Gå til innhold

I´m officially a cougar...

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått meg en elsker. Han er så søt at jeg bare har lyst til å spise ham opp - og han er 18 år yngre enn meg! :sjokkert:

Vi sitter gjerne om kveldene og prater om alt mellom himmel og jord, har samme sans for humor og elsker musikk.

Vi holder vennskapet vårt hemmelig da ingen av oss føler noe behov for å diskutere dette med noen andre. De er ingen av oss som anser dette for å være noe annet enn det er - vi er vel per definisjon knullekompiser... :ler:

Hva ville du sagt om du kjente noen som hadde et tilsvarende forhold? Har vi løsnet på snippen her i landet, eller er cougar-trenden fremdeles litt for ny til å være helt stueren her i landet?

Skrevet

Menn får jo lov til å ha både elskerinner og koner som er 20 år yngre enn dem, jeg ser ikke hvorfor det skulle være annerledes for kvinner. Ekteskapstrøtte cougars er visstnok en gudegave til unge, single menn på byen, og det har de tilsynelatende vært en stund - så "trenden" er nok her allerede, enten man synes sånt er fælt og skummelt eller ikke.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Men hvor gammel er du da?

Skrevet

En jeg kjenner ble sammen med ei som er 18-20 år eldre enn seg da han var 19 år (kona til arbeidsgiveren hans. Jadda...) De er fortsatt samboere 12 år etter.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

TS igjen.

Jeg er 35, han er 18. Ingen av oss har noen planer om å innlede et forhold, dette er kun for moro skyld.

Jeg hadde et tilsvarende forhold til en som var 14 år yngre enn meg for en stund tilbake. Da hadde vi ikke definert rammene for "forholdet" vårt, og det endte opp med at han trodde jeg var kvinnen i hans liv. Nå har han heldigvis gått og blitt stormforelsket i en 17-åring istedet.

Jeg er fraskilt, har barn, er singel, og har ingen umiddelbar lyst til å inngå et forhold overhodet. Når/hvis jeg går inn i et fast forhold tror jeg nok at det passer meg bedre med en mindre aldersforskjell, om vedkommende er eldre eller yngre enn meg har mindre betydning.

Gjest Cougartoo
Skrevet

Nuvel, klarer ikke se noe samtalepartner i 18-åringer. Knapt nok mannfolk på min egen alder, faktisk! Men jeg har hatt noen unge menn de siste årene. Den yngste var 19 da jeg var 37..ikke mye å skryte av, hehe Men for noen uker siden hadde jeg en 24 åring med meg hjem, og han fikk bli utover dagen. Kosete, varm og villig, ikke minst flink gutt i sengen. Fristet til gjentagelse for en singeljente som meg!

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Jeg vet om flere kvinner på 35 som dater yngre menn. En bekjent av meg på 35 går ut med en canadisk voksen mann på 25. Han er åpen om at han vil gifte seg og få barn når han nærmer seg 35, så det blir sannsynligvis ikke med henne. Men de er virkelig søte sammen og skal snart på ferie.

Skrevet

Er man myndig...så er dette kun en sak mellom 2 personer...og vi andre bør kunne akseptere dette. Jeg hadde selv denne type relasjoner da jeg var 18/19...med kvinner opp til over 40. Samfunnet sliter med å akseptere dette. Jeg husker jeg måtte snike meg ut på morgenkvisten så ingen naboer kunne se det....

I et seriøst langvarig forhold bør man nok tenke på konsekvensene...

Gjest Constanze
Skrevet

Jeg må si at jeg har store vansker med å se for meg at jeg skulle hatt et forhold til en som er tyve år yngre enn meg.

Mulig det har å gjøre med at jeg ble mor tidlig, så jeg har idag sønner på 19 og 24. Ser jo at det er mange flotte og tiltrekkende gutter i den alderen, men noe seksuelt hadde vært helt fjernt for mitt vedkommende. Så sliter jeg litt med å forstå hva man samtaler om, annet enn musikk, biler, PC`er, LAN :ler: "Nei, jeg kan ikke komme til deg i helgen for jeg skal på LAN" :skratte:

Gjest Gjest
Skrevet

Hva ser dere "cougars" på når dere ser på yngre gutter/menn? Da tenker jeg på både utseende og personlighet. Fint om dere kan beskrive drømmeelskeren.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva ser dere "cougars" på når dere ser på yngre gutter/menn? Da tenker jeg på både utseende og personlighet. Fint om dere kan beskrive drømmeelskeren.

Trent kropp og kåt, har en hard en når jeg trenger det.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Samfunnet sliter med å akseptere dette. Jeg husker jeg måtte snike meg ut på morgenkvisten så ingen naboer kunne se det....

Trist. Hvorfor kan man ikke tenne på den man vil - så lenge begge er myndige?

Trent kropp og kåt, har en hard en når jeg trenger det.

:ler: Selv foretrekker jeg myke, feminine former fremfor supertrente kropper. :sengekos: Kvinner skal være myke, varme og sensuelle. Ikke harde, trente og kalde.

• 2 uker senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva ville du sagt om du kjente noen som hadde et tilsvarende forhold? Har vi løsnet på snippen her i landet, eller er cougar-trenden fremdeles litt for ny til å være helt stueren her i landet?

Jeg tror vi begynner å løsne mer på snippen her i landet :). Fokuset har kommet på dette temaet, og det er flere og flere kvinner som nå velger seg en yngre mann: enten som elsker eller som livspartner.

Selv er jeg gift med en mann som er mer enn 15 år yngre enn meg. Er veldig fornøyd med dette! Var nok ute litt før disse cougar-benevnelsene kom opp.

Annonse
Skrevet

JAAA jeg liker yngre menn fordi de er virile, lekne, er med på nye ting, søte og sjarmerende og villige til å læres opp...Har nesten alltid foretrukket de yngremenn ;))

Min forrige kjæreste var 9 år yngre enn meg og deilig viril..De er hard og vil igjen og igjen...virkelig noe for meg ;)

Kvinne 36

• Liker 1
Skrevet

Sålenge han er inneforstått med situasjonen, og det er han jo. :popcorn:

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Så lenge dere er enige om betingelser og vilkår for opplegget er dette helt kurant. Det kommer uansett ikke til å vare men det spiller da heller ingen rolle så lenge begge nyter tiden nå! En omvendt situasjon ville blitt nedsablet her inne. En mann på 35 som finner seg ei jente på 18 er på grensen til overgrep her inne. Da er han mindre intelligent, svært umoden og på grensen til pedofil....... likhet for loven har vi jo definitivt ikke her på berget men til TS vil jeg si: Enjoy!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Møkk lei av disse dobbeltmoralske kvinnfolkene. De samme som her står frem og forherliger "cougar" livet sitt er de samme som ville rakket ned på menn på 36 som står i med ei jente på 18.

Typisk kvinnfolk, full av dobbelmoral.

Se denne setningen til en av de selvtitulerte cougarene ovenfor (Cougartoo):

"Men for noen uker siden hadde jeg en 24 åring med meg hjem, og han fikk bli utover dagen. Kosete, varm og villig, ikke minst flink gutt i sengen"

Med andre ord, han var "heldig" han, som fikk være litt hos meg utover dagen, for det er ikke vanlig, må vite. Og så var han jo "flink gutt" i sengen, med andre ord, gjorde alt for meg mens jeg bare nøt.

Ikke rart alle mine kollektiv-kompiser (jeg er 24 og mann selv) er meget skeptiske til såkalte cougars. Vi ser på de som desperate "kjerringer", men det er jo alltid en sak om hvem som lurer hvem i denne verden :). Vår greie er å late som vi blir "lurt", slik at vi får et nytt hakk i karmen hjemme. Vi vet jo alle at jevnaldrende jenter er best, men i den interne konkurransen mellom oss gutta er et knull et knull.

Damer over 35 teller ikke like mye som jevnaldrende eller yngre jenter dog.

Vurderer å endre reglene til at 2 cougars gir 1 "hakk i karmen", fordi de er så enkle å rigge.

Skrevet

Møkk lei av disse dobbeltmoralske kvinnfolkene. De samme som her står frem og forherliger "cougar" livet sitt er de samme som ville rakket ned på menn på 36 som står i med ei jente på 18.

Typisk kvinnfolk, full av dobbelmoral.

Se denne setningen til en av de selvtitulerte cougarene ovenfor (Cougartoo):

"Men for noen uker siden hadde jeg en 24 åring med meg hjem, og han fikk bli utover dagen. Kosete, varm og villig, ikke minst flink gutt i sengen"

Med andre ord, han var "heldig" han, som fikk være litt hos meg utover dagen, for det er ikke vanlig, må vite. Og så var han jo "flink gutt" i sengen, med andre ord, gjorde alt for meg mens jeg bare nøt.

Ikke rart alle mine kollektiv-kompiser (jeg er 24 og mann selv) er meget skeptiske til såkalte cougars. Vi ser på de som desperate "kjerringer", men det er jo alltid en sak om hvem som lurer hvem i denne verden :). Vår greie er å late som vi blir "lurt", slik at vi får et nytt hakk i karmen hjemme. Vi vet jo alle at jevnaldrende jenter er best, men i den interne konkurransen mellom oss gutta er et knull et knull.

Damer over 35 teller ikke like mye som jevnaldrende eller yngre jenter dog.

Vurderer å endre reglene til at 2 cougars gir 1 "hakk i karmen", fordi de er så enkle å rigge.

Wow, what's with the hostility esse.

Det er en vesentlig forskjell på 24 og 18. En 18 år gammel jente går fortsatt på videregående, og det er ikke rart at folk synes det er å gå over streken når voksne folk cruiser etter jenter som hører hjemme i skolegården.

En 24 år gammel mann regnes jo som hakket mer selvstendig

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...