Gå til innhold

Har du kjøpt kjole?

Gjest anonym

Har du kjøpt kjolen din ennå?  

1. 1. Har du kjøpt kjolen din ennå?

• Ja
      11
    • Nei
      19
    • Har bestilt men ikke fått ennå
      3

Anbefalte innlegg

Dere 2004 bruder, har dere kjøpt kjole ennå?

Har inntrykk av at neste års bruder er tidlig ute, sånne som meg for eksempel som kjøpte kjole ni mnd før.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

svarte nei siden jeg skal sy, men har kjøpt stoff og tilbehør... kanskje jeg skulle ha svart ja allikevel? Hmmmmmmmmmmmm........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt kjole ja, jeg slår deg Tex (endelig :ler:), kjøpte den i juni og det er jo hele et år og to måneder før selve bryllupet. I ettertid har jeg tenkt at kanskje jeg skulle ha ventet til salget deres kom i gang, for da hadde jeg kanskje spart noen kroner, men, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, eg har bestemt meg for kjole og betalt depositumet. Akkurat no er den trygt (vonar eg) forvart i bruresalongen. Tør ikkje å ta han med heim, redd for å slite han ut eller at kjærasten skal snoke. Dessutan har eg ein avtale med salongen at viss eg mot alle solemerkar skulle ha meir lyst på ein annan kjole så kan eg bytte. Det er jo tross alt litt lenge til 14.08.04 :roll: alt for leeeenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for komplimentet Kimmi!!!!!!!!

Ang kjøp av kjole på nettet kan jeg desverre ikke hjelpe deg, da jeg kjøpte denne på Kristins brudesalong i Lillestrøm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har ikke kjøpt kjole ennå.

I natt hadde jeg faktisk mareritt om det. Drømte at Jeg skulle i kirken om to timer og ennå ikke hadde funnet en kjole......... :hoho:

Var ganske svett når jeg våknet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - kjole er verken sett på, eller kjøpt....

(NÅ må jeg da få rotet meg ivei og spurt hun jeg vil ha til forlover, så jeg også kan gå på brudekjolejakt snart.... er jo "bare" 11 mnd igjen (under det også, faktisk) :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte også nei, da jeg får min sydd. Jeg har vært ute og prøvd kjoler, og har sånn ca. bestemt meg for hvilken type kjole det blir.

Hun som skal sy den, vil vente til i februar, med å begynne å sy den. For da har de nye modellene kommet, i tilfelle jeg synes det er noen av dem jeg liker bedre.

Gleder meg til jeg skal på bryllupsmesse, den 25 januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke kjoept.. Men jeg vet akkurat hvordan den skal se ut, og det er et problem! Tror kanskje jeg maa faa hjelp av designer/syerske, men det er saa mye mas.. har egentlig bare lyst til aa kjoepe ferdig!

Saa jeg maa lete, lete, lete...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet akkurat den kjolen jeg vil ha, men jeg aner ikke hvordan jeg lager link :oops: . Den er superenkel med båthals, ermeløs, lengde akkurat til foten, smal A. Jeg skal få sydd den på Grønland. Må bare få fingeren ut med å kjøpe stoffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil bare advare dere litt. Det kan fort bli en skikkelig tabbe å ha kjøpt kjole (for) tidlig. Spesielt på internett eller andre steder der du ikke har anledning til å angre. Husker historer her inne fra da jeg planla bryllup, med jenter som hadde kjøpt kjole tidlig og angret bittert på det.

Mye kan skje på et år, du kan legge på deg eller ta av deg (ikke alltid en har kontroll, kan være sykdomsrelatert), en kan bli gravid eller hele bryllupet kan rett og slett gå i vasken.

Ikke meningen å være en gledesdreper her inne, men husk på å sørge for retrettmuligheter dersom dere skaffer kjole så tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg kjøpe kjole i fjor høst, var opphørssalg hos en brudesalong og kjolen var billig! Syns jo også at den var veldig fin! Men bryllupet ble utsatt et år og jeg må vel si det at det er ikke drømmekjolen lenger! Jeg tror jeg kommer til å finne en annen, jeg skal hvertfall prøve flere kjoler! For jeg syns kjolevalget er litt viktig, i allefall for meg! Vil jo være fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt kjole, men den er nok ikke helt klar før om et halvt år, regner med at den er i hus om fire måneder og så må den legges opp litt. Da begynner det jo virkelig å nærme seg. Nå skal jeg ikke plalegge noe mer før etter jul, deilig det også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...