedåp samtidig, det får vi planlegge nærmere. Hadde vært lettvint, småen blir uansett om alt går som planlagt. Ååh, nå gleder jeg meg plutselig likevel! Gratulerer med prosjekt i magen! Høres ut som dere kommer til å få et fantastisk bryllup, skulle gjerne hatt bondebryllup med hest og kjerre og hele pakka men blir et mer "vanlig" bryllup her. Kan jeg komme? Hehe
Ceci-Angel Skrevet 3. oktober 2011 #436 Skrevet 3. oktober 2011 Prislisten fikk vi på mail etter at vi hadde sendt en forespørsel Tenker du på frisøren? Hun heter Anne Mette Westerlind. Vi fikk et brev nå på lørdag. Det sto ikke så mye mer enn hvilke papirer vi måtte ha i orden Fremdeles ikke fått brev, men avventer en uke, om ikke får jeg ringe. Fant Anne Mette Westerlind, sendte forespørsel jeg også.... Forresten i Se & Hør Weekend som kom ut fredag er det reisetips om Roma
Ceci-Angel Skrevet 3. oktober 2011 #437 Skrevet 3. oktober 2011 Etter å ha mista helt lysten på bryllupsplanlegging tar det seg opp hos meg nå! Det skjer plutselig veldig mye i livene våre for tiden, og bryllupet kom i skyggen av sykdom i familien, prosjekter hjemme og på jobb, og plutselig et lite prosjekt i magen også.. Men så kjørte vi og så på gården som jeg har drømt om å gifte meg på lenge, og da kan motivasjonen tilbake, så nå er vi i gang. Har endelig fått snakka med eierne, og bryllup skulle bli! Jeg har skrevet ned våre tanker til dem, så nå venter jeg spent på å få høre når det passer, og hva det vil koste. Så da blir det mest sannsynlig gammeldags bondebryllup i tre dager, med hesteskyss, hjemmebrygget øl, selvskutt elg, låvedans og alt som hører med! Og kanskje barnedåp samtidig, det får vi planlegge nærmere. Hadde vært lettvint, småen blir uansett om alt går som planlagt. Ååh, nå gleder jeg meg plutselig likevel! Gratulerer så masse med den lille i magen... Og deres drømme bryllup høres bare så utrolig fantastisk ut....
Ceci-Angel Skrevet 3. oktober 2011 #438 Skrevet 3. oktober 2011 Prislisten fikk vi på mail etter at vi hadde sendt en forespørsel Tenker du på frisøren? Hun heter Anne Mette Westerlind. Vi fikk et brev nå på lørdag. Det sto ikke så mye mer enn hvilke papirer vi måtte ha i orden Fremdeles ikke fått brev, men avventer en uke, om ikke får jeg ringe. Fant Anne Mette Westerlind, sendte forespørsel jeg også.... Forresten i Se & Hør Weekend som kom ut fredag er det reisetips om Roma
Stinelin Skrevet 3. oktober 2011 #439 Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Ceci-Angel og Doh: Tusen takk, vi gleder oss masse! Og ja, bare kom! Øltønnene skal fylles, og det er nok til alle! Endret 3. oktober 2011 av Stinelin
Gjest Doh Skrevet 4. oktober 2011 #440 Skrevet 4. oktober 2011 I dag er det 4 mnd igjen. Invitasjonene er sendt ut(bortsett fra 2 som blir levert innen en uke), og om en uke skal vi tilbake til lokalet for å ha et lite møte. Må finne ut hvordan bordene kan settes,hvor mye kjøleskapsplass det er osv. Må få bestilt kake snart også Plutselig mye småting som må ordnes fremover.. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå