Gjest brutal_mann Skrevet 4. april 2010 #21 Skrevet 4. april 2010 Sliter med å forstå at høye hæler er pyntende... Det er et veldig lite antall kvinner som faktisk kan bruke høye hæler på en bra måte. Så høye hæler vs lave menn er bare latterlig.
stjernekyss Skrevet 4. april 2010 #22 Skrevet 4. april 2010 Sliter med å forstå at høye hæler er pyntende... Det er et veldig lite antall kvinner som faktisk kan bruke høye hæler på en bra måte. Så høye hæler vs lave menn er bare latterlig. Jepp, men jeg kan gå i dem
Sunniva81 Skrevet 4. april 2010 #23 Skrevet 4. april 2010 Hva mener dere? Må gutten være høyere enn jenta? Ser det fullstendig idiotisk ut om gutten er litt lavere? Idealet er selvsagt at gutten er høyere enn meg, men jeg traff en fyr for et par uker siden og han er lavere enn meg. Hvor mye vet jeg ikke, vanskelig å se på øyemål og jeg syns det virker litt opplagt å spørre. Selv er en del over 170 og i tillegg går jeg på høye hæler! Han virker bra på alle områder så langt. Har ikke truffet han veldig mange ganger, og foreløpig er det ingenting seriøst, men det lover bra. Meen høyden plager meg litt skal jeg innrømme. Spes. med tanke på at exen var nesten 2 meter og jeg er vant med det:p Egentlig betyr det jo ikke noe, føler meg ikke mindre feminim eller "ikke beskyttet av en stor mann" av den grunn, men rent estetisk ser det ikke optimalt ut. Altså, jeg har ikke tenkt å dumpe han pga dette, men jeg er interessert i å høre meninger:) Har du vært/er sammen med en lavere gutt? Får dere rare blikk og kommentarer? Foretrekker at han er noe høyere enn meg,ja Men hvem vet den dagen jeg finner drømmemannen og blir skikkelig forelska?
Grace:-) Skrevet 5. april 2010 #24 Skrevet 5. april 2010 Jeg er lav selv, og synes at en mann på min høyde ofte blir for spinkle for meg. Mine preferanser ligger mer i de mer robuste og bredskuldrede, og det er sjelden å se en mann på min høyde være slik. Unntak finnes ja, men preferansene ideelt sett ligger nok rundt 1.85.
Neshorn Skrevet 5. april 2010 Forfatter #25 Skrevet 5. april 2010 Takk for mange svar og innspill:) Har enda ikke funnet ut hvor lav han egentlig er, eller om det er øynene mine som spille meg et puss. Jeg føler "alle er lave", pga jeg er som sagt høy selv og er vant til høy ex, så for alt jeg vet er han like høy eller høyere. Sist jeg var med han hadde jeg hæler på over 10 cm i tillegg:p Hadde aldri falt for en utpreget lav gutt tror jeg, og han faller ikke i den katergorien. Men kommer ikke til å droppe han pga det hvertfall, det blir for overfladisk for min del:) Er tynn selv, så føler meg ikke noe diger ift han. Og han er ikke liten og spinkel. Vi får se
Gjest KateW Skrevet 6. april 2010 #26 Skrevet 6. april 2010 En ting er sikkert, du finner ikke datingprofiler der kvinner ser etter menn som er lavere enn dem selv. Så vi kan tro vi har så selvstendige valg som bare mennesker kan, sannheten er at biologien rævkjører oss over en lav sko Ergo, jo laver mann en er,jo mindre sjanse for å få seg noe. Om en ikke har et lass med gryn da I beg to differ! ER det noe som bryr meg midt i ryggen, så er det hvor høy mannen er. For meg sitter ikke kjemi i antall cm over havet, alvorlig talt! Og man MÅ ikke noe som helst. Faller du så faller du. Jeg er 178, og min "minste" kjæreste var under 170, og han fikk meg virkelig til å føle meg vakker og feminin.
Gjest brutal_mann Skrevet 6. april 2010 #27 Skrevet 6. april 2010 I beg to differ! ER det noe som bryr meg midt i ryggen, så er det hvor høy mannen er. For meg sitter ikke kjemi i antall cm over havet, alvorlig talt! Og man MÅ ikke noe som helst. Faller du så faller du. Jeg er 178, og min "minste" kjæreste var under 170, og han fikk meg virkelig til å føle meg vakker og feminin. Vel, det finnes NOEN som klarer å være selvstendige nok til å se litt lenger en første biologiske impuls Men de er dessverre ikke mange. Min høyeste, som jeg hadde et slags forhold til, var 178. Merkbart høyere enn meg selv. Jeg følte meg ikke mindre maskulin av det, men det var et evig mas fra hennes side om at jeg burde vert høyere...
Gjest Tidssone Skrevet 6. april 2010 #28 Skrevet 6. april 2010 Vel, det finnes NOEN som klarer å være selvstendige nok til å se litt lenger en første biologiske impuls Men de er dessverre ikke mange. Min høyeste, som jeg hadde et slags forhold til, var 178. Merkbart høyere enn meg selv. Jeg følte meg ikke mindre maskulin av det, men det var et evig mas fra hennes side om at jeg burde vert høyere... Ja! Og det lille ekstra var du ikke villig til å gjøre noe med for henne? Jammen ikke rart det forholdet gikk skeis. Hvor høy er du?
Djungelvrål Skrevet 6. april 2010 #29 Skrevet 6. april 2010 Ja penest når gutten er høyest. Var i et forhold med en som var litt lavere en gang, føltes ikke ok når jeg i tillegg gikk på 10 cm hæler. Føler meg mindre kvinnelig når jeg er høyerer. Men det var noe jeg følte da, ikke sikkert andre syns det var rart.
Gjest brutal_mann Skrevet 6. april 2010 #30 Skrevet 6. april 2010 Ja! Og det lille ekstra var du ikke villig til å gjøre noe med for henne? Jammen ikke rart det forholdet gikk skeis. Hvor høy er du? Det lille ekstra hva? :klø: Kan jo ikke akkurat bli høyere på kommando...
Strenge Frk.Gerd Skrevet 6. april 2010 #31 Skrevet 6. april 2010 Tror tidssone var ironisk. Jeg synes heller ikke at høydeforskjell "den gærne veien" er noe problem.. En av eksene var 5 cm lavere enn meg, jeg tenkte aldri noe over det egentlig..
Gjest Tidssone Skrevet 6. april 2010 #32 Skrevet 6. april 2010 Det lille ekstra hva? :klø: Kan jo ikke akkurat bli høyere på kommando... Det der er så typisk lave menn.
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. april 2010 #33 Skrevet 6. april 2010 Mitt livs kjærlighet er like høy som meg, muligens bittelitt lavere enn meg. Det har aldri vært et stort nok tema til at vi har sammenlignet høyde. Men han får meg til å føle meg kvinnelig og sexy, selv når jeg rager over ham i høye hæler. Og han er macho og sexy, selv når jeg rager over ham i høye hæler For meg sitter ikke manndom i høyden, min mann er sexy og mandig med den høyden han har. Jeg har vært sammen med både høyere og lavere menn som har vært mindre mann enn han er.
Fjesingen Skrevet 6. april 2010 #34 Skrevet 6. april 2010 I beg to differ! ER det noe som bryr meg midt i ryggen, så er det hvor høy mannen er. For meg sitter ikke kjemi i antall cm over havet, alvorlig talt! Kloke ord! Er selv i den "ikke så høye" gruppen menn, men det er sjelden noe problem når det kommer til flørting og damer synes jeg. Det plager ikke meg hvor høy dama er, bare man har kjemien, og ikke minst faller for personlighet, utstråling og sjarm. Dog har jeg aldri hatt forhold til noen dame som har vært særlig mer enn 5cm høyere enn meg. Er som regel ikke meg det står på der skal det sies... Men for de som tror at livet blir så mye lykkeligere om mannen er høyere, la dem leve i den troen for all del.
Gjest KateW Skrevet 8. april 2010 #36 Skrevet 8. april 2010 For meg går det begge veier, er han trygg i seg selv og gir blaffen i egen høyde, så bryr ikke jeg meg heller, da kan jeg gå med høye hæler og være så høy jeg bare vil. Men sutrer han om at Åh, du skulle ikke gått med de skoene, kan ikke du sitte på den lave stolen osv, DA blir det feil.
Vanya Skrevet 11. april 2010 #37 Skrevet 11. april 2010 Jeg er knapt 1.60, kjæresten 1.85, det passer meg perfekt. Siden jeg er såpass lav kunne jeg ikke vært sammen med en som var lavere, da hadde han nærmest vært dverg, det er vel svært få mannfolk som er sååå lave?. Men, som KateW sier; faller man, så faller man. Jeg har sett lekre mannfolk som neppe er mye over 1.65... Kanskje du kan velge hæler som er 5 centimeter i stedet for 10, om det plager deg mye. Håper ikke du dropper ham på grunn av det hvis alt annet virker bra. Skal ærlig innrømme at jeg foretrekker høye menn selv, men jeg er heldigvis ikke helt låst i forhold til det kravet.
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. april 2010 #38 Skrevet 11. april 2010 Men for de som tror at livet blir så mye lykkeligere om mannen er høyere, la dem leve i den troen for all del. Det handler om seksuell tiltrekning, om tenning, om å være sexy. Jeg har aldri syntes at en mann på /under 175 har vært noe av det jeg nevnte. De 3 tinga er avhengig av en høyde mellom 180 og ikke høyere enn 190. Perfekt med 185 liksom. For meg blir det uaktuelt med en på min høyde; 167 og opp til 175. Jeg må jo være tiltrukket av min livspartner! Det blir jo fort samlivsproblemer hvis ikke! Sorry, men slik er jeg satt sammen, og så lenge hjernen ikke kan omprogrameres så vil det være slik ;-) Min ex gjennom 11 år var 178, greit nok det, men synes det var skikkelig usexy når han i samtale med andre menn måtte se opp på dem (i stående samtale)
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. april 2010 #39 Skrevet 11. april 2010 Min ex gjennom 11 år var 178, greit nok det, men synes det var skikkelig usexy når han i samtale med andre menn måtte se opp på dem (i stående samtale) Det må jo menn fra 180-190cm også når de snakker med menn høyere enn dem?
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. april 2010 #40 Skrevet 11. april 2010 Det må jo menn fra 180-190cm også når de snakker med menn høyere enn dem? Selvfølgelig, men (for å generalisere litt) så virker det som flertallet av menn er mellom 170 til 180, så de arbeidsgutta i samtale på 180 til 190 er somregel de høyeste.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå