Englepusen Skrevet 17. september 2003 #101 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg syns ærlig talt ikke det er galt å bruke økonomi som en grunn for abort. Enten vi liker det eller ei så kommer man ikke så langt uten penger. Når det å bære fram et barn innebærer at man ikke klarer å drive firmaet sitt lenger og vil bli sittende igjen med stor gjeld og ingen jobb, syns jeg faktisk det er en meget god grunn. Har litt for mye rot i hodet mitt for tiden, så jeg klarer ikke helt å formidle hva jeg mener. Men jeg er ikke så kald og følelsesløs som det kanskje virker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atmi Skrevet 17. september 2003 #102 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg syns ærlig talt ikke det er galt å bruke økonomi som en grunn for abort. Enten vi liker det eller ei så kommer man ikke så langt uten penger. Når det å bære fram et barn innebærer at man ikke klarer å drive firmaet sitt lenger og vil bli sittende igjen med stor gjeld og ingen jobb, syns jeg faktisk det er en meget god grunn. Har litt for mye rot i hodet mitt for tiden, så jeg klarer ikke helt å formidle hva jeg mener. Men jeg er ikke så kald og følelsesløs som det kanskje virker. Syns du formidler deg helt fint jeg forstår hva d mener jeg i hvert fall. (er ikke enig da altså, men-- det skal vi ikke være alltid heller) Atmi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå