Gå til innhold

Store testikler...

Fremhevede innlegg

Skrevet

At det er en problemstilling hadde jeg aldri trodd. Kunne vel ikke brydd meg mindre om ballestørrelse så lenge det ikke er et så stort kompleks for gutten at det går ut over sexlivet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem bryr seg egentlig om ballene? Ikke jeg iallefall. (Kvinne 23)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Liker å kose med ballene,jeg. Gode å holde i hånden og være gode med dem. Tror jeg tenker på kjærstens baller som han tenker på puppene mine. Så da blir det vel smak og behag. Store eller små, men de beste er de som din kjære har.

Skrevet (endret)

Nei, nei, nei - balleklask er overhodet ikke noe å stå etter!

Mye heller passe små, faste og fine enn store og slaskete!

Ballene dine er sikkert helt flotte! :)

Sier en godt voksen kvinne som har stiftet bekjentskap med et variert utvalg testikler i løpet av "karrieren".

Endret av Loveisallaround
Gjest Gutt23
Skrevet

Hehe okay, skjønner nå at det hovedsakelig ikke er så viktig med store baller. :)

Anonym, kan ikke vi date da? Tenk så bra vi hadde fått det når vi er ferdig på uni og slår pengebøkene våres sammen? ;) Vi kan forske på hvordan vi kan forstørre ballene mine, så vi får et optimalt sexliv også :D

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Kan ikke si at jeg noensinne har tenkt på det. Ergo, det har ikke noe å si. For meg da:)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Den sp episoden var foresten veldig bra!

Gjest Gutt23
Skrevet

Den sp episoden var foresten veldig bra!

Hahaha ja ikke sant? De siste sesongene er helt sinnsyke. Se sesong 13. Jeg lo så hardt at jeg nesten bæsjet litt på meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...