Imax Skrevet 14. september 2003 #1 Del Skrevet 14. september 2003 Vi hadde et fantastisk bryllup, og tenkte jeg her skulle skrive om hvilke spesifikke tips jeg har fått her inne: ·Hjertetreet – Hadde et lite tre (grener satt sammen i oasis) hvor gjestene kunne skrive en liten hilsen på et hjerte og henge det opp ·Vask av kjole og slør – gjorde det selv hjemme i badekaret med nylonvask – alt rent! (Og slepet var mildt sagt møkkete) ·Lage hårpynt og smykker selv: Jeg laget perlekjede, øredobber og perlerader i håret selv. Brudepikene hadde det samme! Hadde også samme perler i buketten. ·Tips om Bjørg Grethes bryllupsvalskurs. Det reddet oss (vi har aldri danset sammen) – og vi fikk applaus og jubel og vi overlevde! ·Innkjøp av kakestativ til bryllupskaken som jeg laget selv – fikk tips om at Rannei kunne fikse – og det gjorde hun. Har faktisk lånt bort kakestativet til flere her inne! ·Tips om å kjøpe papir på Norway Design. De hadde både tykt og tynt papir i samme kvalitet, så jeg laget invitasjoner, serviettringer og nå takkekort i samme papir som menyen og programmet i kirken. Det ble veldig profft, og ikke kostbart i det hele tatt. Needless to say – nå er jeg fast kunde! ·Tips om embossing – brukte embossing på serviettringer og menyer, og nå også på takkekort. ·Tips om Rose Systue – fikset min kjole og brudepikekjoler veldig bra, til en god pris. ·Tips om hvor finne vielsespapirer på nettet ·Tips om at man kan søke om fridag i forbindelse med bryllup – fikk en dag ekstra fri, så nå tar jeg fri en fredag i løpet av høsten ·Noen sminketips Det var det jeg kom på i farta. Har jo også diskutert masse med dere her inne som har vært nyttig i planleggingsfasen. Må til slutt si at bryllupet og festen gikk på skinner. Og siden jeg hadde tenkt på alt (etter mange tips her inne), var jeg dønn rolig på dagen. Så tusen takk til alle dere som har gitt gode tips, og fortsett med diskusjonene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. september 2003 #2 Del Skrevet 14. september 2003 Fortsett å være med oss!!! Klem Tex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå