AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #61 Skrevet 3. oktober 2010 Er selv en cougar, elsker mine yngre elskere! Har hatt en elsker som er fjorten år yngre i ca 3 år, nå for tiden er det min deilige jobb kollega som er den utvalgte :gjeiper: Vi har bestemt att forholdet skal holdes hemmelig på jobben, men bare ett blikk fra han får meg til å skjelve i knærne! Ingen forelskelse her, kun ren og skjer kåtskap mellom oss Yngre menn er utholdende, villig til å lære og eksperimentere...og ikke minst kan de komme igjen og igjen!!! Jeg tror yngre menn foretrekker oss voksne damer pga av vi gir litt mer f...i senga. Er ikke opptatt av hvordan rumpa ser ut fra den vinkelen, eller om puppene er for store eller små osv! Vi har selvtilliten og erfaringen som de på 20 kan se langt etter, hihi Ikke undervurder unge jenter
Gjest Gutt 23 Skrevet 5. mai 2011 #63 Skrevet 5. mai 2011 (endret) Ikke noe galt i at en moden kvinne har sex med yngre menn. Selv har jeg regelmessig sex med ei dame som er 19 år eldre en meg (jeg er i 30-årene). Har den beste sexen jeg noensinne har hatt! Så kjør på TS, nyt og kos deg. Halvparten av de som er negative er sikkert bare misunnelige uansett.... Hvis jeg hadde falt så dypt at jeg måtte gå på antikvariatet for skaffe meg dame, hadde jeg nok funnet fram reipet ..... Å si at noen gutter "foretrekker" gamle og halvgamle kjerringer på 35+ er imo totalt misvisende. Sånne håpløse allianser skyldes enten at gutten er ute etter en kinky seksuell opplevelse, at han ikke er istand til å finne en passe attraktiv partner på egen alder. Når den lett falmende kvinnen lurer seg selv til å overse disse realitetene, kan situsjonen bli ordentlig trist. Endret 6. mai 2011 av Bond
Brunhilde Skrevet 5. mai 2011 #64 Skrevet 5. mai 2011 (endret) Hvis jeg hadde falt så dypt at jeg måtte gå på antikvariatet for skaffe meg dame, hadde jeg nok funnet fram reipet ..... Å si at noen gutter "foretrekker" gamle og halvgamle kjerringer på 35+ er imo totalt misvisende. Sånne håpløse allianser skyldes enten at gutten er ute etter en kinky seksuell opplevelse, at han ikke er istand til å finne en passe attraktiv partner på egen alder, eller rett og slett psykiatri (ødipuskompleks eller andre mentale forstyrrelser). Når den lett falmende kvinnen lurer seg selv til å overse disse realitetene, kan situsjonen bli ordentlig trist. Ikke helt tørr bak ørene enda, er du? Regner ikke med at du har hatt sex med andre enn deg selv heller. Endret 6. mai 2011 av Bond 1
Gjest Gutt23 Skrevet 5. mai 2011 #65 Skrevet 5. mai 2011 (endret) Ikke helt tørr bak ørene enda, er du? Regner ikke med at du har hatt sex med andre enn deg selv heller. Ha, ha, ha, jo takk for omtanken, men jeg har riklig tilgang på jenter og sex. Hadde jeg vært vært blant dem som ikke var attraktiv for jenter på min egen alder, kunne jeg jo risikert å havne i den kategorien av menn som jeg tillot meg å harselere litt med. Men nei - før det hadde skjedd, hadde jeg funnet reipet:)) Endret 6. mai 2011 av Bond
Brunhilde Skrevet 5. mai 2011 #66 Skrevet 5. mai 2011 (endret) Ha, ha, ha, jo takk for omtanken, men jeg har riklig tilgang på jenter og sex. Hadde jeg vært vært blant dem som ikke var attraktiv for jenter på min egen alder, kunne jeg jo risikert å havne i den kategorien av menn som jeg tillot meg å harselere litt med. Men nei - før det hadde skjedd, hadde jeg funnet reipet:)) Unnskyld at jeg ler. Jeg tror du undervurderer både menn og kvinner, men igjen, du er ung. Du vet enda ikke hva som er godt her i livet.¨ Du vet, på seg selv kjenner man andre, jeg lurer på hvem som bedrar hvem, jeg. Endret 6. mai 2011 av Bond
Genesis Skrevet 5. mai 2011 #67 Skrevet 5. mai 2011 Jeg kunne gjerne hatt regelmessig sex med en cougar, men bare over en begrenset periode! Dette hadde da vært som et kinky ekspriment jeg hadde hatt gående, til jeg fant meg noe jeg hadde hatt lyst til å satse på i min egen aldersgruppe. Å gå inn i et forhold med en som var 10-15 år eldre? Ikke faen! Når du da blir 45 er du stuck med en bestemor på 60, som er mest interessert i kamferdrops og bingo. :kgbaby: Men utelukkende som elsker synes jeg det høres konge ut=)
Gjest Lena Skrevet 5. mai 2011 #68 Skrevet 5. mai 2011 Dere gutter som syns eldre damer er lite tiltrekkende-ville det gjort noen forskjell dersom den eldre dama faktisk så mye yngre ut? Da mener jeg ikke de stakkarene som desperat prøver å se unge ut ved å stappe slappe rynkete rumper inn i stramme hotpants og heise puppene 20 cm opp ved hjelp av en ekstrem push-up bh. Jeg mener de som virkelig ser ut som de er rundt 20 år yngre. Jeg har ei venninne på 49 som genuint ser ut som om hun er i begynnelsen av tredveåra. Mannen hennes er 35 og de har vært sammen i 14 år nå. Han virker ihvertfall ikke som om han bryr seg om aldersforskjellen. Han sier han allerede vet at kona holder seg ekstremt bra, så det er ikke noen grunn for bekymring. Jeg lurer bare på om det virkelig er utseendet som gjør hele forskjellen eller om mannen hennes har en svært uvanlig holdning?
Gjest Baardsen Skrevet 5. mai 2011 #69 Skrevet 5. mai 2011 Unnskyld at jeg ler. Jeg tror du undervurderer både menn og kvinner, men igjen, du er ung. Du vet enda ikke hva som er godt her i livet.¨ Den hersketeknikken der kan du bare legge av deg. Mer er det rett og slett ikke å si. For The Record så er jeg ikke uenig med deg ift. den opprinnelige debatten, men du faller så lavt ved å spille "du er ung og er følgelig idiot" - kortet på en 23 åring. Hadde dette vært IRL skulle det mye til for at jeg ikke hadde avbrutt hele samtalen og fortalt deg hvor bak mål det er.
Gjest Katten. Skrevet 6. mai 2011 #70 Skrevet 6. mai 2011 Den hersketeknikken der kan du bare legge av deg. Mer er det rett og slett ikke å si. For The Record så er jeg ikke uenig med deg ift. den opprinnelige debatten, men du faller så lavt ved å spille "du er ung og er følgelig idiot" - kortet på en 23 åring. Hadde dette vært IRL skulle det mye til for at jeg ikke hadde avbrutt hele samtalen og fortalt deg hvor bak mål det er. Men så skal det sies at 23-åringen har ytret tanker og meninger som tilsier nettopp at han er "ung og selvfølgelig en idiot".
Brunhilde Skrevet 6. mai 2011 #71 Skrevet 6. mai 2011 (endret) Den hersketeknikken der kan du bare legge av deg. Mer er det rett og slett ikke å si. For The Record så er jeg ikke uenig med deg ift. den opprinnelige debatten, men du faller så lavt ved å spille "du er ung og er følgelig idiot" - kortet på en 23 åring. Hadde dette vært IRL skulle det mye til for at jeg ikke hadde avbrutt hele samtalen og fortalt deg hvor bak mål det er. Jeg driter i hva du mener. Fyren har alderen i gjestenicket, ergo er han ung. Sånn er det bare. (PS: For the record, med liten t og r ) Endret 6. mai 2011 av Brunhilde
Norna Skrevet 6. mai 2011 #72 Skrevet 6. mai 2011 (endret) 16-35 er seksuell toppalder for menn og de er helt herlige i den alderen. Bare fordi enkelte menn her var av sorten som trengte erfaring betyr ikke det at... Å gå inn i et forhold med en som var 10-15 år eldre? Ikke faen! Når du da blir 45 er du stuck med en bestemor på 60, som er mest interessert i kamferdrops og bingo. :kgbaby: Hun her er 60år... Noe ganske annet enn George (Seinfeld) ) Endret 6. mai 2011 av Norna 1
Gjest Flaut Skrevet 7. mai 2011 #74 Skrevet 7. mai 2011 Mitt beste tips hvis du vil knulle en voksen kvinne er å kle deg for en aften på byen og dra på SMUGET. Der er det mange som sikler etter unggutter. Jeg og en kompis var der for ca et år siden, og det tok helt av. Jeg gikk ut på dansegulvet og det tok ikke mange minuttene før en sprek dame på 42 kom bort til meg og startet å danse tett inntil meg. Kompisen min satt i sofaen, og der var det faktisk to damer som begynte å krange om han (det var hysterisk morsomt å se på!) Kvelden endte med at jeg ble med henne hjem og grisepulte henne i rompa (på hennes initiativ) og ble til dagen etter da vi også hadde sex. Kompisen min ble også med en eller annen hjem, og jeg tror han også koste seg Jeg har vært på Smuget en gang etter det, og da ble jeg runket mens vi satt i et hjørne (hun ville ikke bli med meg hjem pga venninnen hennes), og det var også ganske spennende!
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #75 Skrevet 29. august 2011 Jeg tror vi begynner å løsne mer på snippen her i landet . Fokuset har kommet på dette temaet, og det er flere og flere kvinner som nå velger seg en yngre mann: enten som elsker eller som livspartner. Selv er jeg gift med en mann som er mer enn 15 år yngre enn meg. Er veldig fornøyd med dette! Var nok ute litt før disse cougar-benevnelsene kom opp. Du har importert en utlending du da? Nei, jeg har ikke det . "Må" man det for å kunne være eldst i et forhold som kvinne?
Gjest Eurodice Skrevet 29. august 2011 #76 Skrevet 29. august 2011 Jeg kunne gjerne hatt regelmessig sex med en cougar, men bare over en begrenset periode! Dette hadde da vært som et kinky ekspriment jeg hadde hatt gående, til jeg fant meg noe jeg hadde hatt lyst til å satse på i min egen aldersgruppe. Å gå inn i et forhold med en som var 10-15 år eldre? Ikke faen! Når du da blir 45 er du stuck med en bestemor på 60, som er mest interessert i kamferdrops og bingo. :kgbaby: Men utelukkende som elsker synes jeg det høres konge ut=) Du har sannelig en stereotyp oppfatning av "godt voksne" damer. Kjenner du personlig noen i den alderen? 1
Ethereal Skrevet 29. august 2011 #77 Skrevet 29. august 2011 Dersom det er greit for deg og han, så er det vel ikke noe problem. Men jeg er ganske sikker på at det er mange unge jenter som syns det er problematisk dersom de oppdager at gutten de dater har hatt et forhold til ei, som mange i den alderen, vil definere som ei gammal kjerring
Gjest Eurodice Skrevet 29. august 2011 #78 Skrevet 29. august 2011 (endret) Dersom det er greit for deg og han, så er det vel ikke noe problem. Men jeg er ganske sikker på at det er mange unge jenter som syns det er problematisk dersom de oppdager at gutten de dater har hatt et forhold til ei, som mange i den alderen, vil definere som ei gammal kjerring Jeg skulle gjerne vite hvorfor dere unge bruker ordet "kjerring" både om jenter dere ikke liker, og om voksne damer. Hva og hvordan er en kjerring? Hva kjennetegner en kjerring? Når er man en gammel kjerring, når man passerer 40? I hvilken alder skal man slutte å ta for seg av livets utallige gleder? Endret 29. august 2011 av Belladonna 1
Ethereal Skrevet 29. august 2011 #79 Skrevet 29. august 2011 (endret) Jeg skulle gjerne vite hvorfor dere unge bruker ordet "kjerring" både om jenter dere ikke liker, og om voksne damer. Hva og hvordan er en kjerring? Hva kjennetegner en kjerring? Når er man en gammel kjerring, når man passerer 40? I hvilken alder skal man slutte å ta for seg av livets utallige gleder? Tror mange ser for seg en kjerring som ei masete dame i 40-åra som er sur og gneldrete. Som du selv påpeker så bruker man ordet også om unge jenter, spesielt de man ikke liker og som kanskje er litt bitchy/frekke, eller de som trosser janteloven og tar for seg. Det er et ord som er veldig lett å bruke i negativ forstand om mennesker man ikke kjenner. Ordet "kjerring" er vel noe alle på en eller annen har en formening/assosiasjon om. Når man er 7 år ser man gjerne på de som er i 20-årene som voksne, men jeg som akkurat har blitt 20 kan selv si at jeg abosolutt ikke ser meg selv som voksen. Jeg tror mange føler det på samme måte, og ikke føler de må slutte å glede seg over livet ettersom de blir eldre. Når man er ung som man på de eldre på en spesiell måte, men når man selv har blitt voksen så oppdager man kanskje at ting ikke var slik man trodde. Hvis du skjønner Endret 29. august 2011 av Ethereal
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #80 Skrevet 29. august 2011 Jeg kunne gjerne hatt regelmessig sex med en cougar, men bare over en begrenset periode! Dette hadde da vært som et kinky ekspriment jeg hadde hatt gående, til jeg fant meg noe jeg hadde hatt lyst til å satse på i min egen aldersgruppe. Å gå inn i et forhold med en som var 10-15 år eldre? Ikke faen! Når du da blir 45 er du stuck med en bestemor på 60, som er mest interessert i kamferdrops og bingo. :kgbaby: Men utelukkende som elsker synes jeg det høres konge ut=) - Så en 45-åring er altså en "ung, sprek mann"? Trodde egentlig det også hørte til bestefarsalderen Og tror også det er noen generasjoner siden kvinner på 60 interesserte seg for kamferdrops og bingo :-0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå