Gjest nbp Skrevet 3. april 2010 #1 Del Skrevet 3. april 2010 jeg er en kjedelig mann, er alenefar til ei på snart 15, bor i et lite hus som nesten er ferdig pusset opp, har gjort alt selv og siden jeg ikke er en snekker så er de siste detaljene som gjør ting perfekt en mangelvare. har hvert så og si singel i 8 år og er aldri på byen, aldri på fester eller andre ting. flørte med damer er jeg veldig flink til, venninder av meg forundrer seg stort på hvorfor jeg ikke har dame siden jeg alltid sier så mye fint og får de til og føle seg vel, men flørting er en ting, om en dame flørter tilbake blir noe helt annet. "du hadde ikke tatt hintet om ei dame stå naken i stua de med en plakat hvor det sto PUL MEG NÅÅÅÅ!!!!" er en vanlig setning om meg om jeg lager profil på et sjekke sted får jeg to svar, begge fra olga som vil gifte seg med meg bare jeg betaler reisen fra murmansk, etter det blir det stille. ikke veit jeg om jeg vil bli mr.sosial heller, menn en mellomting ville hvert fint da:-) men hvor er alle kjedelige damer da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 3. april 2010 #2 Del Skrevet 3. april 2010 Kjedelige damer finnes det sikkert drøssevis av! Jeg vil anbefale deg å få hjelp av noen av venninnene dine til å lage/forbedre profilen din på de sjekkestedene du bruker. Damer vet hva damer liker Sørg for å være ærlig, men det er ingen vits i å beskrive situasjonen som gråere enn den er. Huset ditt bør f.eks ikke beskrives med ord som "mangelvare". Bruk heller mer positivt ladde uttrykk, som at du "har oppussingsprosjekter på gang", "gleder deg til oppussingen er ferdig" etc. At du ikke er mye på byen er som regel bare en fordel! Mange damer på din alder vil trolig synes det er helt ok med en mann som ikke er noen stor festløve, heller. Dessuten bør du fortelle noe om hva du faktisk er interessert i, ikke bare hva du ikke driver med. Får du sagt dette med litt humor og glimt i øyet er mye gjort! Nå har ikke jeg sett din profil, så jeg vet ikke hva du har skrevet, men fra den tiden jeg selv hang på slike sider kan jeg bare tipse om at de profilene som stilte altfor mange og spesifikke krav til hvordan en framtidig partner skulle være ikke fenget akkurat meg noe særlig. Noen helt sentrale ting skal en selvsagt si, men er man altfor smal her kan man gå glipp av mange "riktige" personer. Forhåpentligvis får du i fremtiden svar fra både Hege-r, Line-r, Heidi-er, Monica-er, Beate-r og Anita-er, ikke bare Olga-er og Irina-er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. april 2010 #3 Del Skrevet 4. april 2010 jeg er en kjedelig mann, er alenefar til ei på snart 15, bor i et lite hus som nesten er ferdig pusset opp, har gjort alt selv og siden jeg ikke er en snekker så er de siste detaljene som gjør ting perfekt en mangelvare. har hvert så og si singel i 8 år og er aldri på byen, aldri på fester eller andre ting. flørte med damer er jeg veldig flink til, venninder av meg forundrer seg stort på hvorfor jeg ikke har dame siden jeg alltid sier så mye fint og får de til og føle seg vel, men flørting er en ting, om en dame flørter tilbake blir noe helt annet. "du hadde ikke tatt hintet om ei dame stå naken i stua de med en plakat hvor det sto PUL MEG NÅÅÅÅ!!!!" er en vanlig setning om meg om jeg lager profil på et sjekke sted får jeg to svar, begge fra olga som vil gifte seg med meg bare jeg betaler reisen fra murmansk, etter det blir det stille. ikke veit jeg om jeg vil bli mr.sosial heller, menn en mellomting ville hvert fint da:-) men hvor er alle kjedelige damer da? Høres ut som du har brent deg skikkelig. Mora til dattera di på 15 muligens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. april 2010 #4 Del Skrevet 4. april 2010 Vi er på nett vi også! Vil ikke kariktisere meg som kjedelig, men en normal aktiv kvinne med normale interesser. Jeg blir litt anpusten av alle disse profilene der menn fremstiller seg som kjempeaktive supermenn og der det må skje noe hele tida. Jeg har også vært singel i mange år, hverdagen går, og det er nå livet er! Men det dukker nok opp en/ei til oss også, som setter pris på de kvaliteter vi har :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 4. april 2010 #5 Del Skrevet 4. april 2010 jeg er en kjedelig mann, er alenefar til ei på snart 15, bor i et lite hus som nesten er ferdig pusset opp, har gjort alt selv og siden jeg ikke er en snekker så er de siste detaljene som gjør ting perfekt en mangelvare. har hvert så og si singel i 8 år og er aldri på byen, aldri på fester eller andre ting. flørte med damer er jeg veldig flink til, venninder av meg forundrer seg stort på hvorfor jeg ikke har dame siden jeg alltid sier så mye fint og får de til og føle seg vel, men flørting er en ting, om en dame flørter tilbake blir noe helt annet. "du hadde ikke tatt hintet om ei dame stå naken i stua de med en plakat hvor det sto PUL MEG NÅÅÅÅ!!!!" er en vanlig setning om meg om jeg lager profil på et sjekke sted får jeg to svar, begge fra olga som vil gifte seg med meg bare jeg betaler reisen fra murmansk, etter det blir det stille. ikke veit jeg om jeg vil bli mr.sosial heller, menn en mellomting ville hvert fint da:-) men hvor er alle kjedelige damer da? Hvor kjedelige skal du ha de? Ønsker du virkelig en kjedelig (som i uinteressant og tiltaksløs) dame? Det høres stusselig ut at du i løpet av en 8-års periode ikke har flørtet eller vært sosial ute på middag/vin med kolleger/bekjente/venner...har du virkelig ikke det? Har du ikke reist noe med barnet ditt, og vært litt på eventyr? Et barn betyr ikke at man må legge livet sitt på vent til barnet er 18 år. Lykke til i din søken etter kjedelige kvinner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nbp Skrevet 4. april 2010 #6 Del Skrevet 4. april 2010 Høres ut som du har brent deg skikkelig. Mora til dattera di på 15 muligens? alle har vel blitt brent noen ganger, men det er vel ikke grunnen til at jeg er som jeg er nå, har vel mere blitt en vane og bruke helgene med ungen osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 4. april 2010 #7 Del Skrevet 4. april 2010 Om ikke annet har du selvironi og galgenhumor...mange damer som syns det er langt fra kjedelig! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. april 2010 #8 Del Skrevet 4. april 2010 alle har vel blitt brent noen ganger, men det er vel ikke grunnen til at jeg er som jeg er nå, har vel mere blitt en vane og bruke helgene med ungen osv. De fleste har sikkert brent seg mer eller mindre, men hvordan man reagerer på det kan variere veldig sterkt. Og gammel vane er vond å vende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supermimz Skrevet 4. april 2010 #9 Del Skrevet 4. april 2010 Du TS er nok det man kaller hjemmekjærlig, ikke kjedelig. Kansje ikke så glad i å dra ut på byen, fordi det er hyggeligere hjemme. Det finnes mange hjemmekjære damer, men de dukker jo ikke opp i hjemmet ditt. Da må du dra ut å treffe de. Det de sier om deg angående det med skiltet, det må du ta tak i. Om du får god kontakt med en dame, ikke se i en annen retning. Se på henne,virker hun interessert? Om hun virker interessert så må du jo ta steget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nbp Skrevet 4. april 2010 #10 Del Skrevet 4. april 2010 Hvor kjedelige skal du ha de? Ønsker du virkelig en kjedelig (som i uinteressant og tiltaksløs) dame? Det høres stusselig ut at du i løpet av en 8-års periode ikke har flørtet eller vært sosial ute på middag/vin med kolleger/bekjente/venner...har du virkelig ikke det? Har du ikke reist noe med barnet ditt, og vært litt på eventyr? Et barn betyr ikke at man må legge livet sitt på vent til barnet er 18 år. Lykke til i din søken etter kjedelige kvinner! nei, ønsker så klart ikke ei som er som meg. håper vel mere og treffe noen som kan dra meg ut av dvalen, piske meg litt (ikke bokstavelig) og som kan bli med ut og oppleve ting. har hatt flørter og forhold i løpet av disse årene uten at det har utviklet seg, noen ganger pga meg og andre pga henne. med barnet har jeg opplevd mye, vi har reist på vanlige barne steder, vi går turer i skogen i forbindelse med våres innteresse får geocaching og vi finner på ting med andre aleneforeldre jeg kjenner. så og si jeg søker etter kjedelige damer er vel og ta i litt, er vel mere at jeg ønsker å treffe noen som ikke MÅ ut og feste støtt, som ikke MÅ ha huset fullt av folk hver helg og som ikke klarer finne på noe bare vi to og eventuelt unger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. april 2010 #11 Del Skrevet 4. april 2010 nei, ønsker så klart ikke ei som er som meg. håper vel mere og treffe noen som kan dra meg ut av dvalen, piske meg litt (ikke bokstavelig) og som kan bli med ut og oppleve ting. har hatt flørter og forhold i løpet av disse årene uten at det har utviklet seg, noen ganger pga meg og andre pga henne. med barnet har jeg opplevd mye, vi har reist på vanlige barne steder, vi går turer i skogen i forbindelse med våres innteresse får geocaching og vi finner på ting med andre aleneforeldre jeg kjenner. så og si jeg søker etter kjedelige damer er vel og ta i litt, er vel mere at jeg ønsker å treffe noen som ikke MÅ ut og feste støtt, som ikke MÅ ha huset fullt av folk hver helg og som ikke klarer finne på noe bare vi to og eventuelt unger. Okay, du er en helt standard Ola-dunk da med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nbp Skrevet 4. april 2010 #12 Del Skrevet 4. april 2010 Okay, du er en helt standard Ola-dunk da med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 4. april 2010 #13 Del Skrevet 4. april 2010 Ola-dunk?! Fantastisk uttrykk! (Personlig bruker jeg Ola-gutt) nbp: Fortell meg hvorfor i allverden en voksen kvinne skal gidde å bruke tiden sin på å dra en voksen mann ut av sofaen sin? Ta ansvar for ditt eget liv, skap ditt eget liv, så blir du kanskje et spennende bytte en dag. Sånn som det er nå høres det ut som om du bare ønsker noen som kan behage deg. En mamma. Dønn usjarmerende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nbp Skrevet 4. april 2010 #14 Del Skrevet 4. april 2010 Ola-dunk?! Fantastisk uttrykk! (Personlig bruker jeg Ola-gutt) nbp: Fortell meg hvorfor i allverden en voksen kvinne skal gidde å bruke tiden sin på å dra en voksen mann ut av sofaen sin? Ta ansvar for ditt eget liv, skap ditt eget liv, så blir du kanskje et spennende bytte en dag. Sånn som det er nå høres det ut som om du bare ønsker noen som kan behage deg. En mamma. Dønn usjarmerende! ønsker ikke alle noen som kan behage deg da? og som du kan behage tilbake? er ikke snakk om og dra noen ut av sofaen, er snakk om og finne på ting sammen, det er lettere og synke ned i en sofa når du ikke har noen du den dagen kan gjøre ting sammen med enn om du har noen som også ønsker og være aktive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 4. april 2010 #15 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) så og si jeg søker etter kjedelige damer er vel og ta i litt, er vel mere at jeg ønsker å treffe noen som ikke MÅ ut og feste støtt, som ikke MÅ ha huset fullt av folk hver helg og som ikke klarer finne på noe bare vi to og eventuelt unger. Det burde du kanskje fremheve som noe verdifullt - det er jo ikke kjedelig å satse på familien sin. Folk som må ha mange rundt seg hele tiden, som kjeder seg i eget selskap, kan ofte være rastløse mennesker med mye uro i seg. Det er ikke attraktivt. Endret 4. april 2010 av gjestdeluxe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 4. april 2010 #16 Del Skrevet 4. april 2010 Okay, du er en helt standard Ola-dunk da med andre ord. Høres slik ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 4. april 2010 #17 Del Skrevet 4. april 2010 ønsker ikke alle noen som kan behage deg da? og som du kan behage tilbake? er ikke snakk om og dra noen ut av sofaen, er snakk om og finne på ting sammen, det er lettere og synke ned i en sofa når du ikke har noen du den dagen kan gjøre ting sammen med enn om du har noen som også ønsker og være aktive. Mulig det, fikk bare ikke inntrykk av at det skulle gå begge veier, siden hun skulle vekke deg ut av dvalen din. Poenget mitt er at det er ikke noe attraktivt å ha en partner som ikke klarer å holde seg unna sofaen med mindre man selv er tilstede. Få deg en hobby. Og venner. Noe som trekker deg ut av sofaen. Ut av dvalen. En selvdreven mann er mye mer attraktiv enn en slabbedask som trenger en partner for å klare å finne på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 4. april 2010 #18 Del Skrevet 4. april 2010 En selvdreven mann er mye mer attraktiv enn en slabbedask som trenger en partner for å klare å finne på noe. Absolutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nbp Skrevet 4. april 2010 #19 Del Skrevet 4. april 2010 Mulig det, fikk bare ikke inntrykk av at det skulle gå begge veier, siden hun skulle vekke deg ut av dvalen din. Poenget mitt er at det er ikke noe attraktivt å ha en partner som ikke klarer å holde seg unna sofaen med mindre man selv er tilstede. Få deg en hobby. Og venner. Noe som trekker deg ut av sofaen. Ut av dvalen. En selvdreven mann er mye mer attraktiv enn en slabbedask som trenger en partner for å klare å finne på noe. he he, er vist dårlig til og forklare meg her ser jeg:-) jeg er aktiv på fritiden, har hobbyer som tar noe av tiden minn, går på kveldsskole to dager i uka etter jobb og helgene brukes nesten bestandig til noe mer eller mindre fornuftig. menn selv føler jeg at jeg har et kjedelig liv i forhold til hva andre har, og med kjedelig mener jeg da det sosiale. Noen er meget sosiale mens andre er det ikke, slik er det bare, og jeg er av de siste og noe av grunnen til det er at jeg har valgt og bruke helgene sammen med ungen i steden for og skaffe barnevakter og være sosial. Nå er ungen blitt stor og klarer seg fint uten at jeg finner på ting sammen med henne og da føler jeg at det vel er på tide og gjøre noe med det. jeg er ikke ute etter ei som kan vaske huset, bytte på senga og holde hånden minn, er heller ikke ute etter ei som kan gjøre meg om til en lykkelig tøffel men ei som sier det hun mener og står for det hun sier, ei som blir med på ting som jeg liker og som forlanger det samme tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 4. april 2010 #20 Del Skrevet 4. april 2010 Skjønner. Du får gå ut og gjøre deg tilgjengelig på markedet da vettu, ikke sitte her inne og glo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå