Gjest Adina Madeleine Skrevet 13. september 2003 #1 Del Skrevet 13. september 2003 La oss bare håpe at ingen blander oss to sammen da.... Adina M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 13. september 2003 #2 Del Skrevet 13. september 2003 Ojj..håper det går bra. Si fra om ikke, så kan jeg finne fram knappene igjen, Leah M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adina Madeleine Skrevet 13. september 2003 #3 Del Skrevet 13. september 2003 Da kan vi jo spørre de andre som stikker innom denne tråden: Syns dere at vi har for like navn, eller klarer dere å skille oss? Fortell! Adina M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 13. september 2003 #4 Del Skrevet 13. september 2003 Tror det skal gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 13. september 2003 #5 Del Skrevet 13. september 2003 Jeg synes de er for like... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 13. september 2003 #6 Del Skrevet 13. september 2003 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. september 2003 #7 Del Skrevet 14. september 2003 Folk kan vel lese...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. september 2003 #8 Del Skrevet 14. september 2003 ...blir vel ikke noe verre enn å skille mellpom *marte* og marte, *majken* og majken eller (-:anna og anna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2003 #9 Del Skrevet 14. september 2003 Det er da ikke verre å skille mellom Leah Madeleine og Adina Madeleine enn å skille mellom Bertha og Litago vel??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 14. september 2003 #10 Del Skrevet 14. september 2003 Det skal nok ikke bli noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leah Madeleine Skrevet 14. september 2003 #11 Del Skrevet 14. september 2003 Oj :o de ble litt like,ja.. ser ut som det går greit for de fleste,men vil du jeg skal bytte,Adina Madeleine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. september 2003 #12 Del Skrevet 14. september 2003 ...blir vel ikke noe verre enn å skille mellpom *marte* og marte, *majken* og majken eller (-:anna og anna? Eller Marianne og MarianneE? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2003 #13 Del Skrevet 14. september 2003 Dere var ganske like ja, men jeg skal nok klare å skille dere uten problemer vil jeg tro.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 14. september 2003 #14 Del Skrevet 14. september 2003 Viste ikke at det fantes en leah Medeline :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 14. september 2003 #15 Del Skrevet 14. september 2003 Ikke noe problem. Foreløpig :o så er jo Adina en mye bedre og skarpere tunge enn Leah. Sitter her og dirrer litt og venter på fortsettelsen :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 14. september 2003 #16 Del Skrevet 14. september 2003 Når vi er inne på brukernavn og å skille de så må jeg si at jeg har større problemer med å skille på folk med like avatarer enn folk med like brukernavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 14. september 2003 #17 Del Skrevet 14. september 2003 Synes de er like, og det samme synes jeg om alle andre som heter nesten det samme *marte*, marte, Lillian og *lillian*, marianne og marianneE. Men alle de sistnevnte er verre enn AM og LM. ERGO: ingen grunn til å bytte for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 14. september 2003 #18 Del Skrevet 14. september 2003 Vår hukommelse og oppfattelse går vel så mye på det visuelle som bokstaver - om dere skjønte hva jeg mente der... det jeg vil frem til at det er faktisk verre å skille folk som har samma avatar, for det er et bilde - enn om de har like nick. Det har vært ulike nick her med lik avatar her, og det er verre. MEN for min del trenger ingen å bytte - det er innholdet i innleggene som betyr noe, vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adina Madeleine Skrevet 14. september 2003 #19 Del Skrevet 14. september 2003 Men da ser det ut som om det skal gå bra Takk for respons. Adina M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå