Gjest Gjest Skrevet 3. august 2011 #141 Del Skrevet 3. august 2011 En annen ting, du kan få tak i ditt eget blod i en sprøyte, du kan prøve å sprøyte inn i kjeden, det renner litt i den første halvtimen, men greier du å ikke tisse til dere er ut av lokalet så vil det nok komme litt mørk slim ved samleiet. Det ville kanskje vært en ide å ikke sette inn blodet før man drar til lokalet,da, så slipper man å holde seg hele dagen og i tillegg få flekker på kjolen...Det renner jo utigjen selv om man ikke tisser, siden vagina har ikke noe med urinrørsåpning å gjøre.. Heller snike det inn rett før samleiet. Prøver man det så vil han vel mistenke at bruden har mensen... Eller så er det selvskading med den risikoen som det gir.Altså kutte seg selv med noe skarpt umiddelbart etter at han penetrerer. Men hvordan få det til uten å bli oppdaget liksom.Uten å kutte for dypt , eller kutte ham og fingrene sine i samme slengen. Nei, da er det vel bedre med kirurgi? Altså for de som ikke kan alliere seg med sin kommende ektemann og si at det var blod til slekta. Evnt plante litt på laken uten risikable skader involvert. Unasett er denne tråden så gammel at TS må vel være gift nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2011 #142 Del Skrevet 3. august 2011 Eller så kan man ringe Røde Kors og be om hjelp på bakgrunn av at man ikke ønsker å bli giftet bort til en som man ikke kan snakke med på forhånd, er redd for/ikke kjenner osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heart Skrevet 3. august 2011 #143 Del Skrevet 3. august 2011 Unasett er denne tråden så gammel at TS må vel være gift nå? Sikkert. Det ser ut til at diskusjonen har fortsatt med andre i tilsvarende situasjon, f.eks. "Gjest_HJELP_*" i innlegg 123. Jeg trodde først at det var trådstarter, men jeg ser jo nå at det ikke er noe som tyder på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2011 #144 Del Skrevet 3. august 2011 Sikkert. Det ser ut til at diskusjonen har fortsatt med andre i tilsvarende situasjon, f.eks. "Gjest_HJELP_*" i innlegg 123. Jeg trodde først at det var trådstarter, men jeg ser jo nå at det ikke er noe som tyder på det. Disse folka burde seriøst ringe Røde kors eller andre, og be om assistanse. siden det skal ikke være sånn at man gifter seg av plikt med en man er redd. Det skal ikke være tvangsgifte i Norge. Og mistenker man at ekteskapet vil bli fælt,han ikke vil respektere, ikke forstå, være en forstokket, dømmende jævel- så ikke gifte seg med ham. Snakk da med ham. Blir han urimelig så si nei til ekteskap, og søk om nødvendig hjelp. Kan man alliere seg og bli enig så er vel det mye bedre enn både løgner, blod i sprøyter, skarpe blad i hånda ( til å virkelig kunne bli ekste skadet på- både du og ham)og kirurgiske ingrep. Men jeg vet familier kan være skikkelig vanskelige. Så søk heller hjelp og råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2011 #145 Del Skrevet 3. august 2011 Snakk da med ham. Blir han urimelig så si nei til ekteskap, og søk om nødvendig hjelp. Tør du ikke åpne deg og snakke med ham av frykt for hva som da kan skje om du åpner deg til "feil person" som ødelegger ryktet ditt av å få vite dette, så spør deg selv: Er dette mannen jeg vil bli gift med? Den du skal giftes med må du kunne være trygg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest neroguilt Skrevet 3. august 2011 #146 Del Skrevet 3. august 2011 Å himmel og hav så mye pisspreik ! Det med at ungdommen blir verre og verre har blitt kasta ut siden det antikke hellas ! Hvem er det du snakker om når du snakker om folk som ligger rundt og tydligvis ikke har noe moral ? Og om de ligger rundt , 0m de ønsker det selv , hva har det moral å gjøre , og hva har du med det ? Forståelse for muslimsk kultur ? Himmel , snakker du om Islam eller kultur ? tror du det er lik kultur i Bosnia og Somalia , bare fordi det finnes muslimske folkegrupper i begge land ? ååååååhhhhhhrrrrrrr!!!!! Har ikke nevnt en dritt om moral, ser ikke det ordet en eneste plass i mitt innlegg. Og om det er mi mening, så er det mi mening, ikke pisspreik. Pisspreik er folk som i det hele tatt svarer her inne uten å ha en eneste ok ting å si. Det går på alt, Islam, kultur, Bosnia, Sveits..samma faen hvor det er. Poenget mitt er enkelt og greit, hos meg hvertfall. Det går ikke ann for oss Norske å sette oss inn i greia med å være jomfru eller ikke, jeg kan ikke se for meg å måtte lyve, eller lire meg bort fra ting, for i mitt hjem så er det faktisk ikke slik vi lever. Så ja, om jeg vil dra ut å knulle nabomannen, så gjør jeg det. Men hadde jeg hatt litt av samme kulturen og respekten muslimske harnår de faktisk virkelig praktiserer slikt, så hadde jeg ikke gjort det. Om jeg gjør det og blir ferska så blir det krangel og dritt, men nlir ikke utstøtt eller mister ansikt på samme måte som mange av dem. Har en hel haug av muslimske venner i vår familie, og det er en grunn til at jeg derfor prater pisspreik om forskjellen på feks lillebror og hans kamerater. Det er også en grunn til at venninna mi bodde hos oss i lang tid, redd som faen. Min mor er gift med en muslimsk mann, på 3 året, tror aldri jeg har sett ei dame bli så forandret. Lyve om ting hun aldri har løyet om etc. Så her må hun ha forståelse for hans kultur, og han omvendt. At de praktiserer og lever etter egen kultur, er ikke pisspreik. At vi har kunnskap er rett, men det betyr da faen ikke at vi forstår åssen det er i hjemmet deres. Hvis du ikke klarer å lese deg til at jeg syns det er lett for oss å prakke ned på disse "undertrykte" kvinnfolka fordi vi lever så fritt vi gjør, ettersom alt vi en gang levde etter innen kristendom etc er blitt totalt borte. Klarer du å lese deg til at jeg ikke er noe ekspert, men mener det jeg gjør fordi jeg har sett det jeg har, så neivel greit. Men min mening er ikke pisspreik, det er min forståelse. Driter en lang i hva dere mener, er bare jævla glad jeg ikke er like frittgående høns som resten og tror at ting er så føkkings svart hvitt som ere tror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pratesyk Skrevet 3. august 2011 #147 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) . Endret 8. august 2011 av pratesyk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Me Skrevet 22. februar 2012 #148 Del Skrevet 22. februar 2012 Hvor i sandvika operer de, virker det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 22. februar 2012 #149 Del Skrevet 22. februar 2012 Hvor i sandvika operer de, virker det? Jeg synes at du burde ta en titt på denne linken, den forklarer det meste! Forresten så må jeg si at jeg undrer meg over at man ikke kan fortelle en såpass sentral del av livet sitt til en fremtidig partner, spesielt i TS sitt tilfelle der de begge elsker hverandre. Hvis hun vet at mannen virkelig elsker henne burde han greie å se forbi det lille faktum at hun ikke er jomfru og greie å klappe igjen om det? Sånt gjør meg så sint altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 22. februar 2012 #150 Del Skrevet 22. februar 2012 Tråden er ryddet for innlegg skrevet med fullt navn. Kråkesaks, moderator. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest plzhjelp Skrevet 17. mai 2012 #151 Del Skrevet 17. mai 2012 Hvor i sandvika opererer de??kan noen plzzzzzzzzz svare. Jeg har ingen anelse om hva jeg skal gjøre?mariaklinikkens hjemmeside funker ikke? Og jeg vet ikke om andre steder. Og jeg vet kultur og alt er urettferdig,så plz ikke si noe om det. Akkurat nå må jeg tenke på å redde megselv eller kutter familien meg ut for alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
partyjenta Skrevet 18. mai 2012 #152 Del Skrevet 18. mai 2012 Hva med å heller lure han og ha analsex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nana Skrevet 20. juli 2012 #153 Del Skrevet 20. juli 2012 Hvor i sandvika? Plizz kan noen svare???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hjelp! Skrevet 22. april 2013 #154 Del Skrevet 22. april 2013 Har det samme problemstilling.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hjelp! Skrevet 3. mai 2013 #155 Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg trenger deres hjelp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2013 #156 Del Skrevet 3. mai 2013 Ikke gift deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #157 Del Skrevet 3. mai 2013 Alltid lurt på hvorfor dette er et problem. Er jo bare å få tak i litt blod og gni det inn i vaginaen? Anonym poster: 9c4faf4dd5fabc775e6d1793079a054c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hjelp! Skrevet 7. mai 2013 #158 Del Skrevet 7. mai 2013 Jeg aner ikke hva skal jeg gjøre...finner ikke løsning på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #159 Del Skrevet 7. mai 2013 Har dere lyst på en løsning? Den må være ganske nylig da. Men i Kina så er det noen kirurger som operer jomfruhinnen på plass igjen. Det betyr kanskje litt mer der nede enn her da. Anonym poster: a95b020c0091ab16a5f14b9e2b10d332 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #160 Del Skrevet 7. mai 2013 Noe så utrolig dumt.. Falskt blod? Fordømmer familien / kjæresten deres dere for at dere ikke er jomfruer så er de bare søppel uansett. Anonym poster: 5ee4f485e8d23e668cf59f59cc170917 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå