bippbipp Skrevet 4. august 2006 Forfatter #401 Del Skrevet 4. august 2006 Ja, det må vi! Kan du lage? Jeg kan ikke.. Jeg får ikke noe mindre lyst på kaffe av det diiigre bildet av kaffebønner og kaffekopp på høyre side av skjermen, på forsiden. Sikle.. Men jeg skal til byen å drikke kaffe med ei venninne snart, så egentlig gjør det ikke så mye likevel akkurat nå.. ← Hei igjen. Nei jeg kan dessverre ikke lage smilier..må vel lage en tråd og høre med noen da. Må bare lage meg en kopp kaffe først. Lyst på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. august 2006 #402 Del Skrevet 4. august 2006 Ja takk! :-D Men du er vel ferdig med kaffen til nå du.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 4. august 2006 Forfatter #403 Del Skrevet 4. august 2006 Jepp, den er jeg ferdig med for lenge siden. Har gjort mye siden den koppen. Får vel se og lage den tråden snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. august 2006 #404 Del Skrevet 4. august 2006 God kveld! Har du hatt en fin dag? Jeg har kost meg i byen sammen med ei venninne. Spiste først lunsj på Egon, deretter en diger is på fiskebrygga. Var riktig så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 4. august 2006 Forfatter #405 Del Skrevet 4. august 2006 Det hørtes deilig ut Bippe. Det er så varmt i dag at jeg orker knapt og gå utenfor døra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. august 2006 #406 Del Skrevet 4. august 2006 Er det sååå varmt hos deg enda? Her har sola gått ned bak åsen, så det er ikke så uutholdelig her lenger. Bare deilig og svalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 4. august 2006 Forfatter #407 Del Skrevet 4. august 2006 Nå endelig begynner det å bli levelig her. I mørket våknet jeg opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. august 2006 #408 Del Skrevet 4. august 2006 Med andre ord: Når ungene er i seng, så våkner du til liv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 4. august 2006 Forfatter #409 Del Skrevet 4. august 2006 Ungene mine er for store til at jeg bare kan legge dem. Sønnen min har ennå ikke lagt seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 5. august 2006 Forfatter #410 Del Skrevet 5. august 2006 God morgen. :kaffe: Sitter her med kaffen min og prøver å våkne. Har litt søvnproblemer på denne tiden pga varmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. august 2006 #411 Del Skrevet 5. august 2006 Nå skal jeg også ha kaffe! Og frokost. :-D Men er det såå varmt hos deg altså? Ja, det er det her i sør også. Men det var heldigvis ikke tropenatt i natt, så jeg sov egentlig veldig godt. Men det ser ut til at resten av denne dagen vil bli en varm fornøyelse. Det kan gjerne bli litt for mye av det gode, når jeg skal jobbe litt ute i dag. Men jeg prøver bare å tenke på hvor sint jeg var i vinter, da snøen aldri ville slutte å lave ned og jeg måkte og måkte og måkte uten stans. Det var jo da jeg virkelig lengta etter sommeren. Og nå er den jo snart over, så jeg tør nesten ikke klage for mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 5. august 2006 Forfatter #412 Del Skrevet 5. august 2006 Nei det skjønner jeg godt. at du ikke vil klage for mye. Jeg liker verken kulde eller varme jeg. Foretrekker høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. august 2006 #413 Del Skrevet 5. august 2006 Høsten er fin, men jeg synes våren er nokså bra også jeg. Ingentng er bedre enn den første dagen jeg kan gå ute uten ytterjakke! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 5. august 2006 Forfatter #414 Del Skrevet 5. august 2006 Våren kunne vært fin den hadde det ikke vært for den hersens pollensesongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. august 2006 #415 Del Skrevet 5. august 2006 Åja, allergi for det også? Huff, du er visst hardt angrepet. Da er det ikke fullt så gøy nei, jeg skal være enig i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 5. august 2006 Forfatter #416 Del Skrevet 5. august 2006 Det går fint an å leve med. Men kan være jævla irriterende noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. august 2006 #417 Del Skrevet 5. august 2006 Skjønner jeg godt! Men hva med dagen i dag da? Har du neon spreke planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 5. august 2006 Forfatter #418 Del Skrevet 5. august 2006 I dag skal jeg på et besøk til foreldrene mine i 15-1600-tiden, og i kveld blir jeg hjemme regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. august 2006 #419 Del Skrevet 5. august 2006 Deilig å være hjemme, synes jeg. Tror jeg blir her jeg også. Dersom vi ikke plutselig finner på å gå på kino, eller noe sånt. Håper uansett jeg får mannen litt for meg selv i kveld, da jeg har sett ham så lite i det siste. Enten har vi besøk hos oss, eller så er mannen ute på et ellet annet. Men vi får se hva kvelden bringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 5. august 2006 Forfatter #420 Del Skrevet 5. august 2006 Hva skal du evt. se på kino hvis du går? Eller pleier du bare å velge deg en der og da? Hade, nå må jeg gå. Snakkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå