bippbipp Skrevet 4. januar 2004 Forfatter #341 Del Skrevet 4. januar 2004 :o :o :o :o Hva skulle dagboken din ha gjort uten madam, bippen! Neida grotta di er kjempekoselig i seg selv også, men Madam frisker opp der hun finner inspirasjon... Håper det var en kjempefin lørdagskveld bippen! Jeg har kost meg med gamle venner og litt for mye prat og vin. Men når jeg endelig kom meg hit var det nesten ingen her lengre...var visst litt sent. Så må du sove lenge imorgen da og kose deg! Husk at søndager er til for å sløve Ja Madammen er enestående :D Det er vi alle. Spilte Millionær i hele går kveld med sønnen min. Håper du også koste deg. STOR NATTAKLEM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 4. januar 2004 Forfatter #342 Del Skrevet 4. januar 2004 Som vanlig er det ingen å leke med i dag heller :-? Har alle reist på ferie mon tro :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 4. januar 2004 Forfatter #343 Del Skrevet 4. januar 2004 Merkelig at ikke Madammen har vist seg enda :o Å jaa..det er siste dagen hennes..stemmer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 4. januar 2004 #344 Del Skrevet 4. januar 2004 Har du slippet heksen i deg ut Bippen :D Er du en skummel heks, eller har vi ingenting å frykte? Må jeg løpe å gjemme meg under et teppe i dagboken min, eller er det trygt å bli?! Ha en superfin søndag uansett!! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 4. januar 2004 Forfatter #345 Del Skrevet 4. januar 2004 Bare bli du. Du er jo min venn ikke sant tryller bare bort de jeg ikke liker. Grattiz med ny avatar selv.....kjente deg nesten ikke igjen jeg. En fortsatt fin dag til deg også. Nå må jeg lage middag. Snakkes senere. :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 4. januar 2004 #346 Del Skrevet 4. januar 2004 Takk, da blir jeg jeg :D Ja nå var jeg lei av å være sau, så da ble jeg to barneføtter i stedet.. Greit med en verden hvor en kan trylle på dette viset! God middag!! Hva står på menyen i dag? Froseklår og øgler? Eller..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 4. januar 2004 #347 Del Skrevet 4. januar 2004 Håper nattasangen fikk deg til å sove bedre bippen Men det spørs litt etter den nissesangen til Fella Siste dagen til madam, det tror jeg ikke noe på..er vel heller litt nervøs for hva herjingene kan ha ført til Neida bare tuller jeg, er det bare snille hekser her forresten eller burde jeg begynne å bli redd? Nå har jeg jo endelig våget meg inn og oppi heksegryta, men så leste jeg at bippen var gått for å lage middag og da kan man jo begynne å lure...er jeg middagen? Er Fisk middagen? Eller er middagen rett og slett hele heksegryta? Antagelig er middagen pops og yoghurt så det går nok bra *trøste den redde pusen litt* Når minibippene er mette har dere nok ikke rukket å begynne på meg engang, det er dessuten Fisk først har jeg funnet ut Godt jeg ikke drikker vin så ofte. Rabler mer en annen gang! God appetitt PS. har hørt at det er viktig med masse beinrester i en heksegryte, bare et lite tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 4. januar 2004 Forfatter #348 Del Skrevet 4. januar 2004 Hei *soul* Middagen var Lasagne Men nå er jeg tilbake :D Hva har du hatt til middag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 4. januar 2004 #349 Del Skrevet 4. januar 2004 Spiste litt nudler istad, det har ikke blitt noen skikkelig middag enda :oops: Men hadde faktisk tenkt på lasagne jeg og, kanskje det blir litt nattmat-lasagne snart he he. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 4. januar 2004 #350 Del Skrevet 4. januar 2004 GODT NYTTÅR, Bippers !! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 5. januar 2004 #351 Del Skrevet 5. januar 2004 GODDAG BIPPEN! Stikker bare kjapt innom og tar en kaffekopp her jeg. Er du ute og flyr? Har vært ute idag jeg og, ikke så enkelt når man har sløvet hjemme nesten hele juleferien Ha en fortsatt strålende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 6. januar 2004 #352 Del Skrevet 6. januar 2004 Bippen Hotel Bippen Hotel - schnell suchen - schnell finden - schnell buchen. Jaja bippen, visste ikke at du var blitt et tyskt hotell, men men kan jo være kjekt det for da kan du få mange overnattingsgjester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 6. januar 2004 #353 Del Skrevet 6. januar 2004 Wohnung mieten Bippen! Nå får du forklare deg litt, for hvem er det som møter deg? Nysgjerrigperen meg må jo få med meg hva du møter da. :klø: betyr det møter foresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 6. januar 2004 #354 Del Skrevet 6. januar 2004 Bippen Gewerbeimmobilien, og det betyr bippen? :klø: Har vel ett eller annet med mobil å gjøre da, men hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 6. januar 2004 #355 Del Skrevet 6. januar 2004 Wohnung kaufen Bippen :o Har du solgt deg selv nå vennen? Huff a meg altså, men hvem er den derre Wohnung? Nei kan ikke være med på at du selger deg selv forstår du vel, så Wohnung pell deg dit du hører hjemme. sjuss ut her i fra. Har jaget Wohnungen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 6. januar 2004 #356 Del Skrevet 6. januar 2004 Hvordan du driver en mann til vanvidd Si aldri hva du egentlig mener. Noensinne!! Vær tvetydig. Alltid!! Gråt, og gråt ofte. Fortell ham at det er hans feil. Få ham til å be om forlatelse for alt mulig. Se ham dypt inn i øynene og le. Bli sint på ham for den minste ting… selv positive ting. Vær langsint. Prat om mensen og se hvordan han krymper seg. Be om å bli oppringt hele tiden for at han skal fortelle deg hvor mye han elsker deg. Når han gir deg komplimenter, oppfør deg paranoid. Misforstå alt. Skvaldre. Skvaldre om alt mulig rart. Kom alltid for sent. Skrik over deg dersom han kommer for sent en gang. Snakk om dine ex-kjærester. Påpek forskjellene mellom dem og ham. La ham gjette seg til hva du vil og bli siden sint fordi han gjettet feil. Dans rundt ham og syng "I Will Survive". Syng høyt og skingrende. Beskriv inngående ulovlige aborter. Led ham så inn på noe som får ham til å tenke på sin mor eller søster. Klag konstant på at du er for tykk. Spør ham. Uansett hva han svarer, gråt. Bli interessert i menn fra hans omgangskrets. Pass på å skape problemer. Få ham til å tvile. Forvirring er en fin greie. Kritiser hans måte å kle seg på. Kritiser hans musikksmak. Kritiser hans frisyre. Forsøk å forandre ham. Forsøk å forme ham. Lat som du er interessert. Når du har ham i fella, ignorer ham fullstendig. Når han gjør et feil valg, la ham aldri få glemme det. Skyld alltid på PMS. Overanalyser alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 6. januar 2004 #357 Del Skrevet 6. januar 2004 Universets historie i 121 ord eller mindre Kvantefluktuasjon. Oppblåsing. Ekspansjon. Sterke kjernebindinger. Partikkel / antipartikkel-dannelse. Deuterium- og helium-produksjon. Densitetsforstyrrelser. Gjenforening. Oppblomstring av antimaterie. Lokale sammendragning. Samlinger. Ionisering. Systemdannelse. Oppslukende galakser. Turbulent splitting. Frosset hydrogen. Deuteriumreaksjon. Hydrogenfusion. Kjernekollaps. Heliumfusjon. Kull-, oksygen- og kisel-fusjon. Jerndannelse. Implosjon. Supernova. Metallspredning. Stjernefødsel. Kondensering. Planetansamling. Planetspredning. Overflateherding. Fjerning av flyktige gasser. Vannkondensering. Vannspredning. Ozondannelse. Ultrafiolett absorpsjon. Fotosyntetiske encellede organismer. Oksydering. Mutasjon. Naturlig utvalg og evolusjon. Celledeling. Kjønnslig forplantning. Fossildannelse. Ilandstigning. Dinosaurutrydding. Pattedyr-ekspansjon. Homo Sapiens manifesteres. Dyretemmende. Matoverskudd. Sivilisasjon. Innovasjon. Utforskende. Religion. Krigende nasjoner. Skapelse og ødeleggelse av imperier. Kolonisering. Skatter uten representasjon. Opprør. Konstitusjon. Valg. Ekspansjon. Industrialisering. Frihetsproklamering. Oppfinnsomhet. Masseproduksjon. Bydannelse. Immigrasjon. Verden brenner. Nasjonenes Forbund. Allmenn stemmerett. Depresjon. Fisjonseksplosjoner. Forente Nasjoner. Romforskning. Mord. Månereiser. Datautbygging. Verdens Hanselsorganisasjon. Utbygging av Internett. Bedrifter konkurs. Avvikling... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 6. januar 2004 #358 Del Skrevet 6. januar 2004 Presenil? Noen som kjenner seg igjen? Bestemmer meg for å vaske bilen, begynner å gå mot døra og får øye på posten som ligger på bordet. Alt i orden: jeg skal vaske bilen. Men først tar jeg en titt hvem som har skrevet til meg. Legger nøklene på skrivebordet, kaster reklame og slikt og legger merke til at søpla er full. O.K., jeg legger fra meg regninger og fakturaer på skrivebordet for å tømme søpla. Men nå som jeg har åpnet skuffen i skrivebordet for å legge fra meg regningene, kan jeg jo benytte nettbanken til regningene som haster. Jeg har nettopp begynt med nettbank. Hvordan var det igjen… Mens jeg leter etter det arket jeg hadde notert på dukker et gammelt foto fram. Meg og gamlekjæresten. Jeg blir sittende å mimre til jeg få den gode ideen å sette det inn i albumet. Albumet hadde masse løse bilder lagt inn. Jeg fikser dem alle og skriver tekst under. Når jeg skal sette albumet på plass får jeg se alt støvet oppå bøkene. Jeg finner støvkosten og feier alle hyllene. Tar bilderammene og spindelvevet oppi hjørnet under taket med det samme. Aha! Der over skrivebordet står juicen som jeg holdt på å drikke. Jeg skal tørke av skrivebordet også. Men først bør jeg fjerne juicen fra computeren. Enda bedre, jeg setter den i kjøleskapet slik at den blir kald igjen. Jeg går mot kjøkkenet og ser at plantene trenger vann. Setter fra meg glasset på kjøkkenbenken og. Hei!! Der er brillene mine!! Jeg har lett etter de i hele dag! Det er best jeg legger dem på en lur plass først. Fyller en kanne med vann og går i retning av mine tørste planter. Aaaagggghhh! Noen har lagt fjernkontrollen på kjøkkenet! Jeg holdt på å bli gal da jeg lette etter den. Det er best jeg legger den i stua hvor den hører hjemme. Kaster litt vann på plantene (og litt på gulvet, som jeg vasker med det samme.) Kaster fjernkontrollen i lenestolen og går mot døra, mens jeg prøver å huske hva jeg hadde tenkt å gjøre til å begynne med. Ved dagens slutt er bilen fortsatt like skitten, regningene fortsatt ikke betalt, juicen står på kjøkkenbenken, plantene har fått alt for lite vann til å leve og jeg finner ikke bilnøklene. Når jeg oppdaget at at jeg ikke hadde fått gjort noe i løpet av dagen, ble jeg virkelig forbauset. Jeg vet at jeg hadde en svært travel dag!! Å bli presenil er noe svært alvorlig. Det er nok best jeg leser litt om tilstanden på Internett. Men først skal jeg bare sjekke om jeg har fått noen mail... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 6. januar 2004 #359 Del Skrevet 6. januar 2004 Man går gjennom livet og plukker opp den ene biten av lærdom etter den andre, og tilsynelatende (og heldigvis!) blir man aldri utlært. Litt av lærdommen tilegnes på skolen, men mesteparten av den praktiske lærdommen tilegner man seg på annet vis... Ta aldri, under noen omstendighet, sovetabletter og avføringspiller samtidig. Grensen mellom "hobby" og "mental sykdom" er hårfin. Dersom man med ett ord skulle beskrive årsaken til at menneskeheten aldri vil oppnå sitt fulle potensiale, måtte ordet bli "møter". De som ønsker å dele sin religiøse overbevisning med deg er lite interessert i at du skal dele din ikke-religiøse overbevisning med dem. Dersom Gud, som etter beretningen skapte universet og alt som finnes deri, absolutt ville meddele seg til menneskeheten, ville han IKKE benytte seg av en TV-predikant med varierende karismatisk utstråling. Du bør ikke blande sammen livet ditt med karrieren. Uansett hva som skjer, det er alltid noen som vil tolke det dødsseriøst. Når ting skjærer seg og utsiktene er dårlige, er det alltid et individ som finner frem til en mulig løsning og som er villig til å ta kommandoen. Veldig ofte er denne personen ikke til å stole på. Det er ingen som bryr seg om du kan danse eller ei. Bare kom deg opp og dans. Slikk aldri på en skarp kniv. Den sterkeste kraften i universet er sladderen. Man bør aldri si noe til en kvinne som er i nærheten av spekulasjoner på om hun er gravid dersom man ikke der og da ser at hun føder. Det kommer en tid der man ikke lenger bør forvente at noen lager et stort oppstyr rundt ens fødselsdag. Den tiden er ved fylte 11 år. Det eneste som er felles for alle mennesker, uansett rase, alder, religion, status og etnisk bakgrunn, er det at vi alle er hellig overbevist om at vi er over gjennomsnittet når det gjelder kjøreegenskaper. Det eneste man oppnår med omtrent all form for protest er bare å irritere dem som ikke støtter opp om protesten(e). Vennene dine bryr seg om deg uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dolly duck Skrevet 6. januar 2004 #360 Del Skrevet 6. januar 2004 Hei bippen. Har du stått opp? Syvsovr. :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå