Gjest TS Skrevet 4. april 2010 #1 Del Skrevet 4. april 2010 Hei! Jeg trenger noen råd fra noen som kan hjelpe. Saken er den at jeg skal gifte meg snart med en fyr, og pga. kulturelle årsaker skal jenta være "jomfru" på sleve brullypsnatten. Jeg har hatt forhold tidligere, men jeg vet at om jeg forteller alt dette vil det ikke føre til noe godt for meg, så jeg legger hele dette her tilside, selv om jeg er sterkt imot denne skikker. Jeg bare lurer på hvordan kan man virke ganske "trang"? vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det med blod, hadde satt kjempe stor pris på noen tips. Jeg har jo hatt samleie før og vet ikke hvor mye jeg har "utvidet".... Har hørt at om man ikke har lyst/tent så blir det svært vanskelig å få det inn, men hvordan få det til under selve akten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 4. april 2010 #2 Del Skrevet 4. april 2010 Kan du ikke bare ta mye knipeøvelser frem til brylluppet slik at du er i god form der nede? Nå er det jo ikke noen automatikk i at man blør når jomfruhinna taes, men siden mennene i din kultur åpenbart lever i middelalderen (ingen kritikk, bare faktum) så får du nesten kjøpe fake blod på f.eks standard her i oslo. Eventuelt så kan du fortelle dem hvor antikvarisk tankesettet deres er og at du som voksen kvinne kan gjøre hva du vil med kroppen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 4. april 2010 #3 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg snakket med en muslimsk venninne om dette, og hun sa at det ikke er slik at muslimske kvinner må være jomfruer på bryllupsnatta, men at man før man gifter seg må be om tilgivelse fra Guden deres. Så kan man etter det si at man er jomfru. Kan jo bare være noe hun sa, men... Uansett er det ikke alle som blør. Og du kan jo si at du har ridd mye i puberteten, eller falt av setet på en gutte-sykkel slik at du slo underlivet i stangen mellom setet og rattet. Eller at du har drevet med turn. Mange måter man kan miste jomfruhinna på! Har skjønt at til og med tamponger er NO-NO, så kan jo ikke bruke det som unnskyldning... Ellers kan du jo bare forsikre deg om å ha mensen på bryllupsdagen. Da vil du jo i tillegg blø i noen dager, og det burde jo være bra nok for han gammeldagse tullingen du gifter deg med! Sorry, jeg har bare så sykt mye imot akkurat den delen av kulturen/religionen deres. BLÆH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 4. april 2010 #4 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg har hørt det knipe øvelser, men hjelper det noe særlig? Og hvordan kan en mann merke at en kvinne ikke er jomfru hvis vi tar bort selve blødningen? Tenker kanskje at jeg ikke må være i humør og ikke ha totalt lyst der og da slik at "tørrhet" neden til forhindrer samleie.. Hvordan blir det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronsaft Skrevet 4. april 2010 #5 Del Skrevet 4. april 2010 Men skal ikke isåfall mannen også være jomfru? Da vet han ikke hvordan en jomfru-kvinne skal "kjennes ut"? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2010 #6 Del Skrevet 4. april 2010 Ja, han skal vel også være jomfru? Du får sjekke, ts, på bryllupsnatten. Kanskje dere begge faker. Hvem er det dere lurer egentlig? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest naaaadia Skrevet 4. april 2010 #7 Del Skrevet 4. april 2010 jomfruhinna kan jo dessuten sprekke ved bruk av tampong feks, og det er ikke alle som blør. hva skal mannen si? du er ikke jomfru fordi du ikke blødde eller at han klager på at han ikke sprekker en jomfruhinne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 4. april 2010 #8 Del Skrevet 4. april 2010 Du får kjøpe deg ny hinne hos plastisk kirurg, da, vettu. http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/jomfruhinne-til-salgs-2278126.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 4. april 2010 #9 Del Skrevet 4. april 2010 Og hvordan kan en mann merke at en kvinne ikke er jomfru hvis vi tar bort selve blødningen? Det kan han ikke. Det er ikke sånn at skjeden radikalt forandrer seg når man har sex første gang. Fytti, så mye unødvendig psykisk lidelse bare på grunn av kulturelle forestillinger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lolita___ Skrevet 4. april 2010 #10 Del Skrevet 4. april 2010 Du får tenke på noe sikkelig ekkelt,knipe igjen,vær sikkelig nervøs og uviten.Slik at han må presse seg inn i deg,da virker det vel troverdig.Også kan du kjøpe fake blod og sette inn før dere gjør det. Ps:Dere som sier at mennene må være jomfru er ikke sant.De trenger ikke det bare kvinnene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 4. april 2010 #11 Del Skrevet 4. april 2010 Personlig synes jeg du burde nyte den første sexen du skal ha med din mann, ikke bekymre deg om hva han kommer til å synes. Han elsker deg vel uansett. Kulturelle forskjeller er vanskelige å håndtere, men jeg ville absolutt vært ærlig med ham og sagt "kjære, jeg elsker deg, men jeg kommer ikke til å blø i natt" Har du ikke tenkt på at det er utrolig lite respektfult ovenfor mannen din å juge på denne måten? Han tror du er en annen enn den du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeg skal ha barn Skrevet 4. april 2010 #12 Del Skrevet 4. april 2010 Personlig synes jeg du burde nyte den første sexen du skal ha med din mann, ikke bekymre deg om hva han kommer til å synes. Han elsker deg vel uansett. Kulturelle forskjeller er vanskelige å håndtere, men jeg ville absolutt vært ærlig med ham og sagt "kjære, jeg elsker deg, men jeg kommer ikke til å blø i natt" Har du ikke tenkt på at det er utrolig lite respektfult ovenfor mannen din å juge på denne måten? Han tror du er en annen enn den du er. jepp enig med deg, det best er å si sanheten til mannen din, ikke bare lure han, stakkers mannen som kommer til å bli lurt...av en han er så glad i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lolita___ Skrevet 4. april 2010 #13 Del Skrevet 4. april 2010 Da kan det ende verre.I sånne kulturer er menn i stand til å drepe jenta hvis de får vite at hun ikke er jomfru.Jeg ville heller flyktet fra dette ekteskapet,tror verken hun eller han elsker hverandre.Alt er arangert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 4. april 2010 #14 Del Skrevet 4. april 2010 Da kan det ende verre.I sånne kulturer er menn i stand til å drepe jenta hvis de får vite at hun ikke er jomfru. Dette synes jeg er veldig overdrevet. Du vet ikke hvordan denne mannen ville reagert i noen som helst situasjon. Og det blir veldig generaliserende for hele religionen. Ikke alle er sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidligere _offer Skrevet 4. april 2010 #15 Del Skrevet 4. april 2010 Hei kjære TS.. Du kommer nok til å høre forskjellige meninger her, men jeg har vært akkuratt borti dette her, håper du tar virkelig mine meninger på alvor! Jeg er en muslimsk jente, kommer fra et av disse stygge landene der en dråpe blod kan redde hele ditt liv. Jeg er en dame som aldri hadde sex med andre, turte ikke å ta det skrittet, i hvert fall ikke før jeg møt en jeg forelsket meg kikkelig i, og dermed ble det forlovelse ut av det forholdet. Vi måtte være forlova i et og et halvt år til økonomien var i stand får et bryllup. Det vil si ingen sex før bryllupet, å sååå forelska som vi var, klarte vi ikke å vente med det, vi endte med sex i forlovelsesperioden. Det viste seg at jeg ikke blødde ved første samleie, han begynte å mistenke meg, var på gynekologiskundersøkelse, fortalte til han at jeg har veltet med sykkelen før og brukt tampoeng, disse faktorene kunne jo være grunnen for at jeg ikke blødde.. lang historie det her, men i alle fall, han mistet følelse for meg, begynte å behandle meg som en stygg esel eller gris, så på meg som en hore rett og slett.. Mens jeg var fullstendig overbevist over hans forhold tidligere med utrolig mange damer, sex, dicko, drekking osv... Jeg fortalte han at dette hadde jeg forventet meg siden jeg har brukt OB, men jeg ville ikke starte at ekteskap med løgn ved å operere meg, han satt NULLLLLLLLL pris på min ærlighet, behandet meg bare styggere og styggere, men likevel elsket jeg han, etter mange elendige måneder endte vi med at hver av oss gikk sin vei. og det var MIN beslutning, må jeg innrømme! Nå angrer jeg så innmari på at jeg var ærlig mot han. Hadde du spart deg så hadde du ikke kommet borti det problemet her, men likevel, veldig FÅÅÅ muslimske menn som er jomfru til bryllupsnatten. Om du føler at du har syndet, så kan du be gud om tilgivelse, dette er en sak mellom deg og gud, han trenger ikke å vite det, hvordan kan du være 100% på at han ikke lyver til deg da?? IKKEEEEEE sett livet ditt på spill er du snill ???? I alle fall, det finnes en klinikk som opererer til 20 tusen her i Sandvika. Pluss at jeg veit m en annen klinikk i Danmark som gjør det til 6000 kr, der har jeg operert meg nå, jeg ble desverre nødt til å lyve til neste mann, det var det siste jeg ville gjøre, men men,, sukk.. En annen ting, du kan få tak i ditt eget blod i en sprøyte, du kan prøve å sprøyte inn i kjeden, det renner litt i den første halvtimen, men greier du å ikke tisse til dere er ut av lokalet så vil det nok komme litt mørk slim ved samleiet. Hadde planer om å gjøre det tidligere ved 2 og 3 samleie vårt, men kom ikke så langt. Fikk sprøytet inn i meg for å teste, det kom litt mørkerød blod på innlegget 1-2 dagene fremover, du kan vise det oxo frem om det ikke blir noe særlig under samleie. Om du ikke kan operere deg, så anbefaler jeg deg om å teste dette her ganske snart, slik at du kommer til et resultat. Forresten en blir litt trangere om det har gått en stund uten smaleie, men husk at du må unngå fingring, eller annet aparater.. Nå ble det mye skriving her, husker ikke hva jeg fikk med, og hva som mangler. Men spør i vei om det er noe spørsmål.. Og hold oss oppdatert. Når skal du gifte deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lolita___ Skrevet 4. april 2010 #16 Del Skrevet 4. april 2010 Dette synes jeg er veldig overdrevet. Du vet ikke hvordan denne mannen ville reagert i noen som helst situasjon. Og det blir veldig generaliserende for hele religionen. Ikke alle er sånn. Les historien over her så ser du selv.Kjenner en del muslimske jenter og de har det ikke lett nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidligere_offer Skrevet 4. april 2010 #17 Del Skrevet 4. april 2010 Dette synes jeg er veldig overdrevet. Du vet ikke hvordan denne mannen ville reagert i noen som helst situasjon. Og det blir veldig generaliserende for hele religionen. Ikke alle er sånn. Hvordan kan du påstå at det er overdrivelse i bilde vennen min? Synes det høres teit ut. Jeg ser at du mangler kunnskaper om selve problemstillingen, og konsekvensene en får ut av det! Dermed blir det feil å anbefale en forvirra gjest her som er ute etter vår hjelp. Hadde hun vært oppi en norsaml sak, så hadde hun ikke vært her å søkt min og din bistand. Du aner virkelig ikke hva det innebærer å være ærlig "sette sitt liv på spil", når det gjelder dette problemet så blir det ENORM FEIL å si (ikke alle er sånne). Du finner 1% som ikke er sånne, det mener jeg! Sjansen for jenta er 1% for at mannen ikke skal reagere, er de virkelig vert at jenta spiller her?! Ikke nedverdigende ment, men du bør lese litt mere angående jomfrudommen i det muslimske synet, æresdrap osv. Ikke rart at du tror det er en enkel sak ettersom hvordan forholdene her i Norge er, men det kan være lurt å få med seg kjennskap rundt dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lolita___ Skrevet 4. april 2010 #18 Del Skrevet 4. april 2010 Hvordan kan du påstå at det er overdrivelse i bilde vennen min? Synes det høres teit ut. Jeg ser at du mangler kunnskaper om selve problemstillingen, og konsekvensene en får ut av det! Dermed blir det feil å anbefale en forvirra gjest her som er ute etter vår hjelp. Hadde hun vært oppi en norsaml sak, så hadde hun ikke vært her å søkt min og din bistand. Du aner virkelig ikke hva det innebærer å være ærlig "sette sitt liv på spil", når det gjelder dette problemet så blir det ENORM FEIL å si (ikke alle er sånne). Du finner 1% som ikke er sånne, det mener jeg! Sjansen for jenta er 1% for at mannen ikke skal reagere, er de virkelig vert at jenta spiller her?! Ikke nedverdigende ment, men du bør lese litt mere angående jomfrudommen i det muslimske synet, æresdrap osv. Ikke rart at du tror det er en enkel sak ettersom hvordan forholdene her i Norge er, men det kan være lurt å få med seg kjennskap rundt dette... Signerer denne.Mange har bare ikke nok kunnskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. april 2010 #19 Del Skrevet 4. april 2010 I alle fall, det finnes en klinikk som opererer til 20 tusen her i Sandvika. Pluss at jeg veit m en annen klinikk i Danmark som gjør det til 6000 kr, der har jeg operert meg nå, jeg ble desverre nødt til å lyve til neste mann, det var det siste jeg ville gjøre, men men,, sukk.. Jeg har tidligere lest at det er tidsbegrenset hvor lenge man kan gå med en slik falsk hinne. At menstruasjonsblod og liknende kan "sette seg fast" og det kan dannes infeksjoner osv. Eller er det kanskje ikke slik lenger? Klinikken opplyser vel om det, jeg er mest nysgjerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. april 2010 #20 Del Skrevet 5. april 2010 Skaff tilbake verdigheten din, kvinne! Du er da for faen meg ikke en annen manns slave??? Vi lever ikke på 1500 tallet lenger 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå