Gå til innhold

I´m officially a cougar...

Fremhevede innlegg

Skrevet

syns det er rart at gutta sier at kvinner over 35 ikke er vakre jeg synes mange er tiltrekkende men jeg er ikke en chiuaua som du kan bære rundt i veska av den grunn litt for americanized oppførsel av de såkalte "Cougars" men alder har lite og si egentlig alle vil ha sex og det gjør folk glade kvinner er litt mer reservert og er flaue over og ha sex med en yngre mann? så spør jeg dere som sammenligner alt med eldre menn med yngre kvinner er de flaue? nei de er ganske åpne om et hetro forhold/sex dere beskriver unge gutter som et tabu og går i skapet men lite respekt for partneren litt ufyselig spør du

gutt 24 (meg)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde du måtte være over 40 for å kunne kalles cougar? :klø:

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg lurer også på hvor mann treffer cougars!

Har prøvd match.com og slike sider, men finner ingen som er interesert i yngre gutter.

Er det jeg som er dårlig til å lete, eller finnes det bedre fremgangsmåter for å finne

disser fantastiske kvinnene ? Er skikkelig gira på det, syns det er et spennende opplegg! :)

Mvh. gutt på 18

Skrevet

Litt av greia med cougars er at DE finner DEG! Ikke omvendt.

Bare gjør deg tilgjengelig du så dukker de sikkert opp :lur:

Skrevet

Ikke noe galt i at en moden kvinne har sex med yngre menn. Selv har jeg regelmessig sex med ei dame som er 19 år eldre en meg (jeg er i 30-årene). Har den beste sexen jeg noensinne har hatt! Så kjør på TS, nyt og kos deg. Halvparten av de som er negative er sikkert bare misunnelige uansett....

Gjest Taxmannen
Skrevet

Ikke noe galt i at en moden kvinne har sex med yngre menn. Selv har jeg regelmessig sex med ei dame som er 19 år eldre en meg (jeg er i 30-årene). Har den beste sexen jeg noensinne har hatt! Så kjør på TS, nyt og kos deg. Halvparten av de som er negative er sikkert bare misunnelige uansett....

hehe ja! Jeg er vertfall missunnelig på de som har et slikt forhold. Har drømt lenge om og finne en dame som er eldre enn megselv.

Skrevet

Er selv en cougar, elsker mine yngre elskere! Har hatt en elsker som er fjorten år yngre i ca 3 år, nå for tiden er det min deilige jobb kollega som er den utvalgte :gjeiper: Vi har bestemt att forholdet skal holdes hemmelig på jobben, men bare ett blikk fra han får meg til å skjelve i knærne! Ingen forelskelse her, kun ren og skjer kåtskap mellom oss :ler: Yngre menn er utholdende, villig til å lære og eksperimentere...og ikke minst kan de komme igjen og igjen!!!

Jeg tror yngre menn foretrekker oss voksne damer pga av vi gir litt mer f...i senga. Er ikke opptatt av hvordan rumpa ser ut fra den vinkelen, eller om puppene er for store eller små osv! Vi har selvtilliten og erfaringen som de på 20 kan se langt etter, hihi

Gjest Taxmannen
Skrevet

Er selv en cougar, elsker mine yngre elskere! Har hatt en elsker som er fjorten år yngre i ca 3 år, nå for tiden er det min deilige jobb kollega som er den utvalgte :gjeiper: Vi har bestemt att forholdet skal holdes hemmelig på jobben, men bare ett blikk fra han får meg til å skjelve i knærne! Ingen forelskelse her, kun ren og skjer kåtskap mellom oss :ler: Yngre menn er utholdende, villig til å lære og eksperimentere...og ikke minst kan de komme igjen og igjen!!!

Jeg tror yngre menn foretrekker oss voksne damer pga av vi gir litt mer f...i senga. Er ikke opptatt av hvordan rumpa ser ut fra den vinkelen, eller om puppene er for store eller små osv! Vi har selvtilliten og erfaringen som de på 20 kan se langt etter, hihi

Akkurat sånn jeg vil å ha det :) Hold på det du har nå.

Skrevet

Akkurat sånn jeg vil å ha det :) Hold på det du har nå.

Ohh, yeah!! Glemte visst å si att jeg er 40, og har datet menn på min egen alder også...men dessverre så blir jeg ikke tent av kulemage og og utrente kropper :( Holder meg selv i bra form, og digger unge sterke virile menn!!! Min deilige kollega er 29, og heldige meg som skal "jobbe" overtid på tirsdag :)

Skrevet

For meg er 18-19-åringer fortsatt barn, på en måte. Myndige ja, men de fleste går ennå på videregående og bor hjemme hos foreldrene sine. Eller har nettopp flyttet hjemmefra og bor på en liten hybel. Jeg klarer ikke å finne noe tiltrekkende ved det.

Jeg tror min personlige grense går på 10 år yngre enn meg, med dette er ingen aktuell problemstilling for meg som er i et forhold. :)

Da jeg var 30 småflørtet jeg litt med en på 23. Jeg følte at jeg var på barnerov og klarte aldri å gå lenger enn til flørtete prat med han, selv om han var villig så det holdt.

Det er disse følelsene som gjør at jeg også synes det blir feil når en mann i 30-/40-årene finner seg ei jente på 18. Jeg klarer ikke å se for meg at man da er likeverdige voksne. Det blir noe så veldig skjevt over et slikt forhold der den yngste (enten det er gutt eller jente) fort kan la seg bruke som sexleketøy mens de egentlig tror de har funnet drømmemannen/drømmekvinnen. At ting er avklart og "reglene" er definerte betyr ikke at slike tanker og følelser ikke dukker opp. En godt voksen person vil kunne styre slikt bedre og være mer realistisk enn en ung og uerfaren person.

Men det er jo fullt lovlig når begge er myndige, så gjør som dere vil. :)

Skrevet

For meg er 18-19-åringer fortsatt barn, på en måte. Myndige ja, men de fleste går ennå på videregående og bor hjemme hos foreldrene sine. Eller har nettopp flyttet hjemmefra og bor på en liten hybel. Jeg klarer ikke å finne noe tiltrekkende ved det.

Hva i alle dager har "nylig flyttet hjemmefra" og "bor på en liten hybel" med det å være tiltrekkende å gjøre? Ikke det at kvinner i dyr bil ikke er tiltrekkende på en måte, men det har jo lite med sex å gjøre.

Gjest Taxmannen
Skrevet

Hva i alle dager har "nylig flyttet hjemmefra" og "bor på en liten hybel" med det å være tiltrekkende å gjøre? Ikke det at kvinner i dyr bil ikke er tiltrekkende på en måte, men det har jo lite med sex å gjøre.

tenkte på det samme xD

Skrevet

Er delte meninger om stor aldersforskjell her, ser jeg. Personlig skjønner jeg ikke helt problemet om to voksne mennesker nyter å ha sex sammen! Hva så om det er aldersforskjell hvis begge nyter samværet og intimiteten? Er vel ett fett om aldersforskjellen er 2 eller 20 år så lenge begge tenner på hverandre og nyter sexen?

Jeg fortsetter uansett å kose meg med min 19 år eldre elskerinne!!

Skrevet

Jeg tror vi begynner å løsne mer på snippen her i landet :). Fokuset har kommet på dette temaet, og det er flere og flere kvinner som nå velger seg en yngre mann: enten som elsker eller som livspartner.

Selv er jeg gift med en mann som er mer enn 15 år yngre enn meg. Er veldig fornøyd med dette! Var nok ute litt før disse cougar-benevnelsene kom opp.

Du har importert en utlending du da?

Skrevet

hehe ja! Jeg er vertfall missunnelig på de som har et slikt forhold. Har drømt lenge om og finne en dame som er eldre enn megselv.

Da får jeg håpe du finner en moden kvinne du tenner på og nyter! Den kvinnen jeg hadde som elskerinne, som er 19 år eldre en meg selv, er nå min kjære. Vi er sammen og har det utrolig fint ihop. Har kjent hverandre i snart et halvt år og alt blir bare bedre og bedre, ikke bare sexen, men alt oss i mellom. Føler meg heldig og priviligert som har funnet ei jeg har blitt så glad i. Livet er herlig!!

Så lykke til!!

Gjest Taxmannen
Skrevet

Da får jeg håpe du finner en moden kvinne du tenner på og nyter! Den kvinnen jeg hadde som elskerinne, som er 19 år eldre en meg selv, er nå min kjære. Vi er sammen og har det utrolig fint ihop. Har kjent hverandre i snart et halvt år og alt blir bare bedre og bedre, ikke bare sexen, men alt oss i mellom. Føler meg heldig og priviligert som har funnet ei jeg har blitt så glad i. Livet er herlig!!

Så lykke til!!

Ahh tusen takk! :)

Kan jeg spørre hvordan dere møttes?

Skrevet

Ahh tusen takk! :)

Kan jeg spørre hvordan dere møttes?

Vi møttes på en konsert og kom i prat. Vi merket begge at det var kjemi der nesten med en gang. Siden den gang har vi brukt mye tid sammen og blitt bedre og bedre kjent. Nå er vi sammen og veldig fornøyde begge to!

Så, det er mulig! Jeg håper du finner kvinnen du leter etter!

Skrevet

Jeg er 35 og tenner utelukende på eldre menn. Det har jeg egentlig alltid gjort. Det har vel aldri skjedd at jeg har funnet en yngre mann attraktiv, da litt høyere alder er noe jeg tenner på. Har flotte gutter på jobben i begynnelsen av tyveårene men klarer ikke å se noe seksuelt ved de i det hele tatt. Det er guttunger.

Skrevet

Jeg har fått meg en elsker. Han er så søt at jeg bare har lyst til å spise ham opp - og han er 18 år yngre enn meg! :sjokkert:

Vi sitter gjerne om kveldene og prater om alt mellom himmel og jord, har samme sans for humor og elsker musikk.

Vi holder vennskapet vårt hemmelig da ingen av oss føler noe behov for å diskutere dette med noen andre. De er ingen av oss som anser dette for å være noe annet enn det er - vi er vel per definisjon knullekompiser... :ler:

Hva ville du sagt om du kjente noen som hadde et tilsvarende forhold? Har vi løsnet på snippen her i landet, eller er cougar-trenden fremdeles litt for ny til å være helt stueren her i landet?

Så kjekt da TS ;-) Bare kos deg du ;)

Jeg ser ikke problemet med å ha såpass yngre elskere...

Så lenge begge er myndige og gjør det av fri vilje, så ser jeg ikke noe galt i det .

Jeg fyller 30 år neste måned, og jeg har alltid likt yngre menn jeg også.

De mellom 18 og 23 er de beste man kan få ;-)

De er pene,unge,virile .. you name it !!!

Nå er det også slik at jeg holder meg utrolig godt for alderen,ser 8-10 år yngre ut enn det jeg er og blir spurt om legitimasjon hver gang jeg er ute på byen eller på vinmonopolet :-P

Så det har aldri vært noe problem for meg å finne meg en såpass yngre elsker,siden ingen kan se at jeg er så mye eldre enn dem :-P

Skrevet

Jeg er også kvinne på 30, ser bra ut og har hatt en del elskere mellom 20-24. :)

Jeg synes det er kult med ivrigheten, at de setter pris på at jeg har erfaring, vil læres opp og kan ha det helt ukomplisert og gøy i senga. ;)

En av de morsomte opplevelsene var en unggutt på 20 som aldri hadde opplevd oralsex før, da alle hans tidl sexpartnere hadde nektet. Både å gi og motta.

Jeg elsker oralsex, så det ble morro for begge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...