Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 20. mai 2013 #861 Del Skrevet 20. mai 2013 Jeg kjeeeder meg! Har egentlig en bok jeg kan lese på, men har ikke så lyst til å gjøre det akkurat nå. Har vaska gulv, vaska klær, tatt oppvask, og laga middag i dag. Tatt ut og inn av oppvaskmaskinen. Føler jeg har surfet gjennom hele nettet. Ingenting gøy på tv i kveld heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 20. mai 2013 #862 Del Skrevet 20. mai 2013 Jeg er så sint på meg selv! Hvorfor tar jeg alltid feil avgjølelser, og lar meg lure! Jeg er så naiv og dum! Vet ikke hva jeg skal gjøre for å fikse dette! Føler meg så dritt nå, at jeg såvidt kommer meg ut av senga om morgen! Jeg vil bare gi opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10ne Skrevet 22. mai 2013 #863 Del Skrevet 22. mai 2013 Jeg vet ikke om jeg gjorde det bra på eksamen, er sååååå lei meg. Denne karakteren avgjør alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. mai 2013 Forfatter #864 Del Skrevet 22. mai 2013 Jeg er litt småtrist fordi jeg har så lyst på noe søtt, men har ingenting i hus. Ikke en bitteliten kjeks, glemt igjen innerst i skapet en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 25. mai 2013 #865 Del Skrevet 25. mai 2013 Er trist fordi nå nærmer det seg begravelse for bestefaren min:( Gruer meg til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 10. juni 2013 #866 Del Skrevet 10. juni 2013 Dachsen min har mest sannsynlig bare 14 dager igjen å leve.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 10. juni 2013 #867 Del Skrevet 10. juni 2013 Dachsen min har mest sannsynlig bare 14 dager igjen å leve.... Trist å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 10. juni 2013 #868 Del Skrevet 10. juni 2013 Trist å lese. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 10. juni 2013 #869 Del Skrevet 10. juni 2013 Dachsen min har mest sannsynlig bare 14 dager igjen å leve.... Neiii, så leit å høre. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 10. juni 2013 #870 Del Skrevet 10. juni 2013 Neiii, så leit å høre. :-( Ja, er et lite håp igjen, men legene var ikke spesielt optimistiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 10. juni 2013 #871 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) - Endret 17. april 2024 av Lille Solstråle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 10. juni 2013 #872 Del Skrevet 10. juni 2013 Er trist fordi nå nærmer det seg begravelse for bestefaren min:( Gruer meg til det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 11. juni 2013 #873 Del Skrevet 11. juni 2013 Krangla masse med mamma over dachsen i dag, hun har bare gikk opp og venter til de to ukene er over så hun kan avlive henne, fordi hun går med traumer fra da hun hadde en annen hun som led før hun fikk avlivet den, men når jeg prøver å være optimist blir hun bare sur fordi jeg ikke trøster henne nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 11. juni 2013 #874 Del Skrevet 11. juni 2013 Krangla masse med mamma over dachsen i dag, hun har bare gikk opp og venter til de to ukene er over så hun kan avlive henne, fordi hun går med traumer fra da hun hadde en annen hun som led før hun fikk avlivet den, men når jeg prøver å være optimist blir hun bare sur fordi jeg ikke trøster henne nok. Jeg måtte avlive min fordi den ikke skulle lide. Hun kunne levd videre, men jeg hadde ikke hjerte til å se hun lide bare så jeg skulle få ha henne lengst mulig. Skjønner godt hun har traumer, men fortell henne at hunden ikke har vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 11. juni 2013 #875 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg måtte avlive min fordi den ikke skulle lide. Hun kunne levd videre, men jeg hadde ikke hjerte til å se hun lide bare så jeg skulle få ha henne lengst mulig. Skjønner godt hun har traumer, men fortell henne at hunden ikke har vondt. Takk, men det hjelper ikke at dyrlegen tror disse byllene er kreft, og at de mistenker hele kroppen hennes er full av kreft klumper, i så fall må vi avlive henne selv om den klumpen leger seg. Men dachsen viser ingen tegn på at hun har vondt, når jeg var ute med henne, var hun jo slapp fordi hun er syk, men hun var glad og fornøyd når hun fant yndlings planten sin som hun kunne spise litt på. Hun hadde heller ikke feber i dag. En av valpene til hunden til broren min fikk lever kreft i en alder av 5 år, men de trengte ikke avlive den, da han ikke hadde vondt så den fikk leve et par uker hjemme til han bare svona inn. Så bare fordi dem har kreft og dør av det betyr ikke at de lider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 12. juni 2013 #876 Del Skrevet 12. juni 2013 Jeg er så forbanna og lei meg! Selvfølgelig måtte det være no galt med jobben, så tilbake til jobbsøkinga! Kommer aldri til å få en ordentlig jobb, hvor jeg faktisk trives på jobb og ikke blir lurt og brukt. Jeg skuffer alle hele tiden.. Har mest lyst å slutte på dagen! Får jo samme fra nav... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 12. juni 2013 #877 Del Skrevet 12. juni 2013 Jeg er så forbanna og lei meg! Selvfølgelig måtte det være no galt med jobben, så tilbake til jobbsøkinga! Kommer aldri til å få en ordentlig jobb, hvor jeg faktisk trives på jobb og ikke blir lurt og brukt. Jeg skuffer alle hele tiden.. Har mest lyst å slutte på dagen! Får jo samme fra nav... Trist å lese. Håper fremtiden vil gi deg en lysende tid, hvor du får de tingene du trenger for å få alle brikkene i livet ditt på plass. Hvis du blir behandlet dårlig på jobben må du ta opp dette. De du jobber for plikter å gjøre noe med dette. Du må ikke tenke så negativt om deg selv, du har helt sikkert mange gode egenskaper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10ne Skrevet 12. juni 2013 #878 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Skrev noe men det forsvant. Samma det.. Jeg er trist fordi livet er trist akkurat nå Endret 12. juni 2013 av 10ne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 12. juni 2013 #879 Del Skrevet 12. juni 2013 Jeg er litt trist i dag fordi jeg drømte om min avdøde morfar i natt. Han sto opp fra graven, gjennområtten og illeluktende, og prøvde å gi meg en klem. Og så drømte jeg at lillesøsteren min lå på dødsleie. Hvorfor drømmer jeg sånt? Ødela hele dagen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 13. juni 2013 #880 Del Skrevet 13. juni 2013 Trist/frustrert fordi jeg skal i praksis et stykke unna og derfor får mye dyrere reisevei. Det passer ikke godt sammen med et trangt studentbudsjett. Føkk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå