Gå til innhold

Bippen`s grotte


bippbipp

Anbefalte innlegg

Blir ikke kino i kveld, det må heller bli en annen dag. Jeg har hatt lyst til å se Pirates of the Carribien lenge, og har nå avtalt at vi skal se den med et vennepar. Blir enten i morra eller til uka. Blir bra det! :)

Men denne kvelden står fortsatt åpen. Mannen hadde visst fått veldig mange tilbud fra forskjellige folk, så nå har han et luksusproblem med å velge hva han skal. Og vi får se om jeg slenger meg på, eller om jeg tar en rolig hjemmekveld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen. :hjerter_rundt:

I går kveld havnet jeg på den lokale puben vår med en venninne. Vi spilte biljard og fikk med oss neon flere da det stengte der, og dro til nærmeste badevann. Mitt første nattbad i år, og det var deilig det. :hoppe: Hadde ikke lyst til å stå opp igjen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en flott kveld for deg! Biljard er jo kjempegøy! Jeg er slett ikke flink, og det begynner å bli alt for lenge siden sist. Jeg og mannen spilte masse da vi først traff hverandre, men så ble favorittstedet stengt. Og da sluttet vi bare. Tror jeg skal dra med meg mannen å spille litt igjen snart. Må bare finne et nytt sted. :)

Ellers ble jeg sittende alene hjemme i går kveld. Men jeg koste meg i eget selskap, skravlet litt her, så en film og koste meg med is. Så det var ikke så verst! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble såpass på fredag ja! :ler:

Ja, det gjorde nok det. :ler:

Og den verste smerten er borte. Klarte å tryne i skogen på vei hjem. Kanskje ikke så rart i og med at himmelen var kølsvart.. :ler:

Fikk et skikkelig sår på det venstre kneet.

Fylla har skylda!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager, men :legrine:

Det gjør sikkert vondt, men det hørtes litt komisk ut også..

Heldigvis går det over. Men jeg kan jo gjerne blåse litt for deg. *blåse, blåse, blåse*

Til hevn kan sikkert du mobbe meg til lørdag. Skal jo ha fest her til fredag. Jeg er ikke så vant til å drikke lenger, så det kan jo bli interessant.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tydeligvis! Selv om DU er sånn, trenger det ikke bety at jeg også er sånn. Selv om navnene våre ligner på hverandre.. :tunge1:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hjelper sjelden å sove på dagen. Iallfall ikke når det er så varmt som i dag. Hvis jeg sover på dagen, føler jeg meg som regel mer ødelagt etterpå enn jeg gjorde før jeg la meg. Men det er deilig å sove mens det står på da.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, var det det dere mente med 12-dobbelt oppheng i boka mi? Nå skjønner jeg! :idesmil:

Godt jeg ikke opplevde det da, for det er fryktelig irriterende.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen var det bare morsomt. :hoho:

Du blir vel ikke irritert for såååå lite vel Bippe.. :legrine:

Endret av bippbipp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt utålmodig på sånne ting, og dersom jeg må vente veeeldig lenge på at innlegget mitt blir postet eller dersom jeg må skrive det på nytt flere ganger, kan jeg bli litt hissig ja.. :sjenert:

Men så er jeg veldig tålmodig på andre ting igjen da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...