Gjest AnonymBruker Skrevet 5. april 2010 #1 Del Skrevet 5. april 2010 Scenario: Du dater en fyr, dere har sex etter en stund og den er skuffende dårlig. Dropper du han (selv om resten av han er bra og virkelig lovende) ? Eller gir du han en sjanse til og ser om det blir bedre med tiden? Jeg føler meg som verdens fæleste menneske når jeg tenker på å droppe han pga dårlig sex 1 gang. Samtidig vil jeg ikke tilbringe "resten av livet" seksuellt utilfredstillt. Da øker sjansen for utroskap og problemer drastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 5. april 2010 #2 Del Skrevet 5. april 2010 Hadde gitt det litt meir tid og snakka om sexen og gitt instruksjoner på hvordan det skulle gjøres så eg hadde nytt det også. Hadde det ikkje forbedra seg etter litt tid, så hadde eg heller tenkt meir over å droppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Chikako Skrevet 5. april 2010 #3 Del Skrevet 5. april 2010 Et par måneder til er ikke resten av livet. Se om det bedrer seg, det tar tid å bli kjent med hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elijah Skrevet 5. april 2010 #4 Del Skrevet 5. april 2010 Problemstillingen din er definitivt reell. Kan du på noen måte hjelpe ham å forbedre dette? Om du sier rett ut at du ikke er fornøyd, tror jeg det fort kan bli verre. Hva er problemet litt mer spesifikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 5. april 2010 #5 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg hadde definitivt droppa før det ble noen ekte følelser med i bildet. Har hatt et forhold hvor sexlivet ikke fungerte. Var sammen med ham i tre år, elsket han så det gjorde vondt i hjertet, og det var helt grusomt vondt å gå fra ham. Gikk kun fordi sexlivet var så til de grader utilfredsstillende. Jeg mener at sex teller ca. 10% i et forhold hvor dette fungerer, og 90% i et hvor det ikke gjør det. Aldri igjen, sier jeg bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. april 2010 #6 Del Skrevet 5. april 2010 Problemstillingen din er definitivt reell. Kan du på noen måte hjelpe ham å forbedre dette? Om du sier rett ut at du ikke er fornøyd, tror jeg det fort kan bli verre. Hva er problemet litt mer spesifikt? Jeg tør ikke si for mange detaljer fordi jeg mistenker han kan lese dette. Men noen stikkord er størrelsen, uengasjement, ingen lyder. Jeg kjedet meg rett og slett:s Lidenskapen var fraværende og det var kleint. Jeg syns også det er veldig ubehagelig å ta opp slikt, uten å virke anklagende. Også er det litt flaut osv. Tror absolutt det kan bli bedre, men som Kisskissbangbang skriver er jeg redd for å bli for glad i han. Fortsetter jeg litt til er vi så å si kjærester (og da satser jeg på lange, seriøse forhold av typen livet ut) Har vært sammen med en fyr i noen år der sexen var ganske kjip. Dette gnagde sånn på forholdet at det ble slutt til slutt. + jeg lengtet etter andre gutter og var utro 1 gang. Frister ikke til gjentakelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elijah Skrevet 5. april 2010 #7 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg tør ikke si for mange detaljer fordi jeg mistenker han kan lese dette. Men noen stikkord er størrelsen, uengasjement, ingen lyder. Jeg kjedet meg rett og slett:s Lidenskapen var fraværende og det var kleint. Jeg syns også det er veldig ubehagelig å ta opp slikt, uten å virke anklagende. Også er det litt flaut osv. Tror absolutt det kan bli bedre, men som Kisskissbangbang skriver er jeg redd for å bli for glad i han. Fortsetter jeg litt til er vi så å si kjærester (og da satser jeg på lange, seriøse forhold av typen livet ut) Har vært sammen med en fyr i noen år der sexen var ganske kjip. Dette gnagde sånn på forholdet at det ble slutt til slutt. + jeg lengtet etter andre gutter og var utro 1 gang. Frister ikke til gjentakelse. Kjedelig situasjon. Det verste av alt er at han sikkert har lyst til å være dyrisk og engasjert, men ikke får seg til å være det på grunn av hemninger. Jeg var slik selv en gang. Slipper du deg selv løs? Stønner du? Det kan hjelpe ham i gang. Hva med å få i dere litt alkohol neste gang dere har sex og se om han kan komme litt mer i kontakt med sin dyriske side? Alkohol fjerner jo hemninger. Eventuelt, foreslå rollespill der han må være mest mulig dyrisk. Etterpå kan du si at du egentlig likte ganske godt når han hørtes ut som en bjørn Størrelsen er desverre ikke så mye å gjøre noe med det, men jeg tror ikke det er der problemet egentlig ligger? Du kan jo utføre knipeøvelser for å bli strammere, men det du søker er trolig mer dominans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanya Skrevet 6. april 2010 #8 Del Skrevet 6. april 2010 Scenario: Du dater en fyr, dere har sex etter en stund og den er skuffende dårlig. Dropper du han (selv om resten av han er bra og virkelig lovende) ? Eller gir du han en sjanse til og ser om det blir bedre med tiden? Jeg føler meg som verdens fæleste menneske når jeg tenker på å droppe han pga dårlig sex 1 gang. Samtidig vil jeg ikke tilbringe "resten av livet" seksuellt utilfredstillt. For det første; du kan lett gi ham tid, uten å tenke at det må vare for resten av livet? Sex er i mange tilfeller en tilvenningssak, man må bli kjent med hverandre, og tørre/lære å utforske hverandres kropper. Har dere hatt sex en del ganger (5-6) og du føler at dere absolutt ikke matcher, samt at du har prøvd å snakke med ham om det, kan jeg skjønne at du mister troen. Har du derimot bare vært utilfreds 1 gang eller 2, uten å hinte til hva du liker, hadde jeg iallfall tatt en prat om saken før jeg sa takk og farvel. Du har sikkert lest dette i tusenvis av jentemagasiner, men det gjør det ikke mindre sant; for å utvikle et godt sexliv må man kunne snakke sammen. Noen ganger er det selvfølgelig sånn at man kanskje ikke føler at den andre er interessant nok til at man vil ta den praten. Andre ganger kan det føles helt feil. Men, om alt annet klaffer, og du har håp om at ting kan bedre seg, hadde jeg tatt initiativ til å snakke om det. Jeg tror de aller fleste menn setter pris på at dama sier hva hun liker, og eventuelt ikke liker. Kom gjerne med konkrete tips til hvordan han kan gjøre det bedre for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. april 2010 #9 Del Skrevet 6. april 2010 Kjedelig situasjon. Det verste av alt er at han sikkert har lyst til å være dyrisk og engasjert, men ikke får seg til å være det på grunn av hemninger. Jeg var slik selv en gang. Slipper du deg selv løs? Stønner du? Det kan hjelpe ham i gang. Hva med å få i dere litt alkohol neste gang dere har sex og se om han kan komme litt mer i kontakt med sin dyriske side? Alkohol fjerner jo hemninger. Eventuelt, foreslå rollespill der han må være mest mulig dyrisk. Etterpå kan du si at du egentlig likte ganske godt når han hørtes ut som en bjørn Størrelsen er desverre ikke så mye å gjøre noe med det, men jeg tror ikke det er der problemet egentlig ligger? Du kan jo utføre knipeøvelser for å bli strammere, men det du søker er trolig mer dominans. Tror dere det kan ha noe med presentasjonsangst å gjøre? Han liker meg visstnok veldig veldig godt. Første gang jeg hadde sex med x-en fikk han den ikke opp engang, pga han ble så nervøs fordi jeg betød så mye for han. Jeg tror absolutt han gjerne vil og kan mye bedre enn det han fikk vist. Så jeg kommer ikke til å dumpe han nå, samtidig er jeg redd for å innvolvere meg for mye dersom sexen viser seg å ikke sitte som den skal. Sliter litt selv med å slippe meg løs, så jeg tar for all del selvkritikk på det området. Lagde lyder osv selv, men følte det ble litt rart når man var helt stille:p Gav uttrykk for at det var godt både under og etterpå, for å gi han selvtillitt. Jeg blir veldig sliten og i sovehumør av alkohol, men det kan senke murene litt hos begge. Absolutt verdt et forsøk:) Rollespill er nok ikke helt meg, men takk for tips:) Er egentlig ikke noe opphengt i strl, men det hjalp liksom ikke på situasjonen :s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. april 2010 #10 Del Skrevet 6. april 2010 For det første; du kan lett gi ham tid, uten å tenke at det må vare for resten av livet? Sex er i mange tilfeller en tilvenningssak, man må bli kjent med hverandre, og tørre/lære å utforske hverandres kropper. Har dere hatt sex en del ganger (5-6) og du føler at dere absolutt ikke matcher, samt at du har prøvd å snakke med ham om det, kan jeg skjønne at du mister troen. Har du derimot bare vært utilfreds 1 gang eller 2, uten å hinte til hva du liker, hadde jeg iallfall tatt en prat om saken før jeg sa takk og farvel. Du har sikkert lest dette i tusenvis av jentemagasiner, men det gjør det ikke mindre sant; for å utvikle et godt sexliv må man kunne snakke sammen. Noen ganger er det selvfølgelig sånn at man kanskje ikke føler at den andre er interessant nok til at man vil ta den praten. Andre ganger kan det føles helt feil. Men, om alt annet klaffer, og du har håp om at ting kan bedre seg, hadde jeg tatt initiativ til å snakke om det. Jeg tror de aller fleste menn setter pris på at dama sier hva hun liker, og eventuelt ikke liker. Kom gjerne med konkrete tips til hvordan han kan gjøre det bedre for deg. Han er absolutt interessant nok til at jeg er villig til å prate om det + gi han flere sjanser. Det gir meg bare en litt dårlig magefølelse når jeg dater en fyr, han er dønn seriøs og alt virker bra. Meeen så funker ikke sexen. Spesiellt når man har erfart + hører andre si hvor viktig sexen er i et forhold. Det jeg mener med resten av livet er at om innvolverer meg mye mer med han blir vi antageligvis kjærester. Og da kan jeg ikke gå inn med innstillingen om at "det varer bare et par år, så litt dårlig sex gjør ikke noe", men jeg må være innstillt på at dette er noe seriøst som skal vare lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanya Skrevet 6. april 2010 #11 Del Skrevet 6. april 2010 Han er absolutt interessant nok til at jeg er villig til å prate om det + gi han flere sjanser. Det gir meg bare en litt dårlig magefølelse når jeg dater en fyr, han er dønn seriøs og alt virker bra. Meeen så funker ikke sexen. Spesiellt når man har erfart + hører andre si hvor viktig sexen er i et forhold. Det jeg mener med resten av livet er at om innvolverer meg mye mer med han blir vi antageligvis kjærester. Og da kan jeg ikke gå inn med innstillingen om at "det varer bare et par år, så litt dårlig sex gjør ikke noe", men jeg må være innstillt på at dette er noe seriøst som skal vare lenge. Må være ærlig og si at jeg ikke skjønner tankegangen helt. Ja, jeg forstår at du føler at du må satse alt, det er jeg enig i, men om han er interessant, og du tror det er utviklingspotensiale der, gjør det vel ikke så mye fra eller til om dere tar denne praten, og prøver i noen uker til? Men hvis magefølelsen sier at dette neppe blir bedre, må du jo veie det opp mot å prøve litt mer. Man kan da være fullt ut seriøs og ha seriøse intensjoner, selv om man ikke vet om det varer evig etter noen måneder. Jeg tror det er vanlig å bruke tid på å bli kjent med hverandre seksuelt. Det er jo ofte sånn at jo bedre man kjenner den andre, og jo mer sex enn har hatt, jo bedre blir det. Just my five cents, lykke til, samme hva du velger å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elijah Skrevet 6. april 2010 #12 Del Skrevet 6. april 2010 Vent nå litt. Har dere hatt sex kun èn gang? Da stiller saken seg helt annerledes. Han har garantert prestasjonsangst og du nevner jo selv at eksen din ikke fikk den opp første gangen? Søvnig av alkohol? Dropp rødvinen og bland noen drinker isteden Om du virkelig liker fyren ellers hadde jeg definitivt gitt det litt mer tid om dere faktisk har vært til sengs bare èn gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjesingen Skrevet 6. april 2010 #13 Del Skrevet 6. april 2010 Vel, så lenge mannen er dårlig i senga skal han lokkes og læres opp til rene superelskeren, for det er jo bare kult. Men hvis en dame er dårlig i senga, og man prøver få henne med på nye ting, nei da er man en gris som ikke respekterer henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 7. april 2010 #14 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Scenario: Du dater en fyr, dere har sex etter en stund og den er skuffende dårlig. Dropper du han (selv om resten av han er bra og virkelig lovende) ? Eller gir du han en sjanse til og ser om det blir bedre med tiden? Jeg føler meg som verdens fæleste menneske når jeg tenker på å droppe han pga dårlig sex 1 gang. Samtidig vil jeg ikke tilbringe "resten av livet" seksuellt utilfredstillt. Da øker sjansen for utroskap og problemer drastisk. Siden du ikke har nok omløp i toppetasjen, til å skilne mellom dårlig sex " 1 GANG" og automtisk drar streken til "JEG VIL IKKE HA DÅRLIG SEX RESTEN AV LIVET", bør du dumpe han. Gjør han en tjeneste! Note to self: K82, hold deg på dagboksforumet din ############### Endret 7. april 2010 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace:-) Skrevet 7. april 2010 #15 Del Skrevet 7. april 2010 Hvis du alltid forventer bra sex første gangen, vil du nok oppleve flere skuffelser om du fortsetter datingen og jakten på den perfekte sexpartner allerede fra første gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. april 2010 #16 Del Skrevet 7. april 2010 TS her. Ja, vi har bare hatt sex 1 gang og som jeg allerede har sagt så har jeg troen på at både jeg og han kan bedre og at dette ikke er nok til å dumpe han ennå. Jeg skal så klart gi det flere sjanser. Det må da være lov å lufte tanken om at "skal man dumpe fyren om sexen er dårlig?" for det om Jeg har opplevd flere gutter som det har klaffet med første gangen, og da er det ikke rart man blir litt tvilende når denne ikke gjør det. Siste fyren som ikke var god første gangen, ble riktignok bedre, men aldri så god at jeg ville ha det slik i lengden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. april 2010 #17 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg ville gitt det en sjanse til i allefall, men skjønner veldig godt at du reiser problemstillingen. Det er selvfølgelig noe som kan bli et problem senere, hvis du fortsetter å føle deg utilfredsstillt. Men første gang er jo sjelden fantastisk når man ikke kjenner hverandre så godt, og kanskje ikke kommuniserer så bra ennå. Men størrelsen kan være et problem ja... Har egentlig ikke tenkt over det før, men etter noen erfaringer etter jeg ble singel har jeg skjønnt at det jeg trodde var helt normalt med exen, vel ...ting tyder på at jeg har vært bortskjemt :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 7. april 2010 #18 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Jeg ville nok uten tvil gitt det tid. Blitt bedre kjent på det seksuelle planet og sett om det bedret seg. Er tross alt flere faktorer som kan gjøre sex dårlig med ny partner (usikkerhet, lite erfaren, presentasjonsangst, henger seg for mye opp i tidligere partneres preferanser som ikke nødvendigvis matcher dine osv osv), så om man prøver videre kan man bli overasket Kommunikasjonen er jo også viktig, snakk sammen og vis hva du liker. Menn er ikke tankelesere, så god kommunikasjon er alfa omega for et godt sexliv sammen Men funker det ikke til tross for at man prøver og det blir et problem, så si hade bra med god samvittighet Som du selv gir uttrykk for, sex er en viktig del av et forhold for mange og man må ta hensyn til seg selv... Endret 7. april 2010 av Lykkelitenen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. april 2010 #19 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg ville gitt det en sjanse til i allefall, men skjønner veldig godt at du reiser problemstillingen. Det er selvfølgelig noe som kan bli et problem senere, hvis du fortsetter å føle deg utilfredsstillt. Men første gang er jo sjelden fantastisk når man ikke kjenner hverandre så godt, og kanskje ikke kommuniserer så bra ennå. Men størrelsen kan være et problem ja... Har egentlig ikke tenkt over det før, men etter noen erfaringer etter jeg ble singel har jeg skjønnt at det jeg trodde var helt normalt med exen, vel ...ting tyder på at jeg har vært bortskjemt :gjeiper: Ja, jeg skal gi det flere sjanser, men er litt småbekymret for at det kan bli en problem. hehe, samme her. Har hatt få partnere og aldri vært opphengt i strl, men har visst vært heldig til nå ser jeg :gjeiper: Det trenger ikke bety noe om han er bra på alle andre områder i senga og gjør det beste utav det, men det er jo et litt dårlig utgangspunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. april 2010 #20 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg ville nok uten tvil gitt det tid. Blitt bedre kjent på det seksuelle planet og sett om det bedret seg. Er tross alt flere faktorer som kan gjøre sex dårlig med ny partner (usikkerhet, lite erfaren, presentasjonsangst, henger seg for mye opp i tidligere partneres preferanser som ikke nødvendigvis matcher dine osv osv), så om man prøver videre kan man bli overasket Kommunikasjonen er jo også viktig, snakk sammen og vis hva du liker. Menn er ikke tankelesere, så god kommunikasjon er alfa omega for et godt sexliv sammen Men funker det ikke til tross for at man prøver og det blir et problem, så si hade bra med god samvittighet Som du selv gir uttrykk for, sex er en viktig del av et forhold for mange og man må ta hensyn til seg selv... Takk for fornuftig svar Vi har knapt snakket om sex, så han aner ikke hva jeg liker og vice versa. Jeg hadde bare et håp om at det skulle være "pang, fantastisk!", er ikke så kresen og vanskelig liksom. We'll try again Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå