PPM Skrevet 13. januar 2015 #1481 Del Skrevet 13. januar 2015 Jeg har vaert skikkelig trist siden igár, fóler meg fortsatt like nedstemt ná, ogsá har jeg skikkelig hodepine i tillegg... Ikke helt min dag. Morn Morn, Fame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 18. januar 2015 #1482 Del Skrevet 18. januar 2015 Jeg er trist for at Sunflower har forsvunnet. En bruker jeg har satt stor pris på her inne 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 18. januar 2015 #1483 Del Skrevet 18. januar 2015 Fordi om én uke fra i morgen, så flytter jeg fra kjæresten min og til et helt nytt land. Jeg kommer til å savne han så fælt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
159 Skrevet 18. januar 2015 #1484 Del Skrevet 18. januar 2015 Jeg er trist for at Sunflower har forsvunnet. En bruker jeg har satt stor pris på her inne Skulle til å skrive det samme Varmere og mer godhjertet person skal man lete lenge etter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 18. januar 2015 #1485 Del Skrevet 18. januar 2015 Skulle til å skrive det samme Varmere og mer godhjertet person skal man lete lenge etter Helt enig med deg Det er forferdelig leit. En bruker her inne som har gitt mye av seg selv! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 18. januar 2015 #1486 Del Skrevet 18. januar 2015 Jeg er trist for at Sunflower har forsvunnet. En bruker jeg har satt stor pris på her inne Å nei, det var trist. Håper hun kommer tilbake. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 18. januar 2015 #1487 Del Skrevet 18. januar 2015 KOM TILBAKE!!!!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 18. januar 2015 #1488 Del Skrevet 18. januar 2015 KOM TILBAKE!!!!! Ååååå, når jeg så den fine pingvinen hennes kjenner jeg savnet skikkelig godt igjen. Det høres sikkert overdrevet ut det her... men jeg er seriøst skikkelig trist 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 18. januar 2015 #1489 Del Skrevet 18. januar 2015 Fordi jeg er så ensom og udugelig. Deprimert og lei meg og tenker altfor mye. Tunge, triste tanker. Prøver å tenke positivt hele tiden, men det er ikke så lett alltid. Men man må jo bare holde hodet over vannet selv om livet er noe dritt til tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 19. januar 2015 #1490 Del Skrevet 19. januar 2015 Er sunflowerpenguin vekke? Nei dette var dråpent, alle de gode brukerne sletter jo seg selv hele tiden, er ikke vits i å bli kjent med noen fordi dem kommer bare til å slette seg selv! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 19. januar 2015 #1491 Del Skrevet 19. januar 2015 Fordi jeg er så ensom og udugelig. Deprimert og lei meg og tenker altfor mye. Tunge, triste tanker. Prøver å tenke positivt hele tiden, men det er ikke så lett alltid. Men man må jo bare holde hodet over vannet selv om livet er noe dritt til tider. Fordi jeg trenger så inderlig en god lang klem og noen som sier at alt vil bli bra, men jeg har ingen til gi meg den klemmen og fortelle meg det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. januar 2015 Forfatter #1492 Del Skrevet 19. januar 2015 Så programmet "hvem tror du at du er"...og Mona Levins historie rørte meg dypt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 19. januar 2015 #1493 Del Skrevet 19. januar 2015 Fordi jeg trenger så inderlig en god lang klem og noen som sier at alt vil bli bra, men jeg har ingen til gi meg den klemmen og fortelle meg det. Her er en klem til deg Julia Lawless! Ønsker deg samtidig en riktig god dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 19. januar 2015 #1494 Del Skrevet 19. januar 2015 Fordi jeg trenger så inderlig en god lang klem og noen som sier at alt vil bli bra, men jeg har ingen til gi meg den klemmen og fortelle meg det. Tusen takk, Julia. Stor klem tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fenrir Skrevet 19. januar 2015 #1495 Del Skrevet 19. januar 2015 Ååååå, når jeg så den fine pingvinen hennes kjenner jeg savnet skikkelig godt igjen. Det høres sikkert overdrevet ut det her... men jeg er seriøst skikkelig trist Hvor ble hun av da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 19. januar 2015 #1496 Del Skrevet 19. januar 2015 KOM TILBAKE!!!!! Jeg er én dag vekke, og hva skjer?!!! HVORFOR?! Jeg leste i en post at hun ikke syntes hun passet inn her, men det er jo lov å ta pause uten å SLETTE seg?! Kjære SunflowerPenguin, ombestem deg, værsåsnill! Det er ingen skam å snu. Skulle ønske man kunne sende en oppmuntringsmelding til henne. Jeg skal hendvende meg til moderasjonsverket. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #1497 Del Skrevet 19. januar 2015 Jeg er én dag vekke, og hva skjer?!!! HVORFOR?! Jeg leste i en post at hun ikke syntes hun passet inn her, men det er jo lov å ta pause uten å SLETTE seg?! Kjære SunflowerPenguin, ombestem deg, værsåsnill! Det er ingen skam å snu. Skulle ønske man kunne sende en oppmuntringsmelding til henne. Jeg skal hendvende meg til moderasjonsverket. Hvor lenge hadde hun vært medlem? Anonymous poster hash: 8ae92...3ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 19. januar 2015 #1498 Del Skrevet 19. januar 2015 Fordi Sunflower er borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 19. januar 2015 #1499 Del Skrevet 19. januar 2015 Jeg har vondt i magen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 19. januar 2015 #1500 Del Skrevet 19. januar 2015 Hvor lenge hadde hun vært medlem? Anonymous poster hash: 8ae92...3ab 2900 poster. År vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå