Gjest Rocky Skrevet 8. april 2010 #61 Del Skrevet 8. april 2010 Å bli omskåret er da vitterlig noe annet enn å sy igjen skjeden for å skape en falsk jomfruhinne. http://no.wikipedia.org/wiki/Kj%C3%B8nnslemlestelse Gutta er på feil sjø, la dem seile. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nemo Skrevet 8. april 2010 #62 Del Skrevet 8. april 2010 Å bli omskåret er da vitterlig noe annet enn å sy igjen skjeden for å skape en falsk jomfruhinne. http://no.wikipedia.org/wiki/Kj%C3%B8nnslemlestelse Det er ett kirurgisk inngrep for å tilfredstille en patriarkalsk kvinnefiendtelig kontroll-kultur. Same shit.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilma Skrevet 8. april 2010 #63 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg håper dere ikke tenker å sette barn til verden selv. For dersom dere får jenter, har dere jo ikke gjort en dritt for å gjøre deres oppvekst enklere. Men derimot skjøvet kampen videre til neste generasjon fordi dere er for feige selv. Såkalt "ære", dvs. jomfruelighet, var alt i Norge også i gamle dager. Men takket være de tøffe kvinnene i generasjonene før meg slipper jeg og mine medsøstre å måtte lyve på oss falske jomfruhinner, skjule røyken på kafe eller drikke i smug. Jeg sre for øvrig ingen prinsipiell forskjell på at dere lar dere presse til å operere på dere falske jomfruhinner og at kvinner bures inne og voldtas som dyr i Afghanistan. Å frivillig la seg omskjære i voksen alder (ja, for det er faktisk det du har gjort), etter å ha vokst opp i et opplyst samfunn, er rett og slett patetisk og utrolig feigt. Jeg syns ikke det døyt synd på deg eller dine medsøstre som velger denne feigeste utvei. For det er nettopp det dere gjør - velger feigeste utvei. Og dere velger også selv et liv i ekstremt stramme rammer når dere velger en ektemann som krever jomfruelighet. Tror dere at dere får frihet til å være dere selv i et slikt ekteskap? I think not. Mannens slave er vel heller rettere å tippe på. Og jeg synes ikke synd på dere. Jeg syns derimot jævlig synd på døtrene og sønnene dere føder inn i slike fullstendig skrudde forhold. Jeg signerer Wadjet. Dere er med på å undertrykke kvinner når dere velger denne utveien, og det står det ingen respekt av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aysha Skrevet 8. april 2010 #64 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg håper dere ikke tenker å sette barn til verden selv. For dersom dere får jenter, har dere jo ikke gjort en dritt for å gjøre deres oppvekst enklere. Men derimot skjøvet kampen videre til neste generasjon fordi dere er for feige selv. Såkalt "ære", dvs. jomfruelighet, var alt i Norge også i gamle dager. Men takket være de tøffe kvinnene i generasjonene før meg slipper jeg og mine medsøstre å måtte lyve på oss falske jomfruhinner, skjule røyken på kafe eller drikke i smug. Jeg sre for øvrig ingen prinsipiell forskjell på at dere lar dere presse til å operere på dere falske jomfruhinner og at kvinner bures inne og voldtas som dyr i Afghanistan. Å frivillig la seg omskjære i voksen alder (ja, for det er faktisk det du har gjort), etter å ha vokst opp i et opplyst samfunn, er rett og slett patetisk og utrolig feigt. Jeg syns ikke det døyt synd på deg eller dine medsøstre som velger denne feigeste utvei. For det er nettopp det dere gjør - velger feigeste utvei. Og dere velger også selv et liv i ekstremt stramme rammer når dere velger en ektemann som krever jomfruelighet. Tror dere at dere får frihet til å være dere selv i et slikt ekteskap? I think not. Mannens slave er vel heller rettere å tippe på. Og jeg synes ikke synd på dere. Jeg syns derimot jævlig synd på døtrene og sønnene dere føder inn i slike fullstendig skrudde forhold. prøv å lev en dag i vedkommendes sko, før du uttaler deg om hvor feig hun er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 8. april 2010 #65 Del Skrevet 8. april 2010 Har du ikke lest at TS elsker sin forlovede, og samme omvendt?? Hvordag kan du ordlegge dette slik? Eller sammenligne med tvangsekteskap? Jeg er TOTALT imot den tanken at jenta må blø, har støttet dere selv, men blir såååååååå frustrert når en del nordmenn utelukker seg for alt annet, og fokuserer KUN på tvangekteskap eller Islam! Både jeg og TS har prøvd å forklare dere grunnen, men om du velger å se bort fra det, så setter jeg punktum, gidder ikke mer! Hør her, jeg har aldri ligget med en mann tidligere, første mannen jeg har ligget med var forloveden, hadde jeg vist at det ikke bli oss to, så hadde jeg nok ikke gjørt det. Kommer heller ikke til å ligge med noen andre hverken før eller i forlovelsesperioden, det blir ikke sex på meg igjen før bryllupnatta mi. Men likevel respekterer jeg nordmenn som velger å ha sex med mange forskjellige menn, selv om at jeg synes det blir feil å ha hatt 20/30 sexpartnere i læpet av et liv. Men FULL respekt for deres tilværelse fra min side .. Kan ikke dere også vise litt respekt til oss selv om at dere ikke kan forstå dere på tanken? Er det såå vankelig?! Dårlige vaner finnes i det norske samfunnet også, som skjer pga manglende praktisering av noen livsprinsipper som nordmenn velger å se bort fra idag, som da er tilknyttet religionen og tradisjonene. Hva tror du vi "Muslimene" si når vi ser at for mye bruk av alkohol føre til av en mann ligger med kona til sin beste kompis??! Jeg blir frustrert asss... Det jeg ikke skjønner er at hun kan elske en mann som setter den der tåpelige familieæren foran den såkalte kjærligheten til dama si som jeg ikke tror han har. Fordi om han elsker henne så burde han være villig til å se forbi vorvidt hun er jomfru eller ikke, revnende likegyldig hvilken tåpelig kultur han tilhører. Forden kulturen der er heeelt forkastelig etter min mening siden den er så totaalt kvinnefiendtlig som det går an å få den. Derfor tvilte jeg på at d var frivillig, for han der virker som en jævla idiot. Ikke pga at jeg tror alle muslimer blir tvangsgifta for det tror jeg ikke. men han der har jo null respekt for dama si. Tenk at hun måtte bruke penger på å sy inn igjen jomfruhinna bare fordi typen er en dust. Er detgreit liksom? Du er bare alt for redd for å tråkke folk på tærne. Du vet like godt som jeg at det der er totalt idiotisk at jenter må sy inn jomfruhinna fordi de er redd mannen ikke vil gifte seg med de fordi de ikke har jomfruhinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidliggere_Offer Skrevet 8. april 2010 #66 Del Skrevet 8. april 2010 Du er bare alt for redd for å tråkke folk på tærne. Du vet like godt som jeg at det der er totalt idiotisk at jenter må sy inn jomfruhinna fordi de er redd mannen ikke vil gifte seg med de fordi de ikke har jomfruhinne. Redd, feig, dum, idiot, kunnskapsfatting eller likeglad, kall det for det du vil, siden du aldri har opplevd det, dermed blir det umulig for oss å få dere til å forstå det.. Ja jeg vet det er teit, det er tåpelig, idiotisk, ufattelig og ubegripelig at jeg ble sett på som hore fordi jeg ikke blødde, selv om jeg var jomfru og urørt. Derimot er det forskjellbehandling fra kulturen i bildet, når våre menn flytter til Norge, det første dem gjør er å få tak i norske jenter/kvinner, "noe som ville kostet dem et liv i deres hjemmeland" til å ligge med. De har sex andre dagen de er her i landet, før de lærer språket engang. Skittne menn krever "rene" jenter, altså jenter som ikke har gått ut på datoen.. Der er idiotisk, men sånn er det bare, jeg og TS kan ikke forandre på holdningen aleine. På lik linje som det er fritt med alkohol drekking at folk oppfører seg som idioter, ligger med sine nære "ikke single" venninner eller venner, dummer seg ut, kler seg naken. Ligger tilfeldig med hvem som helst, så blir det et stakkars barn ut av det som vil aldri leve sammen med sin far. Dere velger livet deres fritt uten innvolvering fra andre ja, men kjekk statistikken hvor mange norske enslige kvinner sitter alene å drømmer om et onkli liv som de har gått glipp av. Slik er det, alle kulturer og ulemper har både sine fordeler og ulemper.. Jeg er imot den krevende jomfrudommen selv om at en kvinne mangler det som medfødt, men likevel takker jeg Allah at han har forbanna alkohol i min religion... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidligere_Offer Skrevet 8. april 2010 #67 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg liker den norske tilværelsen på mange måter, og må innrømme at jeg har et liv idag som er 50% muslim og 50% rent norsk #tankemessig". Men som sagt, dere er ikke best, sor dere tror.. En anne dårlig vane blant dere at at dere mangler medmenneskelighet i relasjonene. Folk stiller veeeldig sjeldent opp for hverandre. Alle lever siit liv, gidder ikke å bry seg om den lidende. Eksempel på dette: 2 dager før jeg skulle til Danmark, manglet jeg 2000 kroner, kunne klart ikke spørre familien om det, ringte en norsk dame jeg kjenner veldig godt, vi har et så godt forhold til hverandre at jeg var 100% sikker på hun skulle låne meg pengene kun i 2 uker. Hun ville vite hva jeg skulle bruke til, fortalte at det var til en alvorlig sak, skulle t utlandet få enbehandlig, skjult for familien osv, fortalte på en udirekt måte, kan du tenke deg hva hun sa?????????? ÆÆÆÆh he he he, nå vet jeg hva du mener, så tungt som jeg hadde det, jeg spurte med gråtende stemme, det hørte hun. Men hun beklagde... Ingen støtte, Angra fæælt på at jeg fortalte sanneheten engang. Dermed sendte jeg mld til en arabisk venninne av meg, ble spurt etter konto nr ved første melding uten å spørre om grunnen. Ser dere forskjellen???????? Så slutt å trukk på kulturen vår, alle har sine fordeler og ulemper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest youngmuslimjente Skrevet 8. april 2010 #68 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg er en 17 år gammel jente, er også muslim! Ved første blikk kan jeg ikke virke "muslimsk" kanskje fordi jeg er fra europe, og at jeg bruker ikke hijab(bruker løse klær:P), men jeg velger å tro at jeg har islam i hjerte og prøver å følge mye av reglene som ikke drikke, ikke ha kjæreste og jeg har bestemt meg for å vente til ekteskap! Og for å være ærlig så synts jeg AT muslimske menn, spesielt her i Norge er tofaced! Kan ikke vi bare inrømme dette? hvor enn du går i byen, så er det MENN fra MUSLIMSKE land som legger ann på deg og ikke norske! jeg respekterer virkelig nordmenn, for de ser aldri på deg eller slenger komentarer! og tro meg muslimske menn legger også ann på hijab jenter. Jeg synts det er sykt kvalmende, fordi de fleste muslimske gutter har kjærester, og de ser ikke SEX før ekteskap som noe BIG DEAl, men plutslig den dagen de skal gifte seg vil de HA EN JOMFRU! dette er så irriterende, hvordan våger de å kreve en jomfru? når de ikke er jomfru selv!!!!!! jeg skjønner hvis mannen din blir sur vis du ikke er jomfru, det vil make sence hvis han er JOMFRU sjæl! men hvis han har hatt kvinner før, burde han holde kjeft! også tror jeg dere nordmenn må roe dere litt ned, man blir ikke drept hvis man ikke blør på senga, det er å overdrive litt synts dere ikke? any 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heisann! Skrevet 9. april 2010 #69 Del Skrevet 9. april 2010 Heisan TS! Først og fremst så skjønner jeg ikke hvorfor du tilatter deg selv å finne deg i noe sånt som dette? Jeg er muslim og syns egentlig ikke den jomfru settinga er så idiotisk som folk skal ha det til altså.. Leser du en del på forumet her så er det faktisk forhold/samboerskap/ekteskap som ryker pga dårlig sex-liv. Er det en GOD grunn føler dere? En jomfru kvinne har faktisk ikke hatt sex før ektemannen, og vil da bruke tid med ektemannen på å få et utrolig bra sex-liv.. Men gifter du deg med en kvinne som har hatt sex med 10 afrikanere med penis på 40 cm, så blir det vanskelig for en ektemann med penis på 10 cm og tilfredsstille kona, og da blir det skilsmisser av den grunn! Helt idiotisk spørr du meg, men sånn er verden blitt, sex betyr alt! På samme måte som å bli med på en re-union fest med kona, og plutselig snakker det en kar til deg og sier "fytti rakkern, tror nokk du koser deg vilt, hun var drit god når jeg tokk hun ihvertefall".. At jeg ikke syns ideologien er idiotisk betyr ikke nødvendigvis at jeg er hundre prosent enig i at det er slik det må være... Har selv vært samboer med en norsk kvinne, hun har hatt kjærester før meg, og har hatt sex og alt sånn.. Vi hadde fremtidsplaner vi, men desverre røk forholdet før vi kom oss videre til det neste "steget"... Om jenta er jomfru så jo det digg det både psykisk og fysisk, med tanke på at du nyter gleden av at du er den første hun vil dele seg selv med=) Men er hun ikke det så er det andre faktorer som spiller rolle hoss meg og det er at hun kan stå for de hun har hatt sex med, og ikke komme med historier om at "da var hun full" og da "var hun kåt" og da "skjønte hun ikke at det skjedde en gang" eller "den gangen tapte jeg i kort-spill og skyldte han en runde".. Da blir du mer sett på som en sex-objekt og ikke en "mor til dine barn" kandidat.. Syns du skal drite i religionen hans og kulturen hans nå, og forklare ting som det er... Det skal ikke være nødvendig for deg og måtte ta operasjoner, lyve og diverse... Dette kan faktisk føre til at dere for et mye bedre forhold sammen, og øker tilliten til hverandre betraktelig, hvor han også kansje for følelsen av at du faktisk elsker kun han, og at du ikke kan skru tilbake tiden for å endre ting, og få han til å innse at du faktisk har levd et liv hvor du ikke viste at han pustet en gang... Forstår han ikke dette, så vil du aldri være lykkelig... Helt ærlig, hadde jeg vært kjæresten din og sett sånn som nå hvor villig du er langt til å gå, får å ikke få forholdet til å ryke, så ville jeg bare elsket deg mye mere, og stolt mye mere på deg.. Det skal ikke være nødvendig for deg å lyve til en du skal dele livet ditt med! Det er ikke riktig! Hilsen en muslimsk kar på mellom 20-30, Håper virkelig jeg slipper å bli hatet på nå=P! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. april 2010 #70 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg blir så provosert av det du skriver! tror du virkelig at folk kommer borti til en ektemann og sier "ja jeg tok kona de" hva slags logikk har du egentlig? Du har selv hatt "samboer", men du har forsatt rett til å kalle deg muslim, mens en jente som ga jomfrudommen sin til en hun elsker er plutslig er "foræder", mennesker gjør feil ja, men det virker som muslimske menn har en tendens til å REPETERE de samme feilene 24/7, lærer dere aldri.? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Til_heisann_Gjst Skrevet 9. april 2010 #71 Del Skrevet 9. april 2010 Blir også provosert av han gjest heisann. Han synes ikke det er bra at muslimske kvinnener skal ha prøvd andre menn, av frykt for å ikke klare å tilfredstille dem senere. Kvinnene skal altså være uerfarne på alle disse måtene. Men det gjør dem ingen ting å være borti forskjellige fitter. Det er bare deilig det. Jeg hadde godtatt at min man hadde hatt sex med sin forlovede, det er en ting. Men ville aldri giddi å gifta meg med en skitten mann som flyr fra det ene til det andre. Spesielt når de har vært borti norske jenter. Disse mennene er OVERBEVISTE at det kommer aldri til å bli de to med to forskejillige livssyn, men likevel "skylder" de på skjebnen da ikke sant ... Fy flate ogsåå ... Det for være grense for holdningen deres " de fleste mislimske menn" mener ikke alle .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
King George Skrevet 10. april 2010 #72 Del Skrevet 10. april 2010 Jeg håper dere ikke tenker å sette barn til verden selv. For dersom dere får jenter, har dere jo ikke gjort en dritt for å gjøre deres oppvekst enklere. Men derimot skjøvet kampen videre til neste generasjon fordi dere er for feige selv. Såkalt "ære", dvs. jomfruelighet, var alt i Norge også i gamle dager. Men takket være de tøffe kvinnene i generasjonene før meg slipper jeg og mine medsøstre å måtte lyve på oss falske jomfruhinner, skjule røyken på kafe eller drikke i smug. Jeg sre for øvrig ingen prinsipiell forskjell på at dere lar dere presse til å operere på dere falske jomfruhinner og at kvinner bures inne og voldtas som dyr i Afghanistan. Å frivillig la seg omskjære i voksen alder (ja, for det er faktisk det du har gjort), etter å ha vokst opp i et opplyst samfunn, er rett og slett patetisk og utrolig feigt. Jeg syns ikke det døyt synd på deg eller dine medsøstre som velger denne feigeste utvei. For det er nettopp det dere gjør - velger feigeste utvei. Og dere velger også selv et liv i ekstremt stramme rammer når dere velger en ektemann som krever jomfruelighet. Tror dere at dere får frihet til å være dere selv i et slikt ekteskap? I think not. Mannens slave er vel heller rettere å tippe på. Og jeg synes ikke synd på dere. Jeg syns derimot jævlig synd på døtrene og sønnene dere føder inn i slike fullstendig skrudde forhold. Du har et poeng, men du vet sikkert ikke stort mer enn meg om hva de faktiske konsekvensene av et sånt valg vil være for ei jente. Tenk deg at du må kutte ALL kontakt med foreldrene dine, søsknene dine, kusiner og fettere, mange/alle vennene du har hatt opp igjennom livet, og kanskje til og med flytte til en helt annen del av landet????? Istedenfor å rakke ned på de som ikke tør å gjøre det, burde vi heller vise vår støtte og sympati til de få jentene som faktisk er tøffe nok til å gjennomføre det. For det er pokker ikke mange norske jenter i som har guts nok til å gjøre det hvis de hadde vært i en lignende situasjon! Hva er det tøffeste valget du har måttet gjort i livet, Wadjet, som får deg til å være så dømmende overfor muslimske jenter? Det vil jeg VELDIG gjerne høre. Jeg tror ikke de kan regne med all verdens hjelp fra politiet eller andre statlige institusjoner heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christine Skrevet 10. april 2010 #73 Del Skrevet 10. april 2010 Jeg blir så provosert og oppgitt når jeg leser denne tråden! Dette regimet lever altså disse menneskene med i 2010. Nå blir jeg sikker kalt rasist og det som verre er, men jeg synes det er alarmerende at mennesker med slike holdninger nå velges inn i styre og stell her i Norge. Da har vi det gående om noen år, vi også. Man skulle jo tro at etter å ha levd i vestlige land i årevis, skulle noe ha forandret seg, men, nei, problemstillinger som dette lever videre i beste velgående. Skremmende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidligere_offer Skrevet 11. april 2010 #74 Del Skrevet 11. april 2010 Du har et poeng, men du vet sikkert ikke stort mer enn meg om hva de faktiske konsekvensene av et sånt valg vil være for ei jente. Tenk deg at du må kutte ALL kontakt med foreldrene dine, søsknene dine, kusiner og fettere, mange/alle vennene du har hatt opp igjennom livet, og kanskje til og med flytte til en helt annen del av landet????? Istedenfor å rakke ned på de som ikke tør å gjøre det, burde vi heller vise vår støtte og sympati til de få jentene som faktisk er tøffe nok til å gjennomføre det. For det er pokker ikke mange norske jenter i som har guts nok til å gjøre det hvis de hadde vært i en lignende situasjon! Hva er det tøffeste valget du har måttet gjort i livet, Wadjet, som får deg til å være så dømmende overfor muslimske jenter? Det vil jeg VELDIG gjerne høre. Jeg tror ikke de kan regne med all verdens hjelp fra politiet eller andre statlige institusjoner heller. UTROOOOOOOLIG bra innlegg Georg. Du hadde bedre taleevne enn meg til å svare Wadjet og hans like. Jeg blir fort oppgitt av slike folk som ikke vil vise melidenhet. Takk for svare, og drt opp til et svar fra Wadjet jeg også... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 15. april 2010 #75 Del Skrevet 15. april 2010 Du er bare alt for redd for å tråkke folk på tærne. Du vet like godt som jeg at det der er totalt idiotisk at jenter må sy inn jomfruhinna fordi de er redd mannen ikke vil gifte seg med de fordi de ikke har jomfruhinne. Redd, feig, dum, idiot, kunnskapsfatting eller likeglad, kall det for det du vil, siden du aldri har opplevd det, dermed blir det umulig for oss å få dere til å forstå det.. Ja jeg vet det er teit, det er tåpelig, idiotisk, ufattelig og ubegripelig at jeg ble sett på som hore fordi jeg ikke blødde, selv om jeg var jomfru og urørt. Derimot er det forskjellbehandling fra kulturen i bildet, når våre menn flytter til Norge, det første dem gjør er å få tak i norske jenter/kvinner, "noe som ville kostet dem et liv i deres hjemmeland" til å ligge med. De har sex andre dagen de er her i landet, før de lærer språket engang. Skittne menn krever "rene" jenter, altså jenter som ikke har gått ut på datoen.. Der er idiotisk, men sånn er det bare, jeg og TS kan ikke forandre på holdningen aleine. På lik linje som det er fritt med alkohol drekking at folk oppfører seg som idioter, ligger med sine nære "ikke single" venninner eller venner, dummer seg ut, kler seg naken. Ligger tilfeldig med hvem som helst, så blir det et stakkars barn ut av det som vil aldri leve sammen med sin far. Dere velger livet deres fritt uten innvolvering fra andre ja, men kjekk statistikken hvor mange norske enslige kvinner sitter alene å drømmer om et onkli liv som de har gått glipp av. Slik er det, alle kulturer og ulemper har både sine fordeler og ulemper.. Jeg er imot den krevende jomfrudommen selv om at en kvinne mangler det som medfødt, men likevel takker jeg Allah at han har forbanna alkohol i min religion... Ja men hvis det er slik muslimske menn er, så drit i å bli sammen med de da. Finn dere en Norsk mann da for faen. Du sier jo selv at ikke alle blir tvangsgiftet, så da kan dere gifte dere med norske menn også om dere vil? Er ikke alle nordnemm som drikker seg dritas og puler rundt heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2010 #76 Del Skrevet 10. august 2010 hva faen ere du snakker om a.. u tenger ikke å snakke om andre bare la deg og familien din ligge med andre og ikke snakk om folk! hvis det er greit for deg at dine søstre ligger med mange andre og du og ha en koe som caa 40 ha ligget med så respekterer vi det. men ikke snakk om andre gjør som du vil og la andre ha sine meninger også,, ak som u har den fine meningen din := Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 11. august 2010 #77 Del Skrevet 11. august 2010 Ja men hvis det er slik muslimske menn er, så drit i å bli sammen med de da. Finn dere en Norsk mann da for faen. Ja, for DET er jo MYYE bedre enn å ikke ha jomfruhinne intakt... Gifte deg med en hedning fra et umoralsk samfunn som drar familieæren helt ned i søla dersom de skulle la deg date en, langt mindre gifte deg med en.Hurra for naive norske berter som ikke har snøring på det de uttaler seg om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 11. august 2010 #78 Del Skrevet 11. august 2010 Det jeg ikke skjønner er at hun kan elske en mann som setter den der tåpelige familieæren foran den såkalte kjærligheten til dama si som jeg ikke tror han har. Fordi hun faktisk vet hviklen kultur og hvilket æresregime han er vokst opp med,og hvilket press han er under om å leve respektabelt, siden hun kjenner dette på kroppen selv og har empati og ikke er så rask til å dømme ham urettferdig?? Hilsen samme gjest som over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2010 #79 Del Skrevet 11. august 2010 Første gang en venninne av meg hadde kjæreste, hadde hun ikke sex med han. Når hun ble sammen med kjærest nr.2 hadde hun sex, og han trodde hun hadde hatt sex med den første kjæresten. Men etterpå fortalte hun at hun var jomfru, og det hadde ikke han lagt merke til. Han trodde hun hadde hatt sex før da de gjorde det første gangen. Så når du skal ha sex med mannen din bryllupsnatta, så vil han nok ikke merke det. Det eneste du kan gjøre er å trene - løpe, hoppe, ta sit ups osv... du har muskler i underlivet, som blir strammere når du bruker dem og ikke har regelmessig sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 11. august 2010 #80 Del Skrevet 11. august 2010 Ja, for DET er jo MYYE bedre enn å ikke ha jomfruhinne intakt... Gifte deg med en hedning fra et umoralsk samfunn som drar familieæren helt ned i søla dersom de skulle la deg date en, langt mindre gifte deg med en.Hurra for naive norske berter som ikke har snøring på det de uttaler seg om... Hvis muslimer synes nordmen er så fæle burde de la være å flytte hit. Å flytte til et annet land medfører at ens avkom med en vis sansynlighet ønsker å gifte seg med en fra det landet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå