Gjest Liten Skrevet 14. september 2003 #1 Del Skrevet 14. september 2003 Hvor finner man en ku uten egen dagbok? :klø: Roper på Tore på sporet? Slumsøstrene? Baywatch? Saken er nemlig den at Bertha og jeg har funnet jobb til deg etter at du spiste opp propellene mine inne i dagboka hennes i går natt. Du skal få dine egne propeller som du kan piske melkeskum og kremfløte med, og drive med omsurfende cafe latte-/varm sjokoladeservering til oss!! Når vil du begynne? Detaljene finner du her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 14. september 2003 #2 Del Skrevet 14. september 2003 Jeg må nesten inn her og hilse litt på dere Liten og Litago i natten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 14. september 2003 #3 Del Skrevet 14. september 2003 Velkommen skal du være, Zirine! Min tank er din tank, anytime. Og hvis du kommer over kua på veien, så ta henne ved hornene eller annet dertil egnet sted og ta henne med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 14. september 2003 #4 Del Skrevet 14. september 2003 Jeg skal ikke kommentere nesen din, Liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 14. september 2003 #5 Del Skrevet 14. september 2003 Kira, dah.... Liten er bare litt forkjølet, skjønner du. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 14. september 2003 #6 Del Skrevet 14. september 2003 Kira er bare fornærmet ettersom nesa mi hadde matchet kjeften hennes! Husk at det er det indre som teller, eller som i mitt tilfelle, det som er under drakta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 14. september 2003 #7 Del Skrevet 14. september 2003 For en glimrende forretningide dere har laget for meg! En omreisende latte-ku! YES! *tester ut de nye propellene* Brrrrrrrrrrrrrrr, brp, brp, brrrrrrr, doing, host, hark, brrrrrrrrr, brp, brp, hark, hark. Trenger de litt oljing kanskje? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 14. september 2003 #8 Del Skrevet 14. september 2003 Prøv med litt Spenol, min kjære ku! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå