Gjest Gutt23 Skrevet 3. april 2010 #1 Skrevet 3. april 2010 Har akkurat sett på den siste South Park episoden, der Randy sørger for å få testikkelkreft for å kjøpe pot lovlig. En bivirkning var store testikler, som det skulle vise seg at kvinnene digget. Når jeg tenker meg om, så har dama ved noen anledninger tidligere nevnt at hun liker det når jeg jokker til skikkelig så hun kjenner ballene klaske mot hun under samleiet. Ei elskerinne jeg hadde lo en gang skikkelig av ballene mine og sa det var de minste hun hadde sett. Ei annen jeg hadde et ons med sa at jeg hadde de minste ballene hun hadde sett... Jeg har siden puberteten ønsket meg større baller. De er så små. Jeg fortrengte det, og fokuserte stoltheten min på selve staken, som er ganske så stor og nice i erigrert tilstand. Men nå har dette issuet med ballene mine dukket opp igjen... Synes dere jenter det er turn off med små baller? Liker dere dem store? Tror kanskje dama mi hadde likt det bedre om ballene mine var store :/
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2010 #2 Skrevet 3. april 2010 Hvorfor ikke få utført en bilateral orchiectomi og få innsatt kunstige kuler? Ulempen er at du må gå på testosteronsubstitusjon resten av livet :gjeiper:
Gjest Gutt23 Skrevet 3. april 2010 #3 Skrevet 3. april 2010 Hehe tenkte litt på det når jeg hørte om det under en undervisning om anatomi og fysiologi om underlivet. I såfall vil jeg vente til de kan fikse noen som går rundt selve testikkelen ;P
Kamikatze Skrevet 3. april 2010 #4 Skrevet 3. april 2010 Kan du ikke bare sprøyte litt botox i dem, da?
Gjest Gutt23 Skrevet 3. april 2010 #5 Skrevet 3. april 2010 Kan du ikke bare sprøyte litt botox i dem, da? Tror ikke det går gitt
marielle171 Skrevet 3. april 2010 #6 Skrevet 3. april 2010 vet du, jeg syns ikke det er viktig i det hele tatt om ballene er store eller ikke. det jeg syns er viktig er om sexen er bra, og det kan være bra med store baller, små baller og til og med uten baller;) så ikke tenk på det.
Gjest Gutt23 Skrevet 3. april 2010 #7 Skrevet 3. april 2010 vet du, jeg syns ikke det er viktig i det hele tatt om ballene er store eller ikke. det jeg syns er viktig er om sexen er bra, og det kan være bra med store baller, små baller og til og med uten baller;) så ikke tenk på det. Endelig en kvinnekommentar. Stillingen er.. Store baller: 0 Små/Spiller ingen rolle: 1 Men, joda. Som sagt er fornøyd med kjeppen og det jeg presterer. Aldri fått noen klager, men er dette med de kommentarene jeg har fått om at ballene er små som er litt småvond.
Gjest And Skrevet 3. april 2010 #8 Skrevet 3. april 2010 Jeg liker egentlig litt store baller, men det skal ikke overgå stasen da det er den jeg liker best Problemet med store er jo da at de dingler mye. I dogy, og samtidig ta på klitorisen min, kan faktisk ballene være litt i veien da jeg er redd for å skrape dem med neglene mine
Gjest Gutt23 Skrevet 3. april 2010 #9 Skrevet 3. april 2010 Jeg liker egentlig litt store baller, men det skal ikke overgå stasen da det er den jeg liker best Problemet med store er jo da at de dingler mye. I dogy, og samtidig ta på klitorisen min, kan faktisk ballene være litt i veien da jeg er redd for å skrape dem med neglene mine Hmm.. Ok. Ett poeng til hver da. Alt for å styrke egoet mitt Store baller: 1 Små/Spiller ingen rolle: 2
Shopoholiker Skrevet 3. april 2010 #12 Skrevet 3. april 2010 Jeg synes ikke det har noe å si i det hele tatt. Kjæresten min har heller ikke noe store baller. Så lenge "staken" og sexen er bra, er jeg fornøyd
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. april 2010 #13 Skrevet 3. april 2010 er det en problemstilling?......har jeg aldri tenkt på? så svaret er vel at jeg ikke bryr meg. (kvinne.....)
Gjest Gutt23 Skrevet 3. april 2010 #14 Skrevet 3. april 2010 Yesda Store baller: 1 Små/Spiller ingen rolle: 4 Ser jo ganske så bra ut. Var vel bare South Park-episoden som vekket komplekset til livet en liten stund, hehe. Er forøvrig en knallbra episode. Gå til xepisodes.com, velg sesong 14 og siste (tredje) episode. It will crack u up. Til anonym: Jeg studerer medisin.
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. april 2010 #15 Skrevet 3. april 2010 Yesda Store baller: 1 Små/Spiller ingen rolle: 4 Ser jo ganske så bra ut. Var vel bare South Park-episoden som vekket komplekset til livet en liten stund, hehe. Er forøvrig en knallbra episode. Gå til xepisodes.com, velg sesong 14 og siste (tredje) episode. It will crack u up. Til anonym: Jeg studerer medisin. Det gjør jeg også. I Oslo? Jeg finner ikke noe relevant på Pubmed, men i utgangspunktet vil jeg tro at du kan sprøyte inn noe polymethylmetacrylate (PMMA) uten alt for store bivirkninger.
Gjest Gutt23 Skrevet 3. april 2010 #16 Skrevet 3. april 2010 Det gjør jeg også. I Oslo? Jeg finner ikke noe relevant på Pubmed, men i utgangspunktet vil jeg tro at du kan sprøyte inn noe polymethylmetacrylate (PMMA) uten alt for store bivirkninger. Hahahahhaha!! Ja sant kan jo prøve søke etter noen fagartikler om emnet Tviler sterkt på at man finner noe om forstørring av friske baller... Og om det er noen så er nok ikke PubMed stedet å lete:P Hater forøvrig PudMed, har aldri funnet noen bra artikler der Skal sjekke Medline når jeg har ork en gang Gidder ikke si hvor jeg studerer da.. hehe ;P
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. april 2010 #17 Skrevet 3. april 2010 Hahahahhaha!! Ja sant kan jo prøve søke etter noen fagartikler om emnet Tviler sterkt på at man finner noe om forstørring av friske baller... Og om det er noen så er nok ikke PubMed stedet å lete:P Hater forøvrig PudMed, har aldri funnet noen bra artikler der Skal sjekke Medline når jeg har ork en gang Gidder ikke si hvor jeg studerer da.. hehe ;P Du kan i hvert fall ta opp temaet i MSO (en er åpen for det meste :gjeiper: ). Er det noe selv grunder på, er det nok mange andre som lurer på det samme. Om en selv er normal osv....
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. april 2010 #19 Skrevet 3. april 2010 Jeg liker store baller. Men jeg kaster ikke ut en mann pga ballstørrelsen :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå