bippbipp Skrevet 11. august 2006 Forfatter #461 Del Skrevet 11. august 2006 God morgen. Sitter her med kaffen min. La meg sent i natt og våknet tidlig i dag. Merkelig. Har skikkelig søvnproblemer om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 13. august 2006 Forfatter #462 Del Skrevet 13. august 2006 Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. august 2006 #463 Del Skrevet 13. august 2006 Natta bippbipp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 14. august 2006 #464 Del Skrevet 14. august 2006 Flere med søvnproblemer? Virker som det er noe som går jo... Slitsomme greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 14. august 2006 #465 Del Skrevet 14. august 2006 Hei bippbipp! Lenge siden vi har skravla nå. Håper alt står bra til hos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 15. august 2006 Forfatter #466 Del Skrevet 15. august 2006 Hei Bippe og Bethina. Skummet bare gjennom egentlig jeg nå. Føler vel at dette ble en sommerstopp. Vi får se.. Sikkert et bra sted å være, men litt for stort for min smak..blir liksom ikke kjent med noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 16. august 2006 #467 Del Skrevet 16. august 2006 Sånn følte jeg det også veldig lenge. Helt til jeg traff de jeg nå skravler veldig mye med og har blitt godt kjent med. Vi holder til i forskjellige dagbøker og i "kofferten." Vi er nok litt yngre enn deg alle sammen, men du er hjertelig velkommen til masse skravling hos oss uansett. Som jeg allerede har sagt, så har skravling ingen aldersgrense! :-D Ellers er det jo bare å legge inn en liten hilsen i dagboka til de du ønsker å bli kjent med. Det pleier å funke bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. september 2006 #468 Del Skrevet 4. september 2006 Legger bare igjen et spor til deg, så du skal se at du er savnet! Sånn i tilfellet du titter innom KG en gang.. Håper du har det bra, bippbipp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azi Skrevet 4. september 2006 #469 Del Skrevet 4. september 2006 Hei du Lenge siden sist.. håper du har det bra! Hilse til ungene og naboen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå