Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis jeg skulle bygge den perfekte mann, ville jeg helt klart laget ham høyere enn meg selv. Men jeg syns det er trist at noen vurderer å ikke inngå forhold til menn som er like høye eller bitte litt lavere enn dem selv hvis de egentlig er forelska. Tror folk med selvbildet i behold klarer å leve med noen cm feil vei hvia alt ellers klaffer.

Videoannonse
Annonse
Gjest Linda sofie
Skrevet

Huff nei jeg kan ikke være sammen med noen som er lavere enn meg. Jeg er 167 og det var en gang jeg holdt litt på med en som var noen cm lavere enn meg. Det gikk ikke så bra for å si det sånn. Så han MÅ være høyere enn meg.

Skrevet

For min del må han være høyere enn meg.

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Nei,han må ikke være høyere enn meg. Når alt kommer til alt er det ofte kjemi som avgjør.

Både jeg og venniner har hatt kjærester som har vært lavere,har aldri fått noen kommentarer på det. Om folk har kommentert bak ryggen vår vet jeg ikke, men det bryr meg ikke heller.

Gjest Anjelika
Skrevet

Jeg liker nok høyere menn som alle andre, men det er ikke et krav. Kjæresten min er lavere enn meg. Jeg blir sjelden forelsket og er så vanvittig kresen på alt som har med personlighet å gjøre, at når det virkelig smeller og kjemien er der så har det at han er noen cm lavere enn meg null betydning.

Jeg har et veldig godt selvbilde og liker høyden min, føler meg feminin og sexy som en supermodell ved siden av hvem som helst. Han er også selvsikker og maskuliniteten hans sitter ikke i antall cm han har over kvinner - faktisk er han en smule stolt over at han har "kapret" ei som er høyere.

Og hva andre måtte mene om det er i hvert fall det jeg bryr meg aller minst om i verden!

Jeg liker jo faktisk til og med å skille meg ut jeg =)

Jeg fatter som sagt greia, og jeg har hatt problemer med det da jeg var yngre. Men for det første så har jeg nå mer enn god nok selvtillit til at det ikke betyr noe, og for det andre så blir man veldig fort vant med det - så om det bare er det at det føles litt rart og uvant ut som er problemet ditt så går det over!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...