Stor&Sterk Skrevet 7. april 2010 #41 Del Skrevet 7. april 2010 Man har to valg, enten å være hellt ærlig og åpenbar om denne saken, men det innebærer å bli utstøtt av familien, venner, kulturen og religionen " dette er det tilfellet om du er heldig å ikke blir drepr da", det vil si å skaffe seg nytt identitet, er det så lett da tro??? Og til deg, "Tidligere offer".... Jeg som norsk mann sier ikke at dette er lett på noen som helst måte. Er en slik kultur, religion og familie noe å ha, når det er slik som du beskriver ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidligere_offer Skrevet 7. april 2010 #42 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) ja, det er helt riktig at noen land har det friere enn andre, men til syvende og sist er det familien det kommer ann på. Jeg har mange venner som har det kjempestreng hjemme, men har også mange som levet et så og si "normalt liv", som nordmenn vil kalle det. Jeg personlig er heldig som er vokst opp i en veldig liberal familie, hvor kulturen veier MYE mer enn religion. HAr bodd i Norge i 18 1/2 år, og vi prøver så godt vi kan å integrere oss så mye som mulig, samtidig som vi tar vare på det viktigste fra vår kultur. Men som svar på spm ditt, jeg er fra Kurdistan . Kurder selv, eller halv kurder for å være helt ærlig. Men familien min lever etter de kurdiske tradisonene, noe mamma og pappa hadde blitt enige om i starten. I alle fall, da er du heldig med din kjære. Om du leser min historie på denne tråden ved tidligere kommentarer, så ser du hva jeg har gjennomgått, som en odrentlig jente, hadde aldri vært rørt av andre menn enn forloveden. Men ærligheten min ble heller misbrukt av han. Men klarte å skille lag med han heldigvis, og uten fortvilelse. Og lever et godt liv fortiden... Ønsker deg lykke til ... Innlegg endret. -jolie (mod) Endret 7. april 2010 av jolie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 7. april 2010 #43 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg blir både trist og oppgitt når mennesker tror at man blør første gang man har samleie og at man blit utvidet i underlivet av å ha flere sexpartnere. Kvinner er forskjellige i underlivet. Noen er trangere, noen er videre. Vi får bare håpe at menn (og kvinner også) fra slike kulturer der sånne ting er viktig en vakker dag blir opplyste mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aysha Skrevet 7. april 2010 #44 Del Skrevet 7. april 2010 . Kurder selv, eller halv kurder for å være helt ærlig. Men familien min lever etter de kurdiske tradisonene, noe mamma og pappa hadde blitt enige om i starten. I alle fall, da er du heldig med din kjære. Om du leser min historie på denne tråden ved tidligere kommentarer, så ser du hva jeg har gjennomgått, som en odrentlig jente, hadde aldri vært rørt av andre menn enn forloveden. Men ærligheten min ble heller misbrukt av han. Men klarte å skille lag med han heldigvis, og uten fortvilelse. Og lever et godt liv fortiden... Ønsker deg lykke til ... Innlegg endret. -jolie (mod) å, er du? så hyggelig jeg har lest innlegget ditt ja, må si jeg syns det er urettferdig at du ble behandlet på den måten av mannen du elsker.. :/ men er glad det funker for deg nå da,selv om du ikke kunne være 100% ærlig. ønsker deg også masse lykke til i livet virker som ei smart jente, stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 7. april 2010 #45 Del Skrevet 7. april 2010 Hei igjen:) Tusen takk for rådene, ble kjempe glad. Jeg vurderer å reise til danmark for å ta operasjonen der, tror det er det ene alternativet for meg. Men blødde du da ved samleie etter operasjon? Og er det garantert, for tenk om en ikke gjør det? får nesten angst. Hvordan kom du deg dit, med fly? Og hvor lenge før brullypet bør jeg ta operasjonen? Venter på svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 8. april 2010 #46 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Hei igjen:) Tusen takk for rådene, ble kjempe glad. Jeg vurderer å reise til danmark for å ta operasjonen der, tror det er det ene alternativet for meg. Men blødde du da ved samleie etter operasjon? Og er det garantert, for tenk om en ikke gjør det? får nesten angst. Hvordan kom du deg dit, med fly? Og hvor lenge før brullypet bør jeg ta operasjonen? Venter på svar:) Hvorfor leste du ikke lenken jeg sendte deg? 10 gode grunde til ikke at få en ny mødom 1. Mødommen er ikke en lukket hinde Mødommen er ikke, som mange tror, en ubrudt hinde i skeden. Den er derimod en slimhinde, der sidder som en ring i skedeindgangen, og som kvinder har hele livet (kilde: overlæge på Hillerød Hospital, Nini Møller, Avisen.dk, 28.06.08). Der er allerede hul, så menstruationsblodet kan komme ud. Nogle kvinder er født uden en mødom. Du kan se tegninger af mødommen her på sitet. Innlegg endret. Resten kan leses her -jolie (mod) Dansk side med masse informasjon fra andre i samme situasjon. Endret 8. april 2010 av jolie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virilja Skrevet 8. april 2010 #47 Del Skrevet 8. april 2010 Til TS: Hvis han er religiøs og er jomfru, så vet han vel heller ikke "hvor trang det skal være." Er det første gangen hans, kommer han til å sprute før han kommer inn. Jeg tror du kan slappe av helt, og gi faen i. Du MÅ ikke blø, bare fordi du er jomfru, som andre her sier. Det er IKKE sant. Nå vet jeg ikke hvor mange ganger du har hatt sex, men det er ikke helt uvanlig å blø også andre eller tredje gangen, så hvis du ikke er så veldig erfaren, kan det hende du blør hvis du spenner deg og tenker på noe annet. Ellers er det ikke alle kvinner som blør, nei. Og det burde mannen vite. Men husk at du bestemmer over din egen kropp, kjære deg. Personlig hadde jeg kjempevondt første gang og hadde aldri, aldri, aldri opplevd det en gang til. I hvert fall ikke betalt penger for det! Men så er ikke jeg i samme situasjon heller da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest m Skrevet 8. april 2010 #48 Del Skrevet 8. april 2010 Hei! Vet det høres litt banalt ut, men hva vet du egentlig om hvordan din tilkommende mann skal reagere hvis du ikke blør? Jeg kan ikke tenke meg å være i et forhold med en jeg ikke kan prate med om om ALT. Du kan f.eks. ha en samtale med han å spør han om hvilke forventninger han har til deg og til bryllupsnatten og slik finne ut om han forventer at du er jomfru eller ikke. Så kan du prøve forsiktig å si at det ikke er en garanti at alle skal blø første gangen en har sex (ja, dette er bevist). En kan "utvide jomfruhinna" etter en treningsøkt eller tampong som tidligere nevnt eller av andre naturlige årsaker som gjør at en ikke nødvendigvis blør. Spør å se hvordan han reagerer.. Til ettertanke. Hvis han reagerer med å behandle deg som et dyr hvis han mener du bør blø, hva er da sjansen for at du aldri kommer til å lyge en liten løgn til han i løpet av ekteskapet, være uenig om barneoppdragelse eller krangle? Vil du virkelig ha en mann som ikke klarer å tilgi deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidliggere_offer Skrevet 8. april 2010 #49 Del Skrevet 8. april 2010 "Æret" i vår kultur har absolutt ALT Å SI, umulig for dere å forstå hva det innebærer, og hva konsekvensene blir. "VÅRE" menn er veldig fiksert på det, men det betyr nødvendigvis ikke at de er dumme, ellers gode og ikke strenge på utrolig mange andre sider. Men akkuratt den biten her er avgjørende for deres lykke og resten av livet. Dessverre ja, men sånn er det! Jeg prøvde oxo å få han til å forstå at alle ikke blødde ved første samleie, at jeg hadde tidligere brukt OB, og ridd på hest, veltet med sykkelen osv osv. Men det hjalp IKKE. Derfor er det ikke lurt å satse på en ting hvor sjansen er bare 2%. Til TS: Turen var ikke vanskelig å håndtere, ikke bekymre deg over det, skal prøve å forklare så godt jeg kan... Jeg tok flyet fra Oslo til Kjøbenhaven, fortsatt på flyplassen kjøpte jeg togbillett i en skrank , tok rulletrapp ned til toglinja, inn i toget, var framme i selve byen "Odense" etter 1-2 timer, husker ikke nøye! Du kommer av midt i byen ganske sentralt, utrolig hyggelig by med kaffeer og fine gågater.. Gikk rundt i butikkene til timen nærmet seg, deretter tok jeg taxi til klinikken, og tilbake samme vei.. Angående resultat: Jeg har ikke giftet meg ennå. Men har snakka med de angående resultatet, dem sier at de ALDRI har hatt klage på at jentene ikke har blødd på byllupsnatta. Det de gjør er å sy deg i underlivet, hos meg så tok dem rundt 6-8 sting, det ble sydd helt til hun fikk knapt plas til en finger der inne, da blir område trangt igjen, og selfølgelig vil du blø litt ved neste samleie, en penis er mye større enn en finger liksom. Men jeg anbefaler deg om å ringe dem å høre med de selv slik at du føler deg tryggere. De er utrolig flinke å serviceinnstilte. Jeg bestilte flybilett tur-retur på en gang, for det ble billigere, men da ble lang ventetid på meg der i odense til timen var inne, har du råd så kan du bestille hver for seg hvis det er best for deg å komme tidlig hjem. Jeg var ikke hjemme før 10-11 om natta.. Tror du kan ta det når som helst, men HELST en god stund før bryllupet, så du ikke er sår, pluss at området skal gro sammen og stingene skal gå av etter en stund... Spør i vei om det er noe jeg har glemt å svare på.. Lykke til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2010 #50 Del Skrevet 8. april 2010 "Æret" i vår kultur har absolutt ALT Å SI, umulig for dere å forstå hva det innebærer, og hva konsekvensene blir. "VÅRE" menn er veldig fiksert på det, men det betyr nødvendigvis ikke at de er dumme, ellers gode og ikke strenge på utrolig mange andre sider. Men akkuratt den biten her er avgjørende for deres lykke og resten av livet. Dessverre ja, men sånn er det! Jeg prøvde oxo å få han til å forstå at alle ikke blødde ved første samleie, at jeg hadde tidligere brukt OB, og ridd på hest, veltet med sykkelen osv osv. Men det hjalp IKKE. Derfor er det ikke lurt å satse på en ting hvor sjansen er bare 2%. Til TS: Turen var ikke vanskelig å håndtere, ikke bekymre deg over det, skal prøve å forklare så godt jeg kan... Jeg tok flyet fra Oslo til Kjøbenhaven, fortsatt på flyplassen kjøpte jeg togbillett i en skrank , tok rulletrapp ned til toglinja, inn i toget, var framme i selve byen "Odense" etter 1-2 timer, husker ikke nøye! Du kommer av midt i byen ganske sentralt, utrolig hyggelig by med kaffeer og fine gågater.. Gikk rundt i butikkene til timen nærmet seg, deretter tok jeg taxi til klinikken, og tilbake samme vei.. Angående resultat: Jeg har ikke giftet meg ennå. Men har snakka med de angående resultatet, dem sier at de ALDRI har hatt klage på at jentene ikke har blødd på byllupsnatta. Det de gjør er å sy deg i underlivet, hos meg så tok dem rundt 6-8 sting, det ble sydd helt til hun fikk knapt plas til en finger der inne, da blir område trangt igjen, og selfølgelig vil du blø litt ved neste samleie, en penis er mye større enn en finger liksom. Men jeg anbefaler deg om å ringe dem å høre med de selv slik at du føler deg tryggere. De er utrolig flinke å serviceinnstilte. Jeg bestilte flybilett tur-retur på en gang, for det ble billigere, men da ble lang ventetid på meg der i odense til timen var inne, har du råd så kan du bestille hver for seg hvis det er best for deg å komme tidlig hjem. Jeg var ikke hjemme før 10-11 om natta.. Tror du kan ta det når som helst, men HELST en god stund før bryllupet, så du ikke er sår, pluss at området skal gro sammen og stingene skal gå av etter en stund... Spør i vei om det er noe jeg har glemt å svare på.. Lykke til.. Triste greier... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidligere_Offer Skrevet 8. april 2010 #51 Del Skrevet 8. april 2010 Trist ja ??? Ingen vet hva jeg har gjennomgått, forloveden lurte meg til sex, og deretter valgte og ikke tro på meg, dvs fikk meg til å slå opp med han, tiltross det store kjærlighetet jeg hadde til han. Ingen vet hvordan den danmark turen opplevdes for meg, han fikk underlivet mitt til å utvide seg ja, greit nok om hinnen min ikke var der før han, men jeg var i hvert fall trang på lik linje mes hvem som helst jomfru. Det var han som tok jomfrudommen min. Men konklusjonen er at han støttet meg ikke i det hele tatt, jeg tok det ansvaret HELT ALENE, det var forferdelig grusomt og tungt, for det første blir drømmene om ekteskapet knust, blir sett på som en hore UTEN GRUNN, TS innrømmer at hun har hatt sex tidligere, hun vet at det hun idag opplever er en konsekvense av det, mens jeg var urørt, nemlig for å unngå dette, men likevel, fikk jeg smellet. Frykten var stor under denne turen, tenk om j dør plutselig idag og blir funnet i danmark, eller om det skjer en ulykke her, hva skal jeg si til familien, hvorfor er jeg her? Tankene kom på rekke og rad. Husker godt at jeg satt på en park der i Odense under et tre å gråååt som bare det. Var frustrert, rasende, forbanna, lei meg, deprimert og skuffa. Alt på en gang. Jeg har ingen beskrivelse på den dagen der. Men jeg kan godt si at dagen var den ALLER VERSTE dagen jeg noengang har opplevd i HELE MITT liv. Så trist var det ja, det kan jeg love deg vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 8. april 2010 #52 Del Skrevet 8. april 2010 Hei! Jeg trenger noen råd fra noen som kan hjelpe. Saken er den at jeg skal gifte meg snart med en fyr, og pga. kulturelle årsaker skal jenta være "jomfru" på sleve brullypsnatten. Jeg har hatt forhold tidligere, men jeg vet at om jeg forteller alt dette vil det ikke føre til noe godt for meg, så jeg legger hele dette her tilside, selv om jeg er sterkt imot denne skikker. Jeg bare lurer på hvordan kan man virke ganske "trang"? vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det med blod, hadde satt kjempe stor pris på noen tips. Jeg har jo hatt samleie før og vet ikke hvor mye jeg har "utvidet".... Har hørt at om man ikke har lyst/tent så blir det svært vanskelig å få det inn, men hvordan få det til under selve akten? Herregud dette er jo helt vanvittig. Hva slags forhold har du til denne mannen når du ikke engang kan være ærlig ovenfor han om at du har hatt sex før??? Nei vettu hva om han ikke vil gifte seg med deg selv om du ikke er jomfru så er han virkelig ikke noe å ha. Hva mer må du juge om egentlig? Late som at du er jomfru. Makan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fink Skrevet 8. april 2010 #53 Del Skrevet 8. april 2010 "Æret" i vår kultur har absolutt ALT Å SI, umulig for dere å forstå hva det innebærer, og hva konsekvensene blir. "VÅRE" menn er veldig fiksert på det, men det betyr nødvendigvis ikke at de er dumme, ellers gode og ikke strenge på utrolig mange andre sider. Men akkuratt den biten her er avgjørende for deres lykke og resten av livet. Dessverre ja, men sånn er det!Jeg prøvde oxo å få han til å forstå at alle ikke blødde ved første samleie, at jeg hadde tidligere brukt OB, og ridd på hest, veltet med sykkelen osv osv. Men det hjalp IKKE. Derfor er det ikke lurt å satse på en ting hvor sjansen er bare 2%.Til TS: Turen var ikke vanskelig å håndtere, ikke bekymre deg over det, skal prøve å forklare så godt jeg kan...Jeg tok flyet fra Oslo til Kjøbenhaven, fortsatt på flyplassen kjøpte jeg togbillett i en skrank , tok rulletrapp ned til toglinja, inn i toget, var framme i selve byen "Odense" etter 1-2 timer, husker ikke nøye! Du kommer av midt i byen ganske sentralt, utrolig hyggelig by med kaffeer og fine gågater.. Gikk rundt i butikkene til timen nærmet seg, deretter tok jeg taxi til klinikken, og tilbake samme vei..Angående resultat: Jeg har ikke giftet meg ennå. Men har snakka med de angående resultatet, dem sier at de ALDRI har hatt klage på at jentene ikke har blødd på byllupsnatta. Det de gjør er å sy deg i underlivet, hos meg så tok dem rundt 6-8 sting, det ble sydd helt til hun fikk knapt plas til en finger der inne, da blir område trangt igjen, og selfølgelig vil du blø litt ved neste samleie, en penis er mye større enn en finger liksom. Men jeg anbefaler deg om å ringe dem å høre med de selv slik at du føler deg tryggere. De er utrolig flinke å serviceinnstilte.Jeg bestilte flybilett tur-retur på en gang, for det ble billigere, men da ble lang ventetid på meg der i odense til timen var inne, har du råd så kan du bestille hver for seg hvis det er best for deg å komme tidlig hjem. Jeg var ikke hjemme før 10-11 om natta..Tror du kan ta det når som helst, men HELST en god stund før bryllupet, så du ikke er sår, pluss at området skal gro sammen og stingene skal gå av etter en stund...Spør i vei om det er noe jeg har glemt å svare på..Lykke til.. Veldig trist å høre om det du har opplevd. Jeg har troen på mennesket, individet, at man ofte selv er sin egen begrensning. Når hele ens liv er bygd rundt religion og tradisjon, skjønner jeg at det er vanskelig å bryte ut, men det er ikke umulig. Jeg hadde uansett ikke funnet meg i å bli behandlet som et objekt. "ånei, forpakningen er brutt, da er du verdiløs" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 8. april 2010 #54 Del Skrevet 8. april 2010 "Æret" i vår kultur har absolutt ALT Å SI, umulig for dere å forstå hva det innebærer, og hva konsekvensene blir. "VÅRE" menn er veldig fiksert på det, men det betyr nødvendigvis ikke at de er dumme, ellers gode og ikke strenge på utrolig mange andre sider. Men akkuratt den biten her er avgjørende for deres lykke og resten av livet. Dessverre ja, men sånn er det! Jeg prøvde oxo å få han til å forstå at alle ikke blødde ved første samleie, at jeg hadde tidligere brukt OB, og ridd på hest, veltet med sykkelen osv osv. Men det hjalp IKKE. Derfor er det ikke lurt å satse på en ting hvor sjansen er bare 2%. Til TS: Turen var ikke vanskelig å håndtere, ikke bekymre deg over det, skal prøve å forklare så godt jeg kan... Jeg tok flyet fra Oslo til Kjøbenhaven, fortsatt på flyplassen kjøpte jeg togbillett i en skrank , tok rulletrapp ned til toglinja, inn i toget, var framme i selve byen "Odense" etter 1-2 timer, husker ikke nøye! Du kommer av midt i byen ganske sentralt, utrolig hyggelig by med kaffeer og fine gågater.. Gikk rundt i butikkene til timen nærmet seg, deretter tok jeg taxi til klinikken, og tilbake samme vei.. Angående resultat: Jeg har ikke giftet meg ennå. Men har snakka med de angående resultatet, dem sier at de ALDRI har hatt klage på at jentene ikke har blødd på byllupsnatta. Det de gjør er å sy deg i underlivet, hos meg så tok dem rundt 6-8 sting, det ble sydd helt til hun fikk knapt plas til en finger der inne, da blir område trangt igjen, og selfølgelig vil du blø litt ved neste samleie, en penis er mye større enn en finger liksom. Men jeg anbefaler deg om å ringe dem å høre med de selv slik at du føler deg tryggere. De er utrolig flinke å serviceinnstilte. Jeg bestilte flybilett tur-retur på en gang, for det ble billigere, men da ble lang ventetid på meg der i odense til timen var inne, har du råd så kan du bestille hver for seg hvis det er best for deg å komme tidlig hjem. Jeg var ikke hjemme før 10-11 om natta.. Tror du kan ta det når som helst, men HELST en god stund før bryllupet, så du ikke er sår, pluss at området skal gro sammen og stingene skal gå av etter en stund... Spør i vei om det er noe jeg har glemt å svare på.. Lykke til.. Er dette tvangsekteskap dette? Du kan ikke seriøst mene at du gifter deg med dette rasshølet frivillig? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidligere_Offer Skrevet 8. april 2010 #55 Del Skrevet 8. april 2010 Er dette tvangsekteskap dette? Du kan ikke seriøst mene at du gifter deg med dette rasshølet frivillig? Har du ikke lest at TS elsker sin forlovede, og samme omvendt?? Hvordag kan du ordlegge dette slik? Eller sammenligne med tvangsekteskap? Jeg er TOTALT imot den tanken at jenta må blø, har støttet dere selv, men blir såååååååå frustrert når en del nordmenn utelukker seg for alt annet, og fokuserer KUN på tvangekteskap eller Islam! Både jeg og TS har prøvd å forklare dere grunnen, men om du velger å se bort fra det, så setter jeg punktum, gidder ikke mer! Hør her, jeg har aldri ligget med en mann tidligere, første mannen jeg har ligget med var forloveden, hadde jeg vist at det ikke bli oss to, så hadde jeg nok ikke gjørt det. Kommer heller ikke til å ligge med noen andre hverken før eller i forlovelsesperioden, det blir ikke sex på meg igjen før bryllupnatta mi. Men likevel respekterer jeg nordmenn som velger å ha sex med mange forskjellige menn, selv om at jeg synes det blir feil å ha hatt 20/30 sexpartnere i læpet av et liv. Men FULL respekt for deres tilværelse fra min side .. Kan ikke dere også vise litt respekt til oss selv om at dere ikke kan forstå dere på tanken? Er det såå vankelig?! Dårlige vaner finnes i det norske samfunnet også, som skjer pga manglende praktisering av noen livsprinsipper som nordmenn velger å se bort fra idag, som da er tilknyttet religionen og tradisjonene. Hva tror du vi "Muslimene" si når vi ser at for mye bruk av alkohol føre til av en mann ligger med kona til sin beste kompis??! Jeg blir frustrert asss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rocky Skrevet 8. april 2010 #56 Del Skrevet 8. april 2010 Hva tror du vi "Muslimene" si når vi ser at for mye bruk av alkohol føre til av en mann ligger med kona til sin beste kompis??! Slike ting nekter vi å se, vi trekker bare lua enda lenger ned over øynene. Veldig godt innlegg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nemo Skrevet 8. april 2010 #57 Del Skrevet 8. april 2010 Kan ikke dere også vise litt respekt til oss selv om at dere ikke kan forstå dere på tanken? Er det såå vankelig?! ! Jeg blir frustrert asss... Respekt, nei, for at du underkaster deg middelaldertanker, hvorfor skulle man ha respekt for det? Synes synd på deg, tja, nja, kjærlighetssorg har vi alle hatt, så det blir vel også ett nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 8. april 2010 #58 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) "Æret" i vår kultur har absolutt ALT Å SI, umulig for dere å forstå hva det innebærer, og hva konsekvensene blir. "VÅRE" menn er veldig fiksert på det, men det betyr nødvendigvis ikke at de er dumme, ellers gode og ikke strenge på utrolig mange andre sider. Men akkuratt den biten her er avgjørende for deres lykke og resten av livet. Dessverre ja, men sånn er det! Jeg prøvde oxo å få han til å forstå at alle ikke blødde ved første samleie, at jeg hadde tidligere brukt OB, og ridd på hest, veltet med sykkelen osv osv. Men det hjalp IKKE. Derfor er det ikke lurt å satse på en ting hvor sjansen er bare 2%. Til TS: Turen var ikke vanskelig å håndtere, ikke bekymre deg over det, skal prøve å forklare så godt jeg kan... Jeg tok flyet fra Oslo til Kjøbenhaven, fortsatt på flyplassen kjøpte jeg togbillett i en skrank , tok rulletrapp ned til toglinja, inn i toget, var framme i selve byen "Odense" etter 1-2 timer, husker ikke nøye! Du kommer av midt i byen ganske sentralt, utrolig hyggelig by med kaffeer og fine gågater.. Gikk rundt i butikkene til timen nærmet seg, deretter tok jeg taxi til klinikken, og tilbake samme vei.. Angående resultat: Jeg har ikke giftet meg ennå. Men har snakka med de angående resultatet, dem sier at de ALDRI har hatt klage på at jentene ikke har blødd på byllupsnatta. Det de gjør er å sy deg i underlivet, hos meg så tok dem rundt 6-8 sting, det ble sydd helt til hun fikk knapt plas til en finger der inne, da blir område trangt igjen, og selfølgelig vil du blø litt ved neste samleie, en penis er mye større enn en finger liksom. Men jeg anbefaler deg om å ringe dem å høre med de selv slik at du føler deg tryggere. De er utrolig flinke å serviceinnstilte. Jeg bestilte flybilett tur-retur på en gang, for det ble billigere, men da ble lang ventetid på meg der i odense til timen var inne, har du råd så kan du bestille hver for seg hvis det er best for deg å komme tidlig hjem. Jeg var ikke hjemme før 10-11 om natta.. Tror du kan ta det når som helst, men HELST en god stund før bryllupet, så du ikke er sår, pluss at området skal gro sammen og stingene skal gå av etter en stund... Spør i vei om det er noe jeg har glemt å svare på.. Lykke til.. Jeg håper dere ikke tenker å sette barn til verden selv. For dersom dere får jenter, har dere jo ikke gjort en dritt for å gjøre deres oppvekst enklere. Men derimot skjøvet kampen videre til neste generasjon fordi dere er for feige selv. Såkalt "ære", dvs. jomfruelighet, var alt i Norge også i gamle dager. Men takket være de tøffe kvinnene i generasjonene før meg slipper jeg og mine medsøstre å måtte lyve på oss falske jomfruhinner, skjule røyken på kafe eller drikke i smug. Jeg sre for øvrig ingen prinsipiell forskjell på at dere lar dere presse til å operere på dere falske jomfruhinner og at kvinner bures inne og voldtas som dyr i Afghanistan. Å frivillig la seg omskjære i voksen alder (ja, for det er faktisk det du har gjort), etter å ha vokst opp i et opplyst samfunn, er rett og slett patetisk og utrolig feigt. Jeg syns ikke det døyt synd på deg eller dine medsøstre som velger denne feigeste utvei. For det er nettopp det dere gjør - velger feigeste utvei. Og dere velger også selv et liv i ekstremt stramme rammer når dere velger en ektemann som krever jomfruelighet. Tror dere at dere får frihet til å være dere selv i et slikt ekteskap? I think not. Mannens slave er vel heller rettere å tippe på. Og jeg synes ikke synd på dere. Jeg syns derimot jævlig synd på døtrene og sønnene dere føder inn i slike fullstendig skrudde forhold. Endret 8. april 2010 av Wadjet 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nemo Skrevet 8. april 2010 #59 Del Skrevet 8. april 2010 Men derimot skjøvet kampen videre til neste generasjon fordi dere er for feige selv. Såkalt "ære", dvs. jomfruelighet, var alt i Norge også i gamle dager. Men takket være de tøffe kvinnene i generasjonene før meg slipper jeg og mine medsøstre å måtte lyve på oss falske jomfruhinner, skjule røyken på kafe eller drikke i smug. Jeg sre for øvrig ingen prinsipiell forskjell på at dere lar dere presse til å operere på dere falske jomfruhinner og at kvinner bures inne og voldtas som dyr i Afghanistan. Å frivillig la seg omskjære i voksen alder (ja, for det er faktisk det du har gjort), etter å ha vokst opp i et opplyst samfunn, er rett og slett patetisk og utrolig feigt. Jeg syns ikke det døyt synd på deg eller dine medsøstre som velger denne feigeste utvei. For det er nettopp det dere gjør - velger feigeste utvei. Og dere velger også selv et liv i ekstremt stramme rammer når dere velger en ektemann som krever jomfruelighet. Tror dere at dere får frihet til å være dere selv i et slikt ekteskap? I think not. Mannens slave er vel heller rettere å tippe på. Og jeg synes ikke synd på dere. Jeg syns derimot jævlig synd på døtrene og sønnene dere føder inn i slike fullstendig skrudde forhold. Word!!! Det sto det respekt av! Atta Girl! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. april 2010 #60 Del Skrevet 8. april 2010 Å frivillig la seg omskjære i voksen alder (ja, for det er faktisk det du har gjort) Å bli omskåret er da vitterlig noe annet enn å sy igjen skjeden for å skape en falsk jomfruhinne. http://no.wikipedia.org/wiki/Kj%C3%B8nnslemlestelse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå