bippbipp Skrevet 7. august 2006 Forfatter #441 Del Skrevet 7. august 2006 Bra det da. Jeg er fryktelig utålmodig og trykker og trykker hvis alt står stille og det ikke skjer noe. Men når det gjelder f.eks. Sudoku og kryssord er jeg meget tålmodig og kan sitte i flere timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. august 2006 #442 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg kan sitte litt med kryssord, men ikke i veldig mange timer. Gir fort opp dersom jeg ikke klarer å komme i mål med kryssordet. Sudoku er det lenge siden jeg har prøvd meg på. Ble egentlig aldri bitt av basillen, men det var greit tidsfordriv. Hvis det ikke er for vanskelig da, vel og merke.. Men ny avatar igjen, bippbipp? Du klarer visst ikke å bestemme deg helt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 8. august 2006 Forfatter #443 Del Skrevet 8. august 2006 Nei, jeg er veldig ubestemmelig av meg. Skulle egentlig ha en annen, men fikk ikke lagt den inn. Men jeg liker den svarte katten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. august 2006 #444 Del Skrevet 8. august 2006 Ja, den er fin. Men den minner mest om en vill katt som jaguar (den er jo svart også) eller leopard, eller noe sånt. Den er elegant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 8. august 2006 Forfatter #445 Del Skrevet 8. august 2006 Er en typisk vekt Hvilket tegn er du født i da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. august 2006 #446 Del Skrevet 8. august 2006 Så vekter er elegante? Kan ikke akkurat si det passer på brødrene mine! Jeg er født i væren. Men jeg er nok en motsatt vær, for personligheten min ligner ikke i det hele tatt. Ligner nok mest på en fisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 8. august 2006 Forfatter #447 Del Skrevet 8. august 2006 EN fisk!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. august 2006 #448 Del Skrevet 8. august 2006 Ja.. Hvem skulle vel tro det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 8. august 2006 Forfatter #449 Del Skrevet 8. august 2006 Neeeeeeeeeei... Ikke jeg iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. august 2006 #450 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg er bare litt nysgjerrig. Kan jeg spørre om hvor gammel du er? Synes det er litt artig å vite litt om de jeg skravler så bra med! Jeg er forøvrig 27 ..og et halvt, hvis det har noen betydning: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 8. august 2006 Forfatter #451 Del Skrevet 8. august 2006 Spiller liksom ingen rolle hvor gml. man er på nett..Men jeg er 40 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. august 2006 #452 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg tenkte du kanskje var rundt den alderen, i og med at du har barn på ungdomsskolen. Men du har helt rett i at alder ikke har noe å si. Skravling kjenner jo ingen aldersgrense! Jeg var bare nysgjerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 8. august 2006 Forfatter #453 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg tenkte du kanskje var rundt den alderen, i og med at du har barn på ungdomsskolen. Men du har helt rett i at alder ikke har noe å si. Skravling kjenner jo ingen aldersgrense! Jeg var bare nysgjerrig. ← Var vel egentlig litt nysgjerrig jeg også. Du var bare litt kjappere til å spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. august 2006 #454 Del Skrevet 8. august 2006 Tenkte jeg det ikke! God kveld, forresten! Opplevd noe spennende i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 8. august 2006 Forfatter #455 Del Skrevet 8. august 2006 God kveld Bippe. Er visst bare du som besøker meg. I kveld har ejg sovet, ryddet, besøkt naboen og sett på Grey`s Anatomy. Hva har du drevet med da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. august 2006 #456 Del Skrevet 8. august 2006 Sløvet, sett på TV, skravlet her, spist middag med mannen, og nå skravler jeg jaggu her igjen! Dersom du ønsker besøk, vil jeg anbefale å gjøre deg kjent her inne. Det er fellesboka til meg, vimse, Uri, Daria, smile og H. I tillegg stikker Turboguri (vimses søster IRL) og tittelitt (vimses venninne IRL) også innom av og til. Masse gøyal skravling der. Boka heter for øvrig "Kofferten med det rare i, skravla går," så du må regne med litt kofferthumor i blant.. Og jeg må advare deg om at vi er noen sprø kvinnfolk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. august 2006 #457 Del Skrevet 8. august 2006 Ellers er det jo et godt triks å linke til dagboka di i signaturen din. Da ser folk at du har dagbok, og det er lettere å stikke innom. Men nå skal jeg sove. God natt og sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 8. august 2006 Forfatter #458 Del Skrevet 8. august 2006 Natta Bippe JEg skal stikke innom kofferten med det rare i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 9. august 2006 Forfatter #459 Del Skrevet 9. august 2006 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. august 2006 #460 Del Skrevet 9. august 2006 Hei bippbipp! Har du fått i deg nok kaffe i dag da? Jeg har faktisk ikke drukket noe denne dagen, har kun gått på vann. Men gidder ikke lage noe akkurat nå, sitter så godt plantet i sofaen.. Ellers skal vi snart ut på vift. Skal på kino med et vennepar. Det blir koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå